Mikä ulkonäköasia miellyttää silmääsi vaikka yleisesti sitä ei pidetä hyvänä?
Minulle se on ainakin se että tykkään kun miehillä on reilusti muhkea peppu. Ei haittaa yhtään vaikka olisi hieman naismainen.
Kommentit (238)
No missä ne miesasiamiehet nyt ovat, kun täällä sadat naiset on pöksyt pyörien hintelien, aknearpisten, ripsettömien, sirojen ja huonoryhtisten, ujojen ja rillipäisten miesten perään? Vieläkö joku miesasialassukka väittää, että naisille kelpaa vain alfat?
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen mies, sellainen leveäharteinen ja kaikintavoin isokokoinen, mutta ei mikään nörtti cs-läski, vaan raavas duunariläski. Ehkä joku tajusi 😁
Jesss! Mä ainaskin tajusin kun yritin juuri itse miettiä miten kuvaisin ihannemiestä ja siinähän se tuli! Raavas, isoluinen, leveät hartiat, isot lihakset ja niiden päällä läskiä. Kaljamahaakin saa olla!
Mies on karsean näköinen jos kylkiluut näkyy, mua alkaa puistattaa!
Miehellä saa olla pömppis. Lihavat miehet Ismo Laitela -tyyliin ei niinkään sytytä, mutta sellanen "sopiva" pehmeys ja pyöreys on miehessä niin hot. Sellainen ihana halittava nallukka. Alipainoiset tai bodatut sixpackit ei sytytä.
Hirveän vaikea löytää esimerkkikuvia, mutta tässä jotain:
https://menonthefield.files.wordpress.com/2011/08/sione_lauki_061.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/24/11/f5/2411f5427ed064937bc1…
Ja saa olla pyöreämpikin vielä <3
Pidän hyvin laihoista luikeroista narkin näköisistä miehistä
Pidän lihaksikkaista voimamiehistä
Pidän hyvästä ruuasta nauttivista miehistä, joiden lihasten päällä on vähän rasvaa
Pidän pitkäselkäisistä uimarimiehistä
Pidän lyhyistä kuumista miehistä
Pidän Charles Vanen näköisistä miehistäkin
- Silmälasit (tietynlaiset, tietynlaisella tyylillä)
- nörttimäisyys (ei sellainen perus atk-nörtti)
- hymyilemättömyys. pidän synkistä miehistä, jotka ei oikeasti ole synkkiä :) ulkoisesti vain.
Rintakarvat!!! :D Ai juma, mies ei meinaa uskoa millään sitä, kuinka kuumilta hänen rintakarvat näyttää :D
Crusti miehet saa pään kääntymään, sellaisen kun sais :)
Lyhythiuksiset naiset. Ihan kunnon poikatukka. Pitkät hiukset eivät viehätä yhtään.
Poikamaiset naiset. Niin vaatetukseltaan kuin muutenkin kehollisesti. Jäntevät, lihaksikkaat ja vähämuotoiset naiskehot ovat paljon miellyttävämpiä silmääni kuin muodokkaat ja pehmeänpyöreät.
Lyhyet miehet.
Vähän hintelät, söpöt ja herkät enkelipojat.
Nätit, hoikat, pitkähiuksiset miehet (tyyliin Puolan tämän vuoden viisuedustaja Michal Szpak).
Naisen selässä kun on keskellä selkälihasten ympäröimä "kanjoni"
Kuolaan sitä.
M39
En osaa nimetä mitään tiettyä piirrettä naisessa (olen mies) mutta aina kun tulee katsottua noita miss Suomi ja -Helsinki kandidaatteja niin ei oikein sytytä ollenkaan.
Naisissa tykkään siitä että hiusten seassa on sopivasti harmaita mukana. Se on kauhea turn off jos naisella on oikeasti ikää mutta hiuksista näkee kilometrin päähän että niistä on värjätty harmaat piiloon.
Peili raybanit blondilla naisella,jotenkin tosi kiihottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihmiset on osanneet lukea otsikosta vain neljä ensimmäistä sanaa...? Tylsää kun aletaan luetella piirteitä, joita pidetään yleisesti hyvinä.
Tykkään silmäpusseista. En nyt sellaisista pöhöttyneen näköisistä, mutta pieni turvotus silmissä on jotenkin söpöä.
Javier Bardem ja Benicio del Toro. Erityisesti jälkimmäinen. Ihastelen näiden miesten raskaita silmiä ja mietin, sallittaisiinko sama samanikäisille naisille.
Sama.. Del Toro oli tulikuuma hieman nuorempana, nyt jo valitettavasti hieman pöhöttymään päin. No, kuuma on vieläkin:)
Pidän mieluummin pikkaisen rumista miehistä kuin täydellisen vartalon ja kasvot omaavista. Sensijaan älykkyyttä ja karismaa pitää olla rutkasti.
Pulleat rintalihakset
Rintakarvat.
Raamikkuus, eli saa olla rasvaa treenattujen lihasten päällä. En pidä litteää pykkilautavatsaa miehellä hyvänä asiana.