Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2341/3550 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25 vuotta sitten silloisen, melko tuoreen miesystäväni kanssa leffan tmv. jälkeen päädyttiin jokseenkin joka kerta heidän firmansa neukkarin pöydän päälle harrastamaan kiihkeää seksiä. Ratsastin yleensä jokusen orgasmin, joista viimeisellä hän lennätti spermansa syvälle pimpsaani. Se oli ihanaa ja upeaa.

Vierailija
2342/3550 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin koulussa tyttöön kenestä myöhemmin tuli lasten terkkari. Kuten nämä asiat usein menee, silloin nuorena ei homma edennyt oikein mitenkään. Mitä nyt tuijoteltiin ja vähän kiusoittelin häntä. Tunnilla pitkiä hiuksia hipaisten ja sellaista pientä suloista kiusaa. Aikuisiällä tavattiin uudestaan. Hän muutti takaisin kotiin ja meidän kummankin lapset kävivät nyt samaa koulua kuin me aikoinaan. Nostalgiaa oli ilmassa. Tiesin, että hän oli yhdessä meidän luokan ””pahiksen”” kanssa, mutta kuulin tarinaa, että suhde oli päättynyt joku vuosi sitten. Elättelin toiveita, että nainen olisi vapaa. Eka tapaaminen oli jo sähköinen ja hän halusi tietää, oliko eksäni maisemissa. Kerroin, ettei ole ja siitä mentiin nopeasti eteenpäin. Hän oli ja on yhtä kaunis kuin aina, ikikaunis tapaan sanoa hänelle. Terkkarin huoneesta tuli meidän lemmenpesä. Huone oli vähän erillään ja kauempana muista yläkoulutiloista ja se käytettiin kyllä hyväksi kun ruokatunnilla siellä poikkesin. Silloin kun hän sattui olemaan siellä. Tää tapahtui siis ennen kuin asuttiin yhdessä, eikä malttanut pysyä erossa toisesta edes työpäivää. Kävin kierroksilla tulikuumana hänen päällään hoitopöydällä. Näin jälkeenpäin ajatellen tyhmänrohkeaa, mutta silloin oltiin kuin kakarat kiimassa. Ah, niitä aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/3550 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kiihottavaa oli ihan tavallinen, mutta kiihkeä mökkiseksi vaimoni kanssa.

Olimme ilman lapsia mökillä iltaa viettämässä, ja yksinkertaisesti vain innostuimme toisistamme todella paljon. Kävimme alasti uimassa, puhtaassa järvivedessä olimme jo toisissamme kiinni, mutta pimenevässä elokuun illassa kiihkeimmät hetket vietettiin laiturilla, jonne vaimoni nousi vedestä. Hän levitti jalkansa laiturilla uimaportaiden kohdalla, ja minä olin vedessä - asento, paikka ja tilanne oli niin täydellinen, että kun annoin hänelle suuseksiä, hän sai orgasmin todella nopeasti. Sitten nousin vedestä, tulin kovana ja kiimaisena hänen sisäänsä, ja laukesin varmaan sekunneissa.

Kiihkeän session jälkeen käytiin saunassa löylyissä ja peseytymässä; saunan jälkeen vietimme vielä rauhallisemman uusintasession saunakamarissa, jossa oli mukana myös pari hyväksi koettua seksilelua.

Vierailija
2344/3550 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä istui matalassa pihakeinussa ja levitteli jalkoja niin leveälle kuin pystyi. Mä olin ensin kyykyssä hänen edessä ja sovittelin mun kovaa pippeliä huulille. Se ei ihan onnistunut ja menin sitten polvilleni. Mulla keuli ja ehdotin sitä. Tyttökaveri sanoi, että kokeillaan. Kokeiltiin sit ja siitä tuli tosi kiihottavaa. Pidin käsillä hänestä kiinni, ettei keinu ja tyttö karannut mun työnnöistä. Allekirjoitan tuon että kun on hankalaa, se on vaan kiihottavaa. Ainakin näin nuoren näkökulmasta. Kaikki lähti siitä, että löydettiin autiotalo kirjaimellisesti metsästä ja sen pihalla oli vanha tenavien keinu. Tietysti se paikka ja jännityksen tunne oli myös niin kiihottavaa.

Vierailija
2345/3550 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun ja muuten niin kiltin miehen puristus kaulalla samalla kun sain takaapäin. Yhdistelmä happivajausta, paksua penistä ja rajua panemista sai mut tulemaan nopeammin kuin koskaan aiemmin.

Vierailija
2346/3550 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin kaverin exää takaapäin,naisella käsikahleet ranteissa,dildo pepussa ja samalla hän puhui puhelimessa toiselle hoidolleen joka oli alaovella ja valehteli että on juuri menossa nukkumaan.

Vierailija
2347/3550 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteluaikana pelasin vaimon kanssa shakkia hänen porukoillaan puutarhassa massiivinen puutarhatuolit ja pöytä -viritelmä käännettynä vastakkain nurmikolla. Kosketeltiin toisiamme jaloilla mahdollisimman salassa paksun matalalle ulottuvan pöytäliinan alla. Oli helle ja molemmilla shortsit. Tytöllä sellaiset seksikkäät, tiukat, farkkumalliset ja mun varvas sisällä pikkuisesta vetskarista. Hänen varpaansa oli perillä ojentuneena mun pultusta. Se alkoi tuntua ihan liian hyvältä ja vähän estelin. Tyttö kysyi mentäisiinkö makaamaan päällekkäin pöydän alle. Siitä ajatuksesta se sitten lähti. Hetken päästä olin vaimeasti urahdellen nautinnosta syvällä tytön sisällä leveä liina näkösuojana. Muut talon väestä olivat kotona ja koko ajan jännitti ja kiihotti valtaisasti. Yritin olla hiljaa siinä onnistumatta, mutta ei hänkään onnistunut. Pumppasin koko ajan tiukasti pakaroillani nuoruuden innolla menemään ja sitten tytön saadessa ihanan orgun, multa alkoi tulla aivan tajuttomasti. Tunne oli sellainen, että koko alaruumis sykki ja tärisi. Tajunta sumeni ja kaikki mehut lähti pojasta totaalisesti. Siltikään ei mennyt kauaa, kun päästiin ylös ja jatkettiin peliä virnuillen mulla kulli ihan tahmassa ja tytöllä märkä pläntti shortsien edustassa.

Vierailija
2348/3550 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teiniajoista asti ollut yksi tällainen tyyppi.

Emme ikinä ole olleet kunnolla yhdessä, kohtasin hänet vain aina silloin tällöin. Ja jotenkin koin, että hänkin halusi päästä tilanteisiin, joissa näkisi minut. Aina, kun näimme silloin nuorempana, kummankin katseisiin syttyi ilo ja himo. Se oli kovaa vetovoimaa tätä poikaa kohtaan ja tunsin, että hänellä oli sitä minuun. Silloin ei kuitenkaan tullut tilaisuutta, että olisimme saaneet olla kahden kesken rauhassa kovin pitkään.

Pisin lähes sanaton kohtaaminen päättyi suudelman yritykseen diskossa tanssien lähekkäin. Huulet kävivät niin lähellä kuin voi ilman, että suudellaan…

Kului kuutisen vuotta, etten nähnyt häntä ollenkaan, ja sitten yhtäkkiä hän kulki isossa väkijoukossa ja moikkasi. Voih, sitä tunnetta. Katseet puhuivat tuhat sanaa niin pienen hetken ja oli jatkettava matkaa.

Siitä mentiin taas noin seitsemän vuotta eteenpäin ja tapasin hänet jälleen. Punaistuin heti ja tilanne oli niin outo. Halusin halata häntä ja ihailin sitä hymyä miehen kasvoilla aina, kun hän näkee minut. Kutkuttavan ihanaa.

Sytyimme selkeästi toisiimme silloin teineinä.

Viime aikoina hän on ollut taas enemmän ja enemmän ajatuksissani. Pohdin, mitä hänelle kuuluu ja millaista meillä voisi olla yhdessä. Näen unta, jossa harrastamme kiihkeää seksiä. Hän on kiihottavin kokemukseni siinä mielessä, jos sen voi ymmärtää jatkumona vuosien halki, koko elämän mittainen ihastus.

En voi sille mitään, taidan rakastaa häntä.

Vierailija
2349/3550 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina tienasin catering-keikoilla rahaa. Yleensä tarjoilin eri tilaisuuksissa ruokia ja juomia.

Yhden kerran sain keikan yhden yrityksen toimistolle, jossa oli joku johtoryhmän illanvietto jonne tarvittiin tarjoilemaan kolmen ruokalajin illallinen. Sinänsä tavanomaisesta työtehtävästä tulikin ikimuistoinen.

Paikalla oli neljä keski-ikäistä vanhempaa miestä, joista yksi oli ex-poikaystävän isä ja toinen oli yhden kaverin isä. Kahta muuta en tuntenut. Jo heti alkupaloja tarjoillessa miehet kommentoivat ulkonäköäni kehuen sitä.

Jälkiruokien yhteydessä he olivat jo humaltuneet sen verran, että pyysivät mua näyttämään tissejä. Kun en suostunut yksi heistä kaivoi lompakon ja heitti pöydälle viidenkympin seteleitä. Sano kun riittää, mies totesi. Parinsadan kohdalla suostuin riisuutumaan.

Riisuin paidan ja rintaliivit. Olin heidän edessään yläosattomana. Miehet sanoivat rintojani kauniiksi ja vihelsivät. Huomasin miten ex-poikaystävän isä katsoi ahnaasti. Hän pyysi lähemmäksi ja kysyi lupaa koskettaa. Näin miten housuissa pullotti. Menin lähemmäksi, mutta kielsin koskemasta. Hän pisti lompakostaan viisikymppisen pöydälle ja kysyi saako nyt koskettaa. Nyökkäsin.

Hän hyväili itseään ja rintojani. Muut miehet ottivat pystyssä olevia peniksiään esiin ja runkkasivat. Aloin kiihottua.

Parilla sadalla he saivat minulta myös housut pois. Oli todella kiihottavaa olla neljän runkkaavan vanhemman miehen edessä alasti. Tanssin ja kumarruin eri asentoihin heidän edessään.

Satasella otin suihin jokaiselta. Jälkeenpäin illalla olin häkeltynyt miten kiihottava tilanne oli ja mitä olin tehnyt rahasta. Pieni puna nousi poskella sitä miettiessä.

Vierailija
2350/3550 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikoina tienasin catering-keikoilla rahaa. Yleensä tarjoilin eri tilaisuuksissa ruokia ja juomia.

Yhden kerran sain keikan yhden yrityksen toimistolle, jossa oli joku johtoryhmän illanvietto jonne tarvittiin tarjoilemaan kolmen ruokalajin illallinen. Sinänsä tavanomaisesta työtehtävästä tulikin ikimuistoinen.

Paikalla oli neljä keski-ikäistä vanhempaa miestä, joista yksi oli ex-poikaystävän isä ja toinen oli yhden kaverin isä. Kahta muuta en tuntenut. Jo heti alkupaloja tarjoillessa miehet kommentoivat ulkonäköäni kehuen sitä.

Jälkiruokien yhteydessä he olivat jo humaltuneet sen verran, että pyysivät mua näyttämään tissejä. Kun en suostunut yksi heistä kaivoi lompakon ja heitti pöydälle viidenkympin seteleitä. Sano kun riittää, mies totesi. Parinsadan kohdalla suostuin riisuutumaan.

Riisuin paidan ja rintaliivit. Olin heidän edessään yläosattomana. Miehet sanoivat rintojani kauniiksi ja vihelsivät. Huomasin miten ex-poikaystävän isä katsoi ahnaasti. Hän pyysi lähemmäksi ja kysyi lupaa koskettaa. Näin miten housuissa pullotti. Menin lähemmäksi, mutta kielsin koskemasta. Hän pisti lompakostaan viisikymppisen pöydälle ja kysyi saako nyt koskettaa. Nyökkäsin.

Hän hyväili itseään ja rintojani. Muut miehet ottivat pystyssä olevia peniksiään esiin ja runkkasivat. Aloin kiihottua.

Parilla sadalla he saivat minulta myös housut pois. Oli todella kiihottavaa olla neljän runkkaavan vanhemman miehen edessä alasti. Tanssin ja kumarruin eri asentoihin heidän edessään.

Satasella otin suihin jokaiselta. Jälkeenpäin illalla olin häkeltynyt miten kiihottava tilanne oli ja mitä olin tehnyt rahasta. Pieni puna nousi poskella sitä miettiessä.

Liian halvalla menit tarjoilemaan herroille nuorta herkkua.

Vierailija
2351/3550 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysiluokalla meidän luokka järjesti vapputapahtumaa yläkoulun salissa. Yks ihana tyttö tuli mun luo ja kysyi myynkö arpoja. Se tyttö oli lukion ekalla. Hänellä oli usein mulle asiaa sen päivän aikana ja päättelin siitä ja aikaisemmasta jutusta, että hän olisi kiinnostunut musta. Enempää en uskaltanut toivoa. Järjestelin lopuksi tavaroita ja siivoilin paikkoja. Mut oli nakitettu tavallaan pääjärjestäjäksi oppilaitten puolesta ja olin väsynyt. Yllätys oli suuri, kun se tyttö oli viimeisten joukossa poistumassa paikalta, mutta hän ei lähtenytkään kun huomasi mut. Hän tuli auttamaan ja siivoiltiin yhdessä kahdestaan salissa ja puhuttiin kaikkea. Jutut meni jossain kohtaa siihen, oliko mulla tyttöystävää. Hän kiusasi vähän asialla, mutta olin rehellinen ja sanoin, ettei ole, ja että haluaisin, että hän olisi mulle sellainen.

Yllättäen hän suuteli mua ja se oli sellainen suudelma, että polvet notkahtivat ja tottakai housuissa tuli ahdasta. Hän kysyi, olenko koskaan koskenut tyttöä ja sanoi, että haluaa opettaa mua. Mentiin ongintapaikan verhon taakse ja tyttö laski housuja. Hän pyysi mua koskettamaan ja hyväilin häntä kädellä. Tyttö kertoi koko ajan, miten tuntui hyvältä ja neuvoi, miten teen hänelle ihanaa. Olin teräksenkovana ja otin peniksen ulos housuista. Tyttö hipaisi sitä kahdella sormella ja sain hurjan kovan orgasmin ja multa lensi lasti pitkin lattiaa ja seinää verhon takana. Otin seinästä tukea, koska meinasin kaatua. Olin orkusta huolimatta vieläkin penis pystyssä kuumana ja ihan nolona, mutta hän vaan tykkäsi siitä.

Kohta jatkettiin siivoilua ja pesin paniikissa lattiaa ja seinää siltä kohdalta. Reksi tuli pian kysymään tarviiko auttaa ja kerroin, että homma on hallussa, ja että olin saanut hyvän avustajan. Oli vaikea pysyä naama peruslukemilla. Pari vuotta mennyt lukiossa, eikä olla enää yhdessä ja silti tuo päivä elää mun mielessä.

Vierailija
2352/3550 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen takaisin nuoruuden päiviin ja erääseen Päiviin. Oltiin 18, kauhean kokemattomia, toistemme ensimmäiset ja uskonnollisista kodeista. Kotona ei ollut nettiä, ei kännyköitä, ei telkkariakaan vaan pelkkä radio ja lankapuhelin. Yksi isosiskoista opiskeli naapuripaikkakunnalla ja antoi meidän olla rauhassa hänen kämpillään ollen itse poissa. Kämpässä oli nopea netti, hui kauhistus ja jee! Katseltiin videoita suut ammollaan ja otti kovasti eteen. Siinä hormoneja täynnä olevan pojan vaisto vei nuoren tytön päälle ensimmäistä kertaa kunnolla. Suudeltiin ja maattiin vaatteet päällä sängyssä. Stondasi järkyttävän sykkivän kovana koko ajan ja avasin molempien farkkuja. Tyttö huokaisi ja aloin vähän lykkiä, ei kondomia, ei mitään, kunnes yhtäkkiä tunsin, että kohta tulee ja painuin vielä pari kertaa lujemmin. Otin viime hetkellä ulos ja mälläsin puolitajuissa huohottaen ison teinisatsin siskoni vuoteelle ja matolle. Päivi katseli ja sanoi vienosti, ei se mitään, silitti varovasti seisokkiani ja jalkaani ja kurotti suutelemaan hellästi. En kehdannut jättää lakanaa, vaan sullottiin se saman tien pesukoneeseen ja ohjelma päälle. Deletoin kaiken varalta sivuhistorian, vaikkei systeri olisi siitä välittänyt. Sisko arvasi kyllä tullessaan, mitä oli tapahtunut kun lakana oli koneessa ja tahroja matossa. Se oli se legendaarinen ’eka kerta’ ja eräs kiihottavimmista kokemuksista kautta aikojen.

Vierailija
2353/3550 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimellistä, kiihkeää, hikistä, niin painavaa lähisseksiä yhden miehen kanssa, jonka tunsin töiden kautta. En unohda koskaan hänen tapaansa tehdä sitä ja saada mut mukaansa. Hän suuteli röyhkeästi ja voimalla mun pään ihan pyörälle, otti vahvasti kädestä kii ja vei rakasteleen. Se imarteli, yllätti ja kiihotti. Häntä ei pystynyt ennalta lukemaan ja se oli mulle täysin uutta. Meidän suhteessa oli aikoja, että en kyennyt ajatteleen mitään muuta kuin sitä miestä ja meidän seksiä.

Vierailija
2354/3550 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimellistä, kiihkeää, hikistä, niin painavaa lähisseksiä yhden miehen kanssa, jonka tunsin töiden kautta. En unohda koskaan hänen tapaansa tehdä sitä ja saada mut mukaansa. Hän suuteli röyhkeästi ja voimalla mun pään ihan pyörälle, otti vahvasti kädestä kii ja vei rakasteleen. Se imarteli, yllätti ja kiihotti. Häntä ei pystynyt ennalta lukemaan ja se oli mulle täysin uutta. Meidän suhteessa oli aikoja, että en kyennyt ajatteleen mitään muuta kuin sitä miestä ja meidän seksiä.

Oliko kyse homostelusta vai normaalista seksistä

Vierailija
2355/3550 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äskeinen mutta oliskohan toi lähis* vinkki ;)

Vierailija
2356/3550 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juuri lähikset aukea

Vierailija
2357/3550 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juuri lähikset aukea

https://sexinfo101.com/positions/missionary

Vierailija
2358/3550 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juuri lähikset aukea

https://sexinfo101.com/positions/missionary

Saako saman savolaxiksi

Vierailija
2359/3550 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin koulussa tyttöön kenestä myöhemmin tuli lasten terkkari. Kuten nämä asiat usein menee, silloin nuorena ei homma edennyt oikein mitenkään. Mitä nyt tuijoteltiin ja vähän kiusoittelin häntä. Tunnilla pitkiä hiuksia hipaisten ja sellaista pientä suloista kiusaa. Aikuisiällä tavattiin uudestaan. Hän muutti takaisin kotiin ja meidän kummankin lapset kävivät nyt samaa koulua kuin me aikoinaan. Nostalgiaa oli ilmassa. Tiesin, että hän oli yhdessä meidän luokan ””pahiksen”” kanssa, mutta kuulin tarinaa, että suhde oli päättynyt joku vuosi sitten. Elättelin toiveita, että nainen olisi vapaa. Eka tapaaminen oli jo sähköinen ja hän halusi tietää, oliko eksäni maisemissa. Kerroin, ettei ole ja siitä mentiin nopeasti eteenpäin. Hän oli ja on yhtä kaunis kuin aina, ikikaunis tapaan sanoa hänelle. Terkkarin huoneesta tuli meidän lemmenpesä. Huone oli vähän erillään ja kauempana muista yläkoulutiloista ja se käytettiin kyllä hyväksi kun ruokatunnilla siellä poikkesin. Silloin kun hän sattui olemaan siellä. Tää tapahtui siis ennen kuin asuttiin yhdessä, eikä malttanut pysyä erossa toisesta edes työpäivää. Kävin kierroksilla tulikuumana hänen päällään hoitopöydällä. Näin jälkeenpäin ajatellen tyhmänrohkeaa, mutta silloin oltiin kuin kakarat kiimassa. Ah, niitä aikoja.

Kun terkkarin huoneessa olitte niin tekikö hän koskaan mitään tutkimuksia, kilttejäkin, että sai kiusoitella sinua?

Vierailija
2360/3550 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset yhteiset treffit avomiehen ja Alfan kanssa. Jo kahvilassa kihelmöi sietämättömästi, mutta se, mitä tehtiin takapenkillä miehen ajellessa meitä lähettyvillä sijaitsevalle levähdyspaikalle ja kaikki se, mitä jouduin tekemään perillä mahdollisista katsojista huolimatta, saa vieläkin posket punaisiksi ja pikkarit kostumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi