naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (921)
Kireät housut, muodot peittelemättä esille tuovat ovat petolliset. Pitää kieltämättä panohalut viereänä kun naiset vaan muodoiltaan miellyttävät silmää ;) ja näitähän käyttää usean ikäiset ja muotoiset, kaikille silmille sopivia.
Eri värit ja valaistus tietty muuttaa muotojen näkyvyyttä...jotkun tapaukset jää kyllä mieleen eli kyllä naiset osaakin olla mehukkaan näköisiä.
Kaupassa käydessä tais olla halut taas kohollaan.. nätti neiti mustissa kireissä aiheutti pienen pientä pullistumaa joka herkästi näkyy minulla ulospäin..toivoin et takki varjostaisi, vaan kassalle mennessä ja pakaessa ostoksia niin ihmettelin mitä kassaneiti vilkuili ja pikkusen oli huvittunutkin. No juu tais huomata ja se nätti neiti kun oli lähellä niin tilanne oli varsin selvä.. ”hyvät näkymät”
Nuoren tytön kiinteä muhkea peppu vaaleissa trikoissa. Sen parampaa iloa ei miehen silmään ole!
Mustat, tiukat, kiiltävät trikoot on kaikista seksikkäimmät. Sopii niin nuorille naisille kuin vähän muodokkaammille mammoille..
Vierailija kirjoitti:
Mustat, tiukat, kiiltävät trikoot on kaikista seksikkäimmät. Sopii niin nuorille naisille kuin vähän muodokkaammille mammoille..
Sellainen normaali 100kg muodokas mamma on upea näky tiukoissa trikoissa. Jos ei kasvot näy niin ilmeisesti selin.
silmänruokaa kirjoitti:
Eilen oli Lidlissä asiakkaana samaan aikaan kanssani muodokas nainen mustissa trikoissa. En meinannut millään saada silmiä irti pyöreästä pepusta ja ihanasti pullottavasta häpykummusta. Meni varmaan 10 ylimääräistä minuuttia kaupassa tuon naisen takia. Siis tähän tapaan https://farm66.static.flickr.com/65535/48637577843_96633d5d3f_b.jpg
Nää on ihania ja toivon vaan että naiset laittas enemmän niitä häpykumpuja rohkeasti esiin eikä pahastuis siitä jos sitä vahingossa sattuu katsomaan pitkäänkin koska se vaan näyttää niin ihanalta. Katsoiko pahasti sinua vai miten?
Miksi naiset käyttää stringejä, kun ne näkyy kuitenkin kyykätessä läpi ohuista trikoista? Tietääkseni niiden idea on juurikin se, että ne eivät näkyisi?
Parasta on se, kun sekä naisella että miehellä on trikoot. Nainen voi sitten katsella, kun miehellä alkaa seisoa, ja ottaa sitten kiinni housuissa pullottavasta kovasta kyrvästä. Trikoot ovat loistavat esileikkihousut.
Vierailija kirjoitti:
Parasta on se, kun sekä naisella että miehellä on trikoot. Nainen voi sitten katsella, kun miehellä alkaa seisoa, ja ottaa sitten kiinni housuissa pullottavasta kovasta kyrvästä. Trikoot ovat loistavat esileikkihousut.
Meillä ne toimivat juuri noin. Minulla alkaa seisoa, kun näen vaimon pepun trikoissa ja vaimo kiihottuu kun näkee seisokkini trikoissa.
