Kumpi miehille tärkempää ; isot tissit vai pitkät hiukset
nainen yksi: lyhyet hiukset, isot tissit
nainen kaksi: pitkät hiukset, lauta tissit
Kommentit (21)
Pitkät hiukset on myytti, jota naiset ylläpitävät. Miehenä ei kiinnosta pätkääkään. Lesbotukatkin on seksikkäämpiä.
Mun mies ainakin valitsisi pitkät hiukset. Ei halua, että leikkauttaisin lyhyempää mallia. Tisseistä ei niinkään välitä. Peppumies.
Pitkät tissit ja isot hiukset-molemmat pitää löytyä.
Mun mies sanoi että pitkät hiukset
Ihanaa ja mieltäylentävää kun naisia arvotetaan tällaisten todella relevanttien ja ihmisarvoa kohottavien ominaisuuksien kautta :/
Pienet tissit on kivat jos on hyvän muotoiset. Valitsen pitkät hiukset mieluummin.
Kummallakaan ei ole itselleni suurta merkitystä mutta jos ne tissit nyt sitten valitsisi. Riippuu kuitenkin täysin naisesta kenelle sitten sopii isot tissit ja kenelle pitkät hiukset, paremmin nyt vaikka pienikokoselle naiselle sopii pienet ku isot tissit.
M22
Ei kumpikaan. Pienet tissit, laiha runko ja hyvä perse on paras, silloin saa olla millaset hiukset vaan. Siedän jopa muutaman tatskana ja lävistyksen.
Molemmat käy. Kasvot se tärkein ja että ei ole läski. Toki hyvä luonne jne...
Tissien ja hiusten koko toisarvoisia.
Mulle kävisi molemmat vallan mainiosti, mutta alemman tason miehenä joudun tyytymään omaan käteeni.
M23
Mulla ei ole kumpiakaan. Pienet tissit ja lyhyehkö tukka.
en välitä minkäkokoiset rinnat ovat,kiinnitän enempi huomiota kokonaisuuteen.Tosin jos peppu on sattuu olemaan hyvä se on aina plussaa,muttei mikään kriteeri.
Ei mitään väliä, jos on hyvä perse. Sinne kun saa työntyä hitaasti ja pitkään. Lopulta laukean pakaroille, selälle, niskaan/hiuksille ja viimeinen ryöpsähdys takkahuoneen marmoripatsaan jalustalle.
Pitkät hiukset eivät automaattisesti ole kauniit vaan niiden pitää olla hyväkuntoiset ja edes vähän paksut. Tätä ei kyllä monikaan ymmärrä. Suomalaisia hiirenhäntiä näkyy melko paljon. Jostain ihmeen syystä hiukset pitää silti säilyttää pitkinä!
Ei kumpikaan. Tissit on vauvojen ruokintaa varten. Naisen vartalo on ihan epämuodostunut kun on tuollaiset saatanan rumat löllyrät roikkumassa vartalossa. Hyi. Pitkät hiukset taas kerää vaan paskaa ja täitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan. Tissit on vauvojen ruokintaa varten. Naisen vartalo on ihan epämuodostunut kun on tuollaiset saatanan rumat löllyrät roikkumassa vartalossa. Hyi. Pitkät hiukset taas kerää vaan paskaa ja täitä.
Joku katkeran suloinen pettymys pulkassasi vedettävänä. Voi sinua 😔😝😶😞
Varmaan pitkät hiukset. Koskaan en ole kuullut tisseistä valitettavan.