Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta seksiä koskaan oon saanut ex-poikaystävän vanhassa farkkuvolvossa. Takaboksissa oli hyvin tilaa tehdä se pitkinpituuttaan. Takaselkänojat vaan nurin ja kiimainen kolli konttaa huohottaen mun päälle. Toisen kiihkoilu aina kiihottaa ja siinä tilassa ja tilanteessa varsinkin. Oon samaa mieltä, että kun mies käy ihan kuumana se imartelee ja seksi on aina kaikista kiihkeintä.
On se jännä. Nuorena seksi maistuu vaikka farkkuvolvon takaboksissa. 20 vuotta lisää ikää, niin ei todellakaan kiinnosta ellei ole olosuhteet täydelliset, syvä henkinen yhteys vallitsee, lakanat on puhtaat, nurmikko leikattu, asunto siivottu täydellisen hyvin, työstressi ei vaivaa, ei ole kylmä, ei ole kuuma, suihkussa on käyty, ei ole liian aikaista jolloin joku voi nähdä tai liian myöhäistä jolloin nukuttaa, ei ole ollut puoleen vuoteen kinaa parisuhteessa, ja telkkarista ei satu juuri silloin tulemaan hyvää ohjelmaa. Jos edellämainitut ehdot täyttyvät, silloin voi huvittaa, kunhan se käy nopeasti eikä tule sotkua.
Minä ainakin olisin valmis yhä spontaaniin seksiin, vaikka sitten keskellä olohuoneen lattiaa, Alfaromeon takapenkkiä tai Volvon takaboksia, jos mies haluaisi. Ymmärrän sen, etteivät seksihalut voi olla samoja kuin parikymppisenä, mutta toivon, että mun nuorekas tyyli ja olemus saisi miehen yhä haluamaan mua samantyylisesti. Ihan tosissaan kaljan kittaaminen saisi kyllä jäädä kokonaan ja ruvettaisiin yhdessä kuntoilemaan. Kunpa saisinkin hänet innostumaan. Täytyy vissiin vaan yrittää sitkeämmin. Rahaan tuon kyllä kohta lenkille kanssani!
Tää voi suututtaa joitakin täällä, mutta sain mun miehen ylös sohvalta lenkille mun kaa, kun lupasin seksiä joko reitin varrella (ei julkinen, omilla tiluksilla maalla) tai lenkin jälkeen kotona. Toimii meillä ja mies käy kuumana. Hän on tosi motivoitunut kun tietää ettei saa multa muuten.
Yritin kirjoittaa, ei mennyt läpi ja näköjään sitte tulikin tuplasti :D
Vierailija kirjoitti:
Yritin kirjoittaa, ei mennyt läpi ja näköjään sitte tulikin tuplasti :D
Ei haittaa, noin hieno idea voi olla tuplanankin. Moni meistä miehistä on kateellinen. Itseäni panettaa luonnossa muutenkin aina. Vaimonkin rakkaimpia muistoja on meren ulkoluodolla kesähelteellä rakastelu, jossa ratsasti orgasmiin päälläni raikkaan merituulen jäähdyttelemänä ja lokkien kirkuessa. Pitäisi varmaan ottaa uusiksi, kun tuli mieleen.
Jokin puutarhassa saa minut aina haluamaan eilenkin yhdessä puolison kanssa olimme ja oletettavasti jotenkin halukas ilmeeni johti toimintaan. Itselläni on mielikuvien luominen hyvin vahvana ominaisuutena joten yllytin puolisoa kuvittelemaan minun sijaani jonkun kuumiksen jota haluaisi.
En kysynyt ketä ajatteli, enkä todellakaan kerro ikinä ketä olen jo pitkään halunnut, mutta hyvin tuo tuntui toimivan. Tuplasti koimme melkoiset myrskyt.
Aina kun kukkia kastelemassa olen, niin alkaa jotenkin haluttamaan.
Kovin.
Jokin aika sitten pokailin miestä, joka tuntui ja tuntuu lämpenevän minusta tosissaan. Olin baanalla äidin ikivanhassa mekossa ja tosi kevyessä meikissä hiukset sekaisin ja olin ihan ihmeissäni. Se oli niin kutkuttavaa. Tuijottelimme ja suutelimme sen verran paljon ja ahnehtien illan mittaan nurkassa pöydässä, että päätimme lähteä jatkamaan matkaa ennen kuin homma karkaa käsistä. Suudelma matkalla johti kosketteluun, koskettelu johti nojailuun ja rajuun suuteluun. Ilta ja upea seksi jatkui sitten asunnollani.
Vierailija kirjoitti:
Kysyttäessä kaikkein kiihottavinta kokemusta, ja kun se otetaan ainoaksi mittariksi, täytyy tunnustaa, että se on ollut miun lukioaikainen poikaystäväni. Olin alkaja ja hän abi. Se oli se perinteinen kuvio: tyttö rakastuu poikaan ja poika tyttöön salamana. Jotenkin vaan tiesin heti, että hän oli se oikea. Tehtiin sitä koulussa ja muualla. Koulussa makasimme kellarin portaikon alla. Siitä tuli vakiopaikka. Samoin homeen takia aution kuviksen luokan lähellä isossa vessassa. Kerran tyhjässä luokassa teimme sen ison kirjahyllyn takana. Tyhjässä käytävässä poika pakitti miut seinään, nojasi minuun, otti peniksen ulos ja työnsi muutaman kerran. Koulun salin takana kasvillisuuden suojissa hätäuloskäynnin ovella minua työnneltiin myös kunnes jouduimme keskeyttämään säikähdykseen. Suhde painottui seksiin ja seksin yrityksiin. Olimme niin kuumia, ettemme tarvinneet mitään lämmittelyjä. Suutelimme syvemmin ja tunsin erektion painavan vasten jalkoja. Siitä etenimme paikkaan, missä sitten rakastelimme. En tiedä, näkikö kukaan meitä koskaan tai jäikö videomateriaalia. Jos jäi, eipä se nyt enää tässä kohtaa haittaa.
Me puolestamme harrastelimme seksiä "tunnelissa", joka oli tehty oikotieksi vanhimman ja uuden koulurakennuksen välille. Vanha osa oli vaan jo jäänyt vähälle käytölle, eikä tunnelissa liikkunut koskaan ketään paitsi me. Kuulin myöhemmin, että toinen pari oli ennen meitä myös käyttänyt kyseistä paikkaa seksittelyynsä. Se varmasti paloturvallisuusohjeiden vastainen "laatikko" oli niin matala, että ainoa tapa tehdä sitä oli makuullaan. Poikaystäväni intoili niin, että hän oli aina päälläni. Nautin siitä tunteesta ja olin haluttu. Toisinaan viivyimme siellä niin kauan, että myöhästyimme seuraavalta tunnilta, vaikka olimme menneet sinne vapaatunnilla. Muistoja vain mutta kyllä kiihottavimpia sellaisia.
Tästä on aikaa. Olimme miesystäväni kanssa pikkupaikkakunnalla kesän vietossa. Hän tunsi seudun läpikotaisin ja suunnistimme rannalle, joka oli yksityisomistuksessa ja siinä oli aivan hiton leveä hiekkaosa ja sen sijainti oli sen verran korvessa, että hän sanoi sitä seksirannaksi. Se sai vähän miettimään, että kuinkahan monta tyttöä hän oli sinne vienyt ennen minua. Olin niin nuori ja kauhean rakastunut, että se vain käväisi mielessäni. Olimme paikalla nopeasti, sillä mies ajoi reipasta ylinopeutta kapealla hiekkatiellä. Avasin reisiä ja aloin kosketella itseäni farkkusortsien vetskarista, koska tiesin että mies menee siitä aivan sekaisin. Nostin toppia ja paljastin rintani. Viettelin häntä miten vaan osasin. Auto pysähtyi perillä ja huomasin miten hän rupesi heti kömpimään päälleni vänkärin penkille ja nykäisin kahvasta selkänojaa alemmas. Mies oli äkkiä jalkojeni välissä bokserit kintuissa ja pumppasi hurjan vaativasti sisälläni. Auto keinui ja irtotavarat romisivat kun naimme kiihkeästi ekan kerran. Kuka tahansa olisi voinut nähdä meidät keskellä valoista päivää. Kiinnijäämisen mahdollisuutta kesken kaiken pienensi se, ettei ketään ollut lähimaillakaan oletettavasti ja olimme nopeita ja nopeita myös saamaan huippua. Sitten kun toivuimme tähän hetkeen, menimme rannalle hiekalle ja mies levitteli ohutta patjaa siihen. Kävin rohkaistuneena kontalleni silloinen herkkupeppuni koholla ja mies oli taas ihana sarvensa kohti taivasta takanani. Koetin olla hiljaa ja pysyä paikallani määrätietoisissa työnnöissä ja lopulta hän laski pukaten selästä mut mahalleni patjalle ja huohotteli rajuin työnnöin meidät kliimaksiin kiinni selässäni. Pesimme toisiamme järvessä ja pelleilimme roiskien vettä. Suorittamani peniksen pesu sai taas kovan seisokin aikaan ja uusi kierros jatkui patjalla lähetyssaarnaajassa mun kädet tiukasti kiinni mun pään yläpuolella miehen kädessä suudellen ja pannen välillä tosi kovaa. Orgastisen seksin, uinnin ja uuden pesun jälkeen maltoimme lähteä jatkamaan matkaa ennen kuin rannan omistaja löytäisi meidät. Hän oli kuulemma mieheni tuttuja, mutta silti vähän ajatutti.
Houkuttelin baaritutun naisen sähköposteilla soramontulle, jossa nussittiin autossa alasti. Isot tissit ja mieletön perse.
Jonkun vuoden takainen ah niin ihana seksisuhde ulkomaalaisen pianonopettajani kanssa. Se sisälsi kaikki mahdolliset leffakliseet: karismaattinen mies, taiteellinen, käytökseltään herrasmies, äärimmäisen halukas ja vaativa seksissä, rakastelua minä selälläni flyygelin päällä ja tunteja, joidenka aikana ei soitettu pianoa ollenkaan. Olin 43 v. ja en ollut ollut minkäänlaisessa suhteessa vuosiin. Hän oli noin kolmeviitonen. En oikein edes tiedä, mistä kaikki alkoi. Uskoin, ettei hullusta suhteesta voi jäädä mitään pysyvää, mutta yllätyksekseni hän olisi halunnut jatkaa. Olin typerä ja epävarma, enkä uskaltanut ja jätin hänet. Tärisin kiihotuksesta jokaisen meidän kohtaamisemme jälkeen ja sain yöllä orgasmin vain reisiä liikuttamalla ja menemällä kippuraan sängyllä. Olin kuin nuori uudestaan.
Vanhojen verestäminen vaimon kanssa entisaikojen kutupaikassa metsässä kinttupolkujen päässä päällekkäin Sierran takapenkillä. Ainakaan meillä tuo ei toteudu, ettei seksi maistuisi. Olisin halunnut olla vaikka koko yön pimpsukassa tunnelmoimassa. Upeaa olla niin tavattoman lähellä toista. Iho ihoa vasten.
Äiti nauttii kirjoitti:
Sain Turkissa noin 30 senttistä.
Kato Asko moi, pitkästä aikaa!!
Olin oudossa ’suhteessa’ muutamana kesänä. Yökyläilin maalla sukulaisten luona joka kesä ja seukkasin erään ihanan tytön kanssa, kun hän ja serkkuni kanssa samaan aikaan heilasteleva isosiskonsa olivat siellä. Tyttöjen vanhemmat, tätini ja hänen miehensä olivat monivuotisia kavereita. Olimme nuoria ja ihastuneita, mutta juttu ei edennyt. Tytöt asuivat kauempana ja oli monta kertaa sattumaa, että satuttiin yökylään yhtä aikaa. Kerrankin olimme kaikki mökillä ja lähdimme myöhällä kävelemään puoli kilsaa talolle päin. Laitoin hitaita soimaan, tanssimme ja suutelimme kiihottuneina. Olin jo tytön päällä sohvalla ja melkein rakastelimme. Laukesin mutta vaan housuihini. Tuntui silti upealta. Samaan aikaan serkkuni ja tytön isosisko olivat pussaamassa yläkerrassa. Kuuntelimme ääniä ja jatkoimme suutelua ja hinkkailua. Mietin jo vähän lapsellisesti miten kosin tyttöä, mutta siitä ei tullut mitään. En vaan uskaltanut 17-v.:nä. Hän oli 16. Hieman kaduttaakin. En varmaan koskaan tapaa ketään niin mukavaa, kaunista ja sievää kuin hän. Hän oli kuin elävä Disney-Pocahontas.
Käveltiin metsässä ja varastettiin kahdenkeskistä aikaa molempien kotoa. Satoi ja kastuttiin aika huolella. Poikaystäväni viittoili ’’tuu tänne’’. Hän oli löytänyt majan puun alta. Luulisin, että sieltä oli kuvattu eläimiä kameran jalustasta päätellen. Suudeltiin litimärkinä, poikaystäväni pudotti takkinsa kopin lattialle ja pian makasimme sen päällä ja suutelimme koko ajan kun rakastelimme housut nilkoissa. En saanut siinä jalkoja ihan niin leveälle kuin olisin halunnut, mutta tuntui siltiki ihanalta ja hän kuiteskin sai suoristettua jalkansa ja pääsi työntymään syvään kunnolla mun päällä. Tunnelma oli jotenki ainutlaatuinen kaikkiin muihin mun seksikokemuksiin verrattuna. Sade ja ympäröivä luonto ja se mahdollisuus, että luontokuvaaja palaisi paikalle. Kehot yhdessä myös lämmitti niin ja kiihotti lisää.
Tyttöystäväni yllätti: naitiin ulkona ilmapatjalla. Olin alla, ja kun oltiin molemmat tultu ekan kerran tyttö nousi polvilleen ja ilmoitti: kusitauko! Eli kusi jo lerpahtaneelle kyrvälleni. Mikä kyllä aiheutti ennen näkemättömän seisokin ja siitä nussinta alkoi uudelleen.
Bemmitapahtumassa telakoituminen...vain bmw mies tietää mitä mies kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni yllätti: naitiin ulkona ilmapatjalla. Olin alla, ja kun oltiin molemmat tultu ekan kerran tyttö nousi polvilleen ja ilmoitti: kusitauko! Eli kusi jo lerpahtaneelle kyrvälleni. Mikä kyllä aiheutti ennen näkemättömän seisokin ja siitä nussinta alkoi uudelleen.
Tää ois kyllä mahtavaa kokea!
Vierailija kirjoitti:
Äiti nauttii kirjoitti:
Sain Turkissa noin 30 senttistä.
Kato Asko moi, pitkästä aikaa!!
No katos terve, terve, mitä Pena? Kuis panee??
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri menossa suihkuun kun puhelin soi. Työkaveri, joka on ihan hyvännäköinen mies, soitti että pystynkö vaihtamaan seuraavan päivön työvuoron hänen kanssaan. Koska olin menossa suihkuun niin olin alasti, ja herrajumala kuinka kiihottavaa oli jutella puhelimessa ja toinen osapuoli ei aavistanutkaan että olin all natural.. :D
No huh huh olipa hurja laukesin housuihin
Tämä nyt ei ole suoranaisesti kokemuksena kiihottavin, tai ollenkaan kiihottava, mutta tästä kehittyi jonkunlainen fetissi tai jotain vastaavaa. Tositarina lähes kolmen vuosikymmenen takaa.
Kävin nuorempana uimahallissa, jossa oli sellainen "läpimentävä" höyrysauna, johon pääsee sekä miesten että naisten puolelta. Oli aika hiljaista ja tuhmuuksissani sain idean hiipiä salaa naisten puolelle vessakoppiin piiloon :D En tiedä mikä tämä päähänpisto oli, mutta tuntui tuhmalta ja jännitti han järkyttävästi. Ensin kurkkailin ovelta, ettei näy ketään ja paikallistin vessat, ja sitten vain siitä sujahdin. Ongelma vain oli, etten uskaltanut tulla sieltä pois pitkään aikaan, koska jostain niitä naisia sitten sinne ilmaantui. Minä siellä kopissa piilossa mietin että mihinkä liemeen olenkaan nyt itseni järjestänyt. Välillä siellä kopeissa joitain naisia kävi ja minä vaan hiljaa piilossa, hyvä kun hengittää uskalsin. Olin varmaan tunnin siellä.
Lopulta tilaisuus tuli ja luikahdin pois, ja jäin kiinni! Juuri saunasta ulos astuva nainen kiljahti ja peitti tissinsä ja haaransa käsillään. Menin äkkiä pois omalle puolelle, suihkuun ja pukemaan. Syke oli varmaan 200. Luikahdin äkkiä vähin äänin ulos uimahallista ja pissatti aivan kamalasti (joojoo, en uskaltanut edes pissata siellä naisten vessakopissa), ja heti kun ulko-ovesta nurkan taa pääsin, niin siellä odottaa kolme naista, joista yksi ihan suorilta tirvaisi mua naamaan. Tipahdin istuvalleni siiihen seinän varressa olleelle penkille ja siinä samassa tää nainen nappaa mua rinnuksista kiinni ja huutaa, että mikäs v***n pervo sä oikein oot, ja muut naiset siinä ihan yhtä vihaisina. Tämä oli mulle liikaa, tiesin mitä olin tehnyt ja nyt jäin kunnolla kiinni. Menin aivan lukkoon ja pissahätä tuli housuun siihen paikkaan. Naisista yksi tietenkin heti huomaa ja kailottaa muille "kattokaa, se pissas housuusa!". Mua rinnuksista pitelevä nainen sanoo, että hupsista.. ja annappa olla viimenen kerta kun tirkistelet, ja komentaa mua että mee kotiis.
Elämäni ylivoimaisesti noloin hetki, mutta ehkä tuon nöyryytyksen ansaitsinkin. Luojan kiitos tämä oli aikaa ennen kamerapuhelimia. Kerran jälkeenpäin näin tuon minua tirvaisseen naisen kaupassa, yhtäkkiä käveli vastaan ja tuijotti mua tuimasti. Mulla meinasi heti mennä jalat ihan löysäksi. Menin sovituskoppiin piiloon :D Kädet tärisi kun tuli niin elävästi mieleen se tilanne. Sitten kuuluu tiukka koputus oveen, ja naisen ääni "mitäs se pervo siellä piilottelee". En uskaltanut sanoa mitään, ja nainen jatkaa tivaamista oven takana "no, vastaa nyt, vai tuliko pissit housuun" Olin siellä kopissa ainakin puoli tuntia odottaen, että se nainen lähtisi kaupasta pois. Apua, joojoojoo ihan supernoloa ja tiedän että olin ihan uskomaton nynny, mutta minkä sille voi. Meni vuosia, kunnes tämä alkoi pyöriä mielessä jotenkin jännänä ja tuhmana asiana, ja tälle on tullut masturboitua lukuisat kerrat. Kiihotun jostain syystä näistä tapahtumista aina uudelleen ja uudelleen.
Meillä on ollut koko ikä seksiä muutenkin, mutta lähtisin heti lenkille jos vaimo ehdottaisi noin hyvää. Kyllä alkaisi kuntoilu kelpaamaan. Juoksisin sananmukaisesti pillun perässä.