Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistaako homot toisensa?

Vierailija
29.05.2016 |

Siis sellaiset vähän maltillisemmat homot. Ne naisellisesti lässyttävät umpihomot tunnistaa jokainen, mutta onhan niitä muunkinlaisia homoja. Onko heillä joku merkki kuten korvis toisessa korvassa tai tunnistaako sen jotenkin olemuksesta että toinen on homo? Entä tietääkö sen päällepäin onko toinen top vai bottom?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo ja vastaan oman kokemukseni pohjalta.

Tunnistan tosi monet lesbot, mutta en missään nimessä kaikkia tai edes suurinta osaa. Joskus luulen tunnistaneeni jonkun hyin stereotyyppisen lesbon, mutta sitten sillä onkin mies.

Itseäni ei melkein ikinä tunnisteta lesboksi, eikä myöskään tyttöystävääni. Olemme molemmat naisellisia ja ihan perusheteron näköisiä. Tavallaan harmittaakin ettei meitä tunnisteta muuta kuin käsikädessä.

Mä oon hetero ja luulin yhtä uutta tuttavuutta lesboksi, joka on musta kiinnostunut. Huokaisin helpoituksesta, kun alkoi puhua miehestään. Ei nämä mitään selkeitä juttuja oo.

Vierailija
42/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa homoissa on jotain samaa kasvojen ulkonäössä. En osaa sen tarkemmin eritella mitä se on, mutta niin olen tunnkstanut monta homoa. Jari Sillanpäässä esim näkyy hyvin se jokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojen mittasuhteista tunnistaa usein.

Osaatko kuvailla tarkemmin?

Vierailija
44/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaakohan tekoäly homot?

Vierailija
45/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole homo mutta aika hyvä tutka on. Olen tunnistanut valtavasti aivan " tutkani" avulla.

Ensin reaktio, että taitaa olla, onko ja sitten säänkin vahvistuksen. Uskon, että suurin osa homoista tunnistaa heti onko toinen myös samaa suuntausta.

Vierailija
46/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tosi monet lesbot, mutta en missään nimessä kaikkia tai edes suurinta osaa. Joskus luulen tunnistaneeni jonkun hyin stereotyyppisen lesbon, mutta sitten sillä onkin mies.

Itseäni ei melkein ikinä tunnisteta lesboksi, eikä myöskään tyttöystävääni. Olemme molemmat naisellisia ja ihan perusheteron näköisiä. Tavallaan harmittaakin ettei meitä tunnisteta muuta kuin käsikädessä.

Mä oon hetero ja luulin yhtä uutta tuttavuutta lesboksi, joka on musta kiinnostunut. Huokaisin helpoituksesta, kun alkoi puhua miehestään. Ei nämä mitään selkeitä juttuja oo.

Olipas homofoobinen kommentti

Vierailija
47/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas homofoobinen kommentti

Millä tavoin? Kyllä mua ahdistaa myös, jos ei toivottu mies osoittaa kiinnostusta.

Vierailija
48/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmalla ja tämän aikuisella lapsella samanlaiset kasvojen mittasuhteet. Miten tunnistat, kumpi on homo?

Vierailija
49/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmalla ja tämän aikuisella lapsella samanlaiset kasvojen mittasuhteet. Miten tunnistat, kumpi on homo?

??? Molemmat voi olla.

Vierailija
50/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden k u l l i maistuu paskalle.

Niinkö maistui?

Vierailija
51/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaakohan tekoäly homot?

Tutkimusten mukaan näköjään yli 80% varmuudella.

Vierailija
52/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Violetit vaatteet miehellä.

Sutenööritkö homoja?

Vierailija
53/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni hetero ei tiedä tätä, mutta homomiehillä on ns. huivikoodi eli handkerchief-koodi. Se kertoo homomiehille homouden lisäksi seksuaaliset mieltymykset. Esim. minulle tämä selvisi vasta äskettäin, ja kävi ilmi, että tuntemani homomies on ns. hustler eli rattopoika / miesprostituoitu ja "isukki-pikkupoika" -suhteesta kiinnostunut.

Ruskea jenkkihuivi kertoo kiinnostuksesta kakkaleikkeihin. Violetti huivi kertoo lävistysinnosta jne.

Tämä oli kai joskus 1980-luvulla?

Enemmänkin 70luvulla

Vierailija
54/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??? Molemmat voi olla.

Olen naimisissa tämän vanhemman kanssa. Hän ei ole kertonut olevansa homo. Ystävissämme on myös homoja, paras yhteinen ystävämme on homo, hänenkin kasvonpiirteensä ovat samanlaiset kuin hänen isällään. Olisi outoa, jos en tietäisi mieheni olevan homo.

Vierailija
55/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä korvakoru oli ainakin 90-luvulla ja 00-luvulla vielä sellainen merkki. En tiedä onko enää.

Valkoiset kengät ovat nykyään miehillä se merkki. Kuten korvakoru, valkoiset kengätkin kopioitu naisten tyylistä. Siis täysvalkoiset tai lähes. Ei pelkät valkoiset pohjan sivut tai vastaavaa.

Menepäs illalla paikalliseen ostariin laskemaan valkoisia kenkiä. Aika monella jäppisellä on valkoiset monot. Cheekistä lähtien.

Vierailija
56/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista. En ole omassa elämässäni tavannut kuin 4 ihmistä, joista tiedän että ovat homoja, mutta mistään en olisi tunnistanut. Sama bi miehistä yhdestäkään ei olisi ulkoisesti uskonut. Heitä tiedän n. 20

Vierailija
57/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sanoa että tunnistaa mutta käytöksesta voi arvailla, jotenkin lempeitä ja ystävällisiä. Katse, lämmin hymy jne. Tänään normaalin näköinen ja oloinen (ei kotkottava kana millään tavalla) bussikuski jutteli muutaman minuutin ennen bussin lähtöä kanssani ja mun mielestä oli homo. Vanhempi mies mutta sen näköinen että pitää itsestään huolta ja  siviilissä varmasti tyylikäs. Oli mukava ja ystävällinen. Homotutka ainakin mulla hälytti ja kovaa, hyvällä tavalla 

Gay

Mä olen juuri tällainen. Pukeudun tyylikkäästi, vanhantyylisesti herrasmiehen asuihin. Olen mukava, ystävällinen ja lempeä myös luonteeltani. Naisillekin puhun ystävällisesti, en yritä iskeä tai vihjailla mitään. En kuitenkaan ole homo. Moni varmasti pitää kyllä ihan täysh inttinä ja senkin takia kai aina ollut yksin. Naisilla ei tutka mun kohdalla pelaa.

Vierailija
58/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tunnista. Paitsi pullotuksesta.

Vierailija
59/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihan heteronaisena tunnistan homot. Homotutkani on erittäin tarkka.

Hetero miehillä on vielä tarkempi.

Vierailija
60/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni hetero ei tiedä tätä, mutta homomiehillä on ns. huivikoodi eli handkerchief-koodi. Se kertoo homomiehille homouden lisäksi seksuaaliset mieltymykset. Esim. minulle tämä selvisi vasta äskettäin, ja kävi ilmi, että tuntemani homomies on ns. hustler eli rattopoika / miesprostituoitu ja "isukki-pikkupoika" -suhteesta kiinnostunut.

Ruskea jenkkihuivi kertoo kiinnostuksesta kakkaleikkeihin. Violetti huivi kertoo lävistysinnosta jne.

Ja huivi miehellä kertoo että on homo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan