Pitäiskö Astral-tv lakkauttaa?
Minusta tuo on ihmisten törkeää hyväksikäyttöä ja huijausta, miksi tälläiset ohjelmat sallitaan Suomessa. Olen tehnyt täysin samanlaisia havaintoja kun Sanna Ukkola blogissaan ja ihmetellyt samoja asioita.
http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_ennustajat_huiputtavat_mummoja_tv-ka…
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen soittanut noille Astral Tv:n tyypeille ja ollut tyytyväinen palveluun. Mitäs siihen sanot ap. En silti ole mikään tyhmä amis, vaan 4 laudaturin kouluja käynyt akateeminen. Olen soittanut myös Stinalle hänen omaan, halvempaan numeroonsa ja kyllä se puhelu hänen kanssaan rauhoitti. Hän osaa tukea paljon paremmin, kuin kukaan ystäväni, ikävä kyllä. Tai ystävä voi sanoa niin ja niin paljon, mutta Stina näkee enemmän, eikä hhänen vastauksensa sisällä omaa katkeruutta tai vihaa, kuten ystävien kommenteissa on usein mukaanleivottuna.
Moi Stiina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen soittanut noille Astral Tv:n tyypeille ja ollut tyytyväinen palveluun. Mitäs siihen sanot ap. En silti ole mikään tyhmä amis, vaan 4 laudaturin kouluja käynyt akateeminen. Olen soittanut myös Stinalle hänen omaan, halvempaan numeroonsa ja kyllä se puhelu hänen kanssaan rauhoitti. Hän osaa tukea paljon paremmin, kuin kukaan ystäväni, ikävä kyllä. Tai ystävä voi sanoa niin ja niin paljon, mutta Stina näkee enemmän, eikä hhänen vastauksensa sisällä omaa katkeruutta tai vihaa, kuten ystävien kommenteissa on usein mukaanleivottuna.
Moi Stiina
No en todellakaan ole Stiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Stiina
Olit kuka hyvänsä vuodatuksesi oli naurettava joku ihminen joka sinisilmäisenä uskoo huijareihin, ymmärrätkö he ei osaa ennustaa yhtään mitään niinkuin Ukkolan jutustakin hyvin selviää, mutta huijaaminen on hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarja Sahari oli laittanut face sivuilleen että viikon päästä lopettaa astral tv.ssä. En tiedä säikähtikö tuota Sanna Ukkolan kirjoitusta?
En löytänyt tuollaista tietoa, vaan ainoastaan maininnan, että on maanantaina 30.5.2016 TÄSSÄ KUUSSA viimeistä kertaa Astral TV:ssä. Että se siitä ilouutisesta.
No se mummo on kai eläkeiässä jo mutta Astraltv totta kai pitää rautaisen ammatilaisen palkklistoillaan niin kauan kun hän haluaa tehdä töitä !
Kyllä noista voi olla apua. Valehtelu omasta elämästä (Ukkolan kohdalla veli) on tyhmää ja tuhlaa molempien aikaa, koska nuo ennustajat eivät ole puhtaasti selvänäkijöitä, vaan yrittävät kysyjän tilanteeseen tuoda astrologista apua. Jos olet vaikka sairaanhoitaja, mutta valehtelet olevasi opettaja, saat siitä lähtökohdasta tulkinnan
Ketä se auttaa?
Ihmisten huijaamiseen perustuu kaikki kaupankäynti loppujen lopuksi. Myydään kalliimmalla kuin ostetaan ja jos joku lankeaa huijareihin, ei sille mahda mitään. Avoin markkinatalous on valtiovallan suojeluksessa! Tyhmiä ja avuttomia käytetään härskisti hyväksi. Toisaalta jos jokainen ajattelisi järjellä, montako vaatekauppaa, eloktroniikkamyymälää, lehteä, meikkiä....olisi olemassa?
Minusta se henkikirurgiasta puhuva tyyppi on pahimmasta päästä. Rahastusta tuo muukin "ennustaminen" on, mutta hieman eri asia sepustaa kesänvietosta kuin väittää parantavansa henkikirurgialla toisen sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Stiina
Olit kuka hyvänsä vuodatuksesi oli naurettava joku ihminen joka sinisilmäisenä uskoo huijareihin, ymmärrätkö he ei osaa ennustaa yhtään mitään niinkuin Ukkolan jutustakin hyvin selviää, mutta huijaaminen on hienoa.
No ei se tarvitse osata ennustaa, en sitä odotakaan, vaan heillä on "kyky lukea ajatuksiani" ja aina silloin siitä on hyötyä, kun he sieppaavat sieltä jonkun ajatuksen, josta en itse ole tietoinen, mutta johon haluaisin päästä kiinni. Eli ihmisellä on paljon tiedostamatonta toimintaa ja motiiveja, joiden takia sitä on onneton. Jos niistä tulee tietoiseksi, niin voi voida paremmin.
"Skepsis muistuttaa, etteivät astrologit, selvänäkijät ja Tarot-tulkitsijat saa tietoa tulevaisuudesta tähdistä tai korteista katsomalla."
Eiväthän he näin väitäkään, vaan tietoa tulee energiasta, jota toinen ihminen "säteilee". Minä uskon, että tällainen kyky lukea sitä todella on olemassa, olen itse sen kokenut monta kertaa, että minusta on tiedetty juuri ne oikeat asiat. Eri asia sitten, onko niiden suhteen annettu toimivia neuvoja, mutta monelle on, vaikka minulta sellainen kokemus vielä puuttuukin. Luulenpa, että niiden neuvojen toimimiseen tarvitaan se, että ihminen, joka neuvoa kysyy pystyy toimimaan niiden mukaisesti. Eli jos siinä edessä on henkistä muuria tms niin eihän ne neuvot sitten toimi. Vielä kun joku henkimaailmanihminen keksisi miten sen muurin saa alas, mutta luulenpa, että se tapahtuu vain ihmisen eläessä elämää ja heittäytyessä tilanteisiin, joista voi oppia. Sitten kannattaa muistaa ennustajan neuvot.
Tää Astraltv on loistava esimerkki siitä mitä kaupalliset kanavat suoltaa meille ylpeänä ja sitten ne valittaa Ylestä.
Vierailija kirjoitti:
"Skepsis muistuttaa, etteivät astrologit, selvänäkijät ja Tarot-tulkitsijat saa tietoa tulevaisuudesta tähdistä tai korteista katsomalla."
Eiväthän he näin väitäkään, vaan tietoa tulee energiasta, jota toinen ihminen "säteilee".
Mitä ne sitten lätkii niitä korttejaan pöytään?
Ketjuun näköjään eksynyt täys tampioita, kohderyhmä jota nuo ihmiset huijaa. Jo yhdellä puhelinsoitolla Ukkola pystyi tuon selvittämään, eivät tiedä mitään ja kyky ennustaa täys 0, ovat huijareita.
Paljon on typeriä ihmisiä ja paljon on löysää rahaa liikenteessä kun nuo huijarit jatkaa vuodesta toiseen. Kuinkahan moni mummeli ja rahansa tuohon upottanut on nyt jo luottotietonsa menettänyt ja ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noista voi olla apua. Valehtelu omasta elämästä (Ukkolan kohdalla veli) on tyhmää ja tuhlaa molempien aikaa, koska nuo ennustajat eivät ole puhtaasti selvänäkijöitä, vaan yrittävät kysyjän tilanteeseen tuoda astrologista apua. Jos olet vaikka sairaanhoitaja, mutta valehtelet olevasi opettaja, saat siitä lähtökohdasta tulkinnan
Ketä se auttaa?
Ei ketään, koska nuo ovat täysiä huijareita. Olet kyllä todella tyhmä jos et tätä tajua. Eli kun noilta kysyy täysin fiktiivisestä asiasta, löytyy tulkinta. Jos tosiaan osaisivat paskaakaan lukea, sanoisivat että nyt ei kyllä näy mitään. Ihmissaastaa nämä huijarit.
Neljän laudaturin kouluja käynyt akateeminen korostaa, ettei ole tyhmä amis. Heh heh!
Vierailija kirjoitti:
Neljän laudaturin kouluja käynyt akateeminen korostaa, ettei ole tyhmä amis. Heh heh!
Näinpä, yhdellä lauseella tämä laudaatturi ilmaisi täydellisesti oman "älykkyytensä".
Astral tv senkuin porskuttaa ja nyysii hölmöläisten rahat. Nyt sinne on jo löytänyt virolaiset lypsäjät.
En löytänyt tuollaista tietoa, vaan ainoastaan maininnan, että on maanantaina 30.5.2016 TÄSSÄ KUUSSA viimeistä kertaa Astral TV:ssä. Että se siitä ilouutisesta.