Mikä ulkonäköasia miellyttää silmääsi vaikka yleisesti sitä ei pidetä hyvänä?
Minulle se on ainakin se että tykkään kun miehillä on reilusti muhkea peppu. Ei haittaa yhtään vaikka olisi hieman naismainen.
Kommentit (238)
Naisilla niin vaaleat kulmat/ripset, että ovat lähes näkymättömät. Se yhdistettynä vielä lähes valkoiseen tukkaan, kalpeaan ihoon ja pisamiin kuulostaa minusta ihanalta yhdistelmältä ja tunnenkin tällaisia mielestäni hyvin kauniita naisia.
Miehellä kapeat ja luiset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni maininnut ison nenän?
Olen yllättynyt, koska pieni nenä miehellä on koominen ja olen ajatellut, että muidenkin mielestä. Eli ei mene minusta aloittajan hakemaan "yleisesti ei-pidetty piirre" -pirtaan miesten osalta.
Naisella hyvin pieni nenä voi olla tosi sievä. Kokonaisuushan aina ratkaisee.
Minusta näyttävä nenä on naisellakin kaunis, ja parempi kuin joku persoonaton tai littana nenä.
makethejp kirjoitti:
Vituttaa kun itsellä on sellainen todella pieni pää ja todella sirot kasvonpiirteet (toki kauniiksi kehutut silmät). Sitten on omasta mielstäni ainakin liian iso nenä suhteessa kasvoihin. Tai kasvoissa näkyy ja korostuu miltein kaikki rasvaakin kun on vähän poskissa niin.. Tulisi aina pyrkiä treenaamaan. En tiedä tulisiko jotakin hormoneja käydä kyselemässä terkkarista ja mitata testosteronitasot tai jotain että luut kehittyisivät vehvemmiksi - miehekkäimmiksi.
Todennäköisesti olet komea omana itsenäsi. Sellaiset todella voimakkaat "söin vähän mieshormonia liikaa" leukaperät miehellä on aavistuksen naurettavat, ne on "liian miehiset". Tyyliin joku ridge forrester.
Sirot ja kauniit ja persoonalliset kasvot ovat upeat myös miehellä. Eivätkä yhtään naiselliset.
Inhoan isohkoa persettäni ja paksuja reisiäni. Vaikea saada pitkiksiä. Ja painavaa kannettavaa. Eräs mies on aivan myyty . Inhoan näitä ominaisuuksiani olen aina käesimyt niitä vaikka ei aina niin isot ole olleetkaan vaan se johtuu siitä että jätkät on kuvitelleet että mua olis kiva panna kun on pyöreä pylly. Vitut!
Tykkään yleensä sellaisista rujon näköisistä miehistä: arvista, aknesta, jykevistä leukaperistä, isosta nenästä, raskaista kulmista, karvoista, vitivalkoisesta ihosta... Sellainen barbaarimeinki on minusta kiinnostavampaa kuin miehen feminiinisyys.
Vierailija kirjoitti:
- Silmälasit <3 Sellaiset paksusankaiset, suuret, ihanat silmälasit.
- Mitä nätimpi mies, sen parempi. Kauniit, kaidat kasvot ja suuret, säikähtäneet silmät. Ei todellakaan mitään pumpattuja parrakkaita korstoja minulle.
- Ei ole ulkonäköasia, mutta mainitsen silti: kirjainviat puheessa. Etenkin ärrävika on aivan ihana.
Minusta ässävika naisella kuulostaa kivalta, silleen vähän suhahtaen.
Toisaalta ei kyllä kuulosta mukavalta esim. radio ja tv-toimittajalla.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla niin vaaleat kulmat/ripset, että ovat lähes näkymättömät. Se yhdistettynä vielä lähes valkoiseen tukkaan, kalpeaan ihoon ja pisamiin kuulostaa minusta ihanalta yhdistelmältä ja tunnenkin tällaisia mielestäni hyvin kauniita naisia.
Eli Laura Birn.
Vierailija kirjoitti:
Häpykarvoitus naisella.
Kummastuttaa miksi tätä luonnollisuutta on edes alettu pitää rumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpykarvoitus naisella.
Tämä on varmaan sukupolvikysymys, sillä minulle taas häpykarvoitus on normaalia aikuisella ihmisellä, mutta sellainen tulehtuneen kananlihan näköiseksi nyrhitty "posliini" särähtää aika pahasti silmään!
Se tulehtunut punaista ja visvaista näppylää täynnä oleva posliini on kuulemma hygieeninen. Tai semmoista ainakin kertovat.
Sirot ja kauniit miehet ovat mielestäni parhaan näköisiä. Omalla miehelläni on lisäksi pitkät kiharat hiukset, joten hän on mielestäni aivan jumalaisen näköinen.
Naisissa en kestä liiallista kiiltokuvamaisuutta. Minusta monet tosielämän ihmiset ovat huomattavasti kauniimpia ja kiinnostavampia kuin Hollywoodin ylitällätyt naiset. Superhuoliellut hiukset, meikit ja vaatteet ovat mielestäni usein vain persoonattoman näköisiä. Meikitön ja hieman räjähtänyt look on kiehtovampi.
Nainen, jolla on pisamia kasvoissa näyttää kauniilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni maininnut ison nenän?
Olen yllättynyt, koska pieni nenä miehellä on koominen ja olen ajatellut, että muidenkin mielestä. Eli ei mene minusta aloittajan hakemaan "yleisesti ei-pidetty piirre" -pirtaan miesten osalta.
Naisella hyvin pieni nenä voi olla tosi sievä. Kokonaisuushan aina ratkaisee.
Minusta näyttävä nenä on naisellakin kaunis, ja parempi kuin joku persoonaton tai littana nenä.
Kiitos,tälle viimeiselle kirjoittajalle! 😌
Itse tykkään miehistä joilla on myös kookas "maskuliininen" nenä.Mutta itseasiassa ei pienien nenien ihannointi oo mitään kovin yleistä.Johan ollaan huippumalleista tehty tutkimustakin että heillä on keskimääräisesti isommat nenät.Ei tietenkään perunaneniä,jotka on yleisiä täällä Suomessa,mutta persoonallisia ja vähän "jykevämpiä."
Ihailin ennen laihuutta mutta nykyään vartaloihanteeni on vähän pehmeä.Hoikahko mutta saa olla lihaa luiden päällä.Noh,tää "ihanne" on vissiin ihan normi tällä vuosikymmenellä.
Muita mieleen tulevia:
Riippurinnatkin voi olla(mun silmiin,näin heteronaisena)kauniit.
Pisamat on kivoja! Kaikki ei niistä tykkää.
Tykkään miehillä isommasta pepusta 😍.
Lyhyet jalat voi olla tosi söpöt.En ihannoi metrisääriä.
Haluaisin olla lyhyt nainen.Oon 172cm ite.
Rusketus on rumaa ja vaaleus on kaunista.Ok,pieni päivetys ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adam Driver ihan kokonaan.
Nyt kun mietin, niin hänhän on Millennial sex symbol 2016. Ehkä häntä muutama muukin sitten pitää hyvännäköisenä.
Kiitti, nyt mullakin on uusi julkkisihastus. D:
Itse taas yllätyin siitä kuinka epämiellyttävän näköinen kyseinen mies mielestäni on. Yleensä nään kaikki ihmiset edes jollakin tasolla viehättävinä tai miellyttävän näköisinä tai edes täysin neutraaleina. Makuja on tosiaan monia.
Hartiat. Treenatut leveät hartiat.
Vierailija kirjoitti:
Tilda Swinton
Naisista kauneimpia ovat mielestäni sellaiset kuivannäköiset maratoonarit, joita suuri osa ei varmaan pidä vartaloa kauniina. Miehillä taas sama olemus on mielestäni kauhistus, ja tykkään isoista miehistä, joilla partaa jne. Eli oikein perusmaskuliininen nallekarhu, esim. Andreas Thorkildsen on järisyttävä!
Miehellä punainen tukka, aaaah.... jesss!!!
Epäsymmetriset kasvot. Ovat jotenkin tosi mielenkiintoiset, kun symmetriset taas niin tylsät. Tosin silmät pitää olla samalla korkeudella, mutta muuten kaikki epäsymmetrisyys on kiehtovaa.