Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies, millaista elämä olisi parisuhteessa juuri sinun kanssasi?

Vierailija
30.09.2022 |

Minkälainen on arvomaailmasi, minkälainen luonne sinulla on, mitä puuhaisit kumppanisi kanssa vapaa-aikana, missä haluaisit asua, minkälaiset tulevaisuuden tavoitteet ja toiveet sinulla on?

Kommentit (188)

Vierailija
1/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehet hohoi!

Vierailija
2/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha käpy, mutta silti: naisen kanssa joko kotona tai metsässä kävelylenkillä; joskus tekisi mieli käydä luistelemassa luonnonjäällä (nilkat ei varmaan enää kestäisi :) ), haluaisin asua kasvukeskuksen lähiössä, josta pääsee äkkiä sinne metsään :). Tulevaisuuden tavoitteet? jaa-a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kai ihan mukavaa seuraa ja olen myös rauhallinen. Mutta koska en vieläkään tiedä, mitä tulevaisuudelta haluan, niin se jo tekee parisuhteen kanssani mahdottomaksi.

Vierailija
4/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista kunnioittava, arvostava ja kaikessa tukeva (fiksuissa asioissa)😘

mies54v

Vierailija
5/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista. En tarvitse kumppania.

M49

Vierailija
6/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon idiootti

Vierailija
7/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista kunnioittava, arvostava ja kaikessa tukeva (fiksuissa asioissa)😘

mies54v

Niin varmaan, satavarmasti hakkaisit ja pakottaisit anaaliseksiin!! Sikamies!

Voi kamala, mitä ajatuksia teillä pyörii päässä. Välillä kyllä joutuis ojentaa..tämä näyttäis olevan selviö

mies54v

Vierailija
8/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoista seksintäytteistä elämää fiksun ja suht komean pitkän urheilullisen miehen kanssa. Siinä kai oli ongelmat samassa.

Vierailija
9/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kanssani olisi helppoa ja turvallista, jos nainen olisi samanlainen vaatimattomaan elämään tyytyvä.

Olen suvaitsevainen, mutta vitsailussa minulla ei ole tabuja. Työ on vain välttämätön paha ja haluaisinkin vain olla lötköttää naiseni kanssa kotosalla, käydä elokuvissa ja ulkoilla päivittäin. Tulevaisuudelta toivon vain tasaisen turvallista elämää rakastamani naisen kanssa. Haluan asua läheisteni kanssa samassa kaupungissa, joten muutto ei tulisi kyseeseen. Introvertti.

Vierailija
10/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokisin olevani kohtuullisen hyvää seuraa. 

Olen korkeakoulutettu, matkustellut ( ulkomailla asunut ) ihminen, jolle on ihan sama hengaileeko 17 - vuotiaan tytön kanssa puistossa, vai 20 - vuotta vanhemman miehen kanssa.

Woken ja feminismin  aloitin jo v. 1990.  Nyttemmin olen joutunut irtisanoutumaan, koska en halua olla osa terroria. 

Ystäviini kuuluu tohtoreita ja peruskoulun käyneitä. Olen aina yrittänyt pitää sosiaalisen ruokalautaseni tasaisena eri kansankerroksista.

Osaan siis kieliä, olen koulutettu. Osaan myös rikkoa sääntöjä. Yo - piireissä käytän kirosanoja ja pukeudun epäsiististi ja käytän slangia, pubissa käytän sivistyssanoja ja puhun kirjallisuudesta.

Soitan 3 instrumenttia, olen asunut 3 maassa, olen lapseton lapsirakas. 

Olen soittanut bändissä, kirjoittanut lehtijuttuja, ollut telakalla.

Liikun säännöllisesti, syön terveellisesti, enkä enää käytä päihteitä liikaa.

Uskoisin, että tulisin hyvin monenlaisten ihmisten kanssa toimeen.

Toki myös mieskokeiluja, mutta hetero.

Vierailija
11/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä kanssani olisi helppoa ja turvallista, jos nainen olisi samanlainen vaatimattomaan elämään tyytyvä.

Olen suvaitsevainen, mutta vitsailussa minulla ei ole tabuja. Työ on vain välttämätön paha ja haluaisinkin vain olla lötköttää naiseni kanssa kotosalla, käydä elokuvissa ja ulkoilla päivittäin. Tulevaisuudelta toivon vain tasaisen turvallista elämää rakastamani naisen kanssa. Haluan asua läheisteni kanssa samassa kaupungissa, joten muutto ei tulisi kyseeseen. Introvertti.

Olisit mulle juuri sopiva. Meitä on varmaan muitakin.

Vierailija
12/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista, leppoisaa, mukavaa ja iloista

Vierailija
13/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit mulle juuri sopiva. Meitä on varmaan muitakin.

Yksinäistä on silti elämäni. Vaan nyt katsomaan Surman säveltä Teemalta.

Vierailija
14/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen incel enkä ole ollut koskaan naisen kanssa. En siis pysty vastaamaan kysymykseen ennen kuin joku nainen vapauttaa minut inceliydestä.

Vierailija
15/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä puuhaisitte naisen kanssa vapaa-ajalla? Joku mainitsi ulkoilun. Mitä se käytännössä tarkoittaa? Muuta? Itse törmäsin tinderissä miehiin, jotka muka harrastivat vaikka ja mitä ja oikein mainostivat sitä profiilissaan. Silti nainen halutaan vain sohvalle, sänkyyn ja keittiöön...

Vierailija
16/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssa kumppani eläisi tasa-arvoista elämää toisia kunnioittaen. Arvostan kumppania enkä voi koskaan nimitellä häntä. Riitoja on ja tulee, mutta koskaan ei pidä lähteä haukkumaan ja nimittelemään. Se on tuhoon tuomittu tie. 

Kotitöitä tehdään yhdessä ja sovitaan, että kumpi tykkää tehdä mitäkin mielellään ja sitten ne ei kivat kotityöt vaan tehdää, koska nekin pitää tehdä. Mä tykkään tehdä kotitöitä. Siisti koti, puhdas mieli.

Kun olen rakastunut niin osoitan sen kumppanilleni. Ostelen pieniä lahjoja; kuten kukkia tai suklaita(mikäli hän tykkää niistä). Kaappaan syliin ja suutelen tai ohimennen hipaisen häntä kädestä tarkoittaen, että hän on minun mielessäni...jatkuvasti. Tykkään läheisyysdestä ja sen osoittamisesta ja seksistä. Ja suhde vaatii "työtä", joten tiedän miten suhteessa ollaan ja huonoinakin päivinä, varsinkin silloin pitää huolta toisesta, että me ollaan yhdessä vaikka ajat on vaikeita. Huonoja hetkiä on ja tulee ja niihin suhtaudun tilanteen mukaan. Osaan antaa tilaa ja luotan toiseen vaikka hän menee ulos kavereiden kanssa niin hän tulee kotiin minun luokseni tietäen, että mä olen se ainoa eikä hänen tarvi etsiä muita, koska parempaa ei löydy.

Pidän itsestäni huolta fyysisesti, ulkoisesti ja henkisesti etten elähdä. Haluan, että  hänen on hyvä olla minun kanssa ja että minä hivelen hänen silmiä vielä vuosien päästä. Tietysti on aikoja ettei aina jaksa ja siinä pitää molempien olla myötämielisiä sekä itselleen että toiselle. Puhumalla asioita, kaikista mm. toiveista saa selville mitä toinen haluaa toisesta ja niimpä kommunikaatio onkin tärkein työkalu suhteessa. Osaan sanoittaa ajatuksia ja tunteita ja toivon, että meidän keskustelut on pintaa syvemmältä. Mulla on todella hyvä yleissivistys, että pystyn jutella niin asiasta kuin asiasta ja olen utelias elämän suhteen. Ja elämän kokemukseni on todella laaja ja en kaihda keskustella kipeistäkään asioista. Itseasiassa ne kipeet asiat ovat mielenkiintoisempia kuin positiiviset.

Jos joku menee taloudessa rikki, osaan korjata se. Olen aika händyman eikä mikään mekaaninen juttu ole hankala kunhan vaan paneutuu ohjeisiin ja sen sielunelämään. Olen lahjakas ja helppo oppimaan uusia asioita. Osaan myös rempata ja korjata autoja(sen mitä nykyautoja voi). 

Teen mielelläni ruokaa ja osaan leipoa myös, että yllätän rakkaani hänen toivomuksilla ja muutenkin tulee mielihalua, että tekee mieli jotain erikoista niin sitten teen sitä ruokaa. Hänen ja lapseni ja mahd. hänen lapsensa/vieraiden ei tarvit koskaan olla nälässä. Ja mitä alkoholiin tulee niin nautin kohtuudella ja mikä mukavempaa on istua viikonloppuna viinilasi kädessä ja jutella taivaan ja maan väliltä, musiikki hiljaa taustalla soidessa kynttilöiden äärellä.

Olen erittäin musikaalinen ihminen, joten musiikki soi melkein jatkuvasti kodissa. Soitan mm. kitaraa ja pianoa, että jos kumppani tykkään kuunnella niin soitan mielelläni hänelle. Ja hänen on vähän pakko niitä kuitenkin kuunnellakin. Ostakoot vaikka kuulokkeet sitten:) Vitsi vitsi. Kaikesta pitää sopia. Elämässä tehdään kompromisseja.

Ja kumppanini ei tarvitse "hävetä" minua. Ei meidän kahden kesken eikä missään minnekä hän haluaisi viedä minua. Mulla on hyvä tilannetaju ja hyvät sosiaaliset taidot, että olen loistavaa seuraa. Kohtelen kaikki tasa-arvoisesti ja kohteliaasti ja ystävällisesti. Olen myös lapsi- ja eläinrakas, että jos kumppanilla on niitä niin se ei ole ongelma. Sitten jos yhteiselämä menee vakavaksi, että pitää miettiä miten asumiskuviot menee niin olen valmis erillisasumiseen tai yhteisasumiseen. Olen todella joustava ja ymmärtäväinen.

On muitakin oleellisia asioita jotka jäi, mutta nämä tuli mieleen nyt ensimmäisenä.

Vierailija
17/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43v2 kirjoitti:

Minun kanssa kumppani eläisi tasa-arvoista elämää toisia kunnioittaen. Arvostan kumppania enkä voi koskaan nimitellä häntä. Riitoja on ja tulee, mutta koskaan ei pidä lähteä haukkumaan ja nimittelemään. Se on tuhoon tuomittu tie. 

Kotitöitä tehdään yhdessä ja sovitaan, että kumpi tykkää tehdä mitäkin mielellään ja sitten ne ei kivat kotityöt vaan tehdää, koska nekin pitää tehdä. Mä tykkään tehdä kotitöitä. Siisti koti, puhdas mieli.

Kun olen rakastunut niin osoitan sen kumppanilleni. Ostelen pieniä lahjoja; kuten kukkia tai suklaita(mikäli hän tykkää niistä). Kaappaan syliin ja suutelen tai ohimennen hipaisen häntä kädestä tarkoittaen, että hän on minun mielessäni...jatkuvasti. Tykkään läheisyysdestä ja sen osoittamisesta ja seksistä. Ja suhde vaatii "työtä", joten tiedän miten suhteessa ollaan ja huonoinakin päivinä, varsinkin silloin pitää huolta toisesta, että me ollaan yhdessä vaikka ajat on vaikeita. Huonoja hetkiä on ja tulee ja niihin suhtaudun tilanteen mukaan. Osaan antaa tilaa ja luotan toiseen vaikka hän menee ulos kavereiden kanssa niin hän tulee kotiin minun luokseni tietäen, että mä olen se ainoa eikä hänen tarvi etsiä muita, koska parempaa ei löydy.

