Mikä ulkonäköasia miellyttää silmääsi vaikka yleisesti sitä ei pidetä hyvänä?
Minulle se on ainakin se että tykkään kun miehillä on reilusti muhkea peppu. Ei haittaa yhtään vaikka olisi hieman naismainen.
Kommentit (238)
En pidä mallien tikkumaisen laihoista pitkistä jaloista. Minusta lyhyemmät jalat, joissa on enemmän muotoa on kauniimmat. Toki kauneimmat on sellaiset joissa muodot vaihtelee, eli esim. nilkka on kapea, mutta pohkeissa ja reisissä massaa & muotoa.
Miehellä vähän pyöreä "kaljamaha" on ihana. Ei semmoinen ylilihava läskimaha joka puuskuttaa ku kävelee, vaan sille vielä terveen rajoissa oleva kumpu ja siihen sitten semmoinen suora ryhti ja kova ääni, niin avot! :) vielä jos on tosi huumorintajuinen ja hauska ni mulle kyllä kelpaa. Mutta jostakin syystä Sami Hedberg ei nappaa, vaikka hänessä vähän samoja piirteitä onkin kuin unelmien miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä vähän pyöreä "kaljamaha" on ihana. Ei semmoinen ylilihava läskimaha joka puuskuttaa ku kävelee, vaan sille vielä terveen rajoissa oleva kumpu ja siihen sitten semmoinen suora ryhti ja kova ääni, niin avot! :) vielä jos on tosi huumorintajuinen ja hauska ni mulle kyllä kelpaa. Mutta jostakin syystä Sami Hedberg ei nappaa, vaikka hänessä vähän samoja piirteitä onkin kuin unelmien miehessä.
sami hedberg on jotenkin rivon tai irstaan oloinen, hrrr....
Vähän vinot (esim. 1hammas pois rivistä) hampaat, etenkin alahampaissa ja miehellä. Tuo jotain omanlaatuista särmää.
Pidän tämmöisistä rinnoista, pystyt ja isot. On tosi anteeksiantamatonta sosiaalisesti jos suureen ääneen menee tunnustamaan moista. t.mies
http://pingping.fantasti.cc/big/m/o/v/moviecritic36/moviecritic36_98185…
Tämä on varmaan koko langan pahin tunnustus sillä jos sanoo ääneen, että 'pidän isotissisistä korealais tytöistä' niin varmaan saa heti sosiaalisen stigman ja joutuisi pakenemaan maan alle. t.mies
niin tai sit jos sanois tuolla ulkona ääneen, vaikka vihreiden feministien kokouksessa, että 'hitto että tiukka teinivartalo on kuuma' niin heti ollaan ristiinnaulitsemassa :( t. mies
Vierailija kirjoitti:
Onpas positiivinen AV-ketju, ei ehkä otsikon mukainen, koska joukossa paljon yleisesti seksikkäänä pidettyjä juttuja. Tässä oma listaus ja naisille omistettu tämä.
- Tatuoinnit
- Pituus alle 170 cm, reisissä kokoa. Kuten joku jo mainitsikin, Sannin vastakohta.
- Pienet rinnat
- Naururypyt varsinkin silmissä.
- Semmoinen pavunkokoinen klitta eli ei mikään pieni nappula, nam.
Itse laitoit yleisesti seksikkäänä pidetyn jutun, eli pituuden. Naisen ihannepituus on miesten mielestä 165cm.
https://www.groom.fi/wp-content/uploads/2015/06/b2ba80f19703d9c87c234fe…
Ajatelkaa jos tuollainen mies (toki superkomistus) menisi laulamaan jonkun herkän balladin. En todennäköisesti itkisi.
https://i.ytimg.com/vi/qEB6nHOPfx4/maxresdefault.jpg
Jos tämä mies sen tekisi, itkisin.
Miehellä korvis tai korvikset. Jos tyyliltään muuten on trendikäs ja miehekäs. Ei siis mikään rokkari.
Vierailija kirjoitti:
niin tai sit jos sanois tuolla ulkona ääneen, vaikka vihreiden feministien kokouksessa, että 'hitto että tiukka teinivartalo on kuuma' niin heti ollaan ristiinnaulitsemassa :( t. mies
Tuo videon tyttöhän on LAPSI.
Pedofiili olet, jos pidät tuota kiihottavana eli ansaitsetkin ristiinnaulinnan.
t. eräs jonka mielestä pedofiilit voisi hyvin pakkosteriloida viimeistään näiden kerrankin sortuessa tuohon yhteen sairaimmista teoista, mitä voi tehdä
Duunarimiehellä silmälasit ovat todella seksikkäät! Vahvat kädet ja vähän surulliset silmät ovat myös ihanat. Pidän myös tatuoinneista ja aknearvista. Hörökorvat sopivat myös joillekin todella hyvin! Lihaksista en niin välitä. Mielummin hoikka mies tai sitten sellainen sopivasti tukeva, mutta ei siis missään nimessä "tiukka, bodattu". Pidän myös siitä kun mies käyttää paljon sivistyssanoja ja nauraa paljon.
Miehellä sellainen tanakka rakenne on kuuma. Ei siis mikään bodattu, vaan vähän pehmeän pyöreän tanakka.
Pituudessa en pidä mistään koripalloilijoista vaan ihannepituus miehelle on mun mielestä ehkä n. 170-180cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo videon tyttöhän on LAPSI.
Pedofiili olet, jos pidät tuota kiihottavana eli ansaitsetkin ristiinnaulinnan.
t. eräs jonka mielestä pedofiilit voisi hyvin pakkosteriloida viimeistään näiden kerrankin sortuessa tuohon yhteen sairaimmista teoista, mitä voi tehdä
entäs jos teinityttöjen vartalon hetkuttelu naamioidaan monikulttuuriksi, niin entä sitten?
-"kotkannenä" tai "aatelisnenä", eli sellainen suurehko, kaartuva nenä. Itselläni on peruspottu ja kadehdin aatelisnenäisiä.
-rako hampaiden välissä
-yhdistelmä todella vaalea iho, vaaleat tai punaiset hiukset ja hädintuskin erottuvat kulmakarvat. Sellainen eteerinen vaaleus.
-Pitkät hiukset miehellä. Kyllä niitä tykkääjiäkin löytyy, mutta irl olen kohdannut lähinnä kauhisteluja, kun olen kertonut viehtymyksestäni pitkätukkiin.
Vierailija kirjoitti:
Pidän tämmöisistä rinnoista, pystyt ja isot. On tosi anteeksiantamatonta sosiaalisesti jos suureen ääneen menee tunnustamaan moista. t.mies
http://pingping.fantasti.cc/big/m/o/v/moviecritic36/moviecritic36_98185…
Nam, olispa kaikilla tollaset eikä mitään roikkuvia eripareja..
Vierailija kirjoitti:
Rakastan mieheni ryppyjä. Varsinkin hänen silmäkulmissaan olevia, koska ne ilmestyivät, kun lapsemme olivat pieniä, ja mieheni hymyili paljon heille.
Tämä on yksi ihanimpia viestejä, joita olen ikinä AV:lla lukenut. :')
Silmälasit miehellä. Ei mitkään nykyajan paksusankaiset trendilasit vaan ohuemmat sangat. Ja kuten joku mainitsi: fyysistä työtä tekevällä duunarilla. Uuuu!!!
Pieni perunanenä on minusta kaunis ja söpö. Sellainen leikelty mininenä on kauhein. Kunnon tuulenhalkoja tai kyömykin on kauniimpi kuin mininenä.