Uhkasin katkaista välit, ellei tytär tee aborttia.
Nyt 20-vuotias tyttäreni kiukuttelee kotonaan. Eihän tuon ikäinen kuuntele, kun sanoo että noin nuoresta ei ole äidiksi. Opiskelut jää kesken ja parisuhde päätyy ennen pitkää eroon. Uskon kuitenkin tytön tulevan järkiinsä, nämä taitaa olla vain näitä teini-ikäisten oikkuja. Kyllä hän lopulta ymmärtää, että abortti on paras vaihtoehto.
Kommentit (23)
0/5. Anoppi teki lapset 18-vuotiaana ja 20-vuotiaana, ja saman miehen kanssa edelleen yli 40 vuoden jälkeen.
Moikka ikis. Miten on viikonloppu lähtenyt käyntiin?
Mutta siis ihan oikeasti olen kyllä aina ihmetellyt vanhempia jotka noin vain hylkäävät oman lapsensa. Aika surullista.
Hassua, minä taas katkaisin välit jos lapseni murhaisi lapsenlapseni. Meitä on moneen junaan.
Abortti on murha. Antakaa lapsi mieluummin adoptoitavaksi.
20-vuotias ei ole enää teini. Oletko nyt pikkasen aliarvioimassa omaa tytärtäsi, oma häpeesihän se on sitten kun et pääse tutustumaan omaan lapsenlapseesi. Luulen kyllä, että tyttäresi elämä olisi helpompaa ilman sinua pilaamassa kaikkea. Toivottavasti hän on järkevä ja pitää tämän lapsen.
Ap tuntuu olevan ihminen isolla p:llä.
Vierailija kirjoitti:
20-vuotias on kyllä täysin kykenevä äidiksi.
Iän perusteella ei mun mielestä voi sanoa, kuka on kykenevä ja kuka ei. Ehkäpä äiti lapsensa tuntee.
Mä oon kyllä sitä mieltä että paras vaihtoehto olis välien katkaisu suhun
Olet julma mutsi jos yllytät lastasi aborttiin, josta voi jäädä trauma koko loppuelämäksi. Ei sinulle vaan tyttärellesi.
Miten on niinkuin tuo kasvatuksen laita muuten mennyt?
Tyttäresi tarvitsee nyt tukeasi, ei paheksuntaasi eikä painostustasi.
Oletko säästänyt turhaan vitsaa kasvatuksessa? Ensinnäkin et ole saanut kasvatettua tytärtäsi huolehtimaan itsestään. Liekö kotoa opittu leväperäinen elämäntyyli... Ja toiseksi et myöskään ole saanut kasvatettua lapsesta auktroteettia (tässä tapauksessa kasvatustyössään todella epäonnistunut äiti) uskovaa ja pelkäävää, kun kerta ei tottele sanaasi. Liekö kotoa opittu leväperäisyys tässäkin syynä. Ehkä olisi sinulta ja mieheltäsikin pitänyt katkaista piuhat ennen kuin pääsitte lisääntymään. Wt-porukka senkun polkee ja porskuttaa ja yhteiskunta maksaa.
Toivottavasti tyttäresi on sen verran fiksu että pitää lapsen eikä yhtään välitä sun mielipiteestäsi. Mietipäs muuten että miten kiva sun on sitten joskus yrittää muodostaa jonkinlainen suhde lapsenlapseesi nyt kun oot vaatinut häntä abortoitavaksi.
20-vuotias ei kyllä ole mikään teini enää. Mitä sinä hyötyisit välien katkaisemisesta? Et näkisi enää omaa lastasi, etkä myöskään lapsenlastasi/lapsiasi.
Ap, olet haiseva sontakasa. Tyttäresi on täysi-ikäinen, ollut jo kaksi vuotta. Kaikenlaisia sontaläjiä löytyy.
Ikis, olet kertonut itse tehneesi oman lapsesi 18-vuotiaana, että se siitä.
Hmm. Miten lapsista voi ikinä kasvaa ja varttua vastuullisia vanhempia, jos heidän vanhempansa eivät ole koskaan tälle tasolle. Ap Sinulla on nyt tilaisuus toimia vastuuntuntoisena aikuisena ja tukea tytärtäsi hänen ratkaisuissaan, eikä painostaa tytärtä toiminaan niinkuin sinä nyt jostain syystä olet saanut päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mielepiteestäsi, mutta siis jos se ei ole mahdollista, niin olisi parempi antaa adoptoitavaksi kuin tehdä abortti. En sanonut sanaakaan siitä, olisiko parempi antaa lapsi adoptoitavaksi vai pitää itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mielepiteestäsi, mutta siis jos se ei ole mahdollista, niin olisi parempi antaa adoptoitavaksi kuin tehdä abortti. En sanonut sanaakaan siitä, olisiko parempi antaa lapsi adoptoitavaksi vai pitää itse.
Siis mielipiteestäsi.
Että tämä sama taas