Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varatut naiset eivät voi lähteä kahville vieraan miehen kanssa?

Vierailija
29.05.2016 |

Siis kahville, ei panemaan, ei kihloihin, ei seurustelemaan, ei naimisiin, vaan kahville? Parhaimmillaan näyttävät sormusta ja kertovat olevansa naimisissa! :D 2016 ja suomalaiset naiset näin estoisia, voi elämä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvemmin mies ja nainen voivat muutenkaan olla kavereita. Mistä siellä kahvilla edes puhuttaisiin? Tai eihän siellä ole tietenkään pakko puhua, mutta tylsäksihän sellainen menisi.

Vierailija
2/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi? Kaikki eivät halua uusia ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt syömäs kolmen eri jätkän kanssa nykyisen suhteen aikana.

N25

Vierailija
4/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pimppi voi vahingossa kostua

Vierailija
5/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Kunnon lortto!

Vierailija
6/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu nyt vieraan kanssa lähtisi? Pitää olla sen verran tuttu että muutenkin juttu luistaa ja ollaan kavereita.

Vierailija
7/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Kunnon lortto!

Kuinka niin? N25

Vierailija
8/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kahville lähteminen on lupaus seksistä. Naiset eivät myöskään hallitse halujeen samoin kuin miehet, joten parempi on etteivät lähde.

Vierailija
9/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ainakaan sais lähteä kahville vieraan naisen kanssa.

Vierailija
10/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei voisi lähteä? Työasioissa tulee jatkuvasti käymässä syömässä ja kahvilla miesten kanssa.

Vierailija
11/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissasiko pyydät naisia kaverimielessä kahville?

Vierailija
12/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ainakin viettämässä iltaa, kahvilla ja syömässä komeiden jätkien kanssa. Ilahdutan myös komeita kundeja tykkäämällä ja kommentoimalla heidän kuviaan instassa. Käytän myös tinderiä ja sieltä on tullut monta panokaveria.

Varattu n23

Vierailija
13/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että monet naiset ovat kovin epävarmoja parisuhteestaan. Siksi pitää heilutella sormuksia ja antaa väkeviä todistuksia parisuhteesta. Muuten korttitalo saattaisi sortua.

Vierailija
14/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi käydä jonkun vanhan kaverin kanssa kahvittelemassa, vaikka se olisi vastakkaista sukupuolta. Mutta jos joku ventovieras tulee pyytämään kahville, niin onhan se nyt hieman outoa. Miksi on niin kiinnostunut random naisesta? Ehkä mies haluaa kokeilla viehätysvoimaansa ja yrittääkin jotain. Suhtautuisin epäilevästi. Ei ole ikinä kukaan kysynyt.

t: naitu nainen

Vierailija
15/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne kahville mentäisiin? Olen käynyt varattuna naisena kahvilla miespuolisten työ-, opiskelu- ja harrastuskavereiden kanssa, jotta voisimme keskustella työ-, opiskelu- tai harrastusasioista samalla. Mitä keskusteltavaa minulla oikein pitäisi olla täysin vieraan miehen kanssa, jos meitä ei yhdistä mikään näistä kolmesta?

En muuten käy kahvilla myöskään täysin vieraiden naisten kanssa. Työ-, opiskelu- ja harrastuskavereiden kanssa kyllä.

Vierailija
16/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mies ainakaan sais lähteä kahville vieraan naisen kanssa.

Miksi? Oletko hieman epävarma suhteestanne, tai jotain?

Vierailija
17/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinne kahville mentäisiin? Olen käynyt varattuna naisena kahvilla miespuolisten työ-, opiskelu- ja harrastuskavereiden kanssa, jotta voisimme keskustella työ-, opiskelu- tai harrastusasioista samalla. Mitä keskusteltavaa minulla oikein pitäisi olla täysin vieraan miehen kanssa, jos meitä ei yhdistä mikään näistä kolmesta?

En muuten käy kahvilla myöskään täysin vieraiden naisten kanssa. Työ-, opiskelu- ja harrastuskavereiden kanssa kyllä.

Miksi kahville nyt yleensä mennään? Käytkö ikinä yksin kahvilla?

Vierailija
18/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kahville nyt yleensä mennään? Käytkö ikinä yksin kahvilla?

Käyn ja luen siellä silloin lehtiä, en seurustele ventovieraiden kanssa. Pyydätkö itse kadulla random-vastaantulijoita kahville, kun näet heidät ensimmäistä kertaa?

Vierailija
19/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä lähdenkö vai en. Jos on esim. työkaveri tai ystävä, niin tietysti voin lähteä kuulumisia vaihtamaan. Jos on tuntematon tyyppi, niin en yleensä lähde.

Syy tuntemattoman tyypin kanssa on se, että olen huomannut, että miehille tuo kahveille lähteminen tarkoittaa aina jotain enemmän tuollaisissa tilanteissa. Ollessani viimeksi sinkkuna käytin Tinderiä uusien miesten kanssa tapaamiseen ja kun lupauduin jonkun kanssa kahville asti, tämä tuntui keränneen hurjan suuret odotukset tuota kahvihetkeä ja meidän "suhdetta" kohtaan jo pelkän lupautumisen vuoksi. Suomalaiset miehet eivät oikein osaa deittailla kevyestä, vaan heti ekoista kahveista lähtien odotukset suhdetta kohtaan on tosi korkealla.

Tämä siis niille miehille, jotka parisuhteen haluavat. Sitten on se toinen poppoo, joka juoksee vaan pillun perässä eikä vakiinnu vaikka minkä tekisi. Kultaisen keskitien kulkijat puuttuu.

Vierailija
20/46 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa pidä seurustella tuntemattomien kanssa kahviloissa tms. Siinä on riski, että kaikilla olisi piirun verran vapautuneempi ja mukavampi olo. Kyllä se niin on, että sosiaalisuuden on oltava sitä, että kotona juodaan Viron viinoja ja sitten mennään baariin örveltämään pariksi tunniksi viikossa maksimissaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi