Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3565)

Vierailija
3561/3565 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli teininä suhde lievästi cp-vammaisen pojan kanssa. Oltiin samassa luokassa eskarista asti ja siinä alakoulun lopulla alettiin oleen yhdessä. En mä edes ajatellut häntä keharina, vaikka kai juridisesti jollain lailla sitä olikin. Se vamma ei vaikuttanut oikeastaan paljon mitenkään muuta kuin jalkoihin vaikka kävelyssä ja vähän sorminäppäryyteen, mun piti aina laittaa kortsu ja silleen. Hän oli tosi innokas ja himokas, enkä oo sellaista seksiä kokenut hänen jälkeensä mitä meillä oli. Se oli jotain ihan spesiaalia. Mulla ei ole ollut ketään niin dominoivaa ja maskuliinista miestä mitä hän oli jo teinipoikana.

Varmasti siihen estottomuuteen vaikutti se vammakin, mutta en mä sitä silloin niin ajatellut. Olin rakastunut ja enemmänkin vaan nautin kaikesta siitä huomiosta mitä häneltä jatkuvasti sain ja suudelmista ja siitä meidän kiihkeästä seksistä. Oli meillä tosi ihania keskustelujakin ja kaikkee muuta, hän oli niin välkky j

Seurustelin yläasteella ja lukiossa pojan kanssa joka oli mua lyhyempi, hän 165 ja minä 172, tietääkseni ei-cp. Pussaillessa hän veti mut aina huulilleen, halusi näyttää dominanssia ja piti kii käsistä ja muutenkin käyttäytyi niin kuin teinipojat kiimoissaan. Kiihotti mua ja puski mua seinää vasten ja nojasi kiihkeästi, nosti mua syliinsä niin kuin en olisi painanut hälle mitään, eikä hän ollut mikään bodari. Hän halusi aina lähetyssaarnaajaan, mikä tuntui ensin oudolta kun en päässyt kunnolla olemaan alla sillain kokonaan, mutta siihen tottui. Meidän pituusero ei tuntunut vaikuttavan poikaan mitenkään. Mulla oli enemmän hämmentymistä ja tottumista, mutta kyllä mä NAUTIN.

Vierailija
3562/3565 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja tyttökamelilla on tapana tykkäillä toistemme kyttyröitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/3565 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja tyttökamelilla on tapana tykkäillä toistemme kyttyröitä.

Vierailija
3564/3565 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 19v ja joku 50v mies pani mua nuoli tissejä ja pillua, sattu tosipaljon ku leveydeltäänn noin 7cm ja pituudeltaan 10cm menee syvälle pilluun mut nautin koko kylä varmaan kuuli mun voihkinnan ihanaa nuoli tosi kauan tuntu ihanalletissejäkin imutteli niin ihanaa

Vierailija
3565/3565 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: oon 19v ja joku 50v mies pani mua

..

sattu tosipaljon ku leveydeltäänn noin 7cm ja pituudeltaan 10cm menee syvälle pilluun 

Aika erikoinen on vehje!

Tässä muuten lisää välimerkkejä, olivat tainneet päästä loppumaan: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, .......................