Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistaako homot toisensa?

Vierailija
29.05.2016 |

Siis sellaiset vähän maltillisemmat homot. Ne naisellisesti lässyttävät umpihomot tunnistaa jokainen, mutta onhan niitä muunkinlaisia homoja. Onko heillä joku merkki kuten korvis toisessa korvassa tai tunnistaako sen jotenkin olemuksesta että toinen on homo? Entä tietääkö sen päällepäin onko toinen top vai bottom?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltillisemmat homot? Sellaiset, jotka homostelevat vain viikonloppuisin?

Vierailija
2/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maltillisemmat homot? Sellaiset, jotka homostelevat vain viikonloppuisin?

Semmoset jotka ei puhu niin kuin se BB-Niko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan heteronaisena tunnistan homot. Homotutkani on erittäin tarkka.

Vierailija
4/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistat homon? Hajustako?

Vierailija
5/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönöttävästä keskivartalosta ja takavetoisesta asennosta

Vierailija
6/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnista. Sehän se vaikeaa onkin.

Vierailija
7/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo ja vastaan oman kokemukseni pohjalta.

Tunnistan tosi monet lesbot, mutta en missään nimessä kaikkia tai edes suurinta osaa. Joskus luulen tunnistaneeni jonkun hyin stereotyyppisen lesbon, mutta sitten sillä onkin mies.

Itseäni ei melkein ikinä tunnisteta lesboksi, eikä myöskään tyttöystävääni. Olemme molemmat naisellisia ja ihan perusheteron näköisiä. Tavallaan harmittaakin ettei meitä tunnisteta muuta kuin käsikädessä.

Vierailija
8/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistat homon? Hajustako?

En itse asiassa tiedä. Tutka kertoo vaan, että se ja se on homo. On pitänyt 99 % paikkansa.

Vierailija
9/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotyyppisten "kimittävien ja sössöttävien" homojen tunnistaminen tuskin on kellekään kovin vaikeaa. Sen sijaan ns. miehekkäiden homojen kohdalla tuntuu monien homotutka pettävät pahasti. Esim. prätkäpiirit ovat pullollaan homoja, vaikkeivät kaikki sitä uskokaan.

T. Bi-mies

Vierailija
10/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että edes itse tunnistaisin muut lesbot että voisin mennä tekemään aloitteita! ehkä pitää alkaa itse pitää sateenkaaripinssiä tms

Vierailija
11/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetit vaatteet miehellä.

Vierailija
12/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hetero ei tiedä tätä, mutta homomiehillä on ns. huivikoodi eli handkerchief-koodi. Se kertoo homomiehille homouden lisäksi seksuaaliset mieltymykset. Esim. minulle tämä selvisi vasta äskettäin, ja kävi ilmi, että tuntemani homomies on ns. hustler eli rattopoika / miesprostituoitu ja "isukki-pikkupoika" -suhteesta kiinnostunut.

Ruskea jenkkihuivi kertoo kiinnostuksesta kakkaleikkeihin. Violetti huivi kertoo lävistysinnosta jne.

Vierailija
13/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittämätön tunniste. Vaatteista ylipäätään  ei pitäisi tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tuossa asiassa. Välttämättä edes hametta käyttävä mies ei ole homo.Suurin osa ns. transvestiiteistakin on tutkimusten mukaan muuten  heteroja (usein vielä  perheellisiäkin).

Vierailija
14/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni hetero ei tiedä tätä, mutta homomiehillä on ns. huivikoodi eli handkerchief-koodi. Se kertoo homomiehille homouden lisäksi seksuaaliset mieltymykset. Esim. minulle tämä selvisi vasta äskettäin, ja kävi ilmi, että tuntemani homomies on ns. hustler eli rattopoika / miesprostituoitu ja "isukki-pikkupoika" -suhteesta kiinnostunut.

Ruskea jenkkihuivi kertoo kiinnostuksesta kakkaleikkeihin. Violetti huivi kertoo lävistysinnosta jne.

Tämä oli kai joskus 1980-luvulla?

Vierailija
15/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tunnista, eikä mustakaan kukaan huomaa mitään. Yksinäistä tuppaa olemaan.

Vierailija
16/83 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni käyttää violetteja vaatteita, samoin kuin miesystäväni. Kumpikaan ei ole edes bi, ja myöntäisivät kyllä jos olisivat.

Vierailija
17/83 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Homotutka" olisi oiva nimi punkbändille.

Vierailija
18/83 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kai joskus 1980-luvulla?

Kyllä vielä 1990-luvulla tiedettiin joku mies homoksi, jos hänellä oli korvakoru tietyssä korvassa. Taisi olla oikea korva tämä merkitsevä korva. Muistan kun yläasteella ja vielä ammattikoulussa jotkut supattivat ja puhuivat paskaa jostain henkilöstä; "tuo on homo ku sillä on korvis tuossa korvassa, siitä tietää". En uskonut tuohon silloinkaan. Ihan älytöntä touhua.

Vierailija
19/83 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/83 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Sillanpää tunnistaa Tuiskun ja toisinpäin ja molemmat tunnistavat sen yhden Waltterin joka tunnistaa taas kansanedustaja"ystävänsä" eli täytyy sanoa, että kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme