Minulla on oikeasti täydellinen mies!!
Olen välillä miettinyt että kuinka tällainen mies voi edes olla olemassa. Hän on 28 ja minä 26. Mieheni on hyvästä perheestä jossa lapset ovat kasvatettu rakkaudella ja vanhoilla perinteitä kunnioittaen. Mieheni isä on myös erään tunnetun suomalaisen yrityksen kehityspäällikkö ja tienestit ovat lähes millin vuodessa. Perheellä on mökkiä, venettä, rantaa city-asuntoa, ja vaikka mitä, mutta kaiken lisäksi perhe on todella nöyrä eikä heistä paista rikkaus ulospäin. Mitä arvostan kovasti. Hänen isänsä ajelee 10 vuotta vanhalla Toyotalla.
Mieheni kehuu minua päivittäin ja kertoo myös rakastavansa minua joka päivä. Hän soittelee minulle töihin parikin kertaa päivässä. Hän tekee kotitöitä välillä ja tykkää laittaa ruokaa. Hän on myös erittäin fiksu, ja on päässyt hyvään asemaan työssään. Hänen arvomaailmansa on naisia kunnioittava. Hän polta eikä juo juuri koskaan. Nuuskaa hän kyllä käyttää, mutta suokoot se hänelle. Hän on kaikkia ihmisiä kohtaan erittäin huomaavainen ja hyvä käytöksinen, jopa kassaneidit aina tuijottavat häntä kun hän on niin lempeän kuuloinen möreän äänensä kanssa. (Ja ne silmät!!!) Hän on todella rehellinen ihminen myös, ja sanansa mittainen mies. Oikeastaan minun ei koskaan tarvitse valittaa hänelle mistään mitä hän ei ole tehnyt.
Hänen ulkonäöstä sen verran; 190cm, 89kg vihreät silmät ja tumma tukka. Hän treenaa paljon salilla ja pelaa sählyä. Hän on kasvoista myös komea ja kroppa on kun veistos. Sängyssä mahtava ja kokoakin haarojen välistä löytyy. Hän on oikeasti täydellinen mies. Toki hänkin tekee virheitä, mutta aika vähän. Hän on hyvin tasapainoinen ja rauhallinen ihminen, eikä tee äkillisiä päätöksiä. En ole koskaan joutunut pelkäämään häntä tai että hän jättää minut, vaikka tunnen välillä mustasukkaisuutta, sillä hän on haluttua tavaraa ja harva mies oikeasti on tällainen. Olemme olleet yhdessä 4 vuotta ja meillä menee onneksi todella hyvin. Mieheni haluaisi lapsia heti kun valmistun yliopistosta. Hän on erittäin lapsirakas.
Viimeksi tänään sain kukkia ja aamulla hän kehui minua seksikkääksi ja sen jälkeen harrastimme seksiä. Olen oikeasti onnekas nainen, koska Suomessa on todella paljon miehiä jotka ovat suoraan sanoen sikoja! :D Exäni oli pihtari ja väkivaltainen hullu niin sen suhteen jälkeen olen todellakin ansainnut tällaisen miehen. Oletteko te tavanneet oikeasti täydellistä miestä niin ulkoisesti kuin sisäisestikin?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Päiväuni?
Haha onneksi ei ole ;)
Kuulostaa ap hyvälle. Muista olla hyvä avovaimo ja pitää huolta ulkonäöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Treenataan yhdessä ja olen onneksi nätti luonnostaan. :) pidän häntä kyllä hyvänä!
Otatko siltä isältäkin kakkoseen, vai miten se liittyy tarinaan?
Vierailija kirjoitti:
Otatko siltä isältäkin kakkoseen, vai miten se liittyy tarinaan?
Joku katkera ämmä kirjottelee.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä!? :D :D
Joo, sehän se tärkein on ja pelastaa suhteen kuin suhteen, ulkonäöstä huolta pitäminen ;D
Nuuskaaminen ja jatkuva soittelu/kehuminen pois, niin kelpaisi myös minulle "täydellisenä". Niin ja sellainen normi kroppa olisi musta parempi kuin salilla tehty.
Mutta siis jos on sulle täydellinen noilla meriiteillä, niin onnea. Harva kuitenkaan on täysin tyytyväinen suhteeseen ja kumppaniinsa.
Kyllä varmasti hyviä miehiä on paljonkin, niinkuin huonojakin.
Täydellistä kuitenkaan ei ole olemassakaan ja varmasti ongelmia tulee jossain vaiheessa jokaiseen suhteeseen. Itsellänikin on ihana mies ja pitkä suhde takana, mutta ongelmiakin on riittänyt, lähinnä lastensaannin jälkeen.
Enkä ymmärrä, miten miehen vanhempien omaisuus liittyi miehen ihanuuteen.
Kade olen..
Mistä minäkin saisin tuollaisen miehen
ap26v kirjoitti:
Olen oikeasti onnekas nainen, koska Suomessa on todella paljon miehiä jotka ovat suoraan sanoen sikoja! :D Exäni oli pihtari ja väkivaltainen hullu niin sen suhteen jälkeen olen todellakin ansainnut tällaisen miehen.
Siis mitä? Eiköhän tuolta ulkomaailmasta löydy aika paljon enemmän niitä sikoja ja kaiken maailman jännämiehiä kuin suomesta. Ihan ihmeellistä suomalaisten haukkumista taas.
AP kuulostaa aika lapselliselta.
Jos nämä ovat omat kriteerisi, niin hienon miehen olet löytänyt!
Tiedätkö, miksi hän on täydellinen? Koska arvostat häntä. Et ole luultavasti yrittänyt muuttaa häntä, näin arvaan. Ole hyvä nainen hänelle ja teillä on pitkä tulevaisuus edessä!
Ammattivalittaja on saanut uuden sivupersoonan.
Onnea. Minullakin oli yks samanlainen 25 vuotta sitten. Ihan oikeesti uskoin, ettei parempaa voi olla ja meidan oli luotu toisillemme. Muutin Euroopan suuren kaupunkiin hanen vuokseen. Matkusteltiin, oltiin niin rakastuneita, kaikki oli taydellista. Han komea, mina kaunis. Mentiin naimisiin 7 vuoden jalkeen, lapset tuli. Han ei sitten sita perhetta halunnutkaan vaan vain sen unelman kaikesta. Tyo meni kaiken edelle. Erottiin. Toivottavasti teille kay paremmin. Ne seitseman vuotta ennen naimisiin menoa oli kylla aivan upeita ja ne five star lomat ympari maailmaa (Jamaica, Australia, Malesia, Thaimaa, USA... paljon ehdittiin)...
Nyt olen onnellinen eronnut. Lapset eivat halua nahda isaansa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Minullakin oli yks samanlainen 25 vuotta sitten. Ihan oikeesti uskoin, ettei parempaa voi olla ja meidan oli luotu toisillemme. Muutin Euroopan suuren kaupunkiin hanen vuokseen. Matkusteltiin, oltiin niin rakastuneita, kaikki oli taydellista. Han komea, mina kaunis. Mentiin naimisiin 7 vuoden jalkeen, lapset tuli. Han ei sitten sita perhetta halunnutkaan vaan vain sen unelman kaikesta. Tyo meni kaiken edelle. Erottiin. Toivottavasti teille kay paremmin. Ne seitseman vuotta ennen naimisiin menoa oli kylla aivan upeita ja ne five star lomat ympari maailmaa (Jamaica, Australia, Malesia, Thaimaa, USA... paljon ehdittiin)...
Nyt olen onnellinen eronnut. Lapset eivat halua nahda isaansa.
Uskon kyllä meihin. Meillä on hyvin tiivis suhde ja olemme todella läheisiä. Meille yhteinen vapaa-aika on hyvin arvokasta ja vietämme aikaa paljon kaksin, sillä meillä on aina kivaa yhdessä. Tällä hetkellä olemme koiramme kanssa mökillä. Vaikka tykkään matkustella, ja mieheni niin meille tärkeämpää on seikkailut eikä viidentähden hotellit. Olemme luonteeltamme sporttinen ja spontaani pariskunta niin meille sopii reilaaminen paremmin.
En kuitenkaan usko oikeasti täydelliseen, mutta minusta tuntuu että kaikki ystäväni ja jopa perheeni pitävät miestäni täydellisenä miehenä. Hän ilmoitti minulle puolen vuoden seurustelun jälkeen, että haluaa minut lapsensa äidiksi ja omaksi vaimoksi joskus. Lapsien kanssa hän on niin hyvä, no johtunee siitä, että hän tällä hetkellä erikoistuu lasten lääkäriksi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
ap26v kirjoitti:
Olen oikeasti onnekas nainen, koska Suomessa on todella paljon miehiä jotka ovat suoraan sanoen sikoja! :D Exäni oli pihtari ja väkivaltainen hullu niin sen suhteen jälkeen olen todellakin ansainnut tällaisen miehen.
Siis mitä? Eiköhän tuolta ulkomaailmasta löydy aika paljon enemmän niitä sikoja ja kaiken maailman jännämiehiä kuin suomesta. Ihan ihmeellistä suomalaisten haukkumista taas.
AP kuulostaa aika lapselliselta.
Suomessa on paljon lähisuhdeväkivaltaa, ja alkoholismia. Miesten itsemurhatilastot puhuvat puolestaan myös. Itse komppaan AP:ta, Suomessa on vähän HYVIÄ miehiä. Oman kaveripiiriäni kaikki miehet ovat jollain tapaa semmoisia joita en kelpuuttaisi itselleni; on moottoripyöräjengiläistä, yks käyttää huumeita kun lähtee viihteelle, kolman on pettänyt pari kertaa ja neljäs löi mun kaveria kännissä.
Pari näistä on jo eronnut, mutta ihan ihmeellisiä miehiä. Itse haluan hyvän ja kunnioittavan miehen, tai sitten olen mielummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti hyviä miehiä on paljonkin, niinkuin huonojakin.
Täydellistä kuitenkaan ei ole olemassakaan ja varmasti ongelmia tulee jossain vaiheessa jokaiseen suhteeseen. Itsellänikin on ihana mies ja pitkä suhde takana, mutta ongelmiakin on riittänyt, lähinnä lastensaannin jälkeen.
Enkä ymmärrä, miten miehen vanhempien omaisuus liittyi miehen ihanuuteen.
Onhan se hyvä, että perintöä tulee sitten joskus.
Sukupuolentutkijoiden mukaan hän on väkivaltainen sika. Tämän tutkimustuloksen saamiseksi on käytetty sinunkin verorahojasi, joten ota ero.
Päiväuni?