Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osuuko reitesi haaruksesta yhteen kävellessä? Onko sinulla kapea vai leveä lantio?

Vierailija
29.05.2016 |

Mulla on aika kapea ja reidet osuu yhteen. Kiva näin kesällä kulkea hameessa tai löysissä housuissa kun iho hiertyy rikki. Pakko hankkia pyöräilyshortsit tai lahkeelliset alushousut.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös melko kapea ja kyllä ne tuolta ylhäältä hipaisee toisiaan, ei häiritsevästi onneksi.

Vierailija
2/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä lantio, ei osu reidet yhteen kävellessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei osu ja kapea on. Hoikat on reidetkin.

Vierailija
4/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuu yhteen, lantio on mielestäni kapea. Tosin en tiedä mikä sitten on virallisesti kapea lantio, mutta minulla on n.87cm

Reisi on ihan paksuimmasta kohdasta 56cm joten ei mielestäni mikään ihan hirveän paksu toki voisi olla hiukan ohuempikin. Lihasta on kuitenkin hyvin, mutta sisäreisissä myös rasvaa.

Vierailija
5/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea lantio, ei osu reidet yhteen. Tosin mulla on vähän pihtipolvet, että reisien välissä on se typerä rako niin ei osuisi varmaan vaikka olisi vähän tuhdimmatkin reidet.

Vierailija
6/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Toki nyt on päässyt ylimääräistäkin kertymään, mutta kyllä ne reidet hoikkanakin osuu yhteen. Toki ei näin pahasti, nyt tuntuu että ne ihan liimautuu toisiinsa heti polven yläpuolelta. Shortseja ei voi edes harkita, pyöräilyshortsit menee jos on tosi liukasta matskua. Ärsyttää vaan ihan sikana pitää sellaisia helteellä mekon alla, ei just yhtään ole lämpöiset. Se mekko kun olisi ihanan vilpoisa yksinään.

Vinkkejä reisien kaventamiseen, laihdutus on käynnissä ja teen erilaisia kyykkyjä. Fillaria ei ole eli pyöräily on poissa laskuista samoin salilla käynti. Kuinka nopeasti tuloksia voi noista kyykyistä odottaa?

Vierailija
7/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on psunut aina. Olin sit all 60kiloo tai yli. Reisissä on paljon lihasta. Rasvaakin löytyy mut esim selluliittiä ei juuri lainkaan. Enkä ole leveä lanteinen. Mut pakaroissa on kyl muotoa myös. Edestäpäin kapea lanne siis.

Vierailija
8/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan iloinen. Tuttu nainen nimittain kulkee minihameessa ja korkkareissa, vaikka jalat ovat todella kaukana toisistaan ja naky on kaikkea muuta kuin kaunis!

Apteekista saat juuri noihin hiertymiin tarkoitettua "liukuvoidetta" - ainakin muiden maiden maiden apteekeista, en ole varma Suomesta.

Vierailija
9/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio 90cm ja kaiketi keskikastia? Ei levee eikä pieni. Hoikat reidet, ei osu kävellessä yhteen.

Vierailija
10/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit olivat ostaneet jotkut bambusta tehdyt pyöräilyhousut tms mekon alle. On kuulemma parhaat! Itse laitan esim kookosöljyä reisille. Tai käytän shortseja.

Vierailija
11/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä lantio ja jos olisin reilusti alipainoinen (10 kg alle normipainon) niin EHKÄ olisi vähän ilmaa välissä. Mulla on nimittäin ylipainoa ja olen päärynämallinen. Yläreisissä on sisäpuolella sellaset löllykät, jotka oli normaalipainossakin. Myös ulkoreisissä on "ratsuhousupaikat" ja polvien yläpuolella. Nice.

Vierailija
12/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea lantio ja ei osu.

Vierailija
13/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kapea lantio ja osuu yhteen, tosin olen myös ylipainoinen. Osui kyllä silloinkin kun olin hoikka, eli en tiedä olisko mahdollista etteivät osuisi. Ei kai siinä muuten mitään, mut inhaa kun kesällä hiertyy reidet jos käyttää mekkoa ja pyöräilyshortsit alla on kuumat.

Vierailija
14/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset nuo bambuiset pyöräilyshortsit on, onko liukasta kangasta vai takertuuko mekko niihin kiinni? Kiinnostaa vilpoisempi ratkaisu kun tavan pyöräilyshortsit tai Lindexin kaventavat shortsit..

Vierailija
15/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Lantio 90cm paikkeilla, näyttää leveältä ainakin muuhun kroppaani verrattuna. Reidet kapeat.

Vierailija
16/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika leveä lantio, vähän osuu.

Vierailija
17/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni leveälanteinen, tosin en tiedä sen virallista määritelmää. Reidet ei ole hoikat mutta ei nyt hirveän isotkaan, olen päärynämallia joten niihin tulee läskiä helpoiten. Ei osu kävellessä yhteen, tosin taitaa olla vähän länkisääretkin. Tiedän monia itseäni huomattavasti hoikempia joilla reidet hankaavat toisiinsa.

Vierailija
18/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on sellainen miesten mielestä kuuma reisivako :D eli ei osu yhteen. Olen normaalipainoinen, eikä reidetkään mitkään tikut.

Vierailija
19/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osu ja en edes saa reisiä yhteen seisoessani. En tiedä onko lantio leveä vai jalat kapeat.

Vierailija
20/44 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole vaan iloinen. Tuttu nainen nimittain kulkee minihameessa ja korkkareissa, vaikka jalat ovat todella kaukana toisistaan ja naky on kaikkea muuta kuin kaunis!

Apteekista saat juuri noihin hiertymiin tarkoitettua "liukuvoidetta" - ainakin muiden maiden maiden apteekeista, en ole varma Suomesta.

Toimisikohan se eucerinin aquaphor tuohon. Ainakin maratoonarit käyttää hankaamien ehkäisyyn ja ihan loistotuote se on kuiville kynsinauhoille jos ei reisissä toimisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän