Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varatut naiset eivät voi lähteä kahville vieraan miehen kanssa?

Vierailija
29.05.2016 |

Siis kahville, ei panemaan, ei kihloihin, ei seurustelemaan, ei naimisiin, vaan kahville? Parhaimmillaan näyttävät sormusta ja kertovat olevansa naimisissa! :D 2016 ja suomalaiset naiset näin estoisia, voi elämä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ystävien kanssa käyn kahvilla, syömässä ja oluellakin. Mies ja nainen voivat olla vain ystäviä. Ja mulla on paljon enemmän miespuolisia ystäviä kuin naisia .

Vierailija
22/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en haluaeikä kiinnosta. En lähtis sinkkunakaan enkä myöskään vieraiden naisten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla tämä kylpytynnyrimies. Menisit nyt muualle. Eikö miehille oikeasti ole mitään omaa keskustelupalstaa?? Lassukat pyörii täällä  jankuttamassa.

Vierailija
24/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä lähdenkö vai en. Jos on esim. työkaveri tai ystävä, niin tietysti voin lähteä kuulumisia vaihtamaan. Jos on tuntematon tyyppi, niin en yleensä lähde.

Syy tuntemattoman tyypin kanssa on se, että olen huomannut, että miehille tuo kahveille lähteminen tarkoittaa aina jotain enemmän tuollaisissa tilanteissa. Ollessani viimeksi sinkkuna käytin Tinderiä uusien miesten kanssa tapaamiseen ja kun lupauduin jonkun kanssa kahville asti, tämä tuntui keränneen hurjan suuret odotukset tuota kahvihetkeä ja meidän "suhdetta" kohtaan jo pelkän lupautumisen vuoksi. Suomalaiset miehet eivät oikein osaa deittailla kevyestä, vaan heti ekoista kahveista lähtien odotukset suhdetta kohtaan on tosi korkealla.

Tämä siis niille miehille, jotka parisuhteen haluavat. Sitten on se toinen poppoo, joka juoksee vaan pillun perässä eikä vakiinnu vaikka minkä tekisi. Kultaisen keskitien kulkijat puuttuu.

Kuka edes luulee, että Tinder-treffeissä on kyse muusta kuin panemisesta? :D Millainen olisi tuo kultaisen keskitien kulkija? Vakiintuisi ja juoksisi pillun perässä, vai ei vakiintuisi, eikä juoksisi pillun perässä?

Vierailija
25/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla tämä kylpytynnyrimies. Menisit nyt muualle. Eikö miehille oikeasti ole mitään omaa keskustelupalstaa?? Lassukat pyörii täällä  jankuttamassa.

Olet tainnut itse eksyä? Tämä palsta on nimeltään "Aihe vapaa" ja kaikille avoin. Femakkolesboille kyllä omia foorumeitaan.

Vierailija
26/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on suunnattomia sosiaalisia ongelmia. Ulkomailla he katsoisivat että voi kun saataisiin samaa suomeen.

Vierailija
27/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ei voisi? Kuka sen kieltää? Av-mammat vai sekopäisen mustasukkainen puoliso?

Vierailija
28/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en aktiivisesti etsi seuraa itselleni niin en lähde tuntemattomien ihmisten kanssa kahville, en miesten enkä naisten. Jos ollaan jo tuttuja tai olisi tarkoitus tustustua paremmin, että voidaan sitten paremmin tehdä yhteistyötä harrastus-/työ-/ lasten asioissa niin silloin lähden sukupuolesta riippumatta. Vanhojen tuttujen kanssa käyn kahvilla/ syömässä edelleen sukupuolesta riippumatta. 

Mutta jos kadulla joku random pyytää kahville niin en lähde.

Vierailija
29/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole estoista vaan rahasta. Kun parisuhteessa rahat on miehen kanssa yhteiset, ei valistunut nykynainen halua kahville vieraan miehen kanssa, koska sen kahvinhan maksaa oma mies (koska on yhteinen tili ja mies tunkee sinne rahaa).

Vierailija
30/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä lähdenkö vai en. Jos on esim. työkaveri tai ystävä, niin tietysti voin lähteä kuulumisia vaihtamaan. Jos on tuntematon tyyppi, niin en yleensä lähde.

Syy tuntemattoman tyypin kanssa on se, että olen huomannut, että miehille tuo kahveille lähteminen tarkoittaa aina jotain enemmän tuollaisissa tilanteissa. Ollessani viimeksi sinkkuna käytin Tinderiä uusien miesten kanssa tapaamiseen ja kun lupauduin jonkun kanssa kahville asti, tämä tuntui keränneen hurjan suuret odotukset tuota kahvihetkeä ja meidän "suhdetta" kohtaan jo pelkän lupautumisen vuoksi. Suomalaiset miehet eivät oikein osaa deittailla kevyestä, vaan heti ekoista kahveista lähtien odotukset suhdetta kohtaan on tosi korkealla.

Tämä siis niille miehille, jotka parisuhteen haluavat. Sitten on se toinen poppoo, joka juoksee vaan pillun perässä eikä vakiinnu vaikka minkä tekisi. Kultaisen keskitien kulkijat puuttuu.

Kuka edes luulee, että Tinder-treffeissä on kyse muusta kuin panemisesta? :D Millainen olisi tuo kultaisen keskitien kulkija? Vakiintuisi ja juoksisi pillun perässä, vai ei vakiintuisi, eikä juoksisi pillun perässä?

Deittailisi, tutustuisi sitä kautta uusiin ihmisiin ja kun on tutustunut, niin sitten alkaisi ehkä miettiä jotain enemmän, jos tuntuisi, että sitä voisi syntyä?

Mutta deittailukulttuuri on tosiaan Suomessa vielä täysin tuntematon asia. 

Vierailija
31/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle tai muille viattomille kahvillepyytäjille ihan sellainen kysymys, että millä perusteella valitaan henkilö, jota kahville pyydetään. Voisitko esimerkiksi pyytää kahville keski-ikäistä herraa, jonka juuri tapasit kassajonossa tai entistä historianopettajaasi? Minulle ei tällainen tulisi mieleenkään, jos ei ole mitään erityistä asiaa tai yhdistävää tekijää. Ehkä olen jotenkin outo.

Vierailija
32/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin mielelläni, mutta poikkeuksetta nämä kahviseuralaiset ovat aina halunneet loppujen lopuksi seksiä/parisuhteen, jotain ihan muuta kuin ystävyyttä vaikka sitä ovat vakuuttaneetkin.

Vierailija
33/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ei voisi lähteä? Työasioissa tulee jatkuvasti käymässä syömässä ja kahvilla miesten kanssa.

Kai sinä ne jotenkin tunnet etukäteen? Aloituksessa oli kyse ventovieraasta, joka ei tiennyt, ovatko kysymänsä naiset varattuja vai ei.

Vierailija
34/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin numeroni vieraalle miehelle ja sanoin olevani varattu jo siinä vaiheessa. Eihän se pelkän keskustelukumppanin perässä loppuen lopuksi ollut.

Vierailija
35/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vapaa nainen, mutta en mäkään lähtisi kahville vieraan miehen kanssa. Enkä vieraan naisenkaan. Kahvittelen ja seurustelen muutenkin vain tuttujen kanssa.

Vierailija
36/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähde edes sinkkuna kahville jonkun vieraan miehen kanssa. Kaverit on asia erikseen, mutta joku paristi nähty jossain moi tuttu, sellasilla tuppaa oleen usein muutakin mielessä kuin pelkkä kahvi, enkä itse ole etsimässä uusia ystäviä enkä kaipaa seuraa.

Vierailija
37/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset luulevat itsestään juuri niin vaatimattomia, että heti jos joku kysyy kahville tms. on kyse vähintään seksuaalisesta himosta, ellei peräti halusta mennä naimisiin ja perustaa perhe. XD Milloin olette käyneet viimeksi peilin edessä?

Vierailija
38/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset luulevat itsestään juuri niin vaatimattomia, että heti jos joku kysyy kahville tms. on kyse vähintään seksuaalisesta himosta, ellei peräti halusta mennä naimisiin ja perustaa perhe. XD Milloin olette käyneet viimeksi peilin edessä?

No kerro sitten, mikä syy sinulla on pyytää kahville ventovierasta? Etkö kehtaa istua pöydässä yksin?

Vierailija
39/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tykkää jos lähtisin. Kyllä mä muuten voin lähteä.

Vierailija
40/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvaltaisella alalla, joten käyn usein kahvilla tai syömässä kollegojeni kanssa. Miehelläni on tietenkin aivan samat vapaudet seurustella työkavereidensa kanssa.

Ja kyllä, voisin jopa mennä kahville jonkun entisen "historianopettajani" kanssa (vrt. ylempi viesti), jos esim. tapaisimme sattumalta ruokakaupassa keskellä Kiinan maaseutua.

Sen sijaan tuskin kovin helposti lähtisin kahville täysin tuntemattoman ihmisen kanssa. Aivan sama, olisiko kyseessä nainen vai mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi