Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö Astral-tv lakkauttaa?

Vierailija
30.05.2016 |

Minusta tuo on ihmisten törkeää hyväksikäyttöä ja huijausta, miksi tälläiset ohjelmat sallitaan Suomessa. Olen tehnyt täysin samanlaisia havaintoja kun Sanna Ukkola blogissaan ja ihmetellyt samoja asioita.
http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_ennustajat_huiputtavat_mummoja_tv-ka…

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea pidä kieltää tai lakkauttaa vain koska ei itse siitä pidä.

Vierailija
62/97 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä pitääkö itse vai ei, vaan kyse on siitä että heikompia ihmisiä huijataan ja ryöstetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä pitääkö itse vai ei, vaan kyse on siitä että heikompia ihmisiä huijataan ja ryöstetään.

Tuollaista voidaan käyttää perusteluna sille että asioita joista ei itse pidä voidaan kieltää.

Vierailija
64/97 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppas hannukin kerkesi linjoille höpertelemään.

Vierailija
65/97 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupaisinta jutussa oli tietenkin noi ennusteet kun Ukkola soitti ennustajille, ympäripyöreää diipa daapa eri ennustajat ennustaa eri asioita ja kukaan ei tietenkään tajunut, että Ukkolalla ei ole edes veljeä josta hän kysyi. Ei tietenkään tajunut koska kyseessä on huijarit jotka osaavat ennustaa yhtä hyvin kuin sinä ja minä tai se mummo joka soittaa tuonne.

Homma toimiikin niin, että esim. intuitiivinen näkijä pystyy näkemään saamiensa tietojen pohjalta. Jos kysyt, mitä tekisit parisuhteesi kanssa, saat siihen jonkin suunnan, vaikket olisikaan parisuhteessa. Sama muuten toimii vaikkapa terapiassa - et saa sieltä apua, jos sepittelet asioistasi. 

Vierailija
66/97 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaupasta juustoa ja leipää ja kolme tomaattia.

Ennustaisitko mitä ostin kaupasta.

Hohoijaa mitä selityksiä teillä huijareiden puolustelijoilla.

Vierailija
67/97 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin pitäisi. Kavallus ja petos ovat rikoksia.

Niin, onko mitään kuluttajansuojaa siinä, että /jos/kun ennustukset eivät käy toteen?

Toki ennalta varmaankin jo selitetään, että kaikkea ei voi ennustaa tai nähdä tarkasti ja että ihmisellä on oma tahto, jolla voi muuttaa tapahtumia.

Vierailija
68/97 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta monet, jotka käyttävät näitä palveluita, tiedostavat kyllä, että toisessa päässä istuu toinen ihminen, jolla on omia ongelmia eikä suuria kykyjä.

Silti se, että hetkeksi saa jonkun kuuntelemaan ja omistautumaan omille ongelmille, katsotaan siihen laitettavan rahan arvoiseksi. Pelkkä myötätuntokin jo voi tehdä ihmeitä ja saada asiakkaan voimaan paremmin ja tekemään päätöksiä. Se katsotaan mielellään ennustajan ansioksi (siis asiakas katsoo). 

Psykologeissa yms virallisissa auttajissa on myös huonoja ja osaamattomia. Tärkeää on se kohtaamistilanne, mistä maksetaan.

Elämä on ihmellisempää kuin päältä päin voisi uskoa.

Vierailija
69/97 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että nämä soittelevat vähävaraiset eläkeläismummot, jotka valittavat rahapulaansa eivät myöskään ymmärrä paljonko oikeasti näiden noitien puolen tunnin empatia todellisuudessa maksaa ja rahapula senkuin syvenee.

Tai aiheettomasti ruokitaan sairaalloisen uteliaiden ihmisten mieltä, näillä noitien "empatiakyvyllä" (lue rahan ahneudella).

Vierailija
70/97 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen haluaa soittaa ja kysyä neuvoja huijarista on se mielestäni hänen oma valinta kenelle soittaa ja keneen uskoon.

Tyhmihän nuo ihmiset ovat jotka uskovat

Noiden astraltv huuhaa ennustajiin mutta ehkä soittajien oma elämä on niin tyhjä että se antaa huijareille mahdollisuuden tienata näiden yksinkertaisten ihmisten kohdalla mutta edelleen on heidän oma valintansa mihin rahansa tuhlaavat.

Selvästi on luettavissa ohjelman teksti ala kulmassa että ennustukset tehdään viihteellisessä tarkoituksessa mutta en usko että monikaan soittajista ymmärtää

mitä testi tarkoittaa. IhmistenTyhmyydestä. on paljon tienattu . Naurattaa ihmisten yksinkertsisuudelle että uskotaan oikeasti noihin huijareihin. Helppoa rahaa ei voi muuta sanoa heh heh

Vierailija
71/97 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi yrität riistää toiselta oikeuden tehdä

oma valintansa? Oli päätös tyhmä tai ei on se heidän oma valintansa.

Huijareita han he ovat mutta tyhmä on tyhmä

Vierailija
72/97 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä kun riittää kirjoitti:

Rikolliset kehittävät jatkuvasti uusia keinoja, joilla he yrittävät huijata sekä yrityksiä että yksityisiä henkilöitä. Sähköposti ja Internet ovat avanneet mahdollisuuden tavoittaa suuria ihmismääriä helposti ja lähes olemattomin kustannuksin. Suurimittaisten huijausyritysten takana on usein kansainvälinen järjestäytynyt rikollisuus, mutta joukossa on myös rikollista yksityisyritteliäisyyttä.

Eli koska huijaaminen ja rahan kavaltaminen on RIKOS.

Vierailija
73/97 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä kun riittää kirjoitti:

Minilex:

Petos on huijaus

Petos on rikoslaissa rangaistavaksi säädetty teko. Petos on tekijänsä epärehelliseen menettelyyn liittyvä rikos sekä keino oikeudettoman varallisuusedun saavuttamiseen toisen kustannuksella. Petos voidaan tehdä lukemattomilla eri tavoilla. Lyhyesti petos on huijaus, jolla tavoitellaan taloudellista etua.

Ja sinunko mielestä rikoksia saisi vapaasti tehdä.

Vierailija
74/97 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EEnsinnäkin se joka ryhtyy tällaiseksi astraltv tai muu ennustavaksi on jo pohjimmiltansa kiero tai lahjakas puhumaan.

Tämä työ sopii mielestäni hyvin ihmiselle joka osaa valehtelun ,osaa manipuloida ja tähän tarvitaan tietenkin yksinkertaisia ihmisiä sillä älykästä ihmistä on vaikeampaa hallita tai saada uskomaan. Yksinäisyys ajaa varmaan myös soittamaan mutta edelleen heilläkin on vapaus itse valita mihin soittavat ja kun rahat olisi heillä lopussa niin antaisin hieman kärsiä niin eiköhän tyhmäkin ymmärtäisi oman valinnan lopputulosta.ja jos on niin tyhmä ettei oppisi omista virheistäkään niin viihde numero estot päälle..... Jos oma sukulainen tai kaveri on kyseessä miksi et itse auta vaan kirjoittelet palstoille ..... jossa valittelet ennustajien huijauksista..... olet ja surkea sukulainen tai kaveri. Itse auttaisin ja en palstoille kirjoittelisi ja valittelisi tilanteiestat....

Vierailija
75/97 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huomasin että ruudun alalaidassa lukee "tulkinnat tehdään viihdetarkoituksessa". Hyvä! Se pitäisi lukea yläpalkissa isoilla punaisilla kirjaimilla ja samalla kuulua "piip piip piip"-ääni.

Vierailija
76/97 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin palstalle saa kirjoitella ja keskustella ihan niistä asioista joista jokainen itse haluaa, eikä kenenkään tarvitse tulla sinulta anelemaan lupia mistä saa kirjoittaa ja mistä ei.

Toisekseen en missään nimessä ala kenenkään puhelimiin mitään estoja laittelemaan - ei muuten ole sekään laillista. Ja jos olisi niin ainoa kenen puhelimeen sen tekisin olisit sinä. Ja vain sen vuoksi että sinulle se sopii eikä siinä ole sinun mielestäsi mitään väärää.

Kolmanneksi sinun ehdotuksesi on samaa sairasta ajattelutapaa, kuin se että koulukiusattu erotetaan koulusta ja kiusaajat saavat jäädä etsimään uutta uhria.

Vierailija
77/97 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä huijausta kuin Lidlin vaatteet, laitetaan mainokseen Heidi Klum ja mammat kirmaa jonottamaan.

Ja yhdellekkään ne vaatteet ei  sovi, ei näy katukuvassa ollenkaan

Vierailija
78/97 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta pitäisi lakkauttaa minäkin ahdistunut ihminen soitin kahdelle kun ensimmäinen sanoi vaan että itse täytyy auttaa itseään.Sitten Alenille .puhelu kesti huomaamatta puoli tutia .lasku dnalla oli 160e.lisää ahdistusta tuli vanhalle sairaalle ihmiselle.Aivan humpuukia.En oikein uskonutkaan mutta olin niin ahdistunut että kaikki piti kokeilla.Eikö tätä saada loppumaan  ..

Vierailija
79/97 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astran tv:n niin sanotut asiantuntijat:

TOIMIVAT VIIHDETARKOITUKSESSA se pyörii pienellä tekstillä ruudussa.

80/97 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama niin kauan ku tulee yöaikaan eikä häiritse minun elämääni xD