Mikä ulkonäköasia miellyttää silmääsi vaikka yleisesti sitä ei pidetä hyvänä?
Minulle se on ainakin se että tykkään kun miehillä on reilusti muhkea peppu. Ei haittaa yhtään vaikka olisi hieman naismainen.
Kommentit (238)
Pisamat. Kummallakin sukupuolella, mitä enemmän, sitä parempi. Ja tummanruskeat silmät miehellä.
Niinhän se on ,että ' somebodys 'turn-on is somebody elses 'turn-off''...
Sehän kyllä ilmenee tästäkin ketjusta...
HEL-NYC kirjoitti:
Pisamat. Kummallakin sukupuolella, mitä enemmän, sitä parempi. Ja tummanruskeat silmät miehellä.
Mee ny feikki kuusehen siitä
Miespisamien ihailija täälläkin! Ja partojen, uuh.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset kai halajaa tummaa ja pitkää miestä, jotai etelä-eurooppalaisen tyylistä. Itse sytyn kyllä ehdottomasti pohjoismaalaisista miehistä ja briteistä! Vaaleat piirteet ja siniset silmät, perusfiksu pukeutuminen ja rento olemus <3 oma mies on kyllä tumma, mutta silmät on siniset<3 ruskeat silmät ei toimi yhtään, ei miehillä eikä naisilla.
Mulle on käynyt niin, et penskana ihailin tummia, etelämaalaisen oloisia miehiä, mut vanhemmiten en juuri ollenkaan. Britit! Ah ja voi. Tuleva James Bond - Tom Hiddleston tai ihana Benedict omituisine piirteineen. Vau. Tai vähän raffimpi Tom Hardy. Aksentti kostuttaa jo mukavasti.
Minä pidän hieman eteerisistä miehistä esim. Christopher Walken nuorena. Kalan silmät eivät mielestäni ole paha miehellä esim. Kari Pekka Kyrö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset kai halajaa tummaa ja pitkää miestä, jotai etelä-eurooppalaisen tyylistä. Itse sytyn kyllä ehdottomasti pohjoismaalaisista miehistä ja briteistä! Vaaleat piirteet ja siniset silmät, perusfiksu pukeutuminen ja rento olemus <3 oma mies on kyllä tumma, mutta silmät on siniset<3 ruskeat silmät ei toimi yhtään, ei miehillä eikä naisilla.
Mulle on käynyt niin, et penskana ihailin tummia, etelämaalaisen oloisia miehiä, mut vanhemmiten en juuri ollenkaan. Britit! Ah ja voi. Tuleva James Bond - Tom Hiddleston tai ihana Benedict omituisine piirteineen. Vau. Tai vähän raffimpi Tom Hardy. Aksentti kostuttaa jo mukavasti.
OT, mutta Hiddleston ei taida olla uusi Bond. Night Manager oli kyllä hyvä.
https://www.theguardian.com/film/2016/may/29/next-james-bond-will-not-w…
Miehissä sytyn parransängestä ja hieman epähuolitellusta renttumaisen rennosta ulkoisesta olemuksesta. Vahva ja hieman lyhyehkö kaula (kuten monilla jääkiekkoilijoilla :P) on seksikäs. Lihaksikkaat ja isot reidet kiinnittävät myöskin huomioni.
Raskaat luomet korostettuina vahvoilla kulmakarvoilla tekevät kasvot ihanan karskin näköiseksi minun makuuni! Sieltä vielä kirkkaat silmät alta pilkistämään niin paketti on valmis.
Minä pidän melkeinpä mistä vain piirteistä, jos pidän miehen persoonallisuudesta. Tässä joitakin piirteitä miehistä, joihin olen ollut rakastunut (kaikki nämä siis eivät ole samalla miehellä):
- vetäytynyt hiusraja
- pihtipolvet
- ylipitkät sääret ja lyhyt selkä
- erittäin laiha, lihakseton, anorektista muistuttava keho
- pieni leuka
- pisamat
- "tissiposket"
- lähekkäin toisiaan olevat silmät
- lyhyt ja paksu kaula
- lapiokädet
- hintelät kädet
- jne.
Minulla on tästä huolimatta erittäin vaativa miesmaku - se vain ei liity ulkonäköpiirteisiin. Nauran partaani aina kun nettilassukat soimaavat minua siitä, että muka juoksen vain komeiden miesten perässä (heti kun kerron olevani vaativa). Tietäisivätpä miltä jotkut miehistäni ovat näyttäneet!
Tsekkaan erään hyvin säilyneen vanhemman miehen peppuvakoa aina kun hän kumartuu.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä tietynlaiset silmälasit on mielestäni nii hot
Silmälaseja pidetään kyllä yleisesti hyvännäköisenä, niin kuin peukutusten määrästäkin jo näkyy..
Olen aina ollut heikkona miesten käsivarsiin, siis kyynärvarsi. En tarkoita hauiksia. Varsinkin paidan hihat käärittyinä, huh huh.
Vähän semmonen jykevä, kulmikas leuka. Ei mikään Ridge Forrester, mutta voimakas ja mun mielestä päämäärätietoinen. Siihen vähän siistiä parransänkeä jos parta on tuuhea.
Sitten ihailen miesten jalkoja. Miehillä on usein tosi kiinteä jalat ja lihakset näkyy helposti. Nam :)
Kaiken kruunaa sielun paljastavat silmät. Sellaiset jossa mies on voimakas ja se näkyy silmistä, mutta sieltä pilkahtaa jostain sisimmästä haavoittuvuutta.....
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän hieman eteerisistä miehistä esim. Christopher Walken nuorena. Kalan silmät eivät mielestäni ole paha miehellä esim. Kari Pekka Kyrö.
Hahaa! Sama maku mulla. Christopher Walken, Kyrö, M. Uusipaavalniemi, Ed Harris, Richard Chamberlain (tosin taitaa tykätä miehistä enemmän), Jeffrey Dean Morgan...
Minut sytyttää hoitamaton parta, tai parransänki, isot kädet ja vahvat käsivarret. Silmiin kiinnittyy huomio aina myös.
Siis ihmiset on osanneet lukea otsikosta vain neljä ensimmäistä sanaa...? Tylsää kun aletaan luetella piirteitä, joita pidetään yleisesti hyvinä.
Tykkään silmäpusseista. En nyt sellaisista pöhöttyneen näköisistä, mutta pieni turvotus silmissä on jotenkin söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Häpykarvoitus naisella.
Tämä. Erittäin kaunista.
Itsellä pisamia varsinkin kesällä ja lähes poikkeuksetta miehet tykänneet tosi paljon :)