naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (910)
Tänään naisella tiukat housut ja 11/10 peppu. Tykkäsin! Muutenkin kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Itse pyöräilen paljon ja alushousut hiertää, sain vinkin että suurin osa naispyöräilijöistä pyöräilee ilman alkkareita. Täytynee itsekkin kokeilla..
Mua ei haittaa vaikka miehet katsoo, oli itseasiassa aika kiihottavaa kun pyöräilin viimeeksi maantiellä niin tosi moni auto hidasti kohdalla. Päällä oli tiukat mustat pyöräilysortsit ja sellanen paita josta tissivako näkyy. Vaikka en mikään kukkakeppi olekkaan, takapuoli on iso ja leveät lanteet ja isot tissit, silti miehet kattelee sekä juoksulenkillä että pyöräillessä. Se tuntuu kivalle.
N34
Saa sen ihan ilmaista varsinkin jos kiinnostaa mies muutenkin että tykkää ja vaikka vähän vilauttaisi ois vielä parempi samalla :)). Itse kävisin aivan kuumana kun näkisin. Joskus vuosia sitten ravintolassa yksi kivannäköinen nainen vain levitti jalkojaan ja pilluhan se sieltä vilkkui. Aiheutti kauhean seisokin ja myöhemmin paninkin tätä seuraavan ravintolan vessassa. Kyllä on toivonut samanlaista silmäruokaa lisää joten kamelinvarpaat vaan kehiin ja alkkarit pois ehdottomasti housujen alta.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pyöräilen paljon ja alushousut hiertää, sain vinkin että suurin osa naispyöräilijöistä pyöräilee ilman alkkareita. Täytynee itsekkin kokeilla..
Mua ei haittaa vaikka miehet katsoo, oli itseasiassa aika kiihottavaa kun pyöräilin viimeeksi maantiellä niin tosi moni auto hidasti kohdalla. Päällä oli tiukat mustat pyöräilysortsit ja sellanen paita josta tissivako näkyy. Vaikka en mikään kukkakeppi olekkaan, takapuoli on iso ja leveät lanteet ja isot tissit, silti miehet kattelee sekä juoksulenkillä että pyöräillessä. Se tuntuu kivalle.
N34Saa sen ihan ilmaista varsinkin jos kiinnostaa mies muutenkin että tykkää ja vaikka vähän vilauttaisi ois vielä parempi samalla :)). Itse kävisin aivan kuumana kun näkisin. Joskus vuosia sitten ravintolassa yksi kivannäköinen nainen vain levitti jalkojaan ja pilluhan se sieltä vilkkui. Aiheutti kauhean seisokin ja myöhemmin paninkin tätä seuraavan ravintolan vessassa. Kyllä on toivonut samanlaista silmäruokaa lisää joten kamelinvarpaat vaan kehiin ja alkkarit pois ehdottomasti housujen alta.
M29
Pyörälenkillä maantiellä on vähän hankala vilautella, varsinkin kun ei siinä pyöräillessä edes näe millanen kuski siellä autossa on..ja juoksulenkilläkin pitää keskittyä juoksemiseen, hymyilen kyllä nätisti miehelle kun huomaan että kattelee..
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34Huhu.Kuulostaa hyvält.Näyttäs.viäl paremmalt kans.Käykö miehes kans kuuma.sun muotoihin?M41
Kyllä tuntuu käyvän, tykkää isoista tisseistä ja perseestä..
N34
etelässäkö pyöräilet? saisko jäädä peppusi alle jossain....
kosketus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34Huhu.Kuulostaa hyvält.Näyttäs.viäl paremmalt kans.Käykö miehes kans kuuma.sun muotoihin?M41
N34etelässäkö pyöräilet? saisko jäädä peppusi alle jossain....
Etelä-Suomen läänissä kyllä, mutta jätän nyt tarkemmat koordinaatit antamatta, olen kuitenkin onnellisesti naimisissa...😊
N34
Eilen näin kahvilan terassilla kaksi aivan käsittämättömän kaunisvartaloista pyöreäpyllyistä nuorta naista tiukoissa legginseissä. Toisella kamelinvarvas tuli kauniisti esille kun nojasi tuolissa taaksepäin. Oli erittäin vaikea olla katsomatta. Naiset pitävät toisiaan kädestä kiinni, ja eivät tuntuneet näkevät mitään muuta kuin toisensa. Olivat niin rakastuneita.
Nyt taas näkyy legginssipeppuja :)
Olipa kiva lukea tämän ketjun kommentteja! Itse olen tuntenut oloni vähän noloksi salilla/lenkillä tiukoissa trikoissa. En kyllä osaa ajatella käyttäväni mitään muutakaan, mitä sitten salilla käytetään jossei tiukkoja trikoita? En ole yhtään ajatellut että miehet katsoisi ihaillen. Lähinnä olen nolostellut, että näytänkö nololta trikoissa ja katsooko miehet pahasti. Toisaalta olen hoikka, joten miksi katsoisivat. Kiitos tästä ketjusta, jatkossa menen itsevarmempana trikoissani. :)
Vaimolla oli eilen salilla mustien trikoiden alla pinkit stringit. Näkyi selvästi läpi. Olikohan tarkotuksella laittanut, että saa esitellä? M27
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla oli eilen salilla mustien trikoiden alla pinkit stringit. Näkyi selvästi läpi. Olikohan tarkotuksella laittanut, että saa esitellä? M27
Sanoitko, että näkyy läpi? Itse en ainakaan edes tiedä jos jostain trikoistani näkyy läpi, eikä todellakaan ole tarkoitus esitellä mitään, olisin kiitollinen jos mieheni kertoisi, että näkyy läpi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko, että näkyy läpi? Itse en ainakaan edes tiedä jos jostain trikoistani näkyy läpi, eikä todellakaan ole tarkoitus esitellä mitään, olisin kiitollinen jos mieheni kertoisi, että näkyy läpi...
Sanoin, ja olen sanonut useastikkin. Joskus hän myöntää asian ja seuraavana päivänä on erilaiset trikoot jalassa. Mutta yleensä hän vain vähättelee tai kiistää asian.
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin kahvilan terassilla kaksi aivan käsittämättömän kaunisvartaloista pyöreäpyllyistä nuorta naista tiukoissa legginseissä. Toisella kamelinvarvas tuli kauniisti esille kun nojasi tuolissa taaksepäin. Oli erittäin vaikea olla katsomatta. Naiset pitävät toisiaan kädestä kiinni, ja eivät tuntuneet näkevät mitään muuta kuin toisensa. Olivat niin rakastuneita.
Nuo näyt todella pelastaa päivän varsinkin kamelinvarvas jos paistaa. Eniten inhottaa ja ärsyttää ne naiset jotka suuttuu ja pahastuu jos joku katselee kun itse pukeutuvat niin no kas kummaa miksi katselee... tai katsovat pahasti takaisin heti. Antais vaan kaikki kattoa. Rempseät ja vapaamieliset pn parhaimpia :)
Kyttääkö miehet tyttöjä? Hyi olkoon
Peppumiehenä vahva yläpeukutus tälle. Tissitkin on kivat joo, mutta 80/20-sääntö pätee tässäkin peppujen eduksi.
Vierailija kirjoitti:
N34
Kyllä on kesän aikana monet pikkuhousut näkynyt naispyöräilijöillä. Harmi kun syksy tulee.
Vierailija kirjoitti:
kosketus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34vai onnellisesti alkoiko ujostuttamaan, mitäs jos tehtäs miitti jossain tien laidas?
etelässäkö pyöräilet? saisko jäädä peppusi alle jossain....
Etelä-Suomen läänissä kyllä, mutta jätän nyt tarkemmat koordinaatit antamatta, olen kuitenkin onnellisesti naimisissa...😊
N34
Minusta noissa trikoissa on parasta kun koko häpykumpu pullottaa selvästi näkyvissä ja parhaimmillaan näkyy vielä cameltoe. Eikä se näkymä takaapäinkään usein huono ole jos on oikein timmit pakarat. Varjopuolena lihavat, joilla näkyy myös reisien ja pakaroiden selluliitti.
Miten olis tommoiset?
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB18GObXkxz61VjSZFrq6xeLFXab.jpg
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1Galksb1YBuNjSszhq6AUsFXaO.jpg
Miten tuo persvaon saa noin tiukaksi??
Vierailija kirjoitti:
Miten olis tommoiset?
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB18GObXkxz61VjSZFrq6xeLFXab.jpg
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1Galksb1YBuNjSszhq6AUsFXaO.jpg
Miten tuo persvaon saa noin tiukaksi??
Vähän turhan isoja peppuja omaan makuun. Mutta noissa ko. legginsseissä menee sauma tuosa vaon kohdalla ja alla tuskin on pikkuhousuja, siksi uppoavat noin syvälle vakoon.
N34