Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
61/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin uuden tuttavan kanssa sohvalla. Suudeltiin ja kosketeltiin toisiamme. Hieroin hänen rintojaan ja pyörittelin sormeani hänen nänneillään. Hän taas kädellään tai oikeastaan sormillaan näpräsi penikseni päätä. Tunsin kuinka housuni kostuivat "liukasteesta" ja sain useita "sähköiskuja" kiihotuksen vuoksi. Parinkymmenen piinallisen minuutin jälkeen hän valui alas ja antoi suuseksiä, tuntui taivaalliselta purkautua hänen suuhunsa, eikä kestänyt kauaa kun olin jo viritetty äärimilleni.

Vierailija
62/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fysioterapeuttini kanssa kävi Outo tapahtuma yksi kerta. Olen nuori nainen ja tämä fysioter. On päälle 30 mies, kivan näköinen ja jotenkin seksikäs vaikka ei mun tyyppiä sinällään. Ensimmäisillä kerroilla tunsin jotain kummallista hermostuneisuutta/kemiaa välillämme.

Viimeisellä kerralla hän mittaili selkääni ja olin paita vedettynä vähän yli rintojeni, hän tunnusteli alaselkääni käsillään ja sitten sanoi, että hän tarkastaa jonkun asian koneeltaan, joka oli aivan hänen vieressä.

Hän kuitenkin jätti toisen kätensä selälleni ja liikutti sitä vähän alaspäin ihan kuin olisi hyväillyt selkääni, tämä hetki kesti todella pitkään ja olin vain jostain syystä todella kiihottunut. Mitään kummallista tilanteessa ei sinällään tapahtunut, en vain ymmärtänyt miksi hän ei irrottanut toista kättään..

Kostuitko yhtää siin tilanteessa?

Kostuin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fysioterapeuttini kanssa kävi Outo tapahtuma yksi kerta. Olen nuori nainen ja tämä fysioter. On päälle 30 mies, kivan näköinen ja jotenkin seksikäs vaikka ei mun tyyppiä sinällään. Ensimmäisillä kerroilla tunsin jotain kummallista hermostuneisuutta/kemiaa välillämme.

Viimeisellä kerralla hän mittaili selkääni ja olin paita vedettynä vähän yli rintojeni, hän tunnusteli alaselkääni käsillään ja sitten sanoi, että hän tarkastaa jonkun asian koneeltaan, joka oli aivan hänen vieressä.

Hän kuitenkin jätti toisen kätensä selälleni ja liikutti sitä vähän alaspäin ihan kuin olisi hyväillyt selkääni, tämä hetki kesti todella pitkään ja olin vain jostain syystä todella kiihottunut. Mitään kummallista tilanteessa ei sinällään tapahtunut, en vain ymmärtänyt miksi hän ei irrottanut toista kättään..

Kostuitko yhtää siin tilanteessa?

Kostuin..

Tarviko pitää omaa kivaa sen jälkee?Ootko käynny samassa hieronta paikassa ton jälkee?

Vierailija
64/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhden illan pokan takaapäin, ja perse oli sellainen, jota en tule enää koskaan näkemään, ei sellaista voi olla, se oli siis täydellinen. Laskin lastin pakaroille, selälle, niskaan/hiuksiin ja pään yli takkahuoneen marmoripatsaan jalustalle, josta tämä daami ne vielä kävi nuolemassa perse pystyssä.

Vierailija
65/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ensimmäisenä tulee mieleen ajat vuosi sitten, kun tapasin nykyisen mieheni. Olin silloin avoliitossa, mutta vetovoima uutta miestä kohtaan oli järkyttävän kova - koskaan ei ole ollut vastaavaa. Olimme sitten viihteellä tämän miehen kanssa ja olimme lähdössä molemmat koteihimme, mutta suutelimme baarin läheisessä porttikongissa ja hän puristeli ja hyväili peppuani käsi hameeni alla. Olin ihan järkyttävän kiimainen ja alushousuni olivat ihan märät. Sinä iltana se jäi siihen, mutta jätin pian avomieheni ja nyt tosiaan vuosi oltu yhdessä tämän ihmeellisen miehen kanssa. :)

N21

Vierailija
66/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaverin kanssa mökillä, tarkoituksena lähteä paikalliseen kuppilaan istumaan iltaa muiden kavereiden kanssa, jotka sinne olivat jo aikasemmin menneet. Ajauduttiin sitten suutelemaan ja kädet harhaili... vaatteiden päällä kumminkin. Oli niin valtavan kiihottavaa kun istui syliini ja jatkettiin. Ollaan molemmat naisia... :) kuppilaan ei sitten päädytty ollenkaan mikä ei kyllä itseä haitannut ;)

Vierailija
67/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kaverin kanssa mökillä, tarkoituksena lähteä paikalliseen kuppilaan istumaan iltaa muiden kavereiden kanssa, jotka sinne olivat jo aikasemmin menneet. Ajauduttiin sitten suutelemaan ja kädet harhaili... vaatteiden päällä kumminkin. Oli niin valtavan kiihottavaa kun istui syliini ja jatkettiin. Ollaan molemmat naisia... :) kuppilaan ei sitten päädytty ollenkaan mikä ei kyllä itseä haitannut ;)

Olitko sillon jo lesbo?vai vasta eka kokemus?

Vierailija
68/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin uuden tuttavan kanssa sohvalla. Suudeltiin ja kosketeltiin toisiamme. Hieroin hänen rintojaan ja pyörittelin sormeani hänen nänneillään. Hän taas kädellään tai oikeastaan sormillaan näpräsi penikseni päätä. Tunsin kuinka housuni kostuivat "liukasteesta" ja sain useita "sähköiskuja" kiihotuksen vuoksi. Parinkymmenen piinallisen minuutin jälkeen hän valui alas ja antoi suuseksiä, tuntui taivaalliselta purkautua hänen suuhunsa, eikä kestänyt kauaa kun olin jo viritetty äärimilleni.

Aika kauan kestit jos nainen sai hyväillä penistäsi ja hivellä terskaasi erityisesti parikymmentä minuuttia, touhutippoja tuli, etkä lauennut housuihisi. Mun käsittelyssä et olis kestänyt.

Olen parikin miestä saanut laukeamaan housuihinsa, vaikka kuinka yrittävät taistella vastaan... se on musta hyvin kiihottavaa. Eikä todellaminu kestä pariakymmentä minuuttia vaikka mies kuinka pidättelisi. Erityisesti jos saisi mun rintoja hyväillä. Tosin keskittyminen siihen herpaantuisi kyllä kun yrittäisi vain olla purkautumatta.

Vierailija
69/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!!

Vierailija
70/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kauan kestit jos nainen sai hyväillä penistäsi ja hivellä terskaasi erityisesti parikymmentä minuuttia, touhutippoja tuli, etkä lauennut housuihisi. Mun käsittelyssä et olis kestänyt.

Olen parikin miestä saanut laukeamaan housuihinsa, vaikka kuinka yrittävät taistella vastaan... se on musta hyvin kiihottavaa. Eikä todellaminu kestä pariakymmentä minuuttia vaikka mies kuinka pidättelisi. Erityisesti jos saisi mun rintoja hyväillä. Tosin keskittyminen siihen herpaantuisi kyllä kun yrittäisi vain olla purkautumatta.

No tuo nainen olikin taitava, koska osasi pitkittää miehen laukeamista.

Vierailija
71/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin hiljattain netissä mua kymmenen vuotta nuorempaan mieheen, joka on ammatiltaan vartija. Vaikka olen turvallisuushakuinen kahden lapsen äiti, päädyin kutsumaan hänet suoraan kotiini. Hain hänet alaovelta univormussaan. Kävelin hänen edellään parit portaat asuntooni. Sitten naimme. Odotan jo seuraavaa kertaa.

Vierailija
72/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni painoi minut työpaikan käytävällä yllättäen seinää vasten, suuteli pitkään ja nosti syliinsä. En odottanut tätä ollenkaan ja siksi se tuntui sillä hetkellä parhaimmalta tunteelta koskaan.

Vierailija
73/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika isot rinnat, ja myönnän vatsanpohjassa herkästi hypähtävän, kun huomaan jonkun katselevan kaula-aukkooni :D Jotain hyvää mieltä siitä tulee, jos hyväkäytöksisen ja korrektin näköinen mies ei voi sen vertaa hillitä itseään ettei katselisi sinnepäin. Tietenkin niitäkin tapauksia on, jotka eivät saa aikaan mitään tuntemuksia minussa. Mutta yleisesti ottaen minua ei ainakaan haittaa jos joku katsoo, sen verran näkyvillä ne kuitenkin ovat, vaikka kaula-aukko ei edes olisi erityisen antava...

Yksittäisistä kiihottavista hetkistä tulee mieleen tämä: olen vähän alistuvaa tyyppiä sängyssä, ja kerran eräs mies oli hieman dominoiva luonne. Olimme vähän keskustelleet aiheesta, mutta emme vielä tehneet mitään asian eteen, kun olimme molemmat kokemattomia. Sitten eräänä iltana suutelimme olohuoneessa, ja mies käänsikin minut ympäri, käski minun nojata erääseen lipastoon, nosti hamettani ja alkoi varovasti läpsiä pakaroitani, koko ajan hiukan voimistuen. Vähän väliä hän yllätti minut vain hellästi hivelemällä, sitten taas läpsäisi. En saa tätä tarinaa kirjoitettua niin että se kuulostaisi yhtä kihelmöivältä kuin haluaisin, mutta uskokaa tai älkää niin tuo kokemus kyllä jäi mieleen :)

Vierailija
74/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenenkään kiihottavin kokemus koske omaa puolisoa?

Mulla:

Riidan jälkeen seksi mieheni kanssa. Käskytti, kovat otteet, heitteli ympäriinsä ja pani kovaa niskasta kiinni pitäen. Oikeastaan se on tällaista aika usein meillä. Ihan pelkkä katse häneltä vie multa polvet alta. Huh...

N46

Öö, miksi alapeukkuja?

Mäkin ihmettelen tuota alapeukkujen määrää. Meillä seksi on aina tuollaista, kumpikaan ei pidä mistään vaniljaseksistä. Tietty joskus siis rakastellaan, mutta seksi on aina rajua. Ei kaikki naisetkaan tykkää hellästä hitaasta seksistä eikä se tarkoita että olisi muuten alistettu

N 32

Lopettakaa se alapeukuttaminen ja perustelkaa minulle ja sille alkuperäisen viestin kirjoittajalle

N32

Säälittävää kun menee noin tunteisiin joku alapeukutus. Alapeukut olet kyllä ansainnutkin.

Vierailija
75/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen bi, ehkä kallistun kumminkin enemmän naisiin päin. Tällä hetkellä miehen kanssa juttua. Ei ollut eka kerta, tämän saman kaverin kanssa on tuota mökkireissua ennenkin käynyt vähän samankaltaista ja jälkeen. Pussailua enemmänkin, seksiä ei.

Vierailija
76/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa tietää pääsevänsä grillaamaan napalmilla.

Vierailija
77/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen bi, ehkä kallistun kumminkin enemmän naisiin päin. Tällä hetkellä miehen kanssa juttua. Ei ollut eka kerta, tämän saman kaverin kanssa on tuota mökkireissua ennenkin käynyt vähän samankaltaista ja jälkeen. Pussailua enemmänkin, seksiä ei.

tekisikö mieli yhtää antaa/saada nuolentaa?(naiselta)

Vierailija
78/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin flirttaillut kevyesti opettajani kanssa. Kerran hän tuli neuvomaan minua paikalleni ja kyykistyi viereeni niin, että paljas käsivarsi osui omaani vasten. Ei siirtänyt sitä, vaan vilkaisi kai, miten reagoin ja jatkoi selittämistä muina miehinä. Muistan vieläkin, kun hän näpräsi samalla kynää ja tunsin lihasten liikkuvan. Selitys meni kyllä täysin ohi.

Ei ollut mikään lukion tunti, vaan parin kuukauden kaikille avoin kurssi parikymppisenä.

Vierailija
79/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kun en ole sun käsittelyssä ollut. Tässä tapauksessa, hively ei ollut yhtämittaista, pikemminkin leikittelevää ja taukoja pidellen. Siitä olen samaa mieltä, että se on hyvin kiihottavaa.

ps. sun käsittelyä odotellessa...

Vierailija
80/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vaimolta että annatko tänään. Hän vastasi no joo joo. Sorvasin sisään ja pian laskin lakanalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi