En taida pystyä katsomaan uutta Vain elämää Chisun ja Anna Puun takia, oksennusrefleksi liian herkässä...
Chisun ääni muistuttaa kuin kuivalla liidulla vedettäisiin tauluun, hirveää kirskuvaa vinkunaa. Ja nykyinen musiikki hirveetä kakkaa. Anna Puu on petollinen diiva jolla ei olisi mitään aihetta diivailuun. Väittää varmaan tehneensä biisinsä itse vaikkei mitään ole tehnyt...Ja heittänyt pari aviomiestä pellolle kun on uutta kaivannut, ja pikkulapsi saa kärsiä.
Kommentit (24)
Chisun musa tosiaan mennyt pahasti alaspäin. Siksi täytyy mennä tuohon ohjelmaan mainostamaan itseään.
Juu en aio katsoa. Toi ohjelma olisi muutenkin pitänyt tehdä vain ja ainoastaan yhden kerran eli ensimmäisen. Kaikki muut kaudet on ollut pelkkää p*skaa.
Sammaa mieltä. Mut silti ovat edes hiukkaaen ymmärrettäviä valintoja kuin joku Sanni viimeks tai Mikael Gabriel tms. (siis ketä nää on??)
Jos Anna, en katso. Tai ehkä jonkun kappaleen Anna Puun päivästä, kun se ei itse laula. Riippuu kappaleista ja siitä kuka ne laulaa.
Chisu taitaa tehdä ennemmin Jennivartiaiset kuin Paulavesalat: pilaa uransa koska ei kerro mitään yksityisasioistaan niitä kaipaaville hyeenoille. Vesala sentään kertoi että isä kuoli, veli kuoli, poikaystävä kuoli kaikki kuoli...ja sai ihailua miten avoin hän onkaan.
Minä en katsoisi ohjelmaa kuin vain siinä tapauksessa että joku suosikeistani menisi siihen tekemään itsestään nyyhkypellen. Onneksi heviartistit (myös "valtavirta" sellaiset) tajuavat pysyä erossa.
M22
Anna Puulla on yksi ok biisi "Säännöt Rakkaudelle", loput on hirveää paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Chisu taitaa tehdä ennemmin Jennivartiaiset kuin Paulavesalat: pilaa uransa koska ei kerro mitään yksityisasioistaan niitä kaipaaville hyeenoille. Vesala sentään kertoi että isä kuoli, veli kuoli, poikaystävä kuoli kaikki kuoli...ja sai ihailua miten avoin hän onkaan.
Miten Jenni on muka pilannut uransa? Ai niin, Jenni-hullu taas levittää omaa propagandaansa jonka tietää olevan paskapuhetta.
Anna Puu on todella vastenmielisen oloinen persoona, joten sen takia ei tule katsottua.
Jep!! Minusta on turhaa että heidät molemmat on otettu mukaan. Kumpikin mitäänsanomattomia ja aika samanlaisia vaikka kissin ääni onkin semmoista vonkunaa ja ininää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Jenni on muka pilannut uransa? Ai niin, Jenni-hullu taas levittää omaa propagandaansa jonka tietää olevan paskapuhetta.
Oletkos aavistuksen yksinkertainen?? Jenni Vartiainen on ainoa 3.kauden artisteista jonka ura ei lähtenyt ohjelmasta nousukiitoon. Vesala ja Elastinen nousivat rakettimaisesti musiikin huipulle, Areenakeikat ym. Vartiainen mokasi niin pahasti että ihme kun sitä soitetaan enää lainkaan radiossa tai muuallakaan. Taitaa tämä tauko olla lopullinen sillä ämmällä...
Anna Puu on jotain järisyttävän karmivaa. Chisu on menettänyt mun silmissä asemansa Suomen ykkösartistina koska uusi levy on totaalista skeidaa. Harmi. No ehkä laulavat Chisun vanhempia oikeita biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te olette uskomattomia.
Julkista tv-ohjelmaa ja siinä esiintyviä julkkiksia ei sinun mielestäsi saisi arvostella? Aika uskomaton olet itse.
Vierailija kirjoitti:
Chisun ääni muistuttaa kuin kuivalla liidulla vedettäisiin tauluun, hirveää kirskuvaa vinkunaa. Ja nykyinen musiikki hirveetä kakkaa. Anna Puu on petollinen diiva jolla ei olisi mitään aihetta diivailuun. Väittää varmaan tehneensä biisinsä itse vaikkei mitään ole tehnyt...Ja heittänyt pari aviomiestä pellolle kun on uutta kaivannut, ja pikkulapsi saa kärsiä.
Voi, voi nyt sentään. Kyllä mainostajat nyt pettyvät poisjäämiseesi.
Siis riittäisikö noiden kahden laulajan heivaaminen saattamaan Sinut takaisin kanavan äärelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi nyt sentään. Kyllä mainostajat nyt pettyvät poisjäämiseesi.
Siis riittäisikö noiden kahden laulajan heivaaminen saattamaan Sinut takaisin kanavan äärelle?
No kyllä, minut saisi katsomaan jos nuo kaksi olisivat hiljaa ja palloilisivat siellä muuten vaan vaikka koristeena.
ap
Anna oli ihan sikaärsyttävä Elastinen feat.issa et en oota innolla