Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistaako homot toisensa?

Vierailija
29.05.2016 |

Siis sellaiset vähän maltillisemmat homot. Ne naisellisesti lässyttävät umpihomot tunnistaa jokainen, mutta onhan niitä muunkinlaisia homoja. Onko heillä joku merkki kuten korvis toisessa korvassa tai tunnistaako sen jotenkin olemuksesta että toinen on homo? Entä tietääkö sen päällepäin onko toinen top vai bottom?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihan heteronaisena tunnistan homot. Homotutkani on erittäin tarkka.

Mistä tunnistat homon? Hajustako?

En itse asiassa tiedä. Tutka kertoo vaan, että se ja se on homo. On pitänyt 99 % paikkansa.

Saahan sitä kuvitella itsensä erinomaiseksi tälläkin tavalla, mutta paskapuhettahan sun tutkat ja prosentit on.

Vierailija
22/83 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään silloin kun kynnetön porautuu anneliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin että edes itse tunnistaisin muut lesbot että voisin mennä tekemään aloitteita! ehkä pitää alkaa itse pitää sateenkaaripinssiä tms

älä tee sitä, alkavat pitää sua hulluna ja jonkinsortin seta aktivistina

Vierailija
24/83 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Violetit vaatteet miehellä.

Isäni käyttää violetteja vaatteita, samoin kuin miesystäväni. Kumpikaan ei ole edes bi, ja myöntäisivät kyllä jos olisivat.

Niillä on keskenään sutinaa tietenkään eivät sulle myönnä mitään

Vierailija
25/83 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo. Ja osan tunnistaa osaa ei tunnista. 

Vierailija
26/83 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihan heteronaisena tunnistan homot. Homotutkani on erittäin tarkka.

Eli kaikki komeat miehet jotka eivät flirttaa kanssasi?

Vierailija
27/83 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa että tunnistaa mutta käytöksesta voi arvailla, jotenkin lempeitä ja ystävällisiä. Katse, lämmin hymy jne. Tänään normaalin näköinen ja oloinen (ei kotkottava kana millään tavalla) bussikuski jutteli muutaman minuutin ennen bussin lähtöä kanssani ja mun mielestä oli homo. Vanhempi mies mutta sen näköinen että pitää itsestään huolta ja  siviilissä varmasti tyylikäs. Oli mukava ja ystävällinen. Homotutka ainakin mulla hälytti ja kovaa, hyvällä tavalla 

Gay

Vierailija
28/83 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 40v homotuttu joka sanoi että hän on usein sadatellut homojen naismaisuutta. Pari vuotta sitten hän havahtui siihen että selvästi nuoremmat miehet katselee joskus kadulla eikä hän ymmärtänyt miksi. Onko tahra puserossa vai mitä ?. Kunnes hän lopulta tajusi ne on niitä miesmäisiä homoja ja tajusi myös että itse asiassa homoja on naismaisia / miehekkäitä fifty - fifty mutta niitä miesmäisiä on vaikea tunnistaa.

Vierailija
29/83 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sanoa että tunnistaa mutta käytöksesta voi arvailla, jotenkin lempeitä ja ystävällisiä. Katse, lämmin hymy jne. Tänään normaalin näköinen ja oloinen (ei kotkottava kana millään tavalla) bussikuski jutteli muutaman minuutin ennen bussin lähtöä kanssani ja mun mielestä oli homo. Vanhempi mies mutta sen näköinen että pitää itsestään huolta ja  siviilissä varmasti tyylikäs. Oli mukava ja ystävällinen. Homotutka ainakin mulla hälytti ja kovaa, hyvällä tavalla 

Gay

Osa ei kyllä ole lempeitä ja ystävällisiä, stereotypia tuokin

Vierailija
30/83 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sellaiset vähän maltillisemmat homot. Ne naisellisesti lässyttävät umpihomot tunnistaa jokainen, mutta onhan niitä muunkinlaisia homoja. Onko heillä joku merkki kuten korvis toisessa korvassa tai tunnistaako sen jotenkin olemuksesta että toinen on homo? Entä tietääkö sen päällepäin onko toinen top vai bottom?

Ei sitä näe päälleppäin. Nämä naiselliset homot ja miehekkäät naiset on joku median tai kulttuurin luoma karikatyyri ja stereotypia. Mun nainen näyttää ihan tavalliselta ja kauniilta nuorelta suomalaiselta naiselta, joka ei mitenkään erottuisi kadulla. Silti hänellä on jalkojen välissään 17 senttimetrinen kalu. ;)

Vierailija
31/83 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä tunnistavan kun minuakin on pari kertaa mies yrittänyt iskeä. Ei tosin niin usein kuin naiset.

Vierailija
32/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse ole koskaan tunnistanut yhtäkään homoa.

Vierailija
33/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä korvakoru oli ainakin 90-luvulla ja 00-luvulla vielä sellainen merkki. En tiedä onko enää.

Vierailija
34/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tunnista. Joskus sattuu kiusallisia tilanteita.

Vierailija
35/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä korvakoru oli ainakin 90-luvulla ja 00-luvulla vielä sellainen merkki. En tiedä onko enää.

Valkoiset kengät ovat nykyään miehillä se merkki. Kuten korvakoru, valkoiset kengätkin kopioitu naisten tyylistä. Siis täysvalkoiset tai lähes. Ei pelkät valkoiset pohjan sivut tai vastaavaa.

Vierailija
36/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään silloin kun kynnetön porautuu anneliin.

😂

Vierailija
37/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa tunnistavat toisensa ranteen asennosta, jonka jälkeen nussivat yleisissä vessoissa:D

Vierailija
38/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken homona itseäni pidäkään, niin kerran elämässä on tullut sellainen perin outo tilanne, kun töihin tuli uusi tyyppi niin sen kanssa vaan meni jotenkin aina mykäksi ja pasmat sekaisin, etäältä oudosti vaan vilkuiltiin toisiamme ja se vaikutti olevan molemminpuolista.

Vierailija
39/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuin lesbo/homo-porukoiden kanssa aikanaan vuosia vaikka hetero olenkin. Koskei minua haittaa mikään mitä eivät halua minulle tuputtaa, kaikki saavat elää tavallaan. Sanoisinko jotta vuoden-kahden jälkeen homot alkoi jo hyvin tunnistaa mutta lesboja en. Tai sitten hetero-miehenä törmäsin vain niihin bi/lesbo-naisiin jota sitäkin tapahtui. En koskaan nähnyt mitään merkkaavaa homo-tekijää, vain selvää taipumusta jonka oppi huomaamaan kokemuksella aika nopeasti.

Vierailija
40/83 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen mittasuhteista tunnistaa usein.