Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on oikeasti täydellinen mies!!

ap26v
28.05.2016 |

Olen välillä miettinyt että kuinka tällainen mies voi edes olla olemassa. Hän on 28 ja minä 26. Mieheni on hyvästä perheestä jossa lapset ovat kasvatettu rakkaudella ja vanhoilla perinteitä kunnioittaen. Mieheni isä on myös erään tunnetun suomalaisen yrityksen kehityspäällikkö ja tienestit ovat lähes millin vuodessa. Perheellä on mökkiä, venettä, rantaa city-asuntoa, ja vaikka mitä, mutta kaiken lisäksi perhe on todella nöyrä eikä heistä paista rikkaus ulospäin. Mitä arvostan kovasti. Hänen isänsä ajelee 10 vuotta vanhalla Toyotalla.

Mieheni kehuu minua päivittäin ja kertoo myös rakastavansa minua joka päivä. Hän soittelee minulle töihin parikin kertaa päivässä. Hän tekee kotitöitä välillä ja tykkää laittaa ruokaa. Hän on myös erittäin fiksu, ja on päässyt hyvään asemaan työssään. Hänen arvomaailmansa on naisia kunnioittava. Hän polta eikä juo juuri koskaan. Nuuskaa hän kyllä käyttää, mutta suokoot se hänelle. Hän on kaikkia ihmisiä kohtaan erittäin huomaavainen ja hyvä käytöksinen, jopa kassaneidit aina tuijottavat häntä kun hän on niin lempeän kuuloinen möreän äänensä kanssa. (Ja ne silmät!!!) Hän on todella rehellinen ihminen myös, ja sanansa mittainen mies. Oikeastaan minun ei koskaan tarvitse valittaa hänelle mistään mitä hän ei ole tehnyt.

Hänen ulkonäöstä sen verran; 190cm, 89kg vihreät silmät ja tumma tukka. Hän treenaa paljon salilla ja pelaa sählyä. Hän on kasvoista myös komea ja kroppa on kun veistos. Sängyssä mahtava ja kokoakin haarojen välistä löytyy. Hän on oikeasti täydellinen mies. Toki hänkin tekee virheitä, mutta aika vähän. Hän on hyvin tasapainoinen ja rauhallinen ihminen, eikä tee äkillisiä päätöksiä. En ole koskaan joutunut pelkäämään häntä tai että hän jättää minut, vaikka tunnen välillä mustasukkaisuutta, sillä hän on haluttua tavaraa ja harva mies oikeasti on tällainen. Olemme olleet yhdessä 4 vuotta ja meillä menee onneksi todella hyvin. Mieheni haluaisi lapsia heti kun valmistun yliopistosta. Hän on erittäin lapsirakas.

Viimeksi tänään sain kukkia ja aamulla hän kehui minua seksikkääksi ja sen jälkeen harrastimme seksiä. Olen oikeasti onnekas nainen, koska Suomessa on todella paljon miehiä jotka ovat suoraan sanoen sikoja! :D Exäni oli pihtari ja väkivaltainen hullu niin sen suhteen jälkeen olen todellakin ansainnut tällaisen miehen. Oletteko te tavanneet oikeasti täydellistä miestä niin ulkoisesti kuin sisäisestikin?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäköhän te näyätte luonnossa? :D Olette jossain yhdessä ja sä tuijotat miestäs kun mitäkin jumalaa silmät loistaen. Varmaan myös myötäilet kaikkea mitä miehes sanoo ja olet ehdottomasti samaa mieltä. Ja aina kun näät jonkun toisen pariskunnan aattelet varmaan ''mikä sika tuokin mies, onneksi omani onkin täydellinen haha!!'' Ei ihme että kelpaat myös ite sille miehelles XD

Vierailija
22/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta 'liian hyvä ollakseen totta' tulee tästä vahvasti mieleen. oikeastaan kaikki varoitusmerkit täyttyvät.

Nimim. omasta ja kaverin kokemuksesta kirjoitan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet ovat vahvasti tossun alla. Yleensä heillä on uskonnollinen vakaumus ja ovat ihan raittiita, urheilullisia, osallistuvat lastenhoitoon ja muutenkin perhekeskeisiä.

Vierailija
24/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö itsarin jos hän jättää sinut?

Vierailija
25/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulit tänne leveilemään?

Vierailija
26/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helnykin miehen veli?

Vierailija
27/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, että sulla on itsellesi sopiva mies, kaikille samanlainen mies ei olisi se unelmien kumppani. Minäkin rakastan miestäni: hän on alle 170-pitkä, hänen vartalonsa ei ole kuin veistos, mutta minua ei muutama vatsamakkara haittaa. Musta tukka ja ruskeat silmät valloittivat minut aikoinaan. Luonteeltaan mieheni on kiltti, kohtelias, avulias, perhekeskeinen, ahkera, sosiaalinen, huomaavainen ja lempeä. Meillä on myös hauskaa yhdessä, hän saa minut nauramaan. Mies ei ole täysin raitis ja polttaakin, mutta olen tämän hyväksynyt, en voi toista pakottaa lopettamaan. Mies tekee tällä hetkellä ns. paskaduunia, mutta jatkaa opintojaan yliopistossa syksyllä. Minulle hän on täydellinen, vikoineen kaikkineen. <3

Vierailija
28/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Ap, kuulostaa mahtavalta. Ainoa mikä särähti korvaan, että soittelee sulle töihin kaksi kertaa päivässä? Etkö koe sitä ahdistavaksi ja miten ehdit töissä lörpötellä miehesi kanssa?

Vierailija
29/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olis narsisti mies kyseessä..

Vierailija
30/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkäytöksinen mies on ilahduttava. Milloin valmistut yli opistosta?

Vierailija
31/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea Ap, kuulostaa mahtavalta. Ainoa mikä särähti korvaan, että soittelee sulle töihin kaksi kertaa päivässä? Etkö koe sitä ahdistavaksi ja miten ehdit töissä lörpötellä miehesi kanssa?

Ja se nopea äkkirakastumisalku ja puolen vuoden päästä jo muka halusi lapsia ap kanssa(!!!), sekä jatkuva lahjojen antelu.

Mä luulin, että mun mies oli täydellinen. Asuttiin yhdessä 3 v ennen häitä. Hän muuttui heti häiden jälkeen monella tapaa väkivaltaiseksi. Onkin narsisti. Normaali ihminen ei pysty esittämään täydellistä noin kauan, vaatii näyttelijäntaitoja. Ja oikeasti kukaan ei ole täydellinen eli jos siltä vaikuttaa, niin epäily herää.

Munkin mies soitti pöivittäin ja kysyi mitä kuuluu, vaikka asuttiin yhdessä. Luulin että välitti paljon. Lopulta tajusin, että se onkin kontrollointia. Kyseleekö ap mies myös töistä tullessa, että mitä olet tehnyt päivän aikana? Onko ikinä mustasukkainen, vaatiiko paljon huomiota ja ihailua?

Se mikä vakavasti särähti korvaan on, että sulla on historiassa sairas suhde. Niin oli mullakin. Ja luulin tätä miestä erilaiseksi... eipä ollut, mutta oli taitavampi esittämään normaalia naimisiinmenoon asti. Mutta juttu on niin, että ihminen houkuttaa tietynlaisen persoonan omaavia luokseen, kunnes ne omat haavat on käsitelty. Oletko eheytynyt ap siitä ex suhteesta niin, että tiedätkö miksi jouduit siihen ja mikä sinussa altisti huonolle kohtelulle? Se on tärkein selvitettävä asia sulle, ennen kuin sitoudut liikaa uuteen mieheen tai on riski joutua uudestaan kaltoinkohdelluksi.

Ps. Jos kehtaisin tunnustaa henkilöllisyyteni, niin mun somesra voi löytää niiden 3 ennen häitä-vuosien ajalta hehkutista, että löysin täydellisen miehen #täydellinenmies jne. En ole kehdannut kertoa totuutta kellekään, kun ehdin kehya hänet joka suhteessa täydelliseksi kaikille jotka jaksoivat kuunnella. Tunnistan niin sussa vähän samaa nyt.

Vierailija
32/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa  helnykki kirjoitella lämpimikseen taas satuja. Vai että ihania kukkia ja soittoja tulee joka päivä... joopa joo. Eihän tuollaista epämiestä kukaan täysijärkinen pidä ihanana, pikemminkin ahdistavana.

Vierailija
33/73 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä mieheltä. Onnittelut ap:lle, hienoa että olet vaikeiden aikojen jälkeen löytänyt onnen. Uskon hyvin että mies tuntuu täydelliseltä, toivottavasti sallit hänelle kuitenkin myös inhimillisen epätäydellisyyden. Vastaus kysymykseesi on siis, ei, en ole koskaan tavannut ulkoisesti ja sisäisesti täydellistä miestä, enpä tosin naistakaan, mielestäni kukaan ihminen ei ole täydellinen mutta se on täysin ok. Ihania ihmisia olen silti tuntenut monta.

Oman kumppanin kanssa olemme molemmat aika tavallisia, molemmilla omat epätäydelliset piirteemme. Olen kuitenkin itseni kanssa sinut ja rakastan miestäni yli kaiken, juuri sellaisena kuin on, hän tuntee samoin. Karikoita ollaan kohdattu, mutta ne ovat olleet hyväksi, koska niiden myötä tiedämme, että selviämme myös vaikeista ajoista ja suhteemme on sen ansiosta hyvin vakaalla pohjalla. Summasummarum, mun epätäydellinen elämä, mies ja parisuhde pitävät mut tosi onnellisena.

Vierailija
34/73 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se nopea äkkirakastumisalku ja puolen vuoden päästä jo muka halusi lapsia ap kanssa(!!!), sekä jatkuva lahjojen antelu.

Mä luulin, että mun mies oli täydellinen. Asuttiin yhdessä 3 v ennen häitä. Hän muuttui heti häiden jälkeen monella tapaa väkivaltaiseksi. Onkin narsisti. Normaali ihminen ei pysty esittämään täydellistä noin kauan, vaatii näyttelijäntaitoja. Ja oikeasti kukaan ei ole täydellinen eli jos siltä vaikuttaa, niin epäily herää.

Munkin mies soitti pöivittäin ja kysyi mitä kuuluu, vaikka asuttiin yhdessä. Luulin että välitti paljon. Lopulta tajusin, että se onkin kontrollointia. Kyseleekö ap mies myös töistä tullessa, että mitä olet tehnyt päivän aikana? Onko ikinä mustasukkainen, vaatiiko paljon huomiota ja ihailua?

Se mikä vakavasti särähti korvaan on, että sulla on historiassa sairas suhde. Niin oli mullakin. Ja luulin tätä miestä erilaiseksi... eipä ollut, mutta oli taitavampi esittämään normaalia naimisiinmenoon asti. Mutta juttu on niin, että ihminen houkuttaa tietynlaisen persoonan omaavia luokseen, kunnes ne omat haavat on käsitelty. Oletko eheytynyt ap siitä ex suhteesta niin, että tiedätkö miksi jouduit siihen ja mikä sinussa altisti huonolle kohtelulle? Se on tärkein selvitettävä asia sulle, ennen kuin sitoudut liikaa uuteen mieheen tai on riski joutua uudestaan kaltoinkohdelluksi.

Ps. Jos kehtaisin tunnustaa henkilöllisyyteni, niin mun somesra voi löytää niiden 3 ennen häitä-vuosien ajalta hehkutista, että löysin täydellisen miehen #täydellinenmies jne. En ole kehdannut kertoa totuutta kellekään, kun ehdin kehya hänet joka suhteessa täydelliseksi kaikille jotka jaksoivat kuunnella. Tunnistan niin sussa vähän samaa nyt.

Olemme olleet yhdessä neljä vuotta. Mieheni ei todellakaan ole narsisti :D hän myös palvoo minua, ja minä häntä. Toki hän on enemmän tossun alla, koska en pystyisi elää suhteessa jossa minä olen... Olen voimakas persoona ja mieheni taas rauhallisempi. Kuulostaa todella katkeralta osa ihmisistä täällä. Minusta siinä ei ole mitään väärää jos pitää omaa kumppaniaan täydellisenä! :) - AP

Vierailija
35/73 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltäköhän te näyätte luonnossa? :D Olette jossain yhdessä ja sä tuijotat miestäs kun mitäkin jumalaa silmät loistaen. Varmaan myös myötäilet kaikkea mitä miehes sanoo ja olet ehdottomasti samaa mieltä. Ja aina kun näät jonkun toisen pariskunnan aattelet varmaan ''mikä sika tuokin mies, onneksi omani onkin täydellinen haha!!'' Ei ihme että kelpaat myös ite sille miehelles XD

Hahahaha voi kuule. Mä olen meistä se omapäisempi ja räväkämpi. En todellakaan myötäile häntä! :D pidän häntä vain täydellisenä minulle. Hän on rauhallisempi ja samalla tasapainottaa omaa luonnettani!

Vierailija
36/73 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonta 'liian hyvä ollakseen totta' tulee tästä vahvasti mieleen. oikeastaan kaikki varoitusmerkit täyttyvät.

Nimim. omasta ja kaverin kokemuksesta kirjoitan

Onhan minun miehessänikin virheitä, mutta hän ei todellakaan ole väkivaltainen tai narsisti. Hän on hyvin empaattinen ja samalla myös hyvin tavallinen ihminen. Hyvät geenit hänellä kyllä on. :D

- ap

Vierailija
37/73 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista lainkaan. Me soittelemme välillä jos on tylsää. :D myös minä soitan hänelle. Teen töitä kauempana niin emme nää ihan joka päivä myöskään. Sitten kun opiskelen vielä niin välillä ei aika riitä yhdessä oloon.

Neljän vuoden jälkeen minulla on ikävä häntä heti vuorokauden jälkeen. Minusta tämä kertoo jotain :) minusta se on vain hyvä merkki..

Vierailija
38/73 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin näitä kommentteja hieman huvittuneena. Ihan kun hyväkäytöksinen ja välittävä mies olisi teille negatiivisille kommentoijille jokin tabu? Mieheni ei todellakaan ole mikään hemmetin narsisti. Nykyään tuntuu että jokainen ihminen leimataan narsistiksi. Te taidatte olla, jotka sitä huutelee.

Täällä keskustelupalstoilla saa lukea vain paskaa omasta kumppanista. Eikö saisi muka kehua? Kyllä suomalaiset ovat niin kateellinen kansa. Muiden onni ei ole keltään pois.

-ap

Vierailija
39/73 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap26v kirjoitti:

Olen oikeasti onnekas nainen, koska Suomessa on todella paljon miehiä jotka ovat suoraan sanoen sikoja! :D Exäni oli pihtari ja väkivaltainen hullu niin sen suhteen jälkeen olen todellakin ansainnut tällaisen miehen.

Siis mitä? Eiköhän tuolta ulkomaailmasta löydy aika paljon enemmän niitä sikoja ja kaiken maailman jännämiehiä kuin suomesta. Ihan ihmeellistä suomalaisten haukkumista taas. 

AP kuulostaa aika lapselliselta.

Suomessa on paljon lähisuhdeväkivaltaa, ja alkoholismia. Miesten itsemurhatilastot puhuvat puolestaan myös. Itse komppaan AP:ta, Suomessa on vähän HYVIÄ miehiä. Oman kaveripiiriäni kaikki miehet ovat jollain tapaa semmoisia joita en kelpuuttaisi itselleni; on moottoripyöräjengiläistä, yks käyttää huumeita kun lähtee viihteelle, kolman on pettänyt pari kertaa ja neljäs löi mun kaveria kännissä.

Pari näistä on jo eronnut, mutta ihan ihmeellisiä miehiä. Itse haluan hyvän ja kunnioittavan miehen, tai sitten olen mielummin yksin.

Näkemyksen muodostuminen riippuu varmaan kovasti millaisissa piireissä liikuu. Omasta kaveripiiristä ei löydy ainuttakaan kuvailemasi kaltaista henkilöä eikä sellaisten kanssa seurustelevia. Kaverien tutuista nyt tulee pari epämääräisempää tyyppiä mieleen ja omassa tuttavapiiristä löytyy pari nuorena hölmöillyttä, mutta nyt ihan elämänsyrjässä kiinni olevaa ihmistä. Kyllä niitä hyviä miehiä Suomessa on vaikka kuinka paljon.

Pettäjiä nyt löytynee tosin ihan kaikista porukoista jo tilastojenkin valossa.

Vierailija
40/73 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn. Loysin itsekin taydellisen miehen itselleni. Kuitenkin sangyssa oli minulle vahan liikaa, olisi pitany ottaa suihin loppuun asta, antaa pyllya, leikkia leluilla ja panna miestakin jopa pyllyyn. Liikaa minulle. Onko miehesi taydellisen kuoren alla tallainen likainen pinta?