Pitäiskö Astral-tv lakkauttaa?
Minusta tuo on ihmisten törkeää hyväksikäyttöä ja huijausta, miksi tälläiset ohjelmat sallitaan Suomessa. Olen tehnyt täysin samanlaisia havaintoja kun Sanna Ukkola blogissaan ja ihmetellyt samoja asioita.
http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_ennustajat_huiputtavat_mummoja_tv-ka…
Kommentit (97)
Ihan sama. Mutta tuon Ukkolan hölötykset ainakin pitäs lopettaa tai vähintään poistaa naamansa telkkarista. Tulee aina paha olo kun näkee sen hapannaaman.
Siellä se käsien viuhtoja jälleen "parantelee" ihmisiä televisiossa. Kyllä voi olla epätoivoisia ihmiset kun parantumattomassa sairaudessa "apuja" hakee tuollaiselta höyrähtäneeltä mummolta. Vanhuksilta vievät vielä viimeisetkin pennoset. Huh huh että on röyhkeää ja oman edun tavoittelua. Selvästikään nämä mummot ja papat eivät ymmärrä mitä tuo "viihdetarkoituksessa" tarkoittaa.
Mutta niin kuin moni itsekkäästi täälläkin palstalla on sanonut, "ei haittaa minua kun ei minua koske".
Just heikommista ja tietämättömimmistä ja ymmärtämättömimmistä viis.
Tosin muistakaa tämä sitten kun itse olette vanhoja ettekä enää ymmärrä uuden ajan kotkotuksia ja rahanne vain katoaa. Ketään ei kiinnosta.
Surullista tuota on katsoa ja kuunnella, kun nämä ihmiset ovat yksinäisiä, mt-ongelmaisia ja kriiseissä. Tarvitsisivat aitoa välittämistä ja osa jopa ihan ammattiapua. Sellaista apua, jolla ei rahasteta törkeästi.
Samalla viivalla kuin uskonnot.
Valtionjohtokin sätkyttelee taikamenoissa,
Korkeintaan siihen alkuun voisi lisätä varoituksen että kyse on leikistä ja sitä ei kannata ottaa vakavasti.
Ei kaikkea voida kieltää. Kyllä ihmisillä on oltava omaakin harkintakykyä. Lukuisia suomalaisia kiehtoo kyllä kieltäminen aivan uskomattoman paljon ratkaisuna ongelmiin.
Kieltäminen on sellainen keino, että kun se toteutetaan, niin itse ne syyt ja ongelmat käyttää jotain kallista puhelinpalveluakin voidaan jättää hoitamatta. Laitetaan siis vain kielto, tällöin ei tarvitse tehdä mitään sen eteen, että esim. pahasti mt-ongelmaiset tai yksinäiset hoidettaisiin, jolloin heidän ei enää tarvitsisi soittaa siihen kalliiseen puhelinpalveluun. Näin mielenterveysongelma saa jäädä.
Idea kielloissa on sama, kuin siinä, että ei hoideta sairautta aiheuttaneita syitä. Sen sijaan poistetaan vain sairauden oireet pillerillä, mutta ei muuteta esim. ruokavaliota. Suomi on vähän sellainen mennään sieltä missä aita on matalin -tyyppinen valtio. Kunnianhimoa ratkaista ongelmia juurta jaksain ei juurikaan ole.
Tietääkö kukaan onko oikeita selvännäkijöitä olemassakaan? Itse en tiedä ja en pidä täysin poissuljettuna vaikka sellaisia olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan onko oikeita selvännäkijöitä olemassakaan? Itse en tiedä ja en pidä täysin poissuljettuna vaikka sellaisia olisikin.
Voi ollakin, sitä ei kukaan tiedä, sillä tiedekään ei kykene todistamaan asiaa puoleen tai toiseen. Voidaan sanoa, että selvännäkijöitä ei varmuudella ole olemassa, mikäli tiede kykenee todistamaan asian.
Vähän vaikea on uskoa, että sukukarmat satojen vuosien ajalta pyyhkäistään pois yhdellä käden huitaisulla. Toivotaan, että placebo toimii.
Ei missään tapauksessa. Selvännäkijöistä en välitä, mutta astrologit Roine ja Karpov mulle tosi tärkeitä. Katson ohjelman aina kun mahdollista, kun he ovat juontamassa!!
Ukkola pois mielipiteineen. Astrologit tosiaan alansa parhaita! Yhdyn edelliseen. Kiitos heistä!
Opiskelen astrologiaa itsekin, se vain toimii!
se Karpov prokekuineen sais mennä ... pelottavan hyökkäävä eukko. samoin Laura joka Roineella ruikuttaa, haukkuu ja arvostelee horoskooppimerkkejä ja niiden ominaisuuksia. Karmivia eukkoja.
Nyt Seija Laukkanen on muutamana aamuna käskenyt parannusta pyytävien hieroa itsensä kuntoon.... mutta asettanut samassa puhelussa itsensä Jumalan sijaan ja lupasi parantaa koko suvun kivut ja muut vaivatyhdelläkännykän soitolla tänä aamuna. No hohhoijaa
HEI! kyllä tuonne ASTRAL-TV on tullut paljon kommenteja, saan huomata että suurin osa ei ole ollenkaan tyytyväisia , itselläni on myös kokemusta, VALITETTAVASTI MIKÄÄN EI PITÄNYT PAIKKAANSA! MIETTIKÄÄ ITSE MIHIN RAHANNE SUMPLAATTE! Huom. se raha menee siinä puhuessa,ettei edes huomaa, olen itsekkin huomaillut että rahallista kalastajaa löytyy monen asian suunnalta, LUOTTAKAA VAISTOONNE! JOKAISELLA ON ITELLÄÄN TIETO SISIMMÄSSÄÄN, JUMALA ANTOI SEN SISIMPÄÄNNE, ei KUKAAN MUU. joskus ihmettää tämä TUULA Huhtala oletteko huomanneet että hänestä on oikein sanottu että MESTARI taroteissa, herranenaika, muuta jos rupeatte seuraamaan , niin ihan yksin kertaista selitysttä sieltä tulee, ei hän ole sen kummmempi kuin kukaan mukaan, "hyvin vie ja osaa puhua rahat omaan pussiinsa." muka asian tuntevia ammattilaisia kaikki, KYLLÄ SE ON SAANUT MIETTIMÄÄN MONTA KERTAA, että vastaa valehtelusta, ei tee mieli edes soittaa, kun olemme seuranneet psykolisin silmin.
Tänään oli Astraltv:n viimeinen lähetys. Mitä Jim ja Liv tarjoaa tilalle vapaaksi jäävälle ohjelmapaikalle ma-su klo 6-9? Vastaus: Ei yhtään mitään.
No minä en astral-tv:tä kaipaa, mutta ei kai se ole sen pahempaa huijausta kuin vaikka tämä asuntojen järkyttävä ylihinnoittelu. Tai erilaiset naamarasvat, joita naiset ostaa kauneuden ja ikuisen nuoruuden toivossa, katsokaapa niitä litrahintoja! Tai täysin turhat meikit, tekoripset, rusketukset, silikonirinnat, tekokynnet ja mitä näitä nyt onkaan. Tai merkkivaatteet ja -laukut. Tai entäs kirkon potaska? Ihmiset maksavat siitä jopa kymmeniä tuhansia veroja elämänsä aikana ja valtio vielä kerää nuo verot kirkon puolesta. Uskomatonta ihmisten huijausta. Tai entäs kaikenmaailman mömmöt, mitä määrätään vaikka masennukseen? Tutkimusten mukaan valtaosalla on sama vaikutus kuin placebolla, mutta kaikki haitat saa kaupan päälle. Ja sama pätee moniin muihinkin lääkemömmöihin, vitamiineihin jne.
Ja ajattelepas, alkoholia ja tupakkaa saa myydä ihan laillisesti, toista vieläpä valtion toimesta, vaikka kaikki haitat on tiedossa.
Eli jos kieltolinjalle lähdetään, niin ei tuommoset ennustelijat ihan sieltä vaarillisimmasta päästä ole, sieltä on varmasti kyllä helpointa aloittaa. Haluaisinpa nähdä Ukkolan kirjoituksen vaikka lääkebisneksestä. Jään mielenkiinnolla odottamaan.
Ja ps. en käy lukemassa tätäkään Ukkolan kirjoitusta, on niin surkea toimittelija