Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
81/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme syömässä porukalla yöllä hamppariravintolassa. Olin löytänyt miehen baarista, söimme siinä ruokaamme ja siinä porukassa jutellessa hän vei hiljalleen kädet pöydän alle reidelleni ja alkoi hyväillä alapäätäni. Se oli ihanan kiihottavaa ja tuntui uskomattoman hyvältä. Ja se vaara, että kuka tahansa porukastamme olisi voinut nähdä tuon saatika muut ravintolan asiakkaat. Ja siinä sitten yritti pokkana jutella muiden kanssa. :D

Löytyyhän näitä paljon, mutta tuo oli viimeisempiä.

Vierailija
82/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kaverin kanssa mökillä, tarkoituksena lähteä paikalliseen kuppilaan istumaan iltaa muiden kavereiden kanssa, jotka sinne olivat jo aikasemmin menneet. Ajauduttiin sitten suutelemaan ja kädet harhaili... vaatteiden päällä kumminkin. Oli niin valtavan kiihottavaa kun istui syliini ja jatkettiin. Ollaan molemmat naisia... :) kuppilaan ei sitten päädytty ollenkaan mikä ei kyllä itseä haitannut ;)

Olitko sillon jo lesbo?vai vasta eka kokemus?

Olen bi, ehkä kallistun kumminkin enemmän naisiin päin. Tällä hetkellä miehen kanssa juttua. Ei ollut eka kerta, tämän saman kaverin kanssa on tuota mökkireissua ennenkin käynyt vähän samankaltaista ja jälkeen. Pussailua enemmänkin, seksiä ei.

tekisikö mieli yhtää antaa/saada nuolentaa?(naiselta)

Tämän kaverin kanssa ainakin voisin puuhailla enemmänkin :) Mutta tuskin mitään sellaista tapahtuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin exän kanssa yökerhossa ihan muuten vaan iltaa viettämässä eikä alkuun hommassa ollut mitään ihmeellistä mutta illan edetessä aloimme viihtymään toistemme seurassa enemmänkin ja muu porukka jäi unohduksiin. Tanssilattian vieressä hän tokaisi että menee vessassa käymään ja itse siihen vaan "että ok mä venaan tässä"

Hänen kävellessä ohitseni tunsin kuinka käsi käväisi niin ihanan viattomasti etumuksellani, niin hellästi että sen olisi voinut laittaa vahingon piikkiin tai tilan ahtauden mutta kuitenkin niin tarkasti että ei jäänyt epäselväksi mistä oli kyse. Tunsin suorastaan viiltävää kipua jalkovälissäni, niin hyvältä se tuntui :)

Loppuilta oltiinkin sitten entistä enemmän yhdessä ja hitaiden päätteeksi en voinut olla suutelematta häntä.

Vierailija
84/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme työasioissa eräässä kylpylässä kokouksessa yötä. Olin erään porukassa olleen ihanan kiihkeän, mutta varatun naisen kanssa kerran ollut sängyssä työmatkallamme. Nyt olimme kahden hengen huoneissa eli ei ollut mahdollisuutta rakastella oikein mitenkään. Kumpaakin himotti kuitenkin. Pääsin  hänen viereensä pienehkössä porealtaassa ja hivutin jutellessammi käteni hänen reidelleen ja edelleen ylöspäin uimapuvun alle jalkojen väliin...Hän ei vastustellut yhtään...avasi vain jalkojaan vähän lisää...Altaassa oli joku vanhempi pari, joka ei huomannut mitään. He lähtivät onneksi ja hyväilin häntä ahneesti... Hän hyväili minua uimahousuissani ja olin ihan kovana. Hän voihki ihan  hiljaa, mutta yritti olla normaalin näköinen. Se oli aivan mahdottoman kiihottavaa, aivan tärisin himosta. Hän laukesi pienesti...minä en uskaltanut antaa tulla altaaseen. Sitten hetken päästä kun olimme huoneissamme hetken yksin , soitimme ja teimme puhelimessa loppuun, kun ei voitu huonekavereiden takia naida eikä tavata silloin missään naidaksemme. Nautimme kumpikin siitäkin ihan mahdottomasti. Hän voihki valtavasti puhelimessa.

Illalla hän vielä tuli illallisellemme puolihameessa ihanan seksikkäänä... ilman pikkuhousuja...kertoi sen vasta tanssiessamme...Voi luoja kun kiihotti taas. Oli aivan pakko saada ja mennä  riskillä huoneeseeni ja rakastelimme tosi pikaisesti, mutta oli mahtavaa nautintoa.Muistelen  sitä vieläkin vaikka vuosia jo aikaa.

Vierailija
85/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin miehen. Oltiin sen asunnolla sohvalla.

En muista kaikkea tarkkaan mutta se oli erittäin kiihottava ja se mitä se teki.

Siirtyi sitten minua kohti ja 10+.

Sun ei kannata jättää päivätyötä ja ryhtyä kirjailijaksi.

oli synkä ja myrskunen öö.Sitten hän näyti minule sen. kosketelin sitä ja laiton sen suuhun. siten tulime.

Vierailija
86/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri täysi-ikäistynyt kun baarissa yksi reilu 30v mies (siististi pukeutunut, sellainen tosi herrasmies ja silloin toki "tosi vanha") tuli ilmoittamaan täysin asiallisesti, että haluaisi panna mua tänään. Olin ensin ihan heh-heh, mutta houkutteli niin hemmetisti ja vaihdeltiin katseita illan mittaan. Myöhemmin illalla mies tuli asiallisesti uudestaan sanomaan, että tarjous on vielä voimassa. Jotain kummaa sitten tapahtui ja lähdin hänen matkaansa, kurvattiin taksilla hänen kotiinsa ja naitiin koko yö. Välillä juteltiin ja naureskeltiin, sit taas menoksi. Aamulla keitti kahvit, tarjosi aamupalaa ja vielä kerran - sit toivoteltiin hyvää loppuelämää ja lähdin kotiin.

Oli muuten äärimmäisen kiihottava yö. Oltiin sen miehen kanssa kuin yö ja päivä, ja meidän välillä ei ollut mitään muuta kuin fyysinen himo toisiamme kohtaan. Se oli kuitenkin molemmille täysin selvä asia alusta saakka, ja kumpikaan ei teeskennelytkään mitään muuta. Oli kyllä varmaan parasta seksiä mitä olen ikinä saanut. 

Vierailija
87/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo jutut pilasi tän ketjun.. :( Ei pysty lukemaan enää..

Vierailija
88/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin baarista oikein kunnon BBW:n ja sinä yönä nuoltiin, imettiin ja pantiin niin paljon, kun vaan voi. Meni se seuraavan päivän puolelle. Kerrankin sai tarpeekseen. 

Vierailija
89/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin ekan kerran nykyisen mieheni. Oltiin todella hyviä nettikavereita, päivittäin juteltiin, mutta ei meillä ollut minkäänlaista vipinää ollut eikä edes oikeastaan kiinnostusta, koska oltiin silloin molemmat vakavissa suhteissa exien kanssa. Olin sitten myöhästynyt jatkolennoltani (edellinen lento myöhässä eikä sinä päivänä ollut enää määränpäähäni muita lentoja), ja silloinen poikaystävä ehdotti että soittaisin tälle nettikaverille joka asui kentän lähellä, josko pääsisin hänen luokseen yöksi. Mulla meni pasmat aivan sekaisin heti kun näin kaverin (siis kuvassa olin nähnyt jo aiemmin eikä se todellakaan sytyttänyt silloin), ja tiedettiin kyllä molemmat heti ensimmäisellä silmäyksellä että se oli siinä. Oltiin kuitenkin sen verran "kilttejä" ettei mitään saanut tapahtua kun olimme vielä exien kanssa... Se yö pienessä asuntolahuoneessa johon just ja just mahtui pieni sänky, vaatekaappi ja nojatuoli oli aivan kamala, ja aivan sietämättömän kiihottava, vaikka me ei tosiaankaan "tehty" mitään.

Seuraavana päivänä lensin kotiin, selviteltiin molemmat tahoillamme exäsotkut (ja ei, eivät arvostaneet eivätkä varsinkaan uskoneet, että mitään ei ollut tapahtunut), ja parin viikon päästä mies lensi vierailulle ja minä lähdin mukaan ja yhdessä ollaan vieläkin 18 vuoden jälkeen.

Meidän "eka kerta" olikin sitten lähinnä koominen ;) koko kerros oli täynnä yläasteelaisia luokkaretkeläisiä, jotka jostain syystä soittivat nokkahuilua seinän vieressä KOKO ajan, oli aika romanttista ja kiihottavaa kun ei meinannut naurusta tulla loppua :D

Vierailija
90/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hotellissa koko kerros olintäynnä niitä luokkaretkeläisiä.

N.94

Vierailija
91/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupee panettaa ku luen näitä...

T. 27v, joka on ollut 2 vuotta selibaatissa

Vierailija
92/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua rupee panettaa ku luen näitä...

T. 27v, joka on ollut 2 vuotta selibaatissa

m&n?

Vierailija
93/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanottiin, että AP on nainen tai konsultti mies?

Vierailija
94/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih miten alkaa panettaa kun lukee näitä...

Kiihottavinta kokemusta en valitettavasti voi kertoa mutta se saa vieläkin polttavan himon heräämään. Kuin tuli jalkovälissä...

Vierailija
95/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih miten alkaa panettaa kun lukee näitä...

Kiihottavinta kokemusta en valitettavasti voi kertoa mutta se saa vieläkin polttavan himon heräämään. Kuin tuli jalkovälissä...

Kerro kerro! Ei täällä kukaan tunnista.

Myönnän suoraan, että saattais mennä runkkumateriaaliksi... jos kovin kiihottava. Ja etenkin ns. "kielletty". Ne on just parhaita. (Ei siis mitään lapsi- tai eläinosastoa)

Vierailija
96/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään Tinder matchin kanssa juteltiin pitkään siellä ja sitten vaihdettiin numeroita. Jutustelu oli pitkään ihan asia linjalla ja oli sellainen fiilis, että löytyi vain uusi ystävä.

Jostain ihmeellisestä asiasta jutustelu muuttuikin hetkessä puolin ja toisin erittäin kaksimieliseksi ja jopa puhelinseksiksikin. Äärettömän vihjailevia ja kiihottavia viestejä puolin ja toisin. Jopa kuviakin.

Meni kuitenkin melko pitkään ennen kuin tavattiin ihan face to face. Oli äärettömän kiihottavaa olla syömässä. Molemmilla oli ajatukset jo seksissä. Molemmat riisuttiin toisiamme katseillamme. Jostain syystä kumpikaan ei saanut sanotuksi sitä, että nyt lähdetään panemaan. :D

Illallisen jälkeen käytiin vielä kahvillakin ja sama jatkui. Molemmat vain niin jännittyneenä ettei saanut sitä viimeistä sanaa suusta. "joko mennään?"

No lopulta minä sain sanotuksi ja oli aivan upeaa seksiä hänen luona. Ei jäänyt tuohon yhteen kertaan. FWB suhde vielä nykyäänkin. :)

Vierailija
97/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin kokemukseni on, kun eläkeläiskerhon kevätretkellä kaaduin kävelykeppiini. Ilman tätä tapahtumaa olisin vielä neitsytkin.

Vierailija
98/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se, kun exä pissasi päälleni ensimmäisen kerran.

Vierailija
99/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni kanssa seurustellessa kävi niin että jollain tapaa ihastuin yhteen hänen kaveriinsa.

Tämä kaveri, sanotaan vaikka Sami, oli ihan mukava, mutta tavallaan kuitenkin ihan kamala :D. Ulkoisesti hän ei oikeastaan ollut tyyppiäni, mutta jostain syystä tunsin ihan käsittämätöntä vetoa häneen.

Lukuisat mökkireissut ja illanistujaiset oli yhtä tuskaa. Kävin ihan kuumana tähän Samiin. Pystyn vieläkin muistamaan miltä tuntui istua hänen vieressä, tuntea hänen tuoksunsa ja parhaimmillaan jopa kosketus oikein lähekkäin istuessa. Koko keho sai pienen sähköiskun niistä pienistä kosketuksista jota väkisinkin tulee kun istuu lähekkäin.

Mitään ei kuitenkaan tapahtunut ennen kuin erosin exästäni.

Tarvitsin apua yhden taulun kiinnityksessä ja Sami sitten tarjoutui avuksi seuraavana päivänä kun satuin mainitsemaan siitä erään baari-illan aikana.

Olimme minun luona ja sommittelin taulua eri korkeuksille, jotta Sami näkisi mihin kohti haluan taulun.

Yhtäkkiä Sami tuli ihan lähelleni takaapäin, tunsin hänen hengityksensä ihollani. Hän sipaisi hitaasti niskaani. Värähdin niin että taulu meinasi räsähtää maahan :D. Laskin taulun maahan ja jäin Samiin selin. Sami antoi kätensä valtaa hitaasti selkääni pitkin alemmas ja alemmas, lopulta päätyen hameen peittämille pakaroilleni. Sami alkoi hivuttaa kättään hameen alle. Voi luoja miten hyvältä se tuntui. Aikansa hän leikitteli kädet pakaroillani. Olin tulla hulluksi kiihkosta. Ikuisuudelta tuntuvan ajan päästä hän työnsi sormensa stringieni sivusta sisään ja alkoi hieroa klittaani. En ole ikinä saanut niin järisyttävää orgasmia.

Onko taas Jallun lukijan fantasiat osiosta kaivettu?

Vierailija
100/3550 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syntymän jälkeen seksielämä oli hemmetin kuollutta. Meni varmaan 6kk niin ettei tapahtunut mitään. Millon oltiin väsyneitä, kiireisiä tai sitten ei vaan huvittanut. Lopulta oli jo aika korkea kynnys yrittää mitään, joten tuli tyydyttyä vaan runkkailuun.

Yksi päivä tulin töistä kotiin. Vaimo pyyhki pölyjä semmosessa valkosessa haalarissa, lahkeet oli tosi lyhyet ja paljasti vähän pakaroita. Kangas oli läpinäkyvää, alta pilkotti läpi stringit. Kiihotuin julmetusti tästä näystä.

Ajattelin että nyt. Kävelin vaimon luo, nostin tämän tasolle jota parhaillaan pyyhki. Aloin maistella vaimoa sieltä täältä. Ykköspesälle päästyä vaimo huohotti jo täysillä ja aneli nuolemaan ja minähän nuolin. Erektio oli aikamoinen. Vaimon tultua siirryttiin makkarin puolelle jossa homma jatkui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi