Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen vaisto pettämisen suhteen

Slut
30.05.2016 |

Heippa. Olen se pahamaineinen toinen nainen, ollut jo yli vuoden. En kaipaa moralisointia, tai kommentteja siitä, ettei se perheenisä koskaan tule jättämään perhettään.

Minua kiinnostaa se, ettei vaimoa tunnu kiinnostavan. Suhde ei ole paljastunut, mutta luulisi että vaimolla olisi joku kuudes aisti sen suhteen mitä mies tekee seläntakana? Seksiä avioparilla ei ole ollut melkein kahteen vuoteen ja aviomies lakkasi yrittämästä kun alkoi salaa tapailla minua. Kuka nainen ei muka halua yli vuoteen seksiä? Luulisi että vaimo aistisi jotain? Jättäisi miehen kun ei ole läheisyyttä? Pysyvätkö naisetkin paskassa suhteessa lasten takia?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä helkutin "naisen vaisto"? Sama asia kuin ihmisen perstuntuma?

Vierailija
2/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko uskot miehen sanaa siitä, että 1. seksiä ei ole vaimon kanssa ja 2. hänellä ei ole muita lisäksesi? :D

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei naiselle ole välttämättä paska vaikka siinä ei olisi seksiä tai läheisyyttä.

Kyllä lapset saattaa olla hyvinkin ainakin osasyy jatkaa suhdetta.

Voi hyvinkin olla että nainen aavistaa pettämisen jopa tietää varmasti että niin tapahtuu.

Vierailija
4/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei heillä ole seksiä? Jos vaimo ei ole sanonut sitä, vaan mies, niin et voi tietää totuutta. Kuka vaimoaan pettävä mies puhuisi vakipanolleen totta? Tämän on pakko olla provo, koska kukaan ei voi olla noin tyhmä :D

Vierailija
5/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sinäkin nyt vapaa mies.

Vierailija
6/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä uskot petturin juttuja seksittömyydestä ja läheisyyden puutteesta :D

ehkä olet syystäkin vain se kakkonen.. eihän tommosta daijua kestäisi arjessa jatkuvasti.

Vierailija
7/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde moralisoimaan, oma on asiasi, etkä kolmantena osapuolena ole vastuussa toisten avioliitosta millään tapaa. Mutta miten joku voi olla niin tollo, että luulee, ettei mies ole pannut vaimoaan KAHTEEN VUOTEEN, jos tämä vaan "vakuuttavalla" ilmeellä niin väittää? :D :D

Vierailija
8/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät mitään siitä mikä vaimoa kiinnostaa tai ei kiinnosta. Mistä olet saanut päähäsi ettei vaimoa kiinnosta?

Vierailija
9/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartutin miehelle kondylomaan mikä oireilee, niin olen aika varma että palautetta olis tullu jos vaimoa olisi sillä pannu :)

Vierailija
10/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on niin paska että sitä ei ole syytä jatkaa muuten kuin lasten takia, miksi pettäjä mies ei muutenkaa halua itse ottaa eroa.

Vierailija
11/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi kun olet ällö... Mutta siis, se nyt vaan ei mene niin että eivät koskaan panisi.

Mä en tiedä miksi tuhlaat elämäsi petturisikaan. Kai sitten ansaitset sen kun annat tapahtuakin?

Vierailija
12/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollakin voi olla joku toinen mies.Se mikä liiton kasassa on arvoitus.

Vierailija
13/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuu sitä vaimoaan jättämään ellei ulos nakata. Sitten olet sinä ja ehkä liuta muita joista valkkaa kenen luo tulee. Yleensä se on se keneltä saa parasta seksiä. Kaiken salassapidettävän loputtua alkaakin se oma vaimo kiinnostaa. Yleensä tässä vaiheessa miehestä ei ole kiinnostunut enää vaimo eikä kakkonen tai kolmonen.

Vierailija
14/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi viel tautinen patja!

Vierailija
15/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö hylätä mahdollinen okt, autot, lomat, lasten perhe ja elintaso paneskelun takia?

Vierailija
16/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalta porukasta tulee niin ilkeää kommenttia että pelkäättekö että se on teidän mies ketä mä nussin?

Sukupuolitaudit ei oo tietääkseni mikään nolo asia, kuka ei olisi joskus elämässään harrastanut seksiä ilman kondomia.

Vierailija
17/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitäisikö hylätä mahdollinen okt, autot, lomat, lasten perhe ja elintaso paneskelun takia?

Tätä oon miettiny kanssa. Materiaali ja kulissiliitto vs onnellisuus (ei siis välttämättä toisen naisen kanssa, vaan poissa epätyydyttävästä parisuhteesta mikä on syy pettämiseen). Eikö lapset aisti vanhempien huonot ja kireät välit? Millaisen parisuhteen mallin lapsille antaa se, etteivät vanhemmat esim halaa ikinä?

Vierailija
18/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kannata, jos et ole itsenäinen ja omavarainen, et kykene elättämään itseäsi. Mutta jos vanhempien keskinäinen suhde on huono, se kyllä heijastuu lapsiin. Toki alaikäiset toivovat, että vanhemmat ovat samassa asunnossa, kun eivät paremmasta tiedä. Vartuttuaan sitten ehkä kertovat, miten ahdistava tunnelma kotona aina oli.

Mutta jos ei yksiavioisuudesta ole sovittu tai luottamuksen pettämisellä ei ole niin väliä, että tuntisi katkeruutta, avioliitossa varmaankin kannattaa pysyä. Tunnelmakin on varmaan ihan hyvä (?) Kuitenkaan ei saa heittäytyä marttyyriksi tai katkeroitua. Se on vain ja ainoastaan itsestä kiinni, mitä avioliitostaan haluaa ja mitä aviopuolisoltaan sietää.

Vierailija
19/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mikä elämä ap:lla. Tartutit siis mieheen taudin tahallasi ja se todistaa ettei mies ja vaimonsa harrasta seksiä? He luultavasti käyttävät kondomia. Ei tullut sellainen mieleen?

Vierailija
20/28 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalta porukasta tulee niin ilkeää kommenttia että pelkäättekö että se on teidän mies ketä mä nussin?

Sukupuolitaudit ei oo tietääkseni mikään nolo asia, kuka ei olisi joskus elämässään harrastanut seksiä ilman kondomia.

En todellakaan pelkää:D. Jos mun mies pettäisi minua,tuskin se tapahtuisi tautisen luntun kanssa. Tästä olen satavarma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi