Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2281/3550 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapujuhlien jatkoilta karatessamme eksyin silloisen kihlatun kanssa keskelle kirjaimellisesti autiota rantaa. Seksi mielessä riisuuduimme ja asettelin päällysvaatteeni hiekalle. Kävimme pitkäksemme. Kihlattuni halusi sanallisesti pyytäen minut ylleen ja toteutin tytön toiveen mielelläni. Itse asiassa olin haaveillut siitä koko illan. Olimme molemmat valmiiksi kiihottuneita matkalla suudeltuamme ja hiplailtuamme ja seksi sujui enemmän kuin hyvin. Ketään muita emme nähneet ja kuulimme vain omat huokailumme, lokkien kirkunaa ja näimme osan tähtitaivaasta.

Vierailija
2282/3550 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy sanoa, että varmaan se kerta on ollut kaikkein kiihottavin, kun olin suihkussa meillä kotona nykyisen mieheni (silloin vielä poikaystävä) kanssa. Sitä on vaikea edes kuvailla. Se oli eroottista ja kutkuttavaa. Kaikki oli jotenkin niin uutta. Ihailin hänen vartaloa ja olin niin mahdottoman epävarma omastani. Hän vakuutteli minulle, että olin kauneinta, mitä hän oli koskaan nähnyt. Näin jälkeenpäin ajatellen olin nätti, mutta oli vaikeaa nähdä itseään noin siinä iässä. Miehelläni ei ollut itsetunto-ongelmia. Sekin kiihotti ja kiehtoi, miten olimme niin erilaiset. Hän pesi minua erektio vasten peppuani ja alaselkääni, kiihotti minua lisää niskapusuilla ja hieroi ihanasti rinnoillani. Olisimme voineet aloittaa yhdynnän siinä paikassa ja hetkessä, mutta emme niin tehneet. Mies olisi varmasti halunnut olla sisälläni saman tien, mutta hänellä riitti myös halua malttaa. Käännyin ympäri hänen vartaloa vasten ja suutelimme. Otin kiinni nytkähtelevästä pippelistä ja hieroin sitä miehen voihkiessa. Hän työnsi sormiaan pimppiini ja hyväili hetkisen minua sisältä. Oli lämmin kesä ja ketään muita ei ollut meillä kotona. Hän nosti minut syliinsä ja kantoi vettä valuvana ulos takapihalle takaovesta. Kuusiaidan ympäröimä alue oli silloin täydellisyyttä. Nurmikolla oli uimapatja, jonka päälle hän laski minut niin varovasti kuin olisin ollut taideteos. Rakastelimme siinä lämpöisessä tuulessa, joka kuivatti ihon aika nopeasti. Olimme aika nuoria ja itse ihana, kiihkeä akti ei kauaa kestänyt, mutta täydennys ja loppuhuipennus se oli upeimmasta päästä. Huilasimme ja suutelimme päällekkäin ja mies oli yhä sisälläni kovana. Kun lähdimme takaisin suihkuun, huomasin, että hänellä seisoi koko ajan. Teki mieli uusintaa, mutta sillä kertaa emme ehtineet, koska kuulin, että joku tuli kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/3550 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana seurustelin muutaman kuukauden ajan erään mitä ihastuttavimman tytön kanssa. Eräänä iltapäivänä menin ennalta ilmoittamatta tytön kämpille, jossa oltiinkin kotona, tyttöystäväni ja minulle ennestään tuntematon, minua hieman vanhemman oloinen poika, molemmat juuri suihkusta tulleina, tyttöystäväni vieläpä ilman vaatteita.

Olihan se häkellyttävä hetki, johon tyttöystäväni suhtautui häkeltymättä, kuin mitä luonnollisimpana asiana. Mitään epäselvyyttä ei jäänyt, etteivätkö he olisi juuri naineet.

Säilytin malttini, niin kuin muutkin, ja kuinka olla, kun sitten illemmalla mekin tyttöystäväni kanssa rakastelimme, se oli oudolla tavalla minulle mitä kiihottavin kokemus. Mutta toistaiseksi - kuten sen nyt tunnistan - elämäni ainoa cuckold-kokemus.

Vierailija
2284/3550 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelin koulussa tyhjässä luokassa erään kitaristipojan kanssa. Voi sitä kiihkon määrää ja jälkiä paidan selkämystässä, jotka muistuttavat siitä. En ole saanut niitä vuosien saatossa pesussa pois, enkä enää haluakaan saada. Muistoja ♥

Vuosia myöhemmin nähtiin aivan sattumalta saman kaverin kanssa Turkissa rannalla. Hän oli keikalla ja minä lomailin. Mentiin yöuinnille, puhuttiin kaikkea, muisteltiin menneitä, koulun bändiä ja muita kokoonpanoja, joissa hän soitti ja tietenkin meidän kuumia hetkiä. Seksiinhän se meni ihan siinä rannalla vähän sivummalla, mutta kuitenkin meitä olisi voitu tulla sakottamaan tai tapahtua vielä jotain pahempaa. Ei tullut hurmiossa edes mieleen, mitä nyt sitten jälistäpäin ajattelin. Muistelen kaikkea, mitä koettiin ja häntä tänä päivänäkin kovin lämpimin tuntein.

Vierailija
2285/3550 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastelin koulussa tyhjässä luokassa erään kitaristipojan kanssa. Voi sitä kiihkon määrää ja jälkiä paidan selkämystässä, jotka muistuttavat siitä. En ole saanut niitä vuosien saatossa pesussa pois, enkä enää haluakaan saada. Muistoja ♥

Vuosia myöhemmin nähtiin aivan sattumalta saman kaverin kanssa Turkissa rannalla. Hän oli keikalla ja minä lomailin. Mentiin yöuinnille, puhuttiin kaikkea, muisteltiin menneitä, koulun bändiä ja muita kokoonpanoja, joissa hän soitti ja tietenkin meidän kuumia hetkiä. Seksiinhän se meni ihan siinä rannalla vähän sivummalla, mutta kuitenkin meitä olisi voitu tulla sakottamaan tai tapahtua vielä jotain pahempaa. Ei tullut hurmiossa edes mieleen, mitä nyt sitten jälistäpäin ajattelin. Muistelen kaikkea, mitä koettiin ja häntä tänä päivänäkin kovin lämpimin tuntein.

Mun soitti rumpuja ja mua. Voi pojat miten hän soitti. Meidän lempipaikka oli homeen takia käytöstä poistetun yhteiskoulun lisärakennuksen portaikossa siellä pienellä tasanteella. Pölyn keskellä sain elämäni kovimmat orkut. Hän oli muutoin aika mahdoton kumppani elää tavallista arkea, mutta seksi oli taivaallista ja sitä kaipaan. 

Vierailija
2286/3550 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kun kaverinaiseni kanssa alkoi tulla lähempää kontaktia (varattu) ja ne suudelmat, kuivayhdynnät uuh saisipa vielä sitä mehupersettä.

Vierailija
2287/3550 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ton tunteen. Pitkähkössä suhteessa, joka on jatkunut nuoruusvuosilta asti saan yhä orgasmin sykäyksiä pelkästään siitä, kun tullaan töistä ja vajotaan vaatteet yllä sohvalle suutelemaan kiihkeästi niin, että hän on tiukasti päälläni. Muuta ei tarvita ja seksi on yhä yhtä loistavaa ja kiihkeää kuin aina ennenkin. Oon niin onnellinen mieheni kanssa.

Vierailija
2288/3550 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ton tunteen. Pitkähkössä suhteessa, joka on jatkunut nuoruusvuosilta asti saan yhä orgasmin sykäyksiä pelkästään siitä, kun tullaan töistä ja vajotaan vaatteet yllä sohvalle suutelemaan kiihkeästi niin, että hän on tiukasti päälläni. Muuta ei tarvita ja seksi on yhä yhtä loistavaa ja kiihkeää kuin aina ennenkin. Oon niin onnellinen mieheni kanssa.

Mä olen ainakin ihan vilpittömästi onnellinen teidän puolesta ja vähän ehkä kade (ei pahalla). Paras suhde onkin sellainen, jossa kipinä säilyy ja ne kerrat, kun ns. kemiat kohtaavat, eivät unohdu ikinä. Olen sillä tavalla kai sitten vanhanaikainen, että tykkään olla miehen ihailun kohde. Tuo teidän juttu kuulostaa siltä, että sun mies suorastaan palvoo sua, kun haluaa heti kuin vaan mahdollista sun lähelle ja kiinni sun vartaloon. Ihana.

Vierailija
2289/3550 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Valloissa vaihtarina ja tapasin siellä nuoren miehen, joka oli varakkaan isäntäperheeni sukua. Hän kävi pihan toisella reunalla vierastalolla, suunnilleen mallia Kaunarit ja Forrester usein jossa majailin. Tajusin varmaan vasta kolmantena kertana, kun hän tuli sinne ilman mitään kunnon asiaa, että hän on pihkassa minuun. Se katse oli niin intensiivinen ja hän tykkäsi koskettaa minua. Kuljin aluksi hämmentyneenä omista tuntemuksistani häntä kohtaan huoneesta toiseen järjestellen paikkoja ja mies selitti samalla jotain ja saatteli mua, avasi ovia ja sellaista. Yhtenä iltana sähköt katkesivat ja yritin soittaa hänelle. Isäntä, emäntä ja lapset olivat matkalla. En saanut miestä kiinni, mutta hän tulikin samalla hetkellä pihaan. Kynttilänvalossa rupesimme ensin halaamaan ja sitten suutelemaan. Oli samalla romanttista ja lohduttavaa pelkooni sähkökatkosta saada siten läheisyyttä. Halusin rakastella hänen kanssaan enemmän kuin mitään muuta. Tunnelma oli niin ainutlaatuinen ja kiihottava. Heräsimme aamuun nukkumasta sylikkäin.

Vierailija
2290/3550 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten hiffannut että kaveri katkaisi sähköt ja tuli samalla sinne ja sytkäkin oli valmiiksi taskussa että sai kynttilään valot, noinhan se teki kaikille ulkomalaislikoille aina

samanlaista kikkaa käytin kun olin tyttöjen koulun huoneiston valvojana,pimeässä kelpasi vähän vanhempikin lerssi piikaseen pimpsaan

Vierailija
2291/3550 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa aika monella olla jotenkin lässähtänyt seksielämä, tai ei sitä ollenkaan, kun elämän kiihottavimmat kokemukset ovat olleet jossain kouluaikoina tms...

Melkein väistämättä ne elämän loppuun saakka mielessä säilyneet äärimmäisen kiihottavat kokemukset ovat jotain sellaista mitä teki tai näki ensimmäistä kertaa.

Siis jotain mikä aiheutti sellaista kiimaa että oli sitten tyttö tai poika niin sai orgasmin melkein pelkästä katselusta tai vähän reisilihaksilla puristelemalla.

Aika harvalla näitä tulee vastaan enää keski-ikäisen avioseksissä vaikka seksi muuten olisi miten hyvää tahansa.

Kyllä, kyllä ja kyllä...

Miten ensimmäiset kokemukset voivatkin olla niitä kiihottavimpia, jotka säilyvät aina mielessä ja sydämessä, vaikka välillä kuvittelin, että olisin jo jättänyt ne ja hänet taakseni. Muistan vieläkin tarkkaan aivan kaiken, enkä halua koskaan unohtaa: miltä poika tuntui, miten hän kosketti minua, silitti poskeani, miten hän painui vartaloani vasten. Miltä hän maistui suudellessa ja miten halukas hän oli suutelemaan minua koko ajan. Miten murtauduimme rautalangan pätkällä ikivanhan koulun kellariin, miten hän makasi minun päälläni ja harrastimme nopeaa seksiä aluksi vaatteet yllä, jolloin hän tuli housuihinsa ja minun kävi aina vähän sääliksi häntä. Kuulemma hän halusi sitä ja nautti niin paljon. Myöhemmin sitten vaatteet lähtivät.

Miten sain orgasmin äikäntunnilla vain jalkojen lihaksia jännittämällä ajatellen kaikkea tuota ja meitä. Kuinka hän halusi silittää hiuksiani ja ihasteli niitä. Kehui minua maailman kauneimmaksi ja sanoi, että voittaisin kaikki mahdolliset missikisat. Miten hän ihan vähän värähti ja huokaisi aina, jos kosketin häntä ja nytkähti jos menin lähellekään sinne. Miten herkkä kiihottumaan aivan pystyyn hän oli. En mitenkään haluu väheksyä kaikkea myöhemmin aikuisena koettua, mutta silloin tunteet kliseisesti olivat niin valtavan pinnassa, jännäsi ja tunsin, miten koko keho reagoi eri tavalla ja kihelmöi oudosti. Ihanaa, että meidän juttumme sai edetä siitä, kun alussa seukattiin 6. luokalla pidettiin salaa kädestä ja varovasti pussattiin, seuraavien vuosien seksikokemuksiin ja eteenpäin. En silti haluaisi palata ajassa taaksepäin, jos pystyisin. Kiihottaa muistella ja vaalia noita jotensakin niin uniikkeja kokemuksia. 

Vierailija
2292/3550 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin naisen kanssa ensiksi anaaliseksiä ja sitten lopussa hän imi loppuun suullaan. Mahtava orgasmi. Ei jäänyt yhteen kertaan.

Vierailija
2293/3550 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä seikalla, hän kasilla suudeltiin Juhan kanssa koulussa (terkkuja vaan♥) Nojasin seinää vasten ja kiihotuin ihan kaikesta siinä. Hän oli jumalainen suutelija. Seurusteltiin aika pitkään sen ikäisiksi kersoiksi. Vuosi sitten nähtiin kaverin häissä, jossa hän oli kuvaamassa. Sama juttu, nojasin seinään ja nautin. Ei tehty muuta kuin suudeltiin. Hän piti taas mun käsiä mun pääni yläpuolella, samaa mitä teki silloin tenavana, suuteli yhtä kiihkeästi kuin ennenkin ja kehui mitenkä seksikäs yhä olen. Kuumenin niin siitä käsittelystä ja sanoista. En tiiä, oikeastaan se, että ei menty seksiin, teki noista kerroista vielä kiihottavampia oudolla tavalla.

Vierailija
2294/3550 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain iso ja mustaa noin 30 senttistä Gambiassa.

Vierailija
2295/3550 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä seikalla, hän kasilla suudeltiin Juhan kanssa koulussa (terkkuja vaan♥) Nojasin seinää vasten ja kiihotuin ihan kaikesta siinä. Hän oli jumalainen suutelija. Seurusteltiin aika pitkään sen ikäisiksi kersoiksi. Vuosi sitten nähtiin kaverin häissä, jossa hän oli kuvaamassa. Sama juttu, nojasin seinään ja nautin. Ei tehty muuta kuin suudeltiin. Hän piti taas mun käsiä mun pääni yläpuolella, samaa mitä teki silloin tenavana, suuteli yhtä kiihkeästi kuin ennenkin ja kehui mitenkä seksikäs yhä olen. Kuumenin niin siitä käsittelystä ja sanoista. En tiiä, oikeastaan se, että ei menty seksiin, teki noista kerroista vielä kiihottavampia oudolla tavalla.

Olin kadulla ja luin lentolehtistä, jonka olin nostanut maasta. Tuuli vei sen uudestaan ja uudestaan kädestä. Taistelin hiukan kesämekon helman kanssa ja kyykkäsin, kun käteni osui nuoren miehen käteen. Maailman pehmein kosketus ojensi lapun ja se hymy ja pehmeä matala ääni. – Anteeksi, neiti. – Kiitos, herra, vastasin ajattelematta sillä äänellä kuin olisin puhunut tutulle. Kätemme olivat vieläkin yhdessä, sormet nyt kietoutuneena. Lappunen oli taas jossain who cares. Kumpikaan ei tahtonut päästää irti. Katseemme osuