Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2521/3550 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HurjaHurja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri menossa suihkuun kun puhelin soi. Työkaveri, joka on ihan hyvännäköinen mies, soitti että pystynkö vaihtamaan seuraavan päivön työvuoron hänen kanssaan. Koska olin menossa suihkuun niin olin alasti, ja herrajumala kuinka kiihottavaa oli jutella puhelimessa ja toinen osapuoli ei aavistanutkaan että olin all natural.. :D

No huh huh olipa hurja laukesin housuihin

Olet tosi herkkä laukeamaan. Hienoa!

Vierailija
2522/3550 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljuiltiin ystävä pariskunnan kanssa, mun mies oli jo sammunut. Aloimme ystävättäreni kanssa kiusotella hänen miestä suutelemalla keskenämme. Mieskin alkoi kosketella rintojamme, hän veti minut syliinsä ja tajurin miten hänellä seisoi. Jatkoimme suutelua ystävättäreni kanssa, tunsin miten hän alkoi ohjata miehensä kalua sisääni. Aioin nousta mutta hän painoi minut takaisin ja kuiskasi korvaani, että ota se sisääsi. Siinä hänen miehensä pani minua hänen imiessä rintojani. Ensimmäinen kerta kun otan vierasta ja samalla kiihottavin kokemukseni. Olemme yhä edelleen hyviä ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/3550 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kun eri syistä emme voineet tehdä sitä lapsuudenkodeissamme. Asuimme aika pitkään opiskelujen ja yksinkertaisesti vain rahan säästymisen takia kotona ja teimme sitä sitte siellä missä pystyimme, missä yleensä oli tilaa mennä makaamaan ja ainakin teoriassa olimme piilossa katseilta ja korvilta. Pikkutaloyhtiön häkkivarasto tuli tutuksi, meidän perheen pieni osa siitä ja sinne kuljettamani patja. Ei ollut verisurea tai muutakaan valvontaa silloin. Talkkari asui alakerrassa ja hän meni nukkumaan aikaisin. Vanhan talon ullakolla käytiin ja mun autossa tehtiin sitä useamman kuin sata kertaa takapenkillä pitkin pituutta minä päällä ja tyttö alla. Kokeneempana miettii taaksepäin, että ihan vaniljaseksiä se silloin oli. Käsipeliä joskus mulle kiusoitteluna, ei pitkiä sessioita puhumattakaan mun laukeamiseen asti. Se suoritettiin aina syvälle pimpikkaan, yksi maailman parhaista tuntemuksista kun sain panna siemenet syvälle.

Nuolin häntä vähäsen, mutta hän tykkäsi panemisesta enemmän, enkä pystynyt väittää vastaan tuossa. Minä johdin ja hän seurasi, antautui miten sen sanoisi. Se kiihotti silloin niin kovasti miten tyttö antoi mun viedä. Se sellainen ujous oli kuuminta hottia. Sain päättää missä asennossa olimme seksissä, lähes aina niin, että olin päällä, koska se johtajan rooli kiihotti älyttömästi ja kiihottaa yhä edelleen. Voi olla kulunut fraasi, mutta siinä on sitä jotain, kun sain toisen tärisemään kiihkosta vain makaamalla tämän päällä ja vartaloa liikuttamalla. Tuntuu niin hyvältä ja kun tietää, että teen niin hyvää hänelle omilla liikkeillä nostaa miehisyyden kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti kattoon. Haukkailevat suudelmat, katseet seksin aikana, tytön reaktiot ja pienet ääntelyt, kietoutumiset ja sykkimiset ja niin edelleen. Työnnöt kiihtyy, hengitys melki salpautuu.

Vierailija
2524/3550 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komensin eilen vaimon viettämään päivän mekossa ilman rintsikoita ja pikkareita. Oli kokonaisuutenakin kiihottavaa aina mennen tullen vähän sormetella ja välillä pyykkikonetta vasten panna, mutta viemättä loppuun saakka. Sitten katsottiin olohuoneessa telkkua niin yhtäkkiä menin hänen tuolinsa eteen polvilleni, vedin hänet lähemmäksi ja nuolin hänelle orgasmin. Se oli kiihottavaa sekä minulle mutta tulemisnopeudesta päätellen myös hänelle. Oli hieman kiinnijäämisriskiä kun lapset olivat yläkerrassa.

Oli niin mukava päivä, että pitää ottaa joskus uusiksi jahka paikat toipuvat.

Vierailija
2525/3550 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiva nainen kirjoitti:

Sain Alanyassa noin 30 senttistä 🥰

Ei sun Asko tarvii laittaa mitään naisten nimimerkkejä näihin sun kirjoituksiin. Kaikki tietää, että sä tykkäät ottaa pakoputkeen vähän isompaa melaa

Vierailija
2526/3550 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaitoinen kirjoitti:

Komensin eilen vaimon viettämään päivän mekossa ilman rintsikoita ja pikkareita. Oli kokonaisuutenakin kiihottavaa aina mennen tullen vähän sormetella ja välillä pyykkikonetta vasten panna, mutta viemättä loppuun saakka. Sitten katsottiin olohuoneessa telkkua niin yhtäkkiä menin hänen tuolinsa eteen polvilleni, vedin hänet lähemmäksi ja nuolin hänelle orgasmin. Se oli kiihottavaa sekä minulle mutta tulemisnopeudesta päätellen myös hänelle. Oli hieman kiinnijäämisriskiä kun lapset olivat yläkerrassa.

Sama mulla mutta eri elämänvaihe. Olin aika vilkas koulussa ja piiritin häntä. Hän oli niin ryhdikäs, täydellinen vartalo, kaunis, upeet hiukset ja kaikkee ja ajattelin että liian hyvä mulle. Eteenpäin olimme samassa jatko-opintopaikassa ja ajattelin että isken hänet nyt. Tästä on muutama vuosi aikaa mutta kaikki on mielessä.

Olin röyhkeä, ehkä enemmän rohkea. En koskaan kysellyt lupia kun suutelin häntä. Mietin, että hän kyllä ilmaisee voimakkain sanoin tai elein ettei tykkää jos niin on. Tajusin miten kiihotin häntä. Huomasin että hän nautti siitä, ettei tiennyt milloin. Just tuollasta yllätysnojailua jotain vasten, kietomista, suutelua, nuolemista, panemista, rakastelua.. tyttö nojaamaan johonki ja polvilleen eteensä, tiukat tummat farkut ja pikkupikkarit alas jnejne. Sain hänet aivan tiedottomaksi nautinnosta. Oudoissa paikoissakin ja monta kertaa päivässä. Edgetellä ja kiusoitella partaalle, tietynlainen ”ujous” oli kyllä valloittava piirre.

Miehenä ja oikeastaan poikana silloin tykkäsin tehdä tytölle. Pidin kanssa siitä että olin se kosiskelija, valloittaja ja aloitteentekijä ja se kiihotti. Hän kiihotti mua, hänen kiihottumisensa kiihotti.

Vierailija
2527/3550 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielitaitoinen kirjoitti:

Sama mulla mutta eri elämänvaihe. Olin aika vilkas koulussa ja piiritin häntä. Hän oli niin ryhdikäs, täydellinen vartalo, kaunis, upeet hiukset ja kaikkee ja ajattelin että liian hyvä mulle. Eteenpäin olimme samassa jatko-opintopaikassa ja ajattelin että isken hänet nyt. Tästä on muutama vuosi aikaa mutta kaikki on mielessä.

Olin röyhkeä, ehkä enemmän rohkea. En koskaan kysellyt lupia kun suutelin häntä. Mietin, että hän kyllä ilmaisee voimakkain sanoin tai elein ettei tykkää jos niin on. Tajusin miten kiihotin häntä. Huomasin että hän nautti siitä, ettei tiennyt milloin. Just tuollasta yllätysnojailua jotain vasten, kietomista, suutelua, nuolemista, panemista, rakastelua.. tyttö nojaamaan johonki ja polvilleen eteensä, tiukat tummat farkut ja pikkupikkarit alas jnejne. Sain hänet aivan tiedottomaksi nautinnosta. Oudoissa paikoissakin ja monta kertaa päivässä. Edgetellä ja kiusoitella partaalle, tietynlainen ”ujous” oli kyllä valloittava piirre.

Miehenä ja oikeastaan poikana silloin tykkäsin tehdä tytölle. Pidin kanssa siitä että olin se kosiskelija, valloittaja ja aloitteentekijä ja se kiihotti. Hän kiihotti mua, hänen kiihottumisensa kiihotti.

Ite seksistä sanon vielä, että nautin siinäkin niin paljon siitä miten tyttö nautti. Himoa niin että mua oli vaikea lukee ennalta. Sain hänet käymään ihan täpöllä kun en paljastanut sanallisesti aikeitani useasti. Joskus sanoin suoraan, mä otan sut nyt. Luotin aina siihen, että hän sanoo selkeästi jos ei pidä siitä mitä tein. Olin se valloittaja, halusin panna ja käyttää mun lihaksia. Parasta oli se kun voi olla kiinni tytön vartalossa ja suudella kun panee kiihkeenä. Aistii kaiken, hänen lähenemisensä upeasti.

Vierailija
2528/3550 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nuoruuden kokemukset ah..

Vaikeaa ylittää kiihkeydessä ja kiihottavuudessa, monesti senkin takia, että opetellaan yhdessä tapoja ja asioita. Löydetään ihan uusia juttuja. Poika käy niin kuumana, ettei voi olla suutelematta, ottamatta, tyttö nauttii, siitä miten kuumana poika käy häneen. Näin vaimoni kertoi tuntojaan meidän seurustelustamme silloin.

Parasta meillä on se, kun suhde on jatkunut kauan, ihan teinivuosista, voidaan palata noihin tunnelmiin helposti. Toimii ainakin täällä ja saa seksiin tulta todella.

Vierailija
2529/3550 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kiihottavin kokemukseni (tähän mennessä) sattui toissakesänä. Elin varhaisemman nuoruuteni arkana haaveilijana poikien suhteen. En seurustellut, en edes suudellut. Yksi lievästi invalidi poika tykkäsi musta koko yhteisen yläkouluajan ja kai jo alakoulussa, varmaan kerhossakin, mutta olimme molemmat niin ujoja, ettemme alkaneet mihinkään. Sinä kesänä parikymppisenä näin tuon pojan uudestaan muutamien vuosien jälkeen. Tapasimme uudestaan. Treffasimme stadikalla ja hän suuteli mua yllättäen kesken kaiken kun olimme katsomassa urheilukisoja.

Seuraavaksi tapasimme bändikämpässä pienemmässä kylässä, jonka lähellä meidän perheemme mökki oli. Luulin, että siellä olisi enemmänkin porukkaa, mutta olimmekin lopulta kahdestaan sen pojan kanssa. Suutelimme taas ja hän oli niin taitava siinä. Hän halusi mua ja makasimme päällekkäin matolla ja suutelimme tauotta. Melkein menimme seksiin, mutta emme uskaltaneet. Hän hyväili mulle orgasmin ja laukaisin kädellä hänen erektionsa paperiin. Vaikka siinä ei tapahtunut enempää, olisin kyllä halunnut, vaikka ajatutti että joku olisi voinut tulla sinne. Erinäköiset kommervenkit ja typerät sattumat heittivät meidät sitten erilleen. Toivoisin että pian taas näkisimme. Mulla on vähän ikävä.

Vierailija
2530/3550 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on ollut kaikista yksittäisistä tapahtumista kiihottavin. Kävelin keskellä yötä mieheni kanssa hiljaisella polulla hänen mummolansa lähellä ja hän veti minut yhtäkkiä kiinni itseensä ja alkoi halailla. Olimme silloin käymässä pitämässä sittemmin edesmenneen mummon tupaa pystyssä hänen matkaillessaan ja olimme seksitelleet jo siellä. Halit muuttuivat voimakkaiksi suukoiksi ja kiedoin käteni tiukasti häneen hänen puskiessa minua lantiollaan. Se tuntui kiihottavalta ja avasin hänen vetoketjuaan. Sieltä ponnahti terhakkaasti ylös ja hän kerkesi muutaman kerran pukkimaan penistään minuun ennen kuin etumukseni aukesi. Olimme mahdollisimman lähekkäin, jotta tilanne näyttäisi pelkältä halailulta, jos joku sattuisi sinne, mutta hän olikin polvet pikkuisen koukussa asettamassa sitä sisälleni. Koetin pysyä kaikin kikoin tasapainossa, kun en voinut nojata ja yritin avata jalkoja. Hän piti selästäni ja takapuolestani lujaa kiinni. Onneksi hän pitikin minusta kiinni, sillä olisin kyllä kaatunut ja heikotti vielä ihanan panon jälkisykkeissä.

Vierailija
2531/3550 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden luona kylässä piti olla tytön kaa sillai hiljaa peiton alla. Oli kiihottavaa liikkua mahdollisimman vähän ja katella miten hän pidättelee ääniä, puristaa huulia yhteen, mut silti sieltä karkaa välillä pieni ynähdys. Eikä saa edes lopussa työnnellä niin et vanha sänky natisee. Sit olla ihan paikallaan kun siemensyöksy tulee ettei tuu tehtyä niitä kovia nykäisyjä mitä mä yleensä teen.

Vierailija
2532/3550 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2533/3550 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhan kanssa suudeltiin vaatteet yllä ja usein alastomat kehot yhdessä ja kuivapantiin ja välissä se meni siihen, että pantiin ja taas palattiin hinkkailuun. Kunnes hän oli ja minä olin uudelleen niin lähellä, että oli pakko panna loppuun asti. Hän riisui mut, halusi tehdä sen ja pitkiä aikoja kerrallaan olin painettuna jotakin kiinteää vasten. Tunsin hänen painonsa koko vartalollani samalla tavalla kuin silloin kun hän oli päälläni. Kovan peniksen pää hieroi vaginan suulla ja alavatsalla kiusasi ylösalas liukuen. Olin niin haluttu ja jotenkin koin hänen kanssaan äärimmäistä himoa ja turvallisuutta. Hän sanoi, kun kiihotuin, hän aisti sen tuoksustani. En ole hänen jälkeensä tavannut ketään niin avoimen seksuaalista miestä. Hän ei peitellyt eikä piilotellut tunteitaan ja haluaan mua kohtaan.

Vierailija
2534/3550 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kysyi, olenko koskaan koskenut tyttöä...

Varmaankin kiihottavin yksittäinen kysymys, jonka olen koskaan kuullut. Tämä vähän minua vanhemman tytön suusta nyt jo muinaiselta tuntuvalla 90-luvulla. Tuntuu, että silloin kaikki oli jotenkin niin paljon "viattomampaa" ja viehättävämpää. Aikaa ennen nettiä ja sosiaalista mediaa. Noin sanoo tyyppi, joka kirjoittaa tätä nettiin? On siinäkin ristiriitaa, mutta silti jotkut hiffaavat mitä tarkoitan.

Ja tottakai tuohon kysymykseen ei niin rehellinen vastaus oli 'tietenkin'. En kehdannut tunnustaa kokemattomuuttani, mutta ehkä onnekseni flikka oli myös aika kokematon. En varmaan osannut tehdä sitä ihan oikein, mutta nautinnon eleet, jalkojen aukeamiset, kauniiden silmien sulkeutumiset, vaimeat kimeät voihkaisut, kostuminen.... jotka häneltä sain nähdä ja tuntea, tekivät housuni vielä ahtaammaksi mikäli mahdollista. Tajusin myös, miten kiihottavaa on liu'uttaa vartaloita yhteen, miten tyttö nautti siitä. Kuinkahan monesti laukesin aluksi pitkin pöksyjä, kunnes sitten kehtasin ottaa pippelin ulos ja tulla maahan... lattialle, pitkin paloportaikon paksua oven lasia.... ajattelin jos hän olisi pettynyt elimeeni, mutta häntä laukeamiseni tuntuikin kiinnostavan kovin. Hän halusi joka kerta nähdä sen.

Kiihottavimpien joukossa aika korkealla ovat nuo varhaiset sähellykset.

Vierailija
2535/3550 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se miten seurustelumiehen kanssa uskallettiin tehdä se erään maaseutupysäkin odottelukopin takana. Bussi myöhässä, me etuajassa ja hirveät himot vähän nuorempana. Housunkaulusta alemmas, peppua pitkälle ja mies taakse. Ei mennyt kauaa, kun mut käännettiin ympäri. Nostin toista jalkaa pois pultusta ja vähän ilmaan, jotta hän pääsisi syvemmälle. Selkä hankasi koppiin ja pitkä tukka meni ihan takkuun samalla hankauksella. Takamuksessa oli pari pientä tikkua puusta irronneena. Ei haitannut, olin aivan tärinöissä vielä pitkään jälkeenkin. Muisto lähti mukaan matkalle. 

Vierailija
2536/3550 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sen aikaisen poikaystäväni kanssa lähes jokaisella välitunnilla koulurakennuksen päässä ulkoapäin metsän puolelta avautuvassa isossa vessassa lukion ensimmäisenä vuonna. Ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta rakastelimme joka kerta siellä. Tyhminä kuvittelimme, että kun neljännestä kerrasta alkaen hänen siemensyöksynsä ehtyivät ihan pieniksi ja lopulta hän sai vain kovia supistuksia, voimme sitten panna ilman kondomia. Onneksi en tullut raskaaksi. Poika kertoi, että se oli jotain ihan tajutonta, miten supisti ja puristi orgasmissa, mutta mitään ei tullut ulos. Huomasin tuon kyllä siitä tavasta, miten hän rakasteli mua orgasmin nälässään. Se tapa taas sai minut tulemaan niin herkästi, joskin muutoinkin olin silloin kovin herkkä, mutta tosi paljon rajummin tulin aina niillä viimeisillä kerroilla. Ihana muistella noita kiihottavia hölmöyksiä.

Vierailija
2537/3550 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin sen aikaisen poikaystäväni kanssa lähes jokaisella välitunnilla koulurakennuksen päässä ulkoapäin metsän puolelta avautuvassa isossa vessassa lukion ensimmäisenä vuonna. Ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta rakastelimme joka kerta siellä. Tyhminä kuvittelimme, että kun neljännestä kerrasta alkaen hänen siemensyöksynsä ehtyivät ihan pieniksi ja lopulta hän sai vain kovia supistuksia, voimme sitten panna ilman kondomia. Onneksi en tullut raskaaksi. Poika kertoi, että se oli jotain ihan tajutonta, miten supisti ja puristi orgasmissa, mutta mitään ei tullut ulos. Huomasin tuon kyllä siitä tavasta, miten hän rakasteli mua orgasmin nälässään. Se tapa taas sai minut tulemaan niin herkästi, joskin muutoinkin olin silloin kovin herkkä, mutta tosi paljon rajummin tulin aina niillä viimeisillä kerroilla. Ihana muistella noita kiihottavia hölmöyksiä.

Kyllähän tuo niin gutaa tekee, kun pystyy jatkamaan samalla pystyllä uudestaan ja uudestaan. Näin me aikoinaan vaimon kanssa hankittiin mulle pikkuhiljaa kestävyyttä lisää ja hänelle nautintoa, joka saattoi päätyä sarjaorkkuihin. Se ilotulitus oli kiihottavinta ikinä ja se, että omat paukut loppuu on kyllä upeaa minunkin mielestä, vaikka tykkään ampua. Se on sellaista vähän niin kuin samanmoista nautintoa, kun joskus skidinä humppasin mahallaan yksin sängyssä, eikä vielä mälli lentänyt, mutta orkku oli niin luja, että jalat kramppasivat jälkeenpäin ja tajunta sumeni.

Vierailija
2538/3550 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi meidän suhteemme kiihottavimmista päivistä ja öistä syntyi tavallaan vedosta, jonka päissämme naapureiden kanssa löimme. He kehuskelivat asialla. Tavallaan löimme, tavallaan emme, enemmän mielessämme. Nimittäin siitä, kuinka monta kertaa vuorokaudessa pystyisimme menemään yhdyntään niin, että mies laukeaisi mun orgasmien ohessa. Sovimme, että pysymme yhdessä asennossa, lähetyssaarnaajassa, koska siinä on mulle niin tavattoman helppoa ja nopeaa saada orgasmi. Mies rakastaa sitä siitäkin syystä, ja siitä, että hän haluaa olla lähellä ja vallassa.

Emme katsoneet kelloa tai edes tarkasti laskeneet kertoja vasta kuin loppua kohti. Kävimme välillä suihkussa ja rakastelimme sielläkin pestessämme toisiamme, emme mahtuneet lähäriin siellä kuitenkaan, mutta sitä piti silti yrittää. Kävin välillä pukeissa ja mieskin laittoi bokserit, ja saimme sitten lisäsytykettä riisumisesta. Teimme lomapäivänä yhdessä kotiaskareita ja siinä härnäsimme.

Mielenkiintoinen havainto näin naisena oli se, miten tosiaan miehen kudit vähenivät, sperman määrä putosi selkeästi muutaman yhdynnän jälkeen. Mun masulle tuli pari pisaraa, silloin kun hän malttoi ottaa ulos. Siitä eteenpäin vain terskan pää kostui, kokeilin sitä kädellä ja sain miehen ulvahtamaan.  : )

Kunnes viimeisellä kerralla tuli yllättäen useampi sykäys haaleampaa nestettä, vaikka taukoja ei siinä vaiheessa enää paljoa pidetty. Kestoerektio ja helppo kohoaminen pelkällä ajatuksella seksistä oli luonnontuote, ihan yleistä hänelle. Ja eleistä, ilmeistä, dominointitaipumuksesta ja ääntelystä, joka loppua kohti meni karjumiseksi, päätellen nautinto oli miehellä kovaa. Olin märkä ja kostea koko ajan, välillä tunsin painetta alapäässä, mutta nautin siitä täydestä tunteesta.

Olimme: minä 22 ja mies 23 tuolloin. Näin nyt noin kolmeviitosena muistelen, että seksikertoja tuli viisitoista 24:ään tuntiin. Olimme tasoissa naapureiden kanssa. Molemmat haarakävelimme seuraavat tunnit..  : D

Vierailija
2539/3550 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antauduin seikkailuun entisen työkaverin kanssa. Kumppani oli vanhempi ja varattu, mutta karismaattinen ja sellaisena uteliaisuutta herättävä. Kokemus ylitti kaikki odotukset ja oli ainutlaatuinen yhdistelmä ihanaa huomaavaisuutta ja dominointia. Seikkailu jäi harmillisesti yhteen kertaan, mutta tähän mennessä parhaaksi kokemuksekseni seksin merkeissä.

Vierailija
2540/3550 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähekkäin opiskelijadiskossa erään Teemun kanssa Rednexin ’Wish You Were Here’ ja vahvat kädet ja käsivarret ympärilläni, vartalollani. Hän sanoi, kaihoisa katseeni on kaunista. Läheisyyteni ja kosketukseni olkapäillään, kyljillään, selässään aistin, että kiihotti häntä ja tietyllä, ihanalla tavalla värisytti minua. Itsevarmana hän toi kasvonsa nopeasti lähemmäs ja huulet painuivat omiani vasten. Hän suuteli minua, ei silloin enää ihan ensimmäistä kertaa, mutta se tuntui siltä joka kerta ja yritin vastata yhtä taitavasti. Hän teki kaiken niin vaativana, että kadotin ajantajuni ja nautin pikkuorgasmistani. Musiikki oli jo loppunut ja dj taukosi. Saimme aplodit ja halailimme. Kaikki oli niin kiihottavaa, kuinka sain tuntea pojan kiihottumisen hoikalla vartalollani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi