pakko-selibaatti
eli tilanne siis tämä, olen vuosia syönyt lääkkeitä, joita käytettäessä on oltava mieluusti 100 % ehkäisy. olen käyttänyt kaikki hormonaaliset valmisteet läpi: eivät sovellu --> masennus, seksihalujen katoaminen, raivokohtaukset. käsittämättömät pms-oireet. kuparikierukka ei käy mulle, koska runsaat menkat jo ennestään--> hb 90-100 kieppeillä. hormonikierukalla koitettiin tätä hoitaa , mutta vaikutti kuten edellä kerroin.
meillä on lapsiluku täynnä, myös miehen mielestä ja nyt elämme selibaatissa, koska mies ei suostu piuhojen katkaisuun ekä halua asiasta edes keskustella. olen yrittänyt useamman kerran puhua: vastaus on, et hänelle tulee fiilis, et yritän pakottaa häntä sinne. olen kertonut, että oma vaihtoehtoni on paljon raskaampi, ja että koen 20 v temppuiltuani ehkäisyn kanssa hänelläkin olevan velvollisuuksia asiaa kohtaan. Mut lopputulos on, että mies elää mieluummin selibaatissa. Mitä tässä tilanteessa voi enää tehdä?
essurea en uskalla ottaa, vaan kohdallani olisi perinteinen sterilisaatio. lukemani perusteella sivuvaikutukset naiselle on suuremmat kuin miehelle. muutenkin vaikeuksia hormonitoiminnan kanssa, sillä minipillereiden jälkeen menkkoja ollut kerran/6kk
Kommentit (3)
se ei yksinään oo tarpeeksi, lääkkeen syöminen edellyttää 2 eri menetelmää tai selibaattia. ennen oli kortsu ja vuoronperään noi kaikki hormonaaliset
pitäis olla kortsu ja sterilisaatio
Kondomi?