Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
41/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri tulee vähän liian lähelle, muttei koske kuitenkaan. Tunnen tuoksunsa ja lämpönsä vain sen pienen hetken. Mahdoton rakastuminen, hirveää mutta ihanaa piinaa :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime jouluna bändikeikalla ja seurueeseemme kuului itseäni hiukan nuorempi kundi jota en ollut koskaan ennen tavannut. Jossain vaiheessa keikkaa vilkaisin kundia joka samalla hetkellä vilkaisi mua ja se oli siinä. Jumituimme katselemaan toisiamme silmiin ja kaikki muu ympäriltä katosi, kumpikaan ei irrottanut katsetta toisesta ja ensimmäistä (ja ainakin toistaiseksi viimeistä) kertaa kiihotuin toisesta kundista. Siinä hetkessä oli jotain niin käsittämättömän eroottista etten ole moista ennen kokenut, kosketuksesta olisin varmasti räjähtänyt. Pari biisiä siinä taisi mennä ennenkuin saimme tilanteen jotenkin hallintaan. Mitään ei välillämme lopulta tapahtunut, mutta tuon hetken muistan aina.

Kuulostaapa pliisulta näin kirjoitettuna....

Vierailija
44/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa, tapahtumahetkellä oli vielä poikaystävä. Olimme silloin vielä vanhoillislestadiolaisia eli jopa suutelu, seksistä puhumattakaan oli kielletty.

Molemmat asuimme vielä lapsuudenkodeissamme.

Emme kuitenkaan pysyneet rajoissa, lähellekään.

Kerran jouluna hän antoi minulle taivaallista suuseksiä huoneessaan, kun muu perhe oli olohuoneessa avaamassa lahjoja. Huh, sitä jännitystä.

Vierailija
45/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran 90-luvulla asuntoesittelyssä, jossa omistaja itse myi puutaloa. Oli osin rakentanutkin sen ja remonttimies siis. Ei edes komea eikä millään tavoin tyyppiäni, mutta joatain oudosta syystä halusin häntä ihan välittömästi. Olisin voinut panna siinä heti paikalla. Aivan käsittämätön juttu, sellaista ei ole koskaan tapahtunut mulle muutoin. Enkä vieläkään tiedä, miksi juuri hän vetosi niin. Ei ollut mitään seksiä tietenkään. Lähdin kiireesti ja ihan märkänä pois ja mietin, että olikohan se molemminpuolista vai vain ihan yksipuolista.

Ja muistan sen yhä, vaikka tapahtui n 15 v sitten. Tosi outo juttu.

Vierailija
46/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu yökerhossa kaverin kanssa. Jostakin syystä olin hotellihuoneessa kahden miehen seurassa. Istuin miesten keskellä sängyllä.

Toinen mies kosketti hyvin kevyesti jalkaani ja toinenkin mies oli aikeissa koskettaa.

Miehet olivat ihan asiallisia ja kivoja.

Tilanne oli hyvin aistillinen mutta lähdin pois koska kaveri tuli kysymään lähdetäänkö kotiin...

Vierailija
47/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenenkään kiihottavin kokemus koske omaa puolisoa?

Mulla:

Riidan jälkeen seksi mieheni kanssa. Käskytti, kovat otteet, heitteli ympäriinsä ja pani kovaa niskasta kiinni pitäen. Oikeastaan se on tällaista aika usein meillä. Ihan pelkkä katse häneltä vie multa polvet alta. Huh...

N46

Öö, miksi alapeukkuja?

Mäkin ihmettelen tuota alapeukkujen määrää. Meillä seksi on aina tuollaista, kumpikaan ei pidä mistään vaniljaseksistä. Tietty joskus siis rakastellaan, mutta seksi on aina rajua. Ei kaikki naisetkaan tykkää hellästä hitaasta seksistä eikä se tarkoita että olisi muuten alistettu

N 32

Vierailija
48/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laivalla, näin siellä niin komean että huuhhjjuhhh. Meillä oli silmäpeliä, yritin kotona ettiä sitä kaikkialta somesta mutta arvaa löysinkö? ehen.

Ikävöin :(

Vierailija
50/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon nainen baarissa tarjosi mulle bissen. Siirryin sitten hänen viereensä istumaan, ja heti koko vartalon läpi kävi sellainen valtavan sähköinen eroottinen lataus, kun käsivartemme hiukan koskettivat. Katsoimme toisiimme ja nainen laski kätensä reidelleni, hivutti sitä hiljaa ylöspäin. Tunsin erektion olevan tuloillaan, ja kun hänen kätensä osui etumukselleni ja alkoi hyväillä sitä, housut olivat jo revetä kun kanki oli niin kovana. Oli todella vaikeaa pitää pokkaa ja hengittää normaalisti. En muista vastaavaa kiihotustilaa koskaan. Sitten nainen lähti kävelemään kohti naistenhuonetta, ja minä hiukan asettelin telttaa housuissani, että kehtaisin seurata perässä.

Vessassa sitten seurasi kaikkein nautinnollisin pano, jonka olen koskaan kokenut. Kiinnijäämisen pelko kiihotti vielä lisää enkä saanut kauaa pidäteltyä vaan laukesin ilman kumia naisen ihanan tiukkaan pilluun. Tuntui, että multa vaan tuli ja tuli. Nainenkin sai orgasmin ja toivoin, etteivät äänet kuuluneet baarin puolelle.

Sitten nainen vain suuteli mua suulle, sujautti povitaskuuni käyntikortin, ja käveli pois. En ole nähnyt häntä koskaan enää. Kortti on silti tallessa lompsassani ja katselen sitä aina välillä. Syy miksen ole soittanut, on se, että olen kolmen lapsen isä ja naimisissa. Mutta arvatkaa tekiskö mieli. Fantasioin tästä naisesta lähes aina kun runkkaan ja myös kun panen vaimoani.

Oli se niin syntisen ihanaa. Nytkin panettaa.

Vierailija
51/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla:

Riidan jälkeen seksi mieheni kanssa. Käskytti, kovat otteet, heitteli ympäriinsä ja pani kovaa niskasta kiinni pitäen. Oikeastaan se on tällaista aika usein meillä. Ihan pelkkä katse häneltä vie multa polvet alta. Huh...

N46

Öö, miksi alapeukkuja?

Mäkin ihmettelen tuota alapeukkujen määrää. Meillä seksi on aina tuollaista, kumpikaan ei pidä mistään vaniljaseksistä. Tietty joskus siis rakastellaan, mutta seksi on aina rajua. Ei kaikki naisetkaan tykkää hellästä hitaasta seksistä eikä se tarkoita että olisi muuten alistettu

N 32

Lopettakaa se alapeukuttaminen ja perustelkaa minulle ja sille alkuperäisen viestin kirjoittajalle

N32

Vierailija
52/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jossain muussa yhteydessä tästä täällä kertonut. Meillä oli töissä puhetta teini-ikäisten itsehillinnästä vitsailun tasolla. Työkaveri katsoi minua ja mainitsi, että onhan se itselleenkin ajoittain vaikea hillitä itseään. Hetken kyllä hyrräsi aika kovaa!

Vierailija
53/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen esileikki tyttöystävän kanssa et istuttiin sängyllä peräkkäin, tyttö minun edessä. Hyväilin hänen rintojaan ja klitorista kun samalla kova penikseni painautui hänen selkäänsä vasten. Silloin tuntui että penis räjähtää siitä kiimasta.

Vierailija
54/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla:

N46

Öö, miksi alapeukkuja?

N 32

Lopettakaa se alapeukuttaminen ja perustelkaa minulle ja sille alkuperäisen viestin kirjoittajalle

N32

Ei tarvitse ottaa itseensä niitä alapeukkuja! Tässä yhteydessä alapeukku ilmeisesti kertoo, että ei itse pitäisi kiihottavana vastaavanlaista, ei sen ihmeellisempää.

Vierailija
55/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen parvekkeella istuin miestäni vastapäätä hame päällä, ilman alkkareita. Hän pyysi että hyväilisin itseäni. Hyväilin aikani ja sitten hän nuoli minulle orkun. Naapuritaloista hyvät näkymät ;)

Vierailija
56/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeuttini kanssa kävi Outo tapahtuma yksi kerta. Olen nuori nainen ja tämä fysioter. On päälle 30 mies, kivan näköinen ja jotenkin seksikäs vaikka ei mun tyyppiä sinällään. Ensimmäisillä kerroilla tunsin jotain kummallista hermostuneisuutta/kemiaa välillämme.

Viimeisellä kerralla hän mittaili selkääni ja olin paita vedettynä vähän yli rintojeni, hän tunnusteli alaselkääni käsillään ja sitten sanoi, että hän tarkastaa jonkun asian koneeltaan, joka oli aivan hänen vieressä.

Hän kuitenkin jätti toisen kätensä selälleni ja liikutti sitä vähän alaspäin ihan kuin olisi hyväillyt selkääni, tämä hetki kesti todella pitkään ja olin vain jostain syystä todella kiihottunut. Mitään kummallista tilanteessa ei sinällään tapahtunut, en vain ymmärtänyt miksi hän ei irrottanut toista kättään..

Vierailija
57/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisen työkaverin kanssa ollessamme asiakkaan luona pitämässä palaveria. Istuimme vierekkäin palaveripöydän ääressä, vähän liian lähellä toisiamme. En tiedä mitä hän tunsi, mutta itse olin koko ajan niin kuumana että oli työ ja tuska pitää ajatukset palaverin aiheissa. Tunsin hänen maskuliinisuutensa, tuoksunsa ja kehonsa lämmön vieressäni. Silmissä musteni hetkellisesti kun kätemme vahingossa koskettivat hetken aikaa toisiaan. Kemia oli erittäin vahvana välillämme, en luultavasti ikinä unohda tuota tilannetta.

Vierailija
58/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fysioterapeuttini kanssa kävi Outo tapahtuma yksi kerta. Olen nuori nainen ja tämä fysioter. On päälle 30 mies, kivan näköinen ja jotenkin seksikäs vaikka ei mun tyyppiä sinällään. Ensimmäisillä kerroilla tunsin jotain kummallista hermostuneisuutta/kemiaa välillämme.

Viimeisellä kerralla hän mittaili selkääni ja olin paita vedettynä vähän yli rintojeni, hän tunnusteli alaselkääni käsillään ja sitten sanoi, että hän tarkastaa jonkun asian koneeltaan, joka oli aivan hänen vieressä.

Hän kuitenkin jätti toisen kätensä selälleni ja liikutti sitä vähän alaspäin ihan kuin olisi hyväillyt selkääni, tämä hetki kesti todella pitkään ja olin vain jostain syystä todella kiihottunut. Mitään kummallista tilanteessa ei sinällään tapahtunut, en vain ymmärtänyt miksi hän ei irrottanut toista kättään..

Kostuitko yhtää siin tilanteessa?

Vierailija
59/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin miehen. Oltiin sen asunnolla sohvalla.

En muista kaikkea tarkkaan mutta se oli erittäin kiihottava ja se mitä se teki.

Siirtyi sitten minua kohti ja 10+.

Sun ei kannata jättää päivätyötä ja ryhtyä kirjailijaksi.

Minusta taas tämä oli ihan paras!

Vierailija
60/3550 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelimme asiallisesti jostain työhön liittyvästä ja selasimme samalla papereita. Yhtäkkiä huomasin olevani hiukan liian lähellä kollegaani, vaikka emme koskettaneet. En kuitenkaan kehdannut sillä hetkellä perääntyä. Kun lopetimme palaverin, niin mies katsoi suoraan rintoihini. Julkeaa, mutta niiiiiiiiin kiihottavaa. Mitään muuta ei koskaan tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi