Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyynne, että ette pyöräile töihin

Vierailija
30.05.2016 |

Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on hienot pyörätiet ihan joka välimatkalle.

Lapsen voi laittaa istuimeen taakse. Ja pienemmät kauppaostokset hyvin laukkuun takapyörän sivulle tai reppuun. Jos pelkää hikoilua, niin ainahan voi ottaa vaihtopaidan mukaan ja pestä vessassa kainalot. Suihkukin löytyy useilta työpaikoilta.

Irvokkaan näköistä, kun saastuttaa tuprutetaan metallikehikossa ruuhka-aikaan yksi ihminen viiden hengen autossa. Jotenkin ihan sairasta. Pyörällä usein pääsee jopa nopeammin tai samassa ajassa sellaiset kymmenen kilsan matkat täällä. Eli ajankäyttö voi jopa tehostua.

Kommentit (239)

Vierailija
201/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkallani on kamalan pitkä mäki, joten yleensä mieluummin kävelen kuin pyöräilen. En pidä kävelyä sen laiskempana toimintana.

Vierailija
202/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

54km/suunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole töitä, enkä omista polkupyörää.

Vierailija
204/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuo pyöräileminen kovin mukavaa loppiraskaudessa. Alkuraskauden pyöräilin, keskiraskaudessa oli talvi liukkaine keleineen.

Vierailija
205/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatka on 300 metriä. Eiköhän sen jouda kävelemäänkin.

Vierailija
206/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista pyörää enkä halua polkea yli kahta tuntia päivässä, varsinkaan kaupunkiliikenteessä.

Vierailija
207/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 km työmatka yhteen suuntaan on mun tekosyyni. Lisäksi se, ettei mulla ole käytössä mahdollisuutta käydä suihkussa jos vaikka pyöräilisinkin töihin. Mä hikoilen kuin sika heti kun alan tekemään jotain vähänkin hengästyttävää, ja mulla on oikeasti ihan hyvä kunto. 

Vierailija
208/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10km per suunta ja töissä ei ole suihkua.

Mullakin on 10 km per suunta enkä käy suihkussa, aikaa menee pyöräilyyn reilu puol tuntia suuntaan.

Vierailija
209/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa/halua/uskalla käydä töissä suihkussa ja laittaa itseäni. Vaatteet rypistyvät repussa. Pitää ottaa kaikki meikit ja hiustenlaittojutut. Aikaa menisi paljon. Matkaa 18 km.

Vierailija
210/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuisin heräämään klo 4 töihin.

Nyt saan nukkua viiteen. Vitut ilmastonmuutoksesta, tuo ei ole ihmisen aika herätä.

No älä sitten mene nukkuun ollenkaan, jos muuten et voi olla ottamatta muilta pois..................

Vierailija
211/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa/halua/uskalla käydä töissä suihkussa ja laittaa itseäni. Vaatteet rypistyvät repussa. Pitää ottaa kaikki meikit ja hiustenlaittojutut. Aikaa menisi paljon. Matkaa 18 km.

Pitääkö ottaa meikit o_O Olen itsekin minäkeskeinen enkä erityisemmin ekohippeile, mutta ei niitä meikkejä kukaan kattele

Vierailija
212/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkalla perkuleen moinen piiitkä ylämäki lähes koko matkan.Ei jaksa veivata.Autolla mukavampi ajella.

Vierailija
213/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oon pph ja teen töitä kotona.

Vierailija
214/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavampi saastuttaa lisää eikä ajella saasteiden seassa.

Vierailija
215/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilin ihan tarpeeksi teininä kun vanhemmat ei jaksanut viedä: 20km suuntaansa ratsastustunnille. 5km kouluun auraamattomia jalkakäytäviä. Vihaan pyöräilyä.

Lisäksi teen noin 12h työpäiviä ja työmatkaa yhteensä noin 30km. Ei huvita lähteä kello 22 illalla punnertamaan kotiin pyörällä kun autolla ajaa varttiin. Hommaan liikuntani muulla tavoin kuin persettä kipeästi satulaan hinkaten.

Ps: En tunne syyllisyyttä.

Vierailija
216/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska

- olen yrittäjä, jonka pitää ehtiä useamman asiakkaan luokse joka päivä eli ajaa satakin kilometriä päivässä

- rekvisiitta kulkee takakontissa, ja vaikka se mahtuisikin pyörän peräkärryyn, ei sitä voisi jättää kadulle odottelemaan

- olen todella kova hikoilemaan, joten puolen tunnin pyöräilyn ja viileän suihkun jälkeen hikoilen etenkin tuuheiden hiusteni alta vielä puoli tuntia kuin hanasta ja joudun käymään suihkussa uudellen, mikä olisi aikataululle ja asiakassuhteille monellakin tavalla kohtalokasta

Kuljin pyörällä kauan sitten parikymmenen kilometrin työmatkan kesät talvet, mutta olinkin sitten töissä aina kolme varttia ennen töiden alkamista hoitamassa suihkun, pukeutumisen ja laittautumisen. Ei tullut mieleenkään rutista siitä, että työpaikan ympäristössä oli valtavasti pihaa, jonne olisi mahtunut vaikka koko paikkakunnan autokanta kerrallaan.

Vierailija
217/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä vaikka autoilisi, jos siivoaa sotkunsa autoilun jälkeen eikä jätä niitä vain niin kuin paskan perseestä??

Vierailija
218/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilin ihan tarpeeksi teininä kun vanhemmat ei jaksanut viedä: 20km suuntaansa ratsastustunnille. 5km kouluun auraamattomia jalkakäytäviä. Vihaan pyöräilyä.

Lisäksi teen noin 12h työpäiviä ja työmatkaa yhteensä noin 30km. Ei huvita lähteä kello 22 illalla punnertamaan kotiin pyörällä kun autolla ajaa varttiin. Hommaan liikuntani muulla tavoin kuin persettä kipeästi satulaan hinkaten.

Ps: En tunne syyllisyyttä.

No kuka tuntee?? :D Varmaan mitään ongelmaa olisi jos ketään kiinnostaisi sen estäminen

Vierailija
219/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En osaa ajaa pyörällä

2. Käytän töissä hametta

3. Laitan hiukset ja meikkaan kotona, en lähde töihin tuntia aiemmin koska siellä yhteissuihkussa ja ankeassa pukuhuoneessa pitäisi sitten aamu kuudelta olla itseään laittamassa.

Vierailija
220/239 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän