Minulla on oikeasti täydellinen mies!!
Olen välillä miettinyt että kuinka tällainen mies voi edes olla olemassa. Hän on 28 ja minä 26. Mieheni on hyvästä perheestä jossa lapset ovat kasvatettu rakkaudella ja vanhoilla perinteitä kunnioittaen. Mieheni isä on myös erään tunnetun suomalaisen yrityksen kehityspäällikkö ja tienestit ovat lähes millin vuodessa. Perheellä on mökkiä, venettä, rantaa city-asuntoa, ja vaikka mitä, mutta kaiken lisäksi perhe on todella nöyrä eikä heistä paista rikkaus ulospäin. Mitä arvostan kovasti. Hänen isänsä ajelee 10 vuotta vanhalla Toyotalla.
Mieheni kehuu minua päivittäin ja kertoo myös rakastavansa minua joka päivä. Hän soittelee minulle töihin parikin kertaa päivässä. Hän tekee kotitöitä välillä ja tykkää laittaa ruokaa. Hän on myös erittäin fiksu, ja on päässyt hyvään asemaan työssään. Hänen arvomaailmansa on naisia kunnioittava. Hän polta eikä juo juuri koskaan. Nuuskaa hän kyllä käyttää, mutta suokoot se hänelle. Hän on kaikkia ihmisiä kohtaan erittäin huomaavainen ja hyvä käytöksinen, jopa kassaneidit aina tuijottavat häntä kun hän on niin lempeän kuuloinen möreän äänensä kanssa. (Ja ne silmät!!!) Hän on todella rehellinen ihminen myös, ja sanansa mittainen mies. Oikeastaan minun ei koskaan tarvitse valittaa hänelle mistään mitä hän ei ole tehnyt.
Hänen ulkonäöstä sen verran; 190cm, 89kg vihreät silmät ja tumma tukka. Hän treenaa paljon salilla ja pelaa sählyä. Hän on kasvoista myös komea ja kroppa on kun veistos. Sängyssä mahtava ja kokoakin haarojen välistä löytyy. Hän on oikeasti täydellinen mies. Toki hänkin tekee virheitä, mutta aika vähän. Hän on hyvin tasapainoinen ja rauhallinen ihminen, eikä tee äkillisiä päätöksiä. En ole koskaan joutunut pelkäämään häntä tai että hän jättää minut, vaikka tunnen välillä mustasukkaisuutta, sillä hän on haluttua tavaraa ja harva mies oikeasti on tällainen. Olemme olleet yhdessä 4 vuotta ja meillä menee onneksi todella hyvin. Mieheni haluaisi lapsia heti kun valmistun yliopistosta. Hän on erittäin lapsirakas.
Viimeksi tänään sain kukkia ja aamulla hän kehui minua seksikkääksi ja sen jälkeen harrastimme seksiä. Olen oikeasti onnekas nainen, koska Suomessa on todella paljon miehiä jotka ovat suoraan sanoen sikoja! :D Exäni oli pihtari ja väkivaltainen hullu niin sen suhteen jälkeen olen todellakin ansainnut tällaisen miehen. Oletteko te tavanneet oikeasti täydellistä miestä niin ulkoisesti kuin sisäisestikin?
Kommentit (73)
Harmi että noin hyvällä miehellä on noin pinnallinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että noin hyvällä miehellä on noin pinnallinen nainen.
Pinnallinen, hmm kyllä ole tietyissä asioissa. Muun muassa ulkonäkö on tärkeä asia minulle. Se ei kuitenkaan ole sinulta pois. :) Mieheni tykkää myös, että pukeudun välillä seksikkäästi. Minulla on kuitenkin toinenkin puoli, esim viime viikonloppuna maalasimme olohuoneen seinää, ja minulla oli päällä kulahtaneet kollarit ja mieheni paita. En koe, että olisin mitenkään ylipinnallinen ihminen. Kaikissa ihmisissä asuu pieni pinnallisuus.
-ap
Pudota aloittajan maanpinnalle. Sinunkin mies pettää salaa. Ei ole jäänyt kiinni.
Aloitus on Provo. Oikeasti hänen mies on läski juoppo.
Kyllä se täydellinen mies vielä aivan muuksi paljastuu.
Erikoinen ketju, jos ei ole provo niin kohta joku tunnistaa, on sen verran tietoa ap kertonut.
Kuulostaa psykolta, jos koko ajan soittelee perään ja varmistelee.
Ap tykkää jätkäkaverinsa (tulevista) rahoista. Voi mikä 50-luvun pikkuvaimo.
Mut siis keksitty juttu kaikkineen.
Satutädillä menee taas lujaa. Yleensä hänen mielikuvitusmiehensä on porsas.
Vierailija wrote:
Kuulostaa psykolta, jos koko ajan soittelee perään ja varmistelee.
Ap tykkää jätkäkaverinsa (tulevista) rahoista. Voi mikä 50-luvun pikkuvaimo.
Mut siis keksitty juttu kaikkineen.
CHatGTP on ohjelmoitu hullusti.
Vierailija wrote:
Erikoinen ketju, jos ei ole provo niin kohta joku tunnistaa, on sen verran tietoa ap kertonut.
Gallupit valehtelevat ja johtavat harhaan
https://www.paavovayrynen.fi/2023/10/14/gallupit-valehtelevat-ja-johtav…;
Onkohan meillä sama mies? Tai sen veli? Minkä ikänen se on?