Juoksutriikotkin on ihan hottis kyllä. Mutta itse bongaillen innolla naisia, jotka käyttää Freddy-housuja. Muodokas peppu ja Freddyt, huikee näky
Täällä yksi joka myöntää tykkäävänsä, kun miehet katsoo. Siitä tulee myös aika härski olo, vaikka samaan aikaan siitä saakin mielihyvää :D
N21
Näin taas kaupungilla pari nuorta naista trikoissa. Toisella oli mustat kiiltäväpintaiset trikoot ja pieni mutta todella pyöreä peppu. Toisella oli harmaat mattapintaiset trikoot ja pieni peppu. On tämä leuto talvi mukavaa aikaa :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi joka myöntää tykkäävänsä, kun miehet katsoo. Siitä tulee myös aika härski olo, vaikka samaan aikaan siitä saakin mielihyvää :D
N21
Puolestani tunnustan runkatessa miettivän varmaan sinukin herkkupersettä
Vierailija kirjoitti:
siis miks yhistä housuista rupee seisoo? en ymmärrä teitä
Hölmö, älä nyt vedä mutkia suoriksi, ei ne nyt niiden housujen takia ala seisomaan, vaan en vuoksi, että ne muokkaavat perseen siihen malliin, että meinaa taju lähteä. Perse muokkautuu upeaksi ja perseväli yleensä tulee avonaisemmaksi ja siitä on suora näkyvyys seuraavaan, tuonne väliin kun saisi alkaa työntämään terskanpäätä hitaasti ja varmasti, lastihan siinä meinaa lähteä seisokin lisäksi, huh huh.
Vierailija kirjoitti:
N21
Sä olet just sellainen perse, johon mä haluaisin työntää kivistävänä ja täydessä seisokissa olevan kaluni takaapäin ja sulla noi housut jalassa ja lopulta ampuisin lastini housujen kankaalle pakaroiden kohdalle, voiko olla mitään parempaa. Nyt etsimään noita perseen kuvia netistä ja runkkaamaan, senkin "kiusaaja" N21. T.M55.
Vierailija kirjoitti:
Miten olis tommoiset?
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB18GObXkxz61VjSZFrq6xeLFXab.jpg
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1Galksb1YBuNjSszhq6AUsFXaO.jpg
Miten tuo persvaon saa noin tiukaksi??
Perseen muoto ihan ok, mutta mun makuun aivan liian isot pakarat.
jotkut tykkää laueta ilmaan tätä mie ihmettelen itse taas sykkivään puristukseen
mistä johtuu eka kirjoitti:
jotkut tykkää laueta ilmaan tätä mie ihmettelen itse taas sykkivään puristukseen
Kun sä laukeat upeapakaraisen naisen pakaroille takaapäin, niin siinä on miehellä alisteinen asema. Itse ainain kun tulen orgasmin huumassa tällaisille pakaroille, koen hetken omistavani ne ja koen olevani ottamaani tammaa huomattavasti ylempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis miks yhistä housuista rupee seisoo? en ymmärrä teitä
Hölmö, älä nyt vedä mutkia suoriksi, ei ne nyt niiden housujen takia ala seisomaan, vaan en vuoksi, että ne muokkaavat perseen siihen malliin, että meinaa taju lähteä. Perse muokkautuu upeaksi ja perseväli yleensä tulee avonaisemmaksi ja siitä on suora näkyvyys seuraavaan, tuonne väliin kun saisi alkaa työntämään terskanpäätä hitaasti ja varmasti, lastihan siinä meinaa lähteä seisokin lisäksi, huh huh.
Jos puhut nyt freddyistä, niin ne kyllä muokkaavat peppua pyöreämmäksi. Sen sijaan trikoot, eivät sitä tee. Löysät roikkupeput näyttää trikoissakin ihan samalta. Hyvät peput sen sijaan nauttivat olla esillä trikoissa, kun ne paljastavat kaikki muodot.
Hain viikonloppuna lapset vaimoni siskolta hoidosta. Sisko on lähes samannäköinen kuin vaimoni, pitkä ja hoikka mutta peppu on kuitenkin mukavan pyöreä. Jo saapuessani ihastelin hänen pitkiä jalkojaan mustissa ihonmyötäisissä legginsseissä. Kyseessä oli todellakin ohuet legginssit, eikä juoksuhousut. Tämän näin, kun hän kumartui suoraan lampun alla. Pikkuhousut näkyivät aivan täysin läpi. Pikkuhousut olivat sellaiset puolistringit, ilmeisesti hipsterit? Todella seksikäs näky..
Aikuisena miehenä toivon että jatkaisitte tiukkojen housujen käyttöä.