Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
121/3550 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saisi ehkä olla hieman tiiviimmät

Vierailija
122/3550 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta sitten olin juuri tavannut nykyisen mieheni. Asuttiin lähekkäisissä kaupungeissa, mies oli ollut minun kotikaupungissani käymässä ja sovittiin seuraavalle viikonlopulle treffit hänen kotikaupunkiinsa.

Mies oli todella ujona koko illan, niin minäkin, ei taidettu koskeakkaan koko iltana mutta vaihdettiin katseita niin hänen kaverinsa luona iltaa istuessa kuin baaritiskilläkin. Sähkö meidän välillä oli käsittämätöntä mutta kumpikaan ei uskaltanut koskea, katseltiin vain.

Kotimatkalla miehen luo taksissa mies katsoi minua viitisen minuuttia silmiin samalla kun avasi muutaman napin kauluspaidastaan ja meinasin pyörtyä siihen paikkaan. Edelleenkään kosketusta, mitään kontaktia ei tullut. Kotiin päästyä kävin suihkussa ja aloin olla jo hermostunut ja väsynyt tilanteeseen (pienessä hiprakassa kun olin), joten päädyin hieman "mököttämään" ja kävin nukkumaan miehen sänkyyn. Mies ei tullut heti makuuhuoneeseen ja ihmettelin että jaahas, ei tainnut olla sittenkään niin kiinnostunut.

Kymmenisen minuuttia myöhemmin olin jo ehtinyt nukahtaa kun yhtäkkiä tunsin miehen huulet niskassani ja kädet ympärillä. Koko illan kiusaamisen jälkeen tuo tuntui niiiiin hyvältä että en osaa edes kertoa. Mies kuiskutteli korvaan ja hieroi rintoja, persettä, joka paikkaa johon ylsi. Tilanne eskaloituikin tästä sitten seksiin makuuhuoneessa, keittiössä ja pyykkikoneen päällä. Tarina ei ehkä kuulosta paljolta mutta se odotus,uusi ihminen ja seksuaalinen jännitys oli jotain käsittämätöntä ja kun tilanne viimeinkin purkautui olin sulaa vahaa. Miestä en vaihtaisi mihinkään, 13 vuotta yhdessä ja kaksi naimisissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/3550 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin uimahallissa ja viereiseen suihkuun tuli komea kundi, joka hipaili suihkussa kaluaan. Huomasi kun katselin ja yhtäkkiä se olikin jo aivan kovana. Kundi hymyili, tuli luokseni ja alkoi runkata minua. Pelkäsin koko ajan, että joku tulee paikalle ja jännityksen vuoksi laukesin samantien. Pakenin paikalta äkkiä, mutta tätä muistelen vielä usein tyttöystävänkin kanssa :)

Aika homoa!!!

Vierailija
124/3550 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavaa, mutta totta tää mun juttu.... En ees muista muuta kuin jostain 15 vuoden takaa....Olis lievää SMSää.  Eipä tässä sinkkuna ole ollut "kuin" 4 vuotta ja sinä aikana ei irtosuhteita.... Exän kanssa tän neljän vuoden aikana muutama satunnainen yrittely seksin suhteen, mutta se ei vaan enää tunnu oikealta. Eron jälkeen en oo saanu orgasmia. (eri mies kuin tuo 15 v taaksepäin).

En edes osaa enää kaivata seksiä, kun niin pitkään ilman käytännössä ollut. Masturboin kyllä, mutta vaikea ajatella olevani jotenki erityisen kiihoittunut. Toivoisin, että semmonen vielä löytyisi.

F

Vierailija
125/3550 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kiihottavimpia kokemuksiani oli joskus 90-luvun lopussa Helsingin Vaakunan 10-kerroksessa, kun yövyin hotellissa. Olimme työporukalla liikkeellä ja valitettavasti kahden hengen huoneessa. Tanssitin erästä tosi muodokasta ja eroottista naista, jolla oli siihen aikaan muodissa olleet ihanat haaremihousut. Muistan sen hyvin. Meillä oli hauskaa yhdessä. Hän painautui hitailla tiukasti minua vasten ja minulle tuli tietysti  seisokki. Hän huomasi sen  ja hieroi ihanasti sitä lantiollaan, Kiihotuimme ja sitten sain puhuttua hänet sinne huoneeseen. Pelkäsin että kaverini tulee, mutta laitoin lapun oveen ja aloimme kuitenkin sängyllä hyväillä ja piti sitten riisua ne haaremihousut häneltä kohta pois. Se nyöri meni kiihkossa tosi pahasti umpisolmuun , eikä niitä saanut millään pois. Hänen lantionsa oli niin uhkea ja vyötärö kapea. Ei todellakaan saanut eikä sitä saanut katkaista...Hyväilin häntä kiihkeästi  joka paikasta ja hän minua. Lisäksi huomasin, ettei minulla ei ollut tietenkään kondomia mukana silloin. Eli en olisi saanut mennä häneen sisään kuitenkaan...Hän ei olisi suostunut millään sihen paljaalla, vaikka se nyöri olisi saatu auki. No..oli pakko vain hyväillen tyydyttää toisemme. ..Hän olisi ollut varmasti mahtava seksissä...sen tunsi. Hän on nyt eräässä julkisessa tehtävässä päällikkönä .Kyllä ns. harmitti.

Vierailija
126/3550 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa tutustuttiin kesäisenä iltana nurtsilla pariskuntaan joka kutsui meidät sitten kyläänsä saunomaan ja iltaa viettämään. Miehet sitten saunottiin keskenään, kun lähdin hakemaan lisää kaljaa ja laitoin bokserit päälleni. Pariskunnan nainen istui siinä pukutilassa joka oli pienen matkan päässä saunasta. Istuin hetkeksi häntä vastapäätä ja juttelin mukavia kunnes hän laskeutui tuolilta, konttasi luokseni ja sanaakaan sanomatta veti housuni alas ja alkoi ottamaan suihin. Hetken hän imi munaani kunnes saunan ovi kävi ja vedin housut jalkaan ja säntäsin takaisin saunaan kaljat mukana ja jatkettiin saunomista.

Vierailija
127/3550 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran mies jolla oli sen pituinen se.

Vierailija
128/3550 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tiesi etten ole väsynyt töistä kotiin tullessani.

Tuli alapää paljaana muna pystyssä avaamaan oven, riisui minut samantien alasti ja vei sänkyyn sanomatta mitään.

Vierailija
129/3550 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tiesi etten ole väsynyt töistä kotiin tullessani.

Tuli alapää paljaana muna pystyssä avaamaan oven, riisui minut samantien alasti ja vei sänkyyn sanomatta mitään.

Oliko miehes sheivannu itseltään kaikki pois.?Toi ois aika hyvä ylläri.Pitäs varmaa testata itsekki.

Vierailija
130/3550 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiaikamarkkinoilla pari vuotta sitten: väsyin kävelystä ja istuin matalalle aidalle levähtämään. Oli kuuma elokuinen iltapäivä, hikeä iholla ja yllä yksinkertainen, varsin avokaulainen mekko.

Ohitseni ratsasti turnajaisnäytöksen ritari haarniskassaan, hetken katsoin häntä silmiin ja hän katsoi alaspäin suoraan minun kaula-aukkooni...luulin syttyväni palamaan.

lyhyt tumma parta ja viikset tyyliin "goatee"? rohanin ratsastajat tais ol näytöksen nimi.

jätäppä mun ukkoni samantien rauhaan, emäntä on aika omistushaluinen :)

Vierailija
131/3550 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sopinut treffit hyvännäköisen miehen kanssa baariin ja kävin ihan kuumana häneen. Hän puhui sopivan salaperäisiä ja välillä kosketti kättäni vahingossa. Treffien päätyttyä lähdin ulos ja hän laittoi perääni viestin, jossa luki: haluaisin hyväillä sinua.

Kun tapasimme seuraavan kerran olin kuin pistoksissa kävimme syömässä ja olin kuin pistoksissa, odotin vain, että pääsisin hänen kanssaan sänkyyn. Suutelimme kiihkeästi kun pääsimme meille, mutta loppu onkin pettymystä: hän ei koskenut minua, pani ehkä minuutin pienellä munalla ja laukesi tyytyväisenä itseensä.

Tapasin hänet vielä pari kertaa, mutta lopputulema oli aina sama ja se salaperäisyyskin alkoi vaikuttaa tyhmyydeltä. En halunnut tapailla enää.

Vierailija
132/3550 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä, tässä yksi. Rankan eroottissävytteisen mailailun jälkeen päädyimme "kahville". Tosiasiassa menimme läheiselle soramontulle naimaan. Viltti vaan nurmikolle ja hommiin.

Vierailija
133/3550 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sopinut treffit hyvännäköisen miehen kanssa baariin ja kävin ihan kuumana häneen. Hän puhui sopivan salaperäisiä ja välillä kosketti kättäni vahingossa. Treffien päätyttyä lähdin ulos ja hän laittoi perääni viestin, jossa luki: haluaisin hyväillä sinua.

Kun tapasimme seuraavan kerran olin kuin pistoksissa kävimme syömässä ja olin kuin pistoksissa, odotin vain, että pääsisin hänen kanssaan sänkyyn. Suutelimme kiihkeästi kun pääsimme meille, mutta loppu onkin pettymystä: hän ei koskenut minua, pani ehkä minuutin pienellä munalla ja laukesi tyytyväisenä itseensä.

Tapasin hänet vielä pari kertaa, mutta lopputulema oli aina sama ja se salaperäisyyskin alkoi vaikuttaa tyhmyydeltä. En halunnut tapailla enää.

... ja tää oli kiihottavin kokemuksesi?

Otan osaa 😕

Vierailija
134/3550 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin sikeästi, kun tunsin että mieheni nuolee minua reisistä ja pillusta. Olin niin unissani, että oli vaikeaa paikantaa mistä mies nuoli milloinkin. Jossain vaiheessa mies lopetti enkä ollut vaivautunu heräämään kunnolla. Mies levitti jalkani ja painautui sisään. Siinä vaiheessa heräsin kyllä ihan täysin. ;)

Vierailija
135/3550 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tapailin yhtä miestä ja yhtenä iltana, kun en saanut unta , hän tuli käymään. Juteltiin perusjuttuja ja totesin, että teen nyt iltapalaa. Käännyin mieheen selin, hän istui pöydän ääressä. Aloin voitelemaan leipää työtasolla ja tunsin kuinka mies tuli taakseni ja alkoi suudella kaulaa. Hän hyväili rintoja ja hengitti korvaani, veti housut alas ja raotti pikkareita ja alkoi sitten nussia mua hitaasti takaapäin. Leivät jäi tekemättä.

Vierailija
136/3550 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettamatta oleminen on kyllä varmaan kiihottavinta ikinä. Viime kesänä olin töissä yhden tajuttoman ihanan miehen kanssa. Ihastuin vahingossa ihan järjettömästi tähän. Kiusaavaksi ja nautittavaksi tilanteen teki se, että hänestä ei voinut tulkita, osoittiko kiinnostustaan vai oliko kaikki vain sattumaa: olimme usein kaksin samassa tilassa töissä ja hän tuli aivan lähelleni. Oli kuuma kesäpäivä ja muistan vilunväreet jotka kulkivat käsivarsiani pitkin, kun pidimme samaan aikaan taukoa ja hän kohottautui vierestäni ylös ja etsi yläpuoleltamme jotakin niin että nojautui aavistuksen minuun päin. Hänen etumuksensa oli ehkä kolmen millin päässä poskestani ja olin varma että räjähdän. :D toinen tilanne oli, kun työporukalla lähdimme loppukesästä viettämään iltaa. Päädyimme baariin, missä istuessamne hän hakeutui viereeni. Pitäessämme pöydällä olevista laseista kiinni hän hivutti kättään niin, että jälleen koski vaikkei todella koskenutkaan. Meidän ihokarvat kosketti toisiaan :D ja minä tietysti värisin ja yritin samaan aikaan esittää ihan normaalia ja juteltiin siinä kuin meidän kädet ei olisi siten kuin olivat. Välillä tunsin miten pöydän alla mun jalkaa koskettiin, mutta koska tilanne oli niin hauras en uskaltanut edes katsoa mieheen päin :D apua. Muutoin hän oli tosi tavallisesti ja näitä ns.kohtaamisia ei ollut jatkuvasti. Mietin vain, olisiko pitänyt olla rohkeampi ja tehdä kunnollinen aloite. Se sähkö oli ainakin mun kokemaan aivan valtava, mutta olin liian nössö...Nyttemmin hän jo seurustelee. Ääääääh.

Toinen tilanne oli, kun meille tuli töihin yksi sijainen muutamaksi päiväksi. Oli aivan törkeän kuuma ilmestys, ei perinteisellä tavalla, mutta miellytti mun silmää. Oltiin lähimpiä työkavereita joten olin paljon tekemisissä sen kanssa. Sain hänet monta kertaa kiinni minun katselemisestani, ja toki myös itse unohduin silmäilemään häntä. Useampaan otteeseen hän pyysi minulta jotakin tavaraa ja ojentaessani hän hipaisi kättäni muka huolimattomasti mutta tarkoituksellisesti. Pari kertaa hän työskenteli suoraan takanani (siinä kohtaa seisomatyö) ja tunsin välillä hänen hengityksensä niskassani. Välillä kurottautui ottamaan minun edestäni jotakin asiaa ja hivutti kätensä niin että liu'utti katkeilevasti sormiaan käsivarttani pitkin. Se hetki oli niin äärimmäisen kiihottava että pelkäsin jalkojeni menevän alta (toisaalta tällöin hän olisi joutunut ottamaan minut vastaan....;) ). Hengityksellä kesti tosi kauan tasaantua. Neljä päivää sitä kesti. Edelleen yhdet mieleenpainuvimmista työpäivistä ikinä. Toimittiin tosi hyvin yhteen ja meidän välinen kemia oli käsin koskettavaa. Ja niin. Neljä päivää enkä tavannut naista enää koskaan. Etsin hänet kyllä facebookista mutta en rohjennut pyytää kaveriksi. Mikä mulla oikein on kun heitän hukkaan kaikki tilaisuuteni :D

Ja siis kyllä, olen bi, ja kiihottavimmat hetket ovat olleet molempien sukupuolten kanssa.

Vierailija
137/3550 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tapahtuivat eri vuosina ja eri työpaikasta! T. Edellinen

Vierailija
138/3550 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen tunnin insestiroolileikit kattohuoneistossa skumpan ja essojen voimin. Asutaan nykyään yhdessä.

Vierailija
139/3550 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta olla kosketuksen ja intohimon puutteisessa suhteessa ja lukea tällaisia :'( kirjoittakaa silti lisää!!!!

Vierailija
140/3550 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta olla kosketuksen ja intohimon puutteisessa suhteessa ja lukea tällaisia :'( kirjoittakaa silti lisää!!!!

Sanopa muuta.

t. eräs mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme