Tunnistaako homot toisensa?
Siis sellaiset vähän maltillisemmat homot. Ne naisellisesti lässyttävät umpihomot tunnistaa jokainen, mutta onhan niitä muunkinlaisia homoja. Onko heillä joku merkki kuten korvis toisessa korvassa tai tunnistaako sen jotenkin olemuksesta että toinen on homo? Entä tietääkö sen päällepäin onko toinen top vai bottom?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Maltillisemmat homot? Sellaiset, jotka homostelevat vain viikonloppuisin?
Semmoset jotka ei puhu niin kuin se BB-Niko.
Minä ihan heteronaisena tunnistan homot. Homotutkani on erittäin tarkka.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistat homon? Hajustako?
Pönöttävästä keskivartalosta ja takavetoisesta asennosta
Ei tunnista. Sehän se vaikeaa onkin.
Olen lesbo ja vastaan oman kokemukseni pohjalta.
Tunnistan tosi monet lesbot, mutta en missään nimessä kaikkia tai edes suurinta osaa. Joskus luulen tunnistaneeni jonkun hyin stereotyyppisen lesbon, mutta sitten sillä onkin mies.
Itseäni ei melkein ikinä tunnisteta lesboksi, eikä myöskään tyttöystävääni. Olemme molemmat naisellisia ja ihan perusheteron näköisiä. Tavallaan harmittaakin ettei meitä tunnisteta muuta kuin käsikädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistat homon? Hajustako?
En itse asiassa tiedä. Tutka kertoo vaan, että se ja se on homo. On pitänyt 99 % paikkansa.
Stereotyyppisten "kimittävien ja sössöttävien" homojen tunnistaminen tuskin on kellekään kovin vaikeaa. Sen sijaan ns. miehekkäiden homojen kohdalla tuntuu monien homotutka pettävät pahasti. Esim. prätkäpiirit ovat pullollaan homoja, vaikkeivät kaikki sitä uskokaan.
T. Bi-mies
Toivoisin että edes itse tunnistaisin muut lesbot että voisin mennä tekemään aloitteita! ehkä pitää alkaa itse pitää sateenkaaripinssiä tms
Moni hetero ei tiedä tätä, mutta homomiehillä on ns. huivikoodi eli handkerchief-koodi. Se kertoo homomiehille homouden lisäksi seksuaaliset mieltymykset. Esim. minulle tämä selvisi vasta äskettäin, ja kävi ilmi, että tuntemani homomies on ns. hustler eli rattopoika / miesprostituoitu ja "isukki-pikkupoika" -suhteesta kiinnostunut.
Ruskea jenkkihuivi kertoo kiinnostuksesta kakkaleikkeihin. Violetti huivi kertoo lävistysinnosta jne.
Vierailija kirjoitti:
Violetit vaatteet miehellä.
Riittämätön tunniste. Vaatteista ylipäätään ei pitäisi tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tuossa asiassa. Välttämättä edes hametta käyttävä mies ei ole homo.Suurin osa ns. transvestiiteistakin on tutkimusten mukaan muuten heteroja (usein vielä perheellisiäkin).
Vierailija kirjoitti:
Moni hetero ei tiedä tätä, mutta homomiehillä on ns. huivikoodi eli handkerchief-koodi. Se kertoo homomiehille homouden lisäksi seksuaaliset mieltymykset. Esim. minulle tämä selvisi vasta äskettäin, ja kävi ilmi, että tuntemani homomies on ns. hustler eli rattopoika / miesprostituoitu ja "isukki-pikkupoika" -suhteesta kiinnostunut.
Ruskea jenkkihuivi kertoo kiinnostuksesta kakkaleikkeihin. Violetti huivi kertoo lävistysinnosta jne.
Tämä oli kai joskus 1980-luvulla?
No en tunnista, eikä mustakaan kukaan huomaa mitään. Yksinäistä tuppaa olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Violetit vaatteet miehellä.
Isäni käyttää violetteja vaatteita, samoin kuin miesystäväni. Kumpikaan ei ole edes bi, ja myöntäisivät kyllä jos olisivat.
"Homotutka" olisi oiva nimi punkbändille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kai joskus 1980-luvulla?
Kyllä vielä 1990-luvulla tiedettiin joku mies homoksi, jos hänellä oli korvakoru tietyssä korvassa. Taisi olla oikea korva tämä merkitsevä korva. Muistan kun yläasteella ja vielä ammattikoulussa jotkut supattivat ja puhuivat paskaa jostain henkilöstä; "tuo on homo ku sillä on korvis tuossa korvassa, siitä tietää". En uskonut tuohon silloinkaan. Ihan älytöntä touhua.
No Sillanpää tunnistaa Tuiskun ja toisinpäin ja molemmat tunnistavat sen yhden Waltterin joka tunnistaa taas kansanedustaja"ystävänsä" eli täytyy sanoa, että kyllä.
Maltillisemmat homot? Sellaiset, jotka homostelevat vain viikonloppuisin?