Pidän itsestäni huolta fyysisesti, ulkoisesti ja henkisesti etten elähdä. Haluan, että  hänen on hyvä olla minun kanssa ja että minä hivelen hänen silmiä vielä vuosien päästä. Tietysti on aikoja ettei aina jaksa ja siinä pitää molempien olla myötämielisiä sekä itselleen että toiselle. Puhumalla asioita, kaikista mm. toiveista saa selville mitä toinen haluaa toisesta ja niimpä kommunikaatio onkin tärkein työkalu suhteessa. Osaan sanoittaa ajatuksia ja tunteita ja toivon, että meidän keskustelut on pintaa syvemmältä. Mulla on todella hyvä yleissivistys, että pystyn jutella niin asiasta kuin asiasta ja olen utelias elämän suhteen. Ja elämän kokemukseni on todella laaja ja en kaihda keskustella kipeistäkään asioista. Itseasiassa ne kipeet asiat ovat mielenkiintoisempia kuin positiiviset.

Jos joku menee taloudessa rikki, osaan korjata se. Olen aika händyman eikä mikään mekaaninen juttu ole hankala kunhan vaan paneutuu ohjeisiin ja sen sielunelämään. Olen lahjakas ja helppo oppimaan uusia asioita. Osaan myös rempata ja korjata autoja(sen mitä nykyautoja voi). 

Teen mielelläni ruokaa ja osaan leipoa myös, että yllätän rakkaani hänen toivomuksilla ja muutenkin tulee mielihalua, että tekee mieli jotain erikoista niin sitten teen sitä ruokaa. Hänen ja lapseni ja mahd. hänen lapsensa/vieraiden ei tarvit koskaan olla nälässä. Ja mitä alkoholiin tulee niin nautin kohtuudella ja mikä mukavempaa on istua viikonloppuna viinilasi kädessä ja jutella taivaan ja maan väliltä, musiikki hiljaa taustalla soidessa kynttilöiden äärellä.

Olen erittäin musikaalinen ihminen, joten musiikki soi melkein jatkuvasti kodissa. Soitan mm. kitaraa ja pianoa, että jos kumppani tykkään kuunnella niin soitan mielelläni hänelle. Ja hänen on vähän pakko niitä kuitenkin kuunnellakin. Ostakoot vaikka kuulokkeet sitten:) Vitsi vitsi. Kaikesta pitää sopia. Elämässä tehdään kompromisseja.

Ja kumppanini ei tarvitse "hävetä" minua. Ei meidän kahden kesken eikä missään minnekä hän haluaisi viedä minua. Mulla on hyvä tilannetaju ja hyvät sosiaaliset taidot, että olen loistavaa seuraa. Kohtelen kaikki tasa-arvoisesti ja kohteliaasti ja ystävällisesti. Olen myös lapsi- ja eläinrakas, että jos kumppanilla on niitä niin se ei ole ongelma. Sitten jos yhteiselämä menee vakavaksi, että pitää miettiä miten asumiskuviot menee niin olen valmis erillisasumiseen tai yhteisasumiseen. Olen todella joustava ja ymmärtäväinen.

On muitakin oleellisia asioita jotka jäi, mutta nämä tuli mieleen nyt ensimmäisenä.

Ai niin ne arvot...Olen varmaan feministi kaiken kaikkiaan, moderni mies, mutta minussa elää myös se luolamies ei toksinen mies vaan se mies, että ajattelen, että jos sota tulee niin saa-ta-na mies lähtee sinne etulinjaan ja toisaalta haluan myös, että maailma pelastuu niin kierrätän ja pidän sitä erittäin vastuuttomana jos ei huolehdi omista roskista. Olen aika dualistinen ihminen, mutta mulla on hyvä moraali ja etiikka ja olen valmis ottamaan osumaan mikäli arvoissani on jotain viilattavaa niin haluan kehittyä paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
18/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tuo "työ on vain välttämätön paha" sitä, että purkaat pahaa oloasi siihen emäntääsi? Tai että olet valmis heittäytymään oloneuvokseksi heti kun löytyy nainen jolla on työpaikka, joten hän elättää sinut?

Vierailija
19/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoisesti sinkku. -nuori mies

Vierailija
20/188 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämä olisi aika karmeaa parisuhteessa minun kanssani. Otan osaa niiden naisten puolesta, jotka ovat minun kanssani olleet ja sitä touhua katselleet. Enää en vuosiin ole seurustellut (onneksi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi