Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaani

Jj
29.05.2016 |

Voix vege syödä mm: -sipisiä, -karkkia -jäätelöö - suklaata - limsaa - tietty leivät -mielellää juusto? - kahvi -yms tollaset. Ja jos voi niin pärjääks tollasel ruokavaliolla terveenä? Ja imetys tollasel ruokavaliolla, nyt siis tietty viel syön perunaa riiisii yms ja kanaa lihaa (possua ja lehmää paljon) ja kalaa. Yms. Mut jos lihat jätän pois ni jää kyl melkee kaikki juurekset ja salaatit. Tietty hedelmii sit nvois syödä. Jos ei vegaani voi syödä edellä mainittuja tai ei terveellist ni varmaan pysyn lihasyöjänä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako täältä kyselet. Täällä vihataan vegaaneja, ihan niin kuin sinäkin.

Vierailija
2/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama suomeksi kiitos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit syödä kaikkea mitä ikinä keksit mutta tietenkin vegaaniversiona. Jätskit, suklaat, karkit, sipsit, juusto, ruokakermat, maidot, jopa liha löytyy vegenä. Et jää siis mistään paitsi. 

Vierailija
4/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. tilaan sit isot pihvit.

Vierailija
5/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vege voi syödä kai siis jotain että ei kuitenkaan lihaa tai niinku eläimii eix niinku kalakin o eläin. että jos mä oisin sä niinku niin mä en ehkä söis jädee kun siinhän on se maito niinku lehmästä. ja sit nää liivatteet yms. on niinku aivoista niinku lehmäst. että aika rajalliset on noi vegen eväät et puutoksii tulee jos ei niinku oo tarkkana.

muuten miks sä et syö lihaa? käytäksä nahkakenkii? Meinaan sit et oo vege.

Vierailija
6/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vege voi syödä kai siis jotain että ei kuitenkaan lihaa tai niinku eläimii eix niinku kalakin o eläin. että jos mä oisin sä niinku niin mä en ehkä söis jädee kun siinhän on se maito niinku lehmästä. ja sit nää liivatteet yms. on niinku aivoista niinku lehmäst. että aika rajalliset on noi vegen eväät et puutoksii tulee jos ei niinku oo tarkkana.

muuten miks sä et syö lihaa? käytäksä nahkakenkii? Meinaan sit et oo vege.

Jäätelöitäkin löytyy kaura-, riisi-, ja soijapohajaisia. Samoin hedelmäkarkeissakin on olemassa liivatteettomia vaihtoehtoja. Oikeastaan vastaukset noihin kaikkiin kysymyksiin löytyy http://www.vegaanituotteet.net -osoitteesta. Siellä on nätisti listattuna kaikki vegaaniset Sipsit, limut ja muut. En kylläkään usko että kellekään iskee puutostila, siitä että ei syö jädee taI karkkia. Kasvismaitoihinkin lisätään d-vitamiiniä ja b12:ta, eli ihan normaalimaitoon verrattavissa näin ravitesemuksellisesti.

Vierailija
7/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli kyllä paska provo.

Vierailija
8/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi syödä vaan vegaanit pistävät ne pinppiin.

Vierailija
9/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kumma aloitus o.O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme