Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Antauduin taas hänen kuumalle miehisyydelleen ja otin askeleita taaksepäin hänen työntäessä ahnaasti suudellen mua nojaamaan seinää vasten. Taivutin päätä taaksepäin ja voihkin, kun hän jatkoi suudellen kaulaani kevyesti huulilla hipaisten. Välillä hän antoi mun odottaa leuka pystyssä huohottaen seuraavaa kosketusta ja samalla puristeli hellästi rintojani, sitten polvistui, laski housuni ja alkoi nuolla mua. Tajunnan rajamailla kostuen yritin levitellä reisiäni niin paljon kuin vaan kykenin samalla, kun miehen kieli ja taitavat sormet kiusasivat mua yhä lähestyvään mielipuolisen kovaan orgasmiin. Hän saa mut halutessaan tulemaan aina niin helposti ja niin kovaa.
Yritin epätoivoisesti työntää lantiota lähemmäs hänen suuta, mutta hän painoi mut takaisin kokonaan seinää vasten ja lopetti nuolemisen h-hetkellä just kun olin tulossa. Hän piti mua paikallaan, huokaili ja puhalteli kevyesti suoraan kiinni alapäässäni ja sai minut hulluksi. Anelin häntä jatkamaan ja tulemaan työntelemään mun sisään. Olin jo tuntenut sen suudellessa ja pakitellessa vartaloani vasten ja nyt avasin silmät kunnolla ja näin miten valtava erektio hänen college-housuissa oli. Mies sanoi, että haluaisi panna mua justiinsa nyt enemmän kuin mitään muuta, mutta siitä huolimatta työnsi sormensa sisääni ja räjähdin orgasmiini saman tien. Onneksi hän piti musta lujaa kiinni, jalat olisivat muuten pettäneet altani.
En ollut ennemmin kokenut suuseksiä muuten kuin selinmakuullaan ja tuli joteskin niin prinsessamainen olo hänen ollessa polvillaan mua nuollen. Jäi silti vähän mietityttämään se, kun hän ei saanut syöksyään. Halusin vedellä ylöspäin paksuna sojottavaa penistä hiljaa kahdella sormella, josta mies tykkää eniten ja pari hellää vetoa ehdin tehdä käsi hänen housuissa saaden hänet voihkaisemaan. Hän siirti käteni määrätietoisesti pois ja iski silmää, että ''illalla sit kultaseni, mä kerään kierroksia'', mitä tuo lie tarkoittaa, mutta ihana mies ja mieletön itsehillintä hänellä kyllä.
Yhtenä iltapäivänä odottelin ihan perinteisessä kukkamekossa poikaystävää kotiin sen työvuorosta. Ite olin tullut töistä jo aikasemmin. Halusin hetken ajatuksesta sovittaa mun isosiskon vanhaa mekkoa. Molemmat ollaan yhtä pitkiä (tai lyhyitä) ja sillai siroja ruumiinrakenteeltaan jotenka ajattelin sen sopivan. Näin kävi. En juuri koskaan käytä hameita tai mekkoja ja kokemus oli erilainen, mutta se tuntui hyvältä päällä, varsinkin kun meillä kotona sisällä oli sinä päivänä aika kuuma. Ulkonakin oli ainakin 23 astetta. Tunnelma kuumeni äkisti ennestään kun poikaystävä saapui kotiin. Olin siinä ihan normisti keittiössä lataamassa kahvinkeitintä, kun huomasin, että toinen tulee mua kohti sellasella saalistajan ilmeellä. Siitä paikasta mut kaapattiin syliin miehen käsivarsille niinkuin Kikan kappaleessa ja kannettiin suudellen makkariin sängylle. Hän nosti samantien mekon helman ylös ja niin edespäin. Rakasteltiin heti ja niin kiihkeästi, etten ollut koskaan kokenut samanlaista. Olin kyllä itekin valmis puuhiin jo siinä kohtaa, kun näin poikaystävän ilmeen ja tunsin sen ekan kosketuksen. Tommonen toisen pidättelemättömyys saa mut valumaan. Jälkeenpäin hellittiin ja suudeltiin ja miekkonen myönsi, että mekko oli se sytyttäjä. Alettiin uusintaan ennen suihkua, jossa vielä oltiin kolmas kerta. Täytyypä kokeilla tota kikkaa toistekin kun sillä tommosta seksiä saan.
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä iltapäivänä odottelin ihan perinteisessä kukkamekossa poikaystävää kotiin sen työvuorosta. Ite olin tullut töistä jo aikasemmin. Halusin hetken ajatuksesta sovittaa mun isosiskon vanhaa mekkoa. Molemmat ollaan yhtä pitkiä (tai lyhyitä) ja sillai siroja ruumiinrakenteeltaan jotenka ajattelin sen sopivan. Näin kävi. En juuri koskaan käytä hameita tai mekkoja ja kokemus oli erilainen, mutta se tuntui hyvältä päällä, varsinkin kun meillä kotona sisällä oli sinä päivänä aika kuuma. Ulkonakin oli ainakin 23 astetta. Tunnelma kuumeni äkisti ennestään kun poikaystävä saapui kotiin. Olin siinä ihan normisti keittiössä lataamassa kahvinkeitintä, kun huomasin, että toinen tulee mua kohti sellasella saalistajan ilmeellä. Siitä paikasta mut kaapattiin syliin miehen käsivarsille niinkuin Kikan kappaleessa ja kannettiin suudellen makkariin sängylle. Hän nosti samantien mekon helman ylös ja niin edespäin. Rakasteltiin heti ja niin kiihkeästi, etten ollut koskaan kokenut samanlaista. Olin kyllä itekin valmis puuhiin jo siinä kohtaa, kun näin poikaystävän ilmeen ja tunsin sen ekan kosketuksen. Tommonen toisen pidättelemättömyys saa mut valumaan. Jälkeenpäin hellittiin ja suudeltiin ja miekkonen myönsi, että mekko oli se sytyttäjä. Alettiin uusintaan ennen suihkua, jossa vielä oltiin kolmas kerta. Täytyypä kokeilla tota kikkaa toistekin kun sillä tommosta seksiä saan.
Kävi perinteinen mies nähnyt jonkun kauniin naisen, tässä tapauksessa siskosi jossain vaatteessa ja se sai hänet kiihottumaan. Tämä ei tarkoita ettet itse olisi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kävi perinteinen mies nähnyt jonkun kauniin naisen, tässä tapauksessa siskosi jossain vaatteessa ja se sai hänet kiihottumaan. Tämä ei tarkoita ettet itse olisi kaunis.
tai sitte jätkäkaverillas on hame ja mekkofetissi, se kiihottu eritoten susta koska sä oot nätti ja sen mielestä näytät vielä nätimmältä ja tooodella kiihottavalta mekossa
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavinta juuri nyt on tämä palsta.
Olin tulossa kirjoittamaan samaa 😂
Kuka nainen märkänä näille jutuille? Entä miehet ootteko kovana?
Itselläni housut repee täällä kohta kun mietin näitä...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näistä jutuista aika usein stondiksen saa ja usein olen runkannutkin lukiessa. Myös omien kokemusten muistelu saa usein kullin kovaksi.
Vierailija kirjoitti:
Halusin vedellä ylöspäin paksuna sojottavaa penistä hiljaa kahdella sormella, josta mies tykkää eniten ja pari hellää vetoa ehdin tehdä käsi hänen housuissa saaden hänet voihkaisemaan.
Toi on ihaninta hyväilyä ja esileikkiä mulle mitä nainen voi tehdä. Kahdella sormella <3 Mä olisin kans voihkinut ja koko vartalo elää mukana kun työntelen malttamattomana ilmaa naisen sormien välissä. Juurikin hellästi kiusaten orgasmiin ja upean kovaan siemensyöksyyn. Ja jos päälle saa vielä yhdyntää lähekkäin koko vartalo kiinni naisen vartalossa niin a'vot. Tulee lemmenkuume ja alkaa seistä kivikovana kun ajatteleekin. Tyttis saisi tulla jo salilta. Noi on aina kiihottavimpia seksikertoja jos tyttö tekee mulle noin. Onneksi hän tykkää myös kiusata tuolleen. Vielä jos samalla suudellaan...
Vierailija kirjoitti:
Minä 1725.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni housut repee täällä kohta kun mietin näitä...Kyllä näistä jutuista aika usein stondiksen saa ja usein olen runkannutkin lukiessa. Myös omien kokemusten muistelu saa usein kullin kovaksi.
Lue kertomukseni Millaisen eroottisen tarinan -ketjusta.
Kerroin sen eilen miehelleni, oli melko vammainen viikonloppu sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni housut repee täällä kohta kun mietin näitä...Minä 1725.
Mikä on 1725? Ei tajua? :)
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni housut repee täällä kohta kun mietin näitä...Kyllä näistä jutuista aika usein stondiksen saa ja usein olen runkannutkin lukiessa. Myös omien kokemusten muistelu saa usein kullin kovaksi.
Lue kertomukseni Millaisen eroottisen tarinan -ketjusta.
Kerroin sen eilen miehelleni, oli melko vammainen viikonloppu sen jälkeen.
VIMMAINEN. Tämä puhelimen systeemi on vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni housut repee täällä kohta kun mietin näitä...Minä 1725.
Mikä on 1725? Ei tajua? :)
Viesti #1725.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin vedellä ylöspäin paksuna sojottavaa penistä hiljaa kahdella sormella, josta mies tykkää eniten ja pari hellää vetoa ehdin tehdä käsi hänen housuissa saaden hänet voihkaisemaan.
Toi on ihaninta hyväilyä ja esileikkiä mulle mitä nainen voi tehdä. Kahdella sormella <3 Mä olisin kans voihkinut ja koko vartalo elää mukana kun työntelen malttamattomana ilmaa naisen sormien välissä. Juurikin hellästi kiusaten orgasmiin ja upean kovaan siemensyöksyyn. Ja jos päälle saa vielä yhdyntää lähekkäin koko vartalo kiinni naisen vartalossa niin a'vot. Tulee lemmenkuume ja alkaa seistä kivikovana kun ajatteleekin. Tyttis saisi tulla jo salilta. Noi on aina kiihottavimpia seksikertoja jos tyttö tekee mulle noin. Onneksi hän tykkää myös kiusata tuolleen. Vielä jos samalla suudellaan...
En oo koskaan ajatellu et mies vois tykätä tollaisesta hoidosta. Ihanasti kuvailet nautintoas. Kyl mä ainakin antaisin jälkkäriks tulla lähelle ja kiinni muhun rakasteleen. ♥
Sovintoseksi.
Monilla on ehkä kokemusta tästä.
Meillä oli silloisen tyttöystäväni kanssa useamman vuoden seurustelun jälkeen ensimmäinen kipeä riita. Riita koski läheisyyden ja kosketuksen puutetta, jota olimme loppujen lopuksi molemmat kaivanneet. Olimme riidan aikana istumassa sängyllä, ja riitelyn jälkeen itkimme yhdessä, sovimme ja halasimme. Sain yllättäen spontaanilta tuntuvan erektion. Pyysin sitä anteeksi, mutta tyttöystäväni sanoikin yht'äkkiä, että "tule mun sisään nyt". Yhteinen tunnekuohu johti siihen, että revimme vaatteet toistemme yltä. Minua pakotti.
Muistan vain sen, että tyttöystäväni oli aivan mielettömän kostea, työnnyin häneen rajusti ja hetken kuluttua annoin hänelle kiihkeästi suuseksiä. Hän sai mielettömän rajun orgasmin; hän puristi minun olkapäitäni, huusi ja hänen vartalonsa kouristeli niin, etten ollut aikaisemmin sellaista nähnyt. Työnnyin nopeasti hänen sisäänsä, enkä ennättänyt juuri muuta tehdäkään, kun sain itsekin räjähtävän voimakkaan orgasmin. Olin myös niin kovana, että vielä orgasmin jälkeen tuntui siltä, että en voisi päästä ikinä hänestä irti; myös hänen lihaksensa puristivat minua ja pitivät hänen sisällään, ja hän oli kietonut kädet ja jalat ympärilleni todella tiukasti. Olimme tällaisessa sykkyrässä ehkä pitkäänkin, kunnes päästimme irti, ja jäimme sylikkäin voimattomina makaamaan.
Olin tapaillut muutaman kerran erästä naista,olkoon hänen nimensä tässä Maria. Tiesimme molemmilla olevan vetoa toisiamme kohtaan, mutta halusimme ensin tutustua ilman fyysistä kontaktia, mutta se fyysinen läheisyys iski eräällä tapaamiskerralla.
Emme tosiaan olleet harrastaneet seksiä mutta kolmannella kerralla hänen luota lähtiessäni,hän tuli eteeni selkä edellä,otti käteni omiin käsiinsä ja ohjasi ne oman paitansa alle.Hyväilin hänen vatsaa,kylkiä ja lopuksi otin hänen suuret rintansa käsiini ja hyväilin niitä pitkään ja hellästi sekä rintaliivien päältä että lopuksi pujottamalla käteni hänen rintaliivien kuppeihinsa,ohjaten rinnat kupeista vapaaksi ja pitämällä hänen rintojaan hyvänä. Maria kiihottui edessäni käsieni hänen paidan alla hyvää tehden sekä suudellessani häntä kaulaan ja niskaan,Marian käsien samalla hyväillessä kovaa elintäni housujen sisälläni. -Tämä on itsensä kiusaamista tähän aikaan kuukaudesta,sillä minulla on menkat ja tämän pidemmälle emme pääse,hän sai sanottua.Vaihdoimme pitkään suudelmia,halasimme ja silitimme toisiamme,tuntien hänen kookkaat rinnat omaa rintakehääni vasten ja minun kova elimeni hänen lantiotaan vasten,siitä ei olisi halunnut lähteä mihinkään. Sovimme hänen tulevan minun luokse seuraavalla kerralla.
Kului viikko ja näimme jälleen, nyt minun luonani.Heti kun Maria sai ulkovaatteet riisuttua,halasimme pitkään,suutelimme vielä pidempään ja emme olisi malttaneet irrottaa otetta toisistamme.Menimme sohvalle,suutelimme kiihkeästi ja kohta kysyin mennäänkö sänkyyn.Maria nyökkäsi myöntymisen merkiksi sillä hän ei saanut kiihkoltaan sanaa suustaan.Makuuhuoneessa riisuin hänet seisoessamme sänkyni vieressä, kuinka kiihkeältä hän näyttikään siinä seistessään,pitkät punaruskeat hiukset ainoastaan rintojen peittona.Maria riisui minut,boksereita riisuessaan hän polvistui eteeni ja niin kova kaluni pompahti hänen kasvojensa eteen. Hän otti kalustani kiinni,liikutti esinahkaa edestakaisin ja lopuksi otti paljaan terskan kiihkeään lämpimään suuhunsa.Ei hän kauaa malttanut antaa suuseksiä vaan meni sängylle makaamaan jalat haarallaan ja minä laskeuduin hänen päälleen. Hän oli todella märkä, mutta niin olin minäkin kovana kiihkosta.Suutelimme samalla kun liikuin hänen sisällään,suutelin vuoroin Marian kaulaa,vuoroin rintoja ja ihania nännejä.Hän sai orgasmin nopeasti,tunsin kuinka hän oikein roiskui lämpimiä nesteitä,hän huusi hervottomana,ei tiedostanut tätä maailmaa ympärillään,hän oli taivaissa.Tiesin hänen käyttävän kierukkaa mutta sanoin etten uskaltaisi silti tulla hänen sisäänsä. -Voit tulla minun suuhun,hän sai soperrettua huuliensa välistä. Vaihdoimme asentoa niin, että hän tuli päälleni.Kauniit suuret rinnat silmieni edessä heilumassa sai vuorostaan minut hulluksi.Hyväilin niitä,suutelin niitä,nänni suussa vuoroin kummastakin rinnasta päästin eläimellisiä ääniä ja työnsin Mariaa pois satulasta,sillä olin niin lähellä orgasmia.Hän ei kerennyt kuin ottaa kovan kalun suuhunsa ja samalla hetkellä alkoi siemennesteet virrata Marian suuhun.Huusin,ulisin,voihkin ja päästin kaikki ihmeelliset äänet suustani hänen imiessään minulta kaikki nesteet,sain elämäni parhaimman orgasmin niinkuin hänkin omien sanojensa mukaan.Olimme molemmat odottaneet tätä hetkeä,olimme alusta saakka halunneet toisiamme,olimme syöneet silmillämme toisiamme ja monen viikon odotus palkittiin tuona perjantaina.Siitä alkoi ihana seksisuhde joka kesti useamman vuoden,seksiä oli aina silloin kun niin sovittiin.Lämpimiä muistoja mielessä,niitä ei voi unohtaa.
Ainakin kiihkeitä seksituokioita kirjoittajat ovat viettäneet.Kiva lukea miten seksikokemukset ovat edenneet ja mitä niissä on tapahtunut,yksityiskohtaiset kirjoitukset saa aikaan itselläni kivoja kutinoita vatsassa,uih.. ;)
Puhelinseksinumeroon soittaminen ensimmäisen kerran. Sattui vielä hyvä nainen, joka osasi ohjailla nuorta poikaa. Tuntematon nainen johdatti minut räjähtävään siemensyöksyyn.
Voisin ruveta juuri nyt mihin puuhaan tahansa.
Olen kostea nainen.