Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2321/3550 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä on ollut puhetta noista teinikokemuksista, mulla menee niinkin varhaiseen juttuun kuin kerhoon, josta kaikki alkoi yhden Teemun kanssa. Ihastuttiin täysiä niin kuin tuon ikäiset voi ja pussailtiin kerhotädeiltä salaa ison vaatenaulakon alla. Teemu sanoi mua "prinsessaksi" ja mä häntä ”mun omaksi prinssiksi”…:D ”Seurusteltiin” koko kerhoaika ja jatkettiin eskarissa. Halailtiin ja pussattiin piilossa ison siirtolohkareen takana. Teemu kehui, että mun samettitakki oli niin kaunis, mun tukka ja silmät oli kuulemma maailman näteimmät ja kaikkea muutakin. Jostakin syystä sitten alaluokilla meni muutama vuosi, ettei edes paljon juteltu. Mulla oli silloin oma hevonen ja likkakavereita ja Teemu rälläsi poikien kanssa mopoilla ja pelasi paljon.

Asuttiin maalla ja ajeltiin maastossa, metsässä tms. alaikäisinä.

Viitosluokan keväänä ihastuttiin uudestaan ja suudeltiin koulun takana. Yritettiin piiloutua, mutta epäonnistuttiin joskus. Sehän noista hetkistä teki vielä jännempiä ja kiihottavampia, jos joku vaikka sattui näkemään. Seiskaluokalla käytiin salaa makoilemassa päällekkäin ja suutelemassa vanhan yläkoulun kuviksen luokan varastossa. Se tuntui niin sanoinkuvaamattoman hyvältä. Teemu pölli kortsuja isoveljeltään ja ysin syksyllä emme enää malttaneet pitää siellä housuja päällä.

Noista päivistä milloin oltiin vaan tosi rakastuneita ilman kaiken maailman aikuisuuden stressejä ja arkisia murheita, on jäänyt ne ihanimmat muistot. On jotenkin upeaa, kun tuntee toisen hyvin niin pitkältä ajalta. Monesti, kun hän aloittaa lauseen, mä usein täydennän sen mielessäni ja välillä ääneen sanoen just niillä sanoilla, mitkä hän sanoo.

Vierailija
2322/3550 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin työmatkalla ollessani Pariisissa israelilaisen miehen sattumalta iltayöstä Seinen rannalla puistossa. Siitä se lähti tyyliin 

'keskiyön aikaan'- laulun mukaisesti lähes tarkalleen. Ensin puistossa puun runkoon nojaten ja heti hänen hotelliinsa. Sen kuuman tuokokuun vietimme lähes kokonaan siinä huoneessa. Toki kävimme ulkona puistoissa ,kirkoissa ym katselemassa  kaupunkia.n

Koskaan aiemmin tai sen jälkeen en ole sellaista kokenut, se oli molemminpuolista silkkaa himoa ensi katseesta.

Mitn voi joku yksi ja ainoa tehdä sellaisen vaikutuksen. Kukaan ei sen jälkeen ole pystynyt samaan, enkä usko että vastaan toista tulee.

Hänen työkomennus päättyi kk kuluttua, omani jatkuin vielä pariviikkoa sen jälkeen.

Jatkoin kirjoitushommia rutininomaisesti ikävöiden häntä.

Emme jatkaneet yhteydenpitoa yhteisestä sopimuksesta hänen työnsä takia. Sen johdosta menetin elämäni miehen tai ainakin parhaan rakastajan mitä kuvitella saatan.

Sain lahjaksi kultaisen pienen lintuhäkin häneltä, se on kuin symbolinen häkki minulle johon teljetyksi tulin, koska en voi häntä saada.

Oivalsin sen merkityksen vasta jälkeen päin, mitä se minulle merkitsee. Mutta tuskin hän sitä ajatteli eikä voinut edes tietää millainen häkitys se minulle on.

Hän on hebreankielinen ja se kieli on rakkauden syntinen kieli, halusin hänen puhuvan minulle sitä vaikka en sanaakaan ymmärtänyt, ties vaikka olisi haukunut minut pataluhaksi korvaani kuiskien, mutta ihanaa se oli.

Tästä jäi sellainen tyydyttämätön polte joka ei sammu ja lähes varmasti tiedän ettei sen poltteen sammuttajaa tule vastaan.

Kertakaikkisen käsittämättömät taidot, joita en ole muiden kanssa kokenut.

Jokaisen naisen pitäisi kerran elämässään tavata hänen kaltaisensa.

jatkan tätä vielä...

Sain valtavan orgasmin jo heti kun hän työntyi minuun siellä puistossa, iha ekalla työnnöllä.

Sitten se olikin yhä uudelleen ja uudelleen sitä ihanaa aaltoa joka vei mukanaan.

Muistot tulvii ja tunteet velloo, lantioni työntyy eteen , häntäluuni painuu tiukemmin sohvaan/sänkyyn, kun vain ajattelenkin häntä.

Aina kun ajattelen häntä ja kosketan itseäni, niin lähes saman aallon tunnen.

Tekisin mitä tahansa kun saisin hänet uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/3550 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luennoimassa yliopistolla ja luennon jälkeen yksi opiskelijapoika tuli juttelemaan. Hän ehdotti yhteistä lounasta ja sanoi tietävänsä kivan paikan lähellä. Komea nuori mies, joka osoittautui myös hauskaksi. Lounaan jälkeen hänen piti palata yliopistolle, mutta kysyi mitä teen illalla. Olin yksin yötä hotellissa, eikä minulla ollut mitään suunnitelmia. Hän pyysi leffaan ja syömään. Vaihdoimme puhelinnumerot ja sovimme, että tulee vastaan hotellinaulaan.

Ennen treffejä olin sekavissa tunnelmissa. Perhosia oli vatsanpohjassa ja lämmin ihastumisen tunne kevensi oloa. Samaan aikaan muistutin olevani naimisissa oleva päälle nelikymppinen perheenäiti. En ollut pettänyt koskaan ja omat lapset olivat opiskelijapojan ikäisiä. 

Hän odotti jo minun tullessa hotellinaulaan ja halasimme hänen ihastellessa miten kaunis olin. Leffan ja illallisen jälkeen hän pyysi päästä yöksi hotellihuoneeseen. Hieman vastustelin, mutta pojan itsevarmuus ja määrätietoisuus sai minut suostumaan. Hän suuteli minua ja vastasin suudelmaan.

Vastaanotossa ilmoitimme pojan myös huoneeseen ja tyttö vastaanotossa katsoi sillä silmällä meitä, että oli kateellinen. Poika painautui hississä minua vasten. Tunsin housuissa paisuvan peniksen reidellä. Se kiihotti.

Rakastelu oli tajunnanräjäyttävää ja kaihoisasti muistelen aina välillä sitä yötä.

Vierailija
2324/3550 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin luennoimassa yliopistolla ja luennon jälkeen yksi opiskelijapoika tuli juttelemaan. Hän ehdotti yhteistä lounasta ja sanoi tietävänsä kivan paikan lähellä. Komea nuori mies, joka osoittautui myös hauskaksi. Lounaan jälkeen hänen piti palata yliopistolle, mutta kysyi mitä teen illalla. Olin yksin yötä hotellissa, eikä minulla ollut mitään suunnitelmia. Hän pyysi leffaan ja syömään. Vaihdoimme puhelinnumerot ja sovimme, että tulee vastaan hotellinaulaan.

Ennen treffejä olin sekavissa tunnelmissa. Perhosia oli vatsanpohjassa ja lämmin ihastumisen tunne kevensi oloa. Samaan aikaan muistutin olevani naimisissa oleva päälle nelikymppinen perheenäiti. En ollut pettänyt koskaan ja omat lapset olivat opiskelijapojan ikäisiä. 

Hän odotti jo minun tullessa hotellinaulaan ja halasimme hänen ihastellessa miten kaunis olin. Leffan ja illallisen jälkeen hän pyysi päästä yöksi hotellihuoneeseen. Hieman vastustelin, mutta pojan itsevarmuus ja määrätietoisuus sai minut suostumaan. Hän suuteli minua ja vastasin suudelmaan.

Vastaanotossa ilmoitimme pojan myös huoneeseen ja tyttö vastaanotossa katsoi sillä silmällä meitä, että oli kateellinen. Poika painautui hississä minua vasten. Tunsin housuissa paisuvan peniksen reidellä. Se kiihotti.

Rakastelu oli tajunnanräjäyttävää ja kaihoisasti muistelen aina välillä sitä yötä.

niin sitä vain lipsahti vieraan miehen lämpöön :) voin kuvitella miten fiiliksissä se poika on ollut. Koitin kerran iskeä vähän vastaavassa tilanteessa +40v samassa ryhmässä opiskelevaa naista mutta ei lämmennyt

Vierailija
2325/3550 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensikertaa työnnyin naisen takareikään ja katselin hänen naaman ilmeitä peilistä samanaikaisesti, sekä kuuntelin huohotusta. Otin hänet hitaasti, jäi hyvät muistot.

Vierailija
2326/3550 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin niin ihastunut erääseen tyttöön, joka ei ollut ihan se suosituin poikien keskuudessa. Ehkä julmasti sanottuna hän oli se kolmas, K. oli seksikkäin, J. klassisesti kaunein ja H. se mielestäni tytöistä coolein oli rakkauteni kohde. Kylläkin vain etänä. Jostain syystä en rohjennut koskaan lähestyä häntä siinä mielessä. Juteltiin kyllä ja katseltiin, meillä oli osittain yhteinen harrastuskin. Pieni liikuntaesteisyys, joka oli haitannut minua lapsuudesta asti, oli varmasti yksi syy sille.

Olin kyllä klassisen maskuliininen ja harrastin kaikkea urheilua, johon vain pystyin ja menestyinkin joissain lajeissa. Mopoilin ja tein kaikkea mitä muutkin pojat silloin ja yritin tehdä häneen jonkinlaista vaikutusta. Selvästi onnistuin siinä jossain määrin, keräsin hänen pitkiä katseita ja hän tuli jutuille monta kertaa ja kyytiini kotimatkalla. Asuimme aika lähellä toisiamme, mutta se viimeinen silaus, romanttinen ja seksuaalinen ”ulottuvuus” jäi puolitiehen.

Kirjoitin hänelle perinteisen kirjeen joku aika sitten ja kerroin tunteistani. Aivan totaalisen yllättäen hän vastasi ja sovimme treffit lähelle sitä paikkaa, jossa lapsuuden kotini oli. Lähdimme kävelylle ja katselimme vanhan kotikylämme rappiota samalla muistellen hyviä vuosia peruskoulussa ja lukiossa. Päädyimme vanhan koulumme pihalle ja aloin yhtäkkiä vaan suudella häntä kiihkeästi ja hän oli heti messissä. Rakennus oli autio, pihavalot rikkikivitetty ja sydän siinä särkyi.

Halusin nähdä vieläkö ”kuhertelukellari” olisi tallella. Maakellarin syvennyksessä jatkoin voimakasta suuteluani ja painoin hänet vartalollani tiukasti lukittua ovea vasten. Himoitsin häntä kaikkien vuosien jälkeen niin paljon ja hän vastasi eleillään ja signaaleillaan samalla mitalla. Tiesin, että harrastaisimme seksiä siinä ja silloin ja niin tapahtui. Olin mahtikiihkeänä niin itsevarma ja hän oli halukas antautumaan minulle. Kaikkein kiihkein kokemus koskaan siitä muodostui. Olin tiiviisti hänen päällään kaltevassa luiskassa ja nautin kovuudestani ja dominoinnistani. Kuinka hän vastasi vartalolla koko ajan syvemmälle ja nopeammin janoaviin liikkeisiini ja kietoutui minuun, miten hän reagoi jokaiseen työntööni. Miten hän suuteli takaisin, voi elämä!

En olisi halunnut irrottautua hänestä, enkä halua koskaan aina kun rakastelemme. Kaipaan häntä aina kun hän on poissa vähänkin aikaa. Haluan lähelle, haluan koskettaa ja saada aistia hänen upean vartalonsa kokonaan. Hän on niin suureksi onnekseni siinä mielessä samanlainen kuin minä.

Vierailija
2327/3550 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista koulukokemuksista.. Pojilla oli ”harrastus” hyppiä vanhassa ruokalassa penkiltä kattoon ja tehdä nyrkillä reikiä siihen, kun välituntivalvojan silmä vältti. Sisäkatto oli ehkä styrofoamia tai sinnepäin. Ruokalan nurkassa oli vähän isompi aukko, jota oli laajennettu ja syvennetty muuhun materiaaliin sahalla tai jollain työkalulla. Mielenkiintoisia harrastuksia mun kanssa rakastelun lisäksi hänellä..

Isosta aukosta pääsi läpi ullakolle. Nurkassa oli liian sopivasti varatuolia päällekkäin, koska ruokalassa järjestettiin joskus isompia kokoontumisia. Kiivettiin niitä pitkin vintille. Mun kaulaa syötiin, housuja riivittiin heti alas ja kohta huomasin makaavani kuumana käyvän pojan vartalon alla. Se oli valtavan kiihottavaa ja onneksi kortsuja oli mukana. Reikäinen katto natisi ja hänen kaveri aina varmisti, ettei meitä häiritä. Istuskeli ruokalassa ja yleensä väitteli valvojan kanssa kovaan ääneen, siitä pitääkö lähteä pihalle välitunnilla. Oli nuhaa tai piti syödä eväitä just silloin.. ja niin edelleen. Menee kyllä ehdottomaan top5:een mulla nuo kokemukset.

Been there, done that. Ei kylläkään ullakolla, vaan juhlasalin näyttämöllä paksun, viininpunaisen samettisen esiripun takana, lavasteiden keskellä harmaan, kankaisen sermin päällä ja hänen alla. Oli meidän vakiopaikka, yleensä välituntisin karattiin sinne, jos siellä oli rauhallista. Yleensä oli, sillä koulu oli tosi vähäväkinen, mutta rakennus oli tehty 60-luvulla ja oli kovin suuri. Toisinaan pyydettiin samaan aikaan vessataukoa ja tavattiin siellä. Yksistään se, miten hän suuteli mua melkein jatkuvasti niiden ihanien, kiihkeiden panojen aikana, menee kokemuksena kaikkein kiihottavimpien joukkoon.

Ratakiskojen lähellä upean nuoren pojan kanssa maaten mä koin elämäni tähän saakka kovimmat orgasmit. Kuulostaa niin hullulta, enkä oikein tiedä miksi se paikka valikoitui, mutta silloin keskenkasvuisena ja rakastuneena ei oikein ajatellut järjellä. Siinä kohdassa oli vähän kuoppaa maastossa tai jtn, olevinaan suojaa. Tietenkin junista oli hyvä näkyväisyys. Voipi olla, että nykyään liikenne pysäytettäisiin, jos sillä etäisyydellä radasta havaittaisiin ihmisiä. Vaan ei tuolloin.

Vierailija
2328/3550 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin joku vuosi takaperin tyttöystävän kanssa pienessä kirjastossa maalla hiljaisena aikana hyllyrivien takimmaisessa kohdassa siel päädyssä. Ketään ei näy missään ja hän alkaa yhtäkkii avaamaan mun farkkujen vetskaa. Yritän siinä pitää pokkaa ja sanoa – ei täällä, mutta hän ei kuuntele. Taivaan lahjana lähellä on ovi varastoon ja se aukeaa kahvasta. Penis on kipeän kova ja kulma todella korkea. Saan hätinä sanottua hänelle, että ottaa sen sisään suuhun ylhäältä päin, jottei taivuta stondista paljoa alaspäin. Tuntuu niin uskomattoman hyvältä ja työntelen sitä pikkusen. Sit hän hieroo sitä kädellä ja antaa ponnahtaa ihan pystysuoraan vapaaksi mun vartaloa vasten. Tulee ihana paineen tunne ja melkein tuun ilman kosketusta. Hän ottaa taas suuhun yläkulmasta. Tuntuu ihan liian hyvältä! Tyttöystävä haluaa katsoa ja samalla puristaa nauttien reisiään yhteen, kun mä alan voihkia kovassa orkussa pää takakenossa ja runsaasti spermaa lentää aluksi korkeassa kaaressa lattialle. Otan pokkana paperia taskusta ja siivoon jäljet niin hyvin kuin pystyn. Lähdetään äkkii ulos sieltä varastokopista ja muina miehinä ja naisina pihalle koko paikasta. Oli tosi nopea, mutta ihana ja yllättävä blow/handjob. Paras ylivoimaisesti niistä kokemuksista.

Vierailija
2329/3550 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelasi tennistä vielä pari kesää sitten aika aktiivisesti ennen kuin padel-villitys otti vallan ja pelikaverit vähenivät radikaalisti. Hän kilpailikin vähän ja seurasin usein pelejä kentän laidalla. Pelailen itsekin, mutta en ole kilpailuihmisiä. Hän on aina ollut tuittupää urheillessa ja niin oli tenniskentälläkin. Oppi kyllä hillitsemään kiroilua aika nopeasti, kun siitä hänelle suutuin. Vaikka vihasin sitä hänen hermoiluaan virheistään pelissä, tavallaan ja sairaalla tavalla se kiihotti. En ymmärrä itsekään miksi. Olen outo.

Olimme tutulla paikalla maaseudulla, jossa on vain kaksi kenttää. Toinen oli vapaana. Pelasin ensin hänen kanssaan, kun hän odotti kaveriaan. Ottelun tuoksinnassa hermot kiristyivät ja minä taas vihasin sitä ja kiihotuin katsomossa. Lapset olivat mummolassa, joten sen puolesta vapauduin täysin. Halusin niin seksiä ja tuntea sen tunnemyrskyn vartalollani. Peli oli ohitse ja mies voitti sen tyytyväisenä karjahdellen. Lähellä oli pieni suihku ja pukuhuone.

Ennen kuin hän ehti tehdä mitään vedin hänet vaatteista melkein repien unisex-pukkariin ja kaadoin alleni puupenkille. Laskin molempien housuja ja hieroin vartaloani rytmikkäästi häneen ja hukutin suukkoihin. Samalla dipaten muutaman kerran penistä sisääni. Mies ei vastustellut, oli nopeasti kovettunut pystyyn kuin kiveksi eikä kysellyt mitään. Laita ovi lukkoon, hän kuiskasi. Nousin ratsailta ja väänsin sen lukkoon. Sillä välin hän oli noussut ylös ja osat vaihtuivat nopeasti. Olin nyt selälläni tiukasti alla pääsemättä mihinkään ja tunsin kaiken sen kovan kiihkon joka paloi hänen sisällään. Ehkä kaikista kiihottavin kokemus koskaan. Hän piti yllä nopeaa rytmiä koko ajan, piteli käsiäni vasten penkkiä ja haukoin henkeä orgasmissani, mikä puolestaan sysäsi miehen kiihdyttämään aivan äärimmilleen ja laukeamaan koviin työntöihinsä. Ne saivat minut saamaan uudestaan...

Palasimme hitaasti tähän maailmaan, lepäilimme ja suukottelimme hetken. Suihku oli vieressä ja menimme jonkin ajan päästä yhdessä sinne. Tykkäsin siitä miehen hien tuoksustakin.

Kuten sanottua, olen outo.

Vierailija
2330/3550 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ae kiihottavvoo?!🤔

Tuo emäntä ol yhelä kertoo talavela liävästä porstuuseen tulollaan nii liukastu piru rappusessa ja perkelleen perkele siltä repis siinä alushousut tyyten kahteen osaan, hammeen alta vuan tura vilikko! voe helevetti että minnuu naaratti!! 😆

Vierailija
2331/3550 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Gambiassa sitä paljon kehutua lähes 30 senttistä.

Nautin...

Vierailija
2332/3550 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetin kihlatun parasta kaveria et erottiin pari päivää sitten joten kihlatun kaveri suostu nussimaan mun kanssa kännipäissää. Siitä alko noin vuoden salasuhde sillä tää kihlatun kaveri rakastu mun paksuun ja isoon kulliin et halus sitä melkein päivittäin. Kiihottavinta oli metsätiellä nussia sitä auton ulkopuolella ja auton takapenkillä nussia suuhun ja laukeamis hetkellä painaa takarsivosta alaspäin että menee lastit syvälleå

Vierailija
2333/3550 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pelasi tennistä vielä pari kesää sitten aika aktiivisesti ennen kuin padel-villitys otti vallan ja pelikaverit vähenivät radikaalisti. Hän kilpailikin vähän ja seurasin usein pelejä kentän laidalla. Pelailen itsekin, mutta en ole kilpailuihmisiä. Hän on aina ollut tuittupää urheillessa ja niin oli tenniskentälläkin. Oppi kyllä hillitsemään kiroilua aika nopeasti, kun siitä hänelle suutuin. Vaikka vihasin sitä hänen hermoiluaan virheistään pelissä, tavallaan ja sairaalla tavalla se kiihotti. En ymmärrä itsekään miksi. Olen outo.

Olimme tutulla paikalla maaseudulla, jossa on vain kaksi kenttää. Toinen oli vapaana. Pelasin ensin hänen kanssaan, kun hän odotti kaveriaan. Ottelun tuoksinnassa hermot kiristyivät ja minä taas vihasin sitä ja kiihotuin katsomossa. Lapset olivat mummolassa, joten sen puolesta vapauduin täysin. Halusin niin seksiä ja tuntea sen tunnemyrskyn vartalollani. Peli oli ohitse ja mies voitti sen tyytyväisenä karjahdellen. Lähellä oli pieni suihku ja pukuhuone.

Ennen kuin hän ehti tehdä mitään vedin hänet vaatteista melkein repien unisex-pukkariin ja kaadoin alleni puupenkille. Laskin molempien housuja ja hieroin vartaloani rytmikkäästi häneen ja hukutin suukkoihin. Samalla dipaten muutaman kerran penistä sisääni. Mies ei vastustellut, oli nopeasti kovettunut pystyyn kuin kiveksi eikä kysellyt mitään. Laita ovi lukkoon, hän kuiskasi. Nousin ratsailta ja väänsin sen lukkoon. Sillä välin hän oli noussut ylös ja osat vaihtuivat nopeasti. Olin nyt selälläni tiukasti alla pääsemättä mihinkään ja tunsin kaiken sen kovan kiihkon joka paloi hänen sisällään. Ehkä kaikista kiihottavin kokemus koskaan. Hän piti yllä nopeaa rytmiä koko ajan, piteli käsiäni vasten penkkiä ja haukoin henkeä orgasmissani, mikä puolestaan sysäsi miehen kiihdyttämään aivan äärimmilleen ja laukeamaan koviin työntöihinsä. Ne saivat minut saamaan uudestaan...

Palasimme hitaasti tähän maailmaan, lepäilimme ja suukottelimme hetken. Suihku oli vieressä ja menimme jonkin ajan päästä yhdessä sinne. Tykkäsin siitä miehen hien tuoksustakin.

Kuten sanottua, olen outo.

Et oo minusta outo. Tunnistan vähän tuon saman siinä mielessä, että poikaystävä pelailee salibandya ja joka kerta, kun hän tekee maalin ja huutaa, juhlii joukkueen kanssa sitä, haluaisin vaan rynnätä kentälle pussailemaan häntä ja haluaisin sen johtavan seksiin. Rakastelemme melkein aina pelin jälkeen ja hän saattaa vaan selättää minut suoraan matolle tai johonkin ja panee suvereenisti dominoiden orgasmiin ja jonnekin tajunnan rajoille. Noi tilanteet on niitä kaikista ihanimpia ja kuumimpia ja hänellä on valtavasti energiaa työnnellä, vaikka kuvittelisi, että hän olisi väsynyt, mutta ei. Kiihottaa ajatellakin.

Sama juttu futiksen kanssa. Jos olen katsomassa, monesti ottelun jälkeen on katseltu joku rauhallinen paikka pelipaikan läheltä ja rakasteltu heti siellä.

Vierailija
2334/3550 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui yksi kiihottavimmista sukujuhlissa ihan vähän aikaa sitten. Rakastelimme mummon yläkerrassa isossa liinavaatekaapissa, muut vieraat alhaalla. Olin härnännyt poikaystävääni kuiskutellen, että pikkuhousut jäivät kotiin mekon alta. Tilaisuuden tullen vein hänet kädestä sinne. Saimme olla rauhassa, mutta siellä ei kunnolla mahtunut makaamaan. Yritimme alussa, mutta poikaystävä ei mahtunut suoristamaan jalkojaan niin, että hän olisi päässyt tulemaan kunnolla mun päälle. Olimme ekaa kertaa seisten ja kasvokkain ja se tuntui aivan järisyttävän upealta. Kysyin häneltä minkä sain kovilta suudelmilta ja nautinnolta sanottua, onko hänellä hankalaa polvet niin koukussa, mutta kuulemma muuten ei pääse syvälle ja hankaluus vaan kiihottaa lisää. Niin muakin, koko se asetelma ja tilanne.  

Vierailija
2335/3550 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailemani tyttö oli taas tallitöissä naapurissa. Lähdin Suzuki LT50 lasten mönkkärillä häntä katsomaan. Hän oli aika hiljainen ja sellainen ihanan ujo, mutta kuitenkin innostui puhumaan aina mulle kun jututin. Opettelin vähän hepan hoitoa hänen kanssa ja rakastin hänen kauneutta. Silmät olivat kuin tähdet ja katse aina jännän puhuva ja surumielinen, mutta niin kaunis. Vartalonsa oli täydellinen ja kosketin varovasti. Sain hänet värähtään ja hän sanoi hiljaa älä. Hymyili ihan vähän kuitenkin ja jatkoin varoen ja lukien häntä. Tyttö sulki silmät kun sain hänet lähelleni tallin varjoisassa nurkassa ja suutelin niin pehmeästi kuin osasin. Hän vastasi takaisin ja oli lähellä, ettei menty siihen pitkäksemme jatkaan. Tallin emäntä keskeytti suukottelun ja siinä juteltiin vaivaantuneina. Vaikka tosta on jo aikaa, on tosi kiihottava muisto. Ensimmäistä kertaa löysin tollaista rohkeutta itsestäni.

Vierailija
2336/3550 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen on jäänyt mieleeni todella kiihottavasta hetkestä ja vieläkin hymyilyttää, kiihottaakin vähän, vaikka aikaa on jo pitkälti parikymmnetä vuotta. Ei ehkä ihan tavanomaista ja joku voisi helposti ajatella ettei ole soveliastakaan. Kuitenkin siinä hetkessä kaikki oli niin luonnollista ja jotenkin turvallista, luottavaista, helppoa. 

Esikoisemme oli hetki sitten syntynyt ja koliikkivauvana valvotti yöt ja päivät. Vaimo oli umpiväsynyt ja ei siinä tietty edes tullut mieleen mitään seksijuttuja ehdotella. 

Olimme appivanhempien mökillä kesälomilla lepäilemässä, anoppi auttoi vaimoa minkä pystyi ja vaimo sai välillä levätä jäytävää väsymystään. Puuhailtiin sitä sun tätä ja rentouduttiin. Joku iltamyöhä oli saunahetki ja toivoin vaikka mitä että saisin vaimon kanssa olla. Menin edeltä ja odottelin hetken. Ei kuulunut mitään, kunnes varovainen huikkaus pukuhuoneesta. Pettymys oli, kun ääni olikin anopin. " molemmat nukkuvat, ajattelin tulla sanomaan. Antaa heidän olla, kun niin syvässä unessa" Vitutti, kun olin ajatellut että jos nyt pitkästä aikaa saisi naida

.

Juteltiin hetki oven läpi ja tulin siihen pukkariin, anoppi oli empaattisella tuulella ja sanoi että vähän aavistelee ja ymmärtää mitä olisi ollut mielessä. Saisiko kuitenkin tulla lauteille, jos ei haittaa. Pelästyin, kun tiesin että en ehkä pysyisi 'rentona', kun se jäytävä seksintarve pyöri mielessä. 

Vanhempi painos hymyili ja taisi tietää, riisui siinä ja painelin karkuun lauteille.  Stondis pukkasi väkisin päälle, vaikka mitä yrittää ajatella. Jäätävän kova erektio päällä ja yritin sitä peitellä kun rouva nousi rinnat heiluen lauteille viereeni. Oltiin hiljaa, kunnes hän sanoi että anna olla vaan, ymmärrän minä noi miesten jutut...ei  tarvii peitellä. Nolostelin sitä stondista nuoruuden häpeällä, mutta annoin olla. Hän katseli hymysuin ja minä vilkuilin rintoja j pimppaa minkä kehtasin. Oltiin hiljaa ja kuunneltiin kiukaan huminaa.

Anoppi meni sekoittelemaan pesuvesiä ja pyysi, jos voisin sitä kuumaa vettä padasta auttaa. Hetki meni ennen kuin kehtasin mennä. Hän hymyili ja sanoi, että anna nyt vaan olla ei tarvitse ujostella. Lopulta sanoi, että pesee selkäni ja tietty menin siihen. Kädet seinälle ja hän saippuoi ja karhealla sienellä, puunaili, kunnes tunsin ne saippualiukkat kädet kiveksilläni. En sanonut mitään kun hän siitä takaa kosketteli. Kädet liukuivat välillä kalulleni ja hän vain rauhoitteli aikuisen naisen äänellä että ole vaan, hän tietää nuorten miesten jutut ja jatkoi toimiaan. Kiihotti niin järjettömän paljon siinä puutteessa tuntea se hoiva, lämpö ja ne osaavat kädet. Vapisin melkein sitä haluani, kun ne sormet olivat kalullani.

Kokeilin kädelläni selän takaa sitä reittä, ujutin kättä jalkoväliin ja ei tullut stoppia. Kuiskasi korvaani, onko noin kova tarve, sano vaan. Käännyin siihen ja hän jatkoi käsillään, kun kokeilin niitä pehmeitä rintoja hurmiossa, pillua. pää kaulalle ja suutelin sitä kaulaa..... hän kuiski että on ok anna vaan tulla... kourin pakaroita ja se hulvahti yli kaikki. Käänsin anoppini (!) siihen selin nojaamaan lauteita vasten ja painauduin sisälle, hän huohotti että saa tulla älä pidättele ja minä annoin palaa kaiken kiimani voimalla. Ei tainnut ehtiä mukaan kun jo laukesin monen viikon voimalla syvälle pillun pohjaan. 

Sen jälkeen hävetti, nolotti ja kaikkea. Anoppi hymyili ja kuiski korvaani pukuhuoneessa vielä että älä murehdi kaikki on hyvin ja kyllä hän miesten halut ymmärtää.

Vierailija
2337/3550 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun upean kaunis Brigitte Bardot, ja Macron, opetit mulle seksin saloja, virallisesti vain tietojenkäsittelyä. En koskaan unohda sitä, kun pudotit kapeat teinifarkkusi, vapautit toisen jalkasi niistä, menit selällesi opettajanpöydälle levittäen reisiä. Kuin olisin katsonut ranskalaista taideleffaa, paitsi että olin itse pääosassa kanssasi ja tämä oli totta. Olin aikuisopiskelija 22 v., sinä eronnut nelikymppinen. Niin ainakin ajattelin. Rakastelimme luokassasi sälekaihtimet kiinni, ovi lukossa. Halusit, että otan sinut aina ja voi luoja miten tahdoin ottaa sinut ja nauttia tunteesta olla tiukasti rintojasi vasten ja syvällä sinussa samalla hellästi ja rajusti suudellen. Olit kärsivällinen, kun olin liian herkkä ja tulin nopeasti. Opetit miten naista nuollaan, miten vartaloasi palvotaan. Halusit hyväillä mua kädelläsi. Laukesin niin kovaa, aivan kuin olisin irtautunut kehostani.

Vierailija
2338/3550 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä se on niin luontevaa.

Serkun poika oli meillä vieraana useammankin kerran kesäloma aikaan.

Meille ei ollut tullut lapsia ja serkun poika oli teini ajoista asti ollut meillä hemmotteluun kohde.

Poika oli miehistynyt edellisestä kesästä ,ja olin katsellut saunassa käydessämme että ainakin se oli ihan ihan kateutta keräävä.

Mainitsikin siitä vaimolleni.

Muutenkin nuoren miehen katseet olivat usein seuranneet vaimoani.

Vaimo oli kerran nähnyt kun poika oli nuuhkinut pikku housuja ja vedellyt käteen.

Vaimolla oli ollut vaikeaa olla keskeyttämättä ,oli vain ihaillut.

Kerran kun olimme sängyssä,vaimo kiihoittui kun kysyin haluaisiko hän kokeilla nuoren miehen kalua .

Vaimo hieman kielteli kun hänellä oli se aika että oli vaarallista.

Sanoin että eiköhän se olis aika , olet jo 34v .

Vaimo jäi miettimään,sanoi seuraavana päivänä että haluaa yrittää.

Vaimo jätti pikkuhousunsa tuttuun paikkaan ,missä poika kävi runkulla,tällä kertaa hän muka yllätti pojan.

Katsoin sivummalla kun vaimo pyysi poikaa nuolemaan pillua.

Sen katsominen oli jotain älytöntä.

Vaimo kiimasta sekaisin ,poika kuolemassa pillua.

En osannut kun suu auki katsoa toimitusta.

Vaimo näytti käsi merkein että mene pois.

Kuitenkin seurasin kuinka epävarmoin ottein vaimo sai pojan nousemaan päälleen ja kullin sisälleen. Ja se voihke ,ei ollut epäselvää mitä makkarissa tehtiin. Se oli nopea toimitus.

Keskusteltiin saman päivän illalla nuoren miehen kans ,että on ok jos haluaa naida vaimoani.

Illalla kun menimme nukkumaan,vaimo nukkui keskellä ,minkä nukkui .useasti olivat päällekkäin

Ja pillu litisi.

9kk tuosta vaimoni synnytti ihanan tytön.

Ja vähän yli vuoden päästä pojan.

Vierailija
2339/3550 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin lukisi parilla lyhyellä lauseella kuvatun tosielämän tapauksista kuin näitä alkeellisia muka naisen kirjoittamia seksinovelleja.

Mulle kiihottavin juttu ollut kun bi-suuntautuneelle, mutta asian suhteen kokemattomalle rouvalleni hommasin leikkikaverin thaikuissa ja sain paitsi katsoa, myös osallistua. Yksityiskohdat voitte kuvitella itse.

Uppaan tämän. Ai että. Pitääkin alkaa katsella joko matkailu on auki sinne.

Vierailija
2340/3550 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavinta oli katsella kun lukion rinnakkaisluokalla ollut kaveri pani nuoruuden innolla tapailemaani tyttöä alemmalta luokalta. Tyttökin oli ihan liekeissä. Tuli vähän aisurimainen olo vaikka en silloin edes tiennyt sellaisesta perversiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän