Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2301/3550 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin varatun puumanpoikasen...panin ja jätin selvitteleen elämäänsä.  Miehet :D

Vierailija
2302/3550 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntuu haikailevan ja lämmöllä muistelevan nuoruun ihastuksia ja seksiä. Itsellä vähän sama tarina. Oltiin kaverin kanssa tanssipaikalla ja nähtiin pari tyttyö istumassa katsomossa.  Mentiin juttulemaan ja istuin toisen tytön viereen.  Jostain käsittämättömästä syystä minä ujo poika aloin  suutelemaan tyttöä.  Suudelma vain  jatkui, jatkui ja muuttui koko ajan tulisemmaksi. Humahdus kävi koko kropassa alapäätä myöten. Kun illan päätteeksi saatelin tytön bussiin oli selvää, että alamme seurustelemaan. Parin ensi treffin jälkeen stadissa tyttö kutsuin minut viikonloppuna kotiinsa. Asui vielä vanhempien kanssa. Saimme olla rauhassa hänen huonesssa. Makoilimme tuntikausia vaatteet päällä kapeassa sängyssä Juisea ja rokkia kuunnelleen ja suudellen. Iltä myöhään lähdin aina kotia. Mihinkään ei ollut kiire tytön kanssa, läheisyys ja suudelmat riitti, enkä silloin vielä ymmärtänyt, että hän oli minulle tarkoitettu. Sitten tilanne eteni siihen, että sormettelin jo hänen märkää pilluaan mutten vielä halunnut yhdyntää, vaikka hän jo kyseli onko kumia. Oli lompakossa mutta valehtelin.  Vaikken ollut koskaan vielä yhtynyt, niin säästelin ja halusin hänen olevan todella kuuma. Seuraava viikonloppuna hän oli jo niin kuumana ja tulinen, ettei mikään olisi enää estänyt yhdyntää. Kun vihdoin viimein työnnyin häneen hän lukitsi  minut jaloillaan ja käsillään ja rutisti minua kuin mustaleski. Hän tuli todella rajusti ja muistan kuinka aivoissani humahti kaikki se fyysinen ja varsinkin henkinen nautinto ja yhteenkuuluvuus. Päällimmäisenä se tunne ja ihmetys, miten toinen voi haluta minua noin rajusti ja käsittämättömän paljon. Seuraavat 10v meni sumussa naitiin kuin kanit. Vasta 3n lapsen jälkeen ymmärsin, että olen rakastanut vaimoani yli kaiken ja elänyt romanttisessa rakkaustarinassa. 

Vasta näitä tarinoita lukiessa itse tajunnut, että meidän pitkän parisuhteen taika on noissa ensimmäisissä ja ensivuosien henkisesti ja fyysisesti vahvoissa kokemuksissa.  Se sama tyttö on vieläkin vierellä nukkamaan mennessä ja tuntuu yhä vieläkin kyljessä maatessa ihan samalta kuin silloin nuorena. Yhä vieläkin vaimoon työntyessä ne saamat tunteet ja muistot valtaa mielen. Yhdynnän henkiset vaikutukset on paljon merkittävimpiä kuin fyysiset. Ei tarvitse mitään sirkustemppuja, vain työntyä syvään ja pysyä siellä. Olla niin lähellä toista kuin vain pystyy. Se riittää, sillon energiat kulkee meidän välillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/3550 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun jälkeen pidin välivuoden ja olin isän yrityksessä palkatta opettelemassa työelämää. Kävin lukiota kaksi vuotta ja sitten pidin taas tuumaustauon vuoden ajaksi. Sen aikana mietin suuntaa, mihin sitten lähtisin opiskelemaan ja muutenkin elämää, mitä haluaisin tehdä isona. Päätin hakea kauppikseen aikuismerkonomilinjalle liiketalouden perustutkintoa suorittamaan ja sitten myöhemmin etenin tradenomiopintoihin. Kauppiksessa kohtasin Mikaelin, joka vei jalat altani. Kirjaimellisesti niin tapahtui. Olin 20 ja hän 25. Hän tuli aikuiskoulutuksen kautta minun ryhmääni. Harrastimme seksiä missä vaan, niin kuin siinä Neljän Ruusun kappaleessa. Väliajoilla kävimme isossa invalidi-wc:ssä, jossa oli pitkä ja leveä taso pesualtaan vieressä. Se kesti hyvin molempien painon, olimme hoikkia ja minä olin pienikokoinen. Hän halusi tulla aina päälleni ja rakastelimme kiihkeästi. Odotin joka päivä niitä hetkiä ja halusin tuntea sen uudestaan ja uudestaan, millaista on olla niin haluttu. Hän oli ensimmäiseni.

Vierailija
2304/3550 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamukseen kuseminen. Nainen laukesi niin monta kertaa, että en osaa laskea.

Vierailija
2305/3550 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pienet puumanpennut jotka sai kunnon maturea

Vierailija
2306/3550 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista koulukokemuksista.. Pojilla oli ”harrastus” hyppiä vanhassa ruokalassa penkiltä kattoon ja tehdä nyrkillä reikiä siihen, kun välituntivalvojan silmä vältti. Sisäkatto oli ehkä styrofoamia tai sinnepäin. Ruokalan nurkassa oli vähän isompi aukko, jota oli laajennettu ja syvennetty muuhun materiaaliin sahalla tai jollain työkalulla. Mielenkiintoisia harrastuksia mun kanssa rakastelun lisäksi hänellä..

Isosta aukosta pääsi läpi ullakolle. Nurkassa oli liian sopivasti varatuolia päällekkäin, koska ruokalassa järjestettiin joskus isompia kokoontumisia. Kiivettiin niitä pitkin vintille. Mun kaulaa syötiin, housuja riivittiin heti alas ja kohta huomasin makaavani kuumana käyvän pojan vartalon alla. Se oli valtavan kiihottavaa ja onneksi kortsuja oli mukana. Reikäinen katto natisi ja hänen kaveri aina varmisti, ettei meitä häiritä. Istuskeli ruokalassa ja yleensä väitteli valvojan kanssa kovaan ääneen, siitä pitääkö lähteä pihalle välitunnilla. Oli nuhaa tai piti syödä eväitä just silloin.. ja niin edelleen. Menee kyllä ehdottomaan top5:een mulla nuo kokemukset.

Vierailija
2307/3550 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 tai 16 ja epätoivoisesti rakastunut kaverin tyttöystävään joka puolestaan näki minut hyvänä ystävänään. Yritin joka välissä antaa ymmärtää että olisin hänelle parempi poikaystävä kuin kaverini jonka ympärillä pyöri koko ajan muitakin tyttöjä ja muutenkin kohteli mielestäni tyttöä huonosti. Pikkuhiljaa huomasin tai ainakin olin huomaavinani tytön flirttailevan minulle ja ohimennen koskettelevan koko ajan ja vihdoin eräänä päivänä uskaltauduin yllättämään pussaamalla johon tyttö vastasi. Kun päädyttiin sängylle toisiamme riisumaan musta tuntui jo siinä vaiheessa siltä että laukean housuihini. Tyttö oli niin sanoinkuvaamattoman kaunis siinä sängyllä alastomana. Minulla oli vielä poikuus tallella enkä ollut edes masturboinut koskaan, olin ainoastaan lauennut nukkuessani. Ja niinpä kun tyttö ohjasi munani sisään laukesin välittömästi hänen sisäänsä. Sitä tunnetta en unohda koskaan. Saman tytön kanssa joka vietti tammikuussa 45-vuotispäiväänsä harrastin eilenkin seksiä kun lapset olivat ulkona touhuamassa omia puuhiaan :)

Vierailija
2308/3550 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista koulukokemuksista.. Pojilla oli ”harrastus” hyppiä vanhassa ruokalassa penkiltä kattoon ja tehdä nyrkillä reikiä siihen, kun välituntivalvojan silmä vältti. Sisäkatto oli ehkä styrofoamia tai sinnepäin. Ruokalan nurkassa oli vähän isompi aukko, jota oli laajennettu ja syvennetty muuhun materiaaliin sahalla tai jollain työkalulla. Mielenkiintoisia harrastuksia mun kanssa rakastelun lisäksi hänellä..

Isosta aukosta pääsi läpi ullakolle. Nurkassa oli liian sopivasti varatuolia päällekkäin, koska ruokalassa järjestettiin joskus isompia kokoontumisia. Kiivettiin niitä pitkin vintille. Mun kaulaa syötiin, housuja riivittiin heti alas ja kohta huomasin makaavani kuumana käyvän pojan vartalon alla. Se oli valtavan kiihottavaa ja onneksi kortsuja oli mukana. Reikäinen katto natisi ja hänen kaveri aina varmisti, ettei meitä häiritä. Istuskeli ruokalassa ja yleensä väitteli valvojan kanssa kovaan ääneen, siitä pitääkö lähteä pihalle välitunnilla. Oli nuhaa tai piti syödä eväitä just silloin.. ja niin edelleen. Menee kyllä ehdottomaan top5:een mulla nuo kokemukset.

Been there, done that. Ei kylläkään ullakolla, vaan juhlasalin näyttämöllä paksun, viininpunaisen samettisen esiripun takana, lavasteiden keskellä harmaan, kankaisen sermin päällä ja hänen alla. Oli meidän vakiopaikka, yleensä välituntisin karattiin sinne, jos siellä oli rauhallista. Yleensä oli, sillä koulu oli tosi vähäväkinen, mutta rakennus oli tehty 60-luvulla ja oli kovin suuri. Toisinaan pyydettiin samaan aikaan vessataukoa ja tavattiin siellä. Yksistään se, miten hän suuteli mua melkein jatkuvasti niiden ihanien, kiihkeiden panojen aikana, menee kokemuksena kaikkein kiihottavimpien joukkoon.

Vierailija
2309/3550 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat asuneet koko ikämme samassa kylässä. Lähellä on iso kaupallinen työnantaja, niin mihinkäs sitä täältä lähtisi :D Vaimo asui kouluaikoina yhteiskoulun takana ja kun ei oikein kummankaan kotona voinut tehdä sitä, tehtiin sitten kiekkokaukalon laidalla. Meidät olisi voinut bongata oikeastaan kuka tahansa, vaikka makasimme maassa ja yritin suojella hänen vartaloa. Ne oli kyllä uskomattomia hetkiä ja kaikki vaan tapahtui luonnollista tietä. Hiljakkoin olimme lenkillä yhdessä ja kokeilimme paikkaa pitkän tauon jälkeen. Metsä oli sen verran kasvanut, että varjoa löytyi enemmän. Muistot palasi takaisin ja tuntui niin erittäin hyvältä ja kiihottavalta.    

Vierailija
2310/3550 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Been there, done that. Ei kylläkään ullakolla, vaan juhlasalin näyttämöllä paksun, viininpunaisen samettisen esiripun takana, lavasteiden keskellä harmaan, kankaisen sermin päällä ja hänen alla. Oli meidän vakiopaikka, yleensä välituntisin karattiin sinne, jos siellä oli rauhallista. Yleensä oli, sillä koulu oli tosi vähäväkinen, mutta rakennus oli tehty 60-luvulla ja oli kovin suuri. Toisinaan pyydettiin samaan aikaan vessataukoa ja tavattiin siellä. Yksistään se, miten hän suuteli mua melkein jatkuvasti niiden ihanien, kiihkeiden panojen aikana, menee kokemuksena kaikkein kiihottavimpien joukkoon.

I just think it's super cute when guys are really, really into missionary. It just shows that they appreciate the simpler things in life. My bf was like that too. There’s something comforting about feeling the full weight of another person on you, sort of like a weighted anxiety blanket I found being so insecure about my beautiful young body back then. And I just love the closeness and kissing! <3

Vierailija
2311/3550 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I just think it's super cute when guys are really, really into missionary. It just shows that they appreciate the simpler things in life. My bf was like that too. There’s something comforting about feeling the full weight of another person on you, sort of like a weighted anxiety blanket I found being so insecure about my beautiful young body back then. And I just love the closeness and kissing! <3

I'll try to comment in English, though it's not my language. I'm Finnish. Sorry in advance. :)

I personally didn't feel insecurity about my own body. I knew my boyfriend loved it and me and I sort of liked it myself, I thought it was pretty and I loved the fact that he loved it. However I can understand your point.

For me the missionary was about a little bit of submission and lots of femininity. Spreading my legs for my bf as wide as I could so that he could get fully inside of me and take me. I just loved to do that so much and I knew he loved it. And I could have him so close to me and felt him and his strength on top of my whole body.

The sex was so addicting. And his kisses, they were always so passionate in missionary as he was in charge.

Vierailija
2312/3550 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat asuneet koko ikämme samassa kylässä. Lähellä on iso kaupallinen työnantaja, niin mihinkäs sitä täältä lähtisi :D Vaimo asui kouluaikoina yhteiskoulun takana ja kun ei oikein kummankaan kotona voinut tehdä sitä, tehtiin sitten kiekkokaukalon laidalla. Meidät olisi voinut bongata oikeastaan kuka tahansa, vaikka makasimme maassa ja yritin suojella hänen vartaloa. Ne oli kyllä uskomattomia hetkiä ja kaikki vaan tapahtui luonnollista tietä. Hiljakkoin olimme lenkillä yhdessä ja kokeilimme paikkaa pitkän tauon jälkeen. Metsä oli sen verran kasvanut, että varjoa löytyi enemmän. Muistot palasi takaisin ja tuntui niin erittäin hyvältä ja kiihottavalta.    

Mekin jouduttiin tai päädyttiin muualle sekstailemaan, koska useampien pikkusisarusten takia ei pystytty kunnolla rakastelemaan kummankaan kotona. Kerran oltiin meillä pesuhuoneessa ovi lukossa lattialla ja kuunneltiin jatkuvaa paukutusta oveen. Lähdettiin tytön kodin lähellä olevaan tyhjään asumattomaan taloon ja aluksi rakasteltiin sielläkin lattialla, kunnes vietiin pumpattava retkipatja sinne. Seikkailun halussa oltiin myös mm. golfkentän lähellä ihan nurmella ja tykkäsin myös peitellä tyttöni vartalollani. Tuo suojelunhalu oli ihan todellista, koska jos pysyttiin matalana, meitä ei niin helposti nähty, ja jos nähtiin se oli mun takapuoli joka ensin näkyi toivottavasti. Toinen syy oli tietenkin se, että tuntui niin hyvälle painua ja liikkua edestakaisin hänen vartaloansa ja rintoja vasten ja siitä tuli nuorena miehekäs olo. Kun sai kellistää sillä tavalla tyttönsä ja suudella häntä samalla ja huomasi miten hän nautti. Kokemuksina ovat olleet rohkeita ja upeita ja joo niitä kiihottavampia.

Vierailija
2313/3550 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin terve nuori lihaksikas hyvännäköinen äijä 28v. Viimeksi joutu seksiä harrastaa ku ämmä sitä vinkus 5 vuotta sitte. Iha kamalaa touhua. Ällöttää sellaset haisevat limaset suolenpätkät. Hyi. Vedän kyl bubree et hiuka vaikuttaa muttei muutenkaan kiinnosta. Joudun vaa kieltäytyy olu mimmone emäntä tahansa

Vierailija
2314/3550 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatti aikana se alkoi . Olin ja olen edelleenkin naimisissa niin kun hänkin.

Olimme ihan kiimassa toisiimme,juteltiin melkein joka päivä kun pystyimme. Hän on sairaanhoitaja kolmivuoro töissä ja minä yrittäjä .

Molemmilla oli nihkeää seksi elämä,emmekä olleet valmiita pettämään ,sillä muutoin elämä kunnossa.

Ensin vaan juttelimme Chatissa ,ja epäilin että onko hän ollenkaan nainen .

Molemmat tyydytimme itseämme ja kerromme mitä tehdään. Ja miltä tuntuu.

Sitten tuli meilitkin ,joka on vieläkin. Kirjoitamme toisillemme . Punaisin nauhoin sidotut kääröt .

Niitä on paljon.

Sitten tuli puhelin aina kun olimme yksin tuli tekstari ,ehditkö ? Usein se sopii molemmile.

Sitten tuli videopuhelu , puhelimessa kuulin äänen. Siitä seurasi ikävä..armoton ikävä.

Sitten näin hänet,viehättävässä menossa.

Näin kun hän tyydytti itseään..en voinut runkata katselin vaan häntä ,sydän heitti volttia.

Hitaasti hän veti ihania hipstereitä syrjään ja paljasti sen .olin sekaisin sen jälkeen.

Vieläkään ei ole tavattu vaikka on tutkittu puoli väli.

Jos luet rakkaani tämän..rakastan sinua,haluan sinua.

Vierailija
2315/3550 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin aikaisin keväällä 40 ja olin eronnut pitkästä suhteesta. Mieli oli maassa ja suunnitelmat jäissä, joita olin tehnyt. Yksi puhelinsoitto mieheltä, jonka kanssa olimme ihastuneita toisiimme menneisyydessä sai ihan uutta säpinää aikaiseksi. Hän oli tulossa käymään myymään kotimyynnissä kauppaamaansa puhdistuslaitetta. Ajattelin, no mikä ettei ja rupesin meikkaamaan kevyesti ja puin kauniit vaatteet päälle. Kaivoin punaisen vartalonmyötäisen mekon kaapista, jota en ollut käyttänyt vuosiin ja laitoin hiukset kahdelle palmikolle.

Mies saapui ovelle ja hän ei ollut saada sanaa suusta. Tunsin katseen takanani koko matkan kävellessä olohuoneeseen. Mekon alla hyrräsi. Koko laite-esittely jäi vähän sivuun, kun rupesimme juttelemaan niitä ja näitä. Kaadoin kahvia ja aika kului. Miehellä ei ollut kiire mihinkään ja keskustelu meni yhä enemmän muisteluksi. Hän kertoi, että oli myös eronnut ja etsi kumppania. Ehdotin puolileikilläni itseäni, johon hän vastasi, että oli ajatellut minua jo kauan ja ei uskaltanut ottaa yhteyttä. Koko puhdistuslaitemyynti olikin vain tekosyy tavata. Hän kysyi loukkaannuinko siitä. En tietenkään vastasin ja laskin käteni hellästi miehen kädelle.

Se oli kuin sähköisku ja ei aikaakaan, kun suutelimme kiihkeästi, lattia katosi jalkojen alta ja olin miehen sylissä. Hän kantoi minua makuuhuoneeseeni ja pian rakastelimme tulisesti. Hän johti halussaan tapahtumia täydellisesti, eikä antanut minulle ollenkaan ohjia, josta nautin niin tajuttomasti. Kaikki tapahtui supernopeaa ja superkiihottavasti. Koskaan ennen en ollut edennyt seksiin noin nopeasti ja käynyt niin kuumana. Lopulta hän jäi sitten yöksi viereeni ja rakastelimme lisää.

Vieressähän tuo nyt edelleen nukkuu, vaikka virallisesti asutaan yhä omissa asunnoissamme. Vaikka emme olisi nähneet koko päivänä työjuttujen takia, hän tulee aina nukkumaan kanssani ja rakastellaan. Ihanaa löytää tuttu menneiltä vuosilta ja näin täyttää se, mikä jäi kesken silloin lähinnä kai ujouden takia. 

Vierailija
2316/3550 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sexiä

Vierailija
2317/3550 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin työmatkalla ollessani Pariisissa israelilaisen miehen sattumalta iltayöstä Seinen rannalla puistossa. Siitä se lähti tyyliin 

'keskiyön aikaan'- laulun mukaisesti lähes tarkalleen. Ensin puistossa puun runkoon nojaten ja heti hänen hotelliinsa. Sen kuuman tuokokuun vietimme lähes kokonaan siinä huoneessa. Toki kävimme ulkona puistoissa ,kirkoissa ym katselemassa  kaupunkia.n

Koskaan aiemmin tai sen jälkeen en ole sellaista kokenut, se oli molemminpuolista silkkaa himoa ensi katseesta.

Mitn voi joku yksi ja ainoa tehdä sellaisen vaikutuksen. Kukaan ei sen jälkeen ole pystynyt samaan, enkä usko että vastaan toista tulee.

Hänen työkomennus päättyi kk kuluttua, omani jatkuin vielä pariviikkoa sen jälkeen.

Jatkoin kirjoitushommia rutininomaisesti ikävöiden häntä.

Emme jatkaneet yhteydenpitoa yhteisestä sopimuksesta hänen työnsä takia. Sen johdosta menetin elämäni miehen tai ainakin parhaan rakastajan mitä kuvitella saatan.

Sain lahjaksi kultaisen pienen lintuhäkin häneltä, se on kuin symbolinen häkki minulle johon teljetyksi tulin, koska en voi häntä saada.

Oivalsin sen merkityksen vasta jälkeen päin, mitä se minulle merkitsee. Mutta tuskin hän sitä ajatteli eikä voinut edes tietää millainen häkitys se minulle on.

Hän on hebreankielinen ja se kieli on rakkauden syntinen kieli, halusin hänen puhuvan minulle sitä vaikka en sanaakaan ymmärtänyt, ties vaikka olisi haukunut minut pataluhaksi korvaani kuiskien, mutta ihanaa se oli.

Tästä jäi sellainen tyydyttämätön polte joka ei sammu ja lähes varmasti tiedän ettei sen poltteen sammuttajaa tule vastaan.

Kertakaikkisen käsittämättömät taidot, joita en ole muiden kanssa kokenut.

Jokaisen naisen pitäisi kerran elämässään tavata hänen kaltaisensa.

Vierailija
2318/3550 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekin jouduttiin tai päädyttiin muualle sekstailemaan, koska useampien pikkusisarusten takia ei pystytty kunnolla rakastelemaan kummankaan kotona. Kerran oltiin meillä pesuhuoneessa ovi lukossa lattialla ja kuunneltiin jatkuvaa paukutusta oveen. Lähdettiin tytön kodin lähellä olevaan tyhjään asumattomaan taloon ja aluksi rakasteltiin sielläkin lattialla, kunnes vietiin pumpattava retkipatja sinne. Seikkailun halussa oltiin myös mm. golfkentän lähellä ihan nurmella ja tykkäsin myös peitellä tyttöni vartalollani. Tuo suojelunhalu oli ihan todellista, koska jos pysyttiin matalana, meitä ei niin helposti nähty, ja jos nähtiin se oli mun takapuoli joka ensin näkyi toivottavasti. Toinen syy oli tietenkin se, että tuntui niin hyvälle painua ja liikkua edestakaisin hänen vartaloansa ja rintoja vasten ja siitä tuli nuorena miehekäs olo. Kun sai kellistää sillä tavalla tyttönsä ja suudella häntä samalla ja huomasi miten hän nautti. Kokemuksina ovat olleet rohkeita ja upeita ja joo niitä kiihottavampia.

Eräällä keskisuomalaisella pienellä kentällä, jääköön nimi tässä kohtaa mainitsematta, kymmenisen vuotta sitten pelattiin iltakisaa mies ja minä kaveripariskunnan kanssa.

Lähellä klubia par-viitosella löin huonon avauksen lähelle out-paaluja koivujen taakse puisen aidan likelle. Ehkä 10 metriä aidan vierustaa eteenpäin sen toisella puolella huomasin nuoren pojan makaavan mahallaan maassa ja liikkuvan vähän aika matalassa heinässä.

Tuumailin siinä puoliääneen, että mikähän outo tyyppi toi on ja yritin kaikesta huolimatta ajatella seuraavaa lyöntiä, ennen kuin sitten näin tytön jalkojen nousevan koukkuun pojan vartalon viereen. Tytön toinen jalka oli paljaana, jotenka tulkinnanvaraa ei jäänyt mitä siellä tehtiin. Mietin siinä vähän aikaa mitä minä teen. Päätin kaikessa hiljaisuudessa poimia palloni ylös, hiiviskelin poispäin ja jatkoin peliä vasta seuraavalla väylällä.

Tuloksekseni tuli 12 lyöntiä meidän omakeksimillä säännöillä, koska en dropannut, enkä enää palannut takaisin tiille. En puhunut näkemästäni mitään kenellekään. Sanoin vaan, että palloni katosi. Kieltämättä se aika tavalla hätkähdytti ja vähän säväyttikin. Ei ole tullut itse koskaan tehtyä mitään noin rohkeaa. Oudolla tavalla kiihottavaakin se oli vähän tirkistellä ja nähdä nuorta estottomuutta. Sanomattakin selvää, että sen väylän katastrofituloksella hävisin kaverin vaimolle meidän muutoin tiukan yhdeksän reiän kisan, mutta oli sen verran ainutlaatuinen kokemus, jottei se paljoa harmittanut. 🙂

Vierailija
2319/3550 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2320/3550 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomies työnsi kielen peppuun sisälle ja hieroi klitorista suristimella.

Kirjaimellisesti räjähdin hänen naamalleen :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi