Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole minkään arvoinen kun olen työtön paska

Vierailija
24.02.2006 |

joka ei pääse edes hakemiinsa koulutuksien haastatteluihin saatikka itse pääsykokeisiin siis työvoimakoulutuksista kyse ei köyhä muuhun voi hakeekkaan. Paskat et ottaa päähän ja työkkärissä ei auteta piiruakaan, tekis mieli tehdä jotain ratkasevaa. Kaikki on pielessä ja lapsikin hoidossa siksi jos työllistyn vaikka ja se nyt ois maailman kolmanneks suurin ihme. Kevät vielä tulossa ja silloin repeen jos en ole töissä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on yksi syy miksi ihmiset ei enää työllisty kun hetkeksi jos sittenkään?

Vierailija
22/25 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eläkettä ei tipu joten hakua jatketaan ja kuunnellaan kauniita sanoja. T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään firman toiminta lakkaa kuin seinään..

Konkurssin usein pienille-,ja keskisuurille yrityksille aiheuttaa maksamattomat " velvollisuudet"

verot,alvit,tellit,yellit etc etc.

Yritykseni on niin vakaalla pohjalla, että konkurssin pelkoa ei ole.

" Vain minun kuolleen ruumiini yli.."

-se samainen työnantaja-yrittäjä-what ever-joka ei enää muista monentenako on kulloinkin kirjottanut-

Vierailija
24/25 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä kummenisen vuotta sitten. Liekö alottaja saanu jo töitä
Itellä ei toivettakaan. Mietin usein tapanko itteni. Vielä ei rohkeus riitä. Varmaan kirjotan ulosotto miehelle jäähyväiset niinkuin teki perheensä tappanut nainen aikoinaan. Itse en tappaisi muita perheenjäseniä. Toivoa ei ole

Vierailija
25/25 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joka ei pääse edes hakemiinsa koulutuksien haastatteluihin saatikka itse pääsykokeisiin siis työvoimakoulutuksista kyse ei köyhä muuhun voi hakeekkaan. Paskat et ottaa päähän ja työkkärissä ei auteta piiruakaan, tekis mieli tehdä jotain ratkasevaa. Kaikki on pielessä ja lapsikin hoidossa siksi jos työllistyn vaikka ja se nyt ois maailman kolmanneks suurin ihme. Kevät vielä tulossa ja silloin repeen jos en ole töissä.

Muistan kun itse jäin työttömäksi, kun maksoin kaupan ostokset pankkikortilla niin tuli sellainen olo että jotenkin huijaisin. Yritä kestää, ei se ihmisarvo kuitenkaan siitä työstä ole kiinni. Tällä hetkellä Suomessa ei vaan ole töitä kaikille, 20% työvoimasta taitaa jo olla joko työttömänä tai valtion tukityöllistämänä.