Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ulkonäköasia miellyttää silmääsi vaikka yleisesti sitä ei pidetä hyvänä?

Vierailija
28.05.2016 |

Minulle se on ainakin se että tykkään kun miehillä on reilusti muhkea peppu. Ei haittaa yhtään vaikka olisi hieman naismainen.

Kommentit (238)

Vierailija
201/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet. Varsinkin näkyvät ja kasvoissa olevat. Mottoripyörä miehet. Itselläni on juuri sellainen mies, naimisissa ollaan oltu kohta kymmenen vuotta ja yhä tuo on minun silmissäni todella komea. Varmaan useimmat pitäisivät rujon näköisenä.

Vierailija
202/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pizzakebab-karvat on just turn on, ainakin tummalla miehellä, blondit karvat ei jotenkin niin paljon sytytä. Myös parta saa olla ja pitkä tukka, kunhan siitä pitää huolta. Sellainen takkuinen ja rasvainen hiirenhännän riekale on kuvottava. Nykyään moni mies pitää tukkaa nutturalla, tai puolinutturalla ja se on seksikästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tietynlaiset silmälasit on mielestäni nii hot

Silmälaseja pidetään kyllä yleisesti hyvännäköisenä, niin kuin peukutusten määrästäkin jo näkyy..

No ei ainakaan minun tuttavapiirissäni pidetä! Entistä miestäni kutsuttiin kauniisti "rillipiruksi", kun esittelin hänet ystävilleni ensimmäisen kerran. En oikeasti ole ennen tätä ketjua tavannut ketään, joka pitäisi silmälaseja kuumina, kaikki ovat vain ihmetelleet miksi ihmeessä huononäköinen ei käytä piilolinssejä tai käy laser-leikkauksessa...

Osa vastauksista on kyllä aiheen sivussa, mutta tämä ei. Ainakaan omalla kokemuksellani. 

Muuten ihana ketju! :)

Vierailija
204/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaan erään hyvin säilyneen vanhemman miehen peppuvakoa aina kun hän kumartuu.

Rekkamiehen hymy :) ( Y )

Vierailija
205/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vinot pienet silmät

hieman kyömy nenä tai suuri nenä

kapeat huulet

lyhyys

epäsymmetrisyys

Tämä ainakin tuntuisi viittavaan johonkin yhteen henkilöön, johon ole/olet ollut rakastunut? Kuten suurin osa näistä muutoinkin. Rakkaus saa näkemään kohteens (erittäin) kauniina.

Vierailija
206/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lyhyistä miehistä, pisamat on plussaa ja saa olla rasvaa lihasten päällä. Enemmän ujo kuin liian itsevarma. En tykkää ns. romanttisista jutuista ollenkaan, enemmän sellaisesta arkipäivän huomioimisesta ja arvostamisesta. Rakkaus on kuitenkin aika kummallinen ja oma mieheni ihan jotain muuta! 

Vierailija
207/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, että miehellä saa olla vähän ylimääräistä, ei siis mikään läski, mutta sen näköinen, ettei neuroottisesti punnitse ruoka-annoksiaan ja vietä kaikkea vapaa-aikaansa salilla.

Paras on sellainen vartalo, että periaatteessa niitä lihaksiakin on,  mutta myös hieman rasvakerrosta päällä.

En tykkää liian rääkätyistä vartaloista. Sama pätee naisiinkin, pieni pehmeys, rinnat ja lantio on kaunista.

Tykään myös kaulaa myöten tatuoiduista miehistä. Joillekin naisillekin se sopii. Kasvot saa jättää rauhaan, mutta muuten kokonaan tatuoitu, hyvintehtyjä tatuointeja, ei mitään vankila/kellaritöhryjä.

Mies saa olla lyhyehkö, ei tartte olla mua pidempi, vaikka yleisesti naiset tuntuu yleisesti tykkäävän pitkistä miehistä. Mua ei oo koskaan sytyttänyt kovin pitkät ja karskit miehet, ne on jotenkin...pelottavia ;D

Vierailija
208/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään lyhyistä miehistä, pisamat on plussaa ja saa olla rasvaa lihasten päällä. Enemmän ujo kuin liian itsevarma. En tykkää ns. romanttisista jutuista ollenkaan, enemmän sellaisesta arkipäivän huomioimisesta ja arvostamisesta. Rakkaus on kuitenkin aika kummallinen ja oma mieheni ihan jotain muuta! 

Täällä toinen, joka tykkää ujoista ja kilteistä miehistä <3

Vierailija
209/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihmiset on osanneet lukea otsikosta vain neljä ensimmäistä sanaa...? Tylsää kun aletaan luetella piirteitä, joita pidetään yleisesti hyvinä.

Tykkään silmäpusseista. En nyt sellaisista pöhöttyneen näköisistä, mutta pieni turvotus silmissä on jotenkin söpöä.

Javier Bardem ja Benicio del Toro. Erityisesti jälkimmäinen. Ihastelen näiden miesten raskaita silmiä ja mietin, sallittaisiinko sama samanikäisille naisille.

Vierailija
210/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vinot pienet silmät

kapeat huulet

lyhyys

epäsymmetrisyys

Tämä ainakin tuntuisi viittavaan johonkin yhteen henkilöön, johon ole/olet ollut rakastunut? Kuten suurin osa näistä muutoinkin. Rakkaus saa näkemään kohteens (erittäin) kauniina.

Elämäni rakkaudella on

suora, kaunis nenä

kauniit, amorinkaarella varustetut keskikokoiset huulet ja täydelliset hampaat

hän on normaalia hieman lyhyempi, ei siis mikään 190 senttinen

hän on täydellisen symmetrinen

Tunnen itseni erittäin epäsymmetriseksi hänen vierellään :)

Vierailija
211/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan mieheni ryppyjä. Varsinkin hänen silmäkulmissaan olevia, koska ne ilmestyivät, kun lapsemme olivat pieniä, ja mieheni hymyili paljon heille.

Tämä oli niin ihana, että tuli oikein kylmät väreet! Olette varmasti todella onnellisia!

Vierailija
212/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörökorvat. Sekä miehellä että naisella. Etenkin sellaset pienet keijukaismaiset höröt. N27

Vierailija
213/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vinot pienet silmät

kapeat huulet

lyhyys

epäsymmetrisyys

Quasimodo?

Vierailija
214/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Silmälasit <3 Sellaiset paksusankaiset, suuret, ihanat silmälasit. 

- Mitä nätimpi mies, sen parempi. Kauniit, kaidat kasvot ja suuret, säikähtäneet silmät. Ei todellakaan mitään pumpattuja parrakkaita korstoja minulle.

- Ei ole ulkonäköasia, mutta mainitsen silti: kirjainviat puheessa. Etenkin ärrävika on aivan ihana.

Lakkani!

Vierailija
215/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on söpöä kun nainen/mies näyttää vastaheränneeltä. Myös vaalea iho ja epäsymmetrisyys viehättävät.

Vierailija
216/238 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaavilainen urheilullisen näköinen (mutta ei mikään lihaskimppu), mielummin tummempi kuin vaaleampi mies, jolta puuttuu joku yläetualueen hammas.

Vierailija
217/238 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trampstamp

Vierailija
218/238 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohko, hieman kyömy nenä on minusta hieno. Voihkin epätoivosta, kun joskus katselin amerikkalaisia makeover-ohjelmia. Aina, siis aivan aina niissä leikeltiin uljaat kotkannenät standardinykeröiksi, joita USAssa jostain ihme syystä ihaillaan yli kaiken kohtuuden.

Vierailija
219/238 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lihavista miehistä. Sellaisista yli 100 kiloisista. En pidä isoista lihaksista. Pidän myös koko parrasta ja silmälaseista. Työpaikalla on yksi sen näköinen mies ja että sitä voisi katsella koko ajan.

Vierailija
220/238 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallekarhumaisen pullea. Toki siinä voi olla lihastakin mukana, mutta alipainoiset ja varmaan normaalikokoiset ei ole oikein koskaan iskeneet koska olen pitänyt niitä jotenkin liian pieninä. Näin jopa silloin kun olin itse aika pienikokoinen. Olin ihastunut jotain 20v sitten kaverini miehen kaveriin joka paljonkin pyöreämpi. Vitsailivat ettei se ketään löydä ja minua yritettiin saattaa yhteen tämän samaisen kaverini miehen alipainoisen häntäheikin kanssa. Valitettavasti asuimme eri paikkakunnilla ja törmättiin juuri muutaman kerran vuoteen tuolla kaverini luona enkä tullut aloitetta tehneeksi ujona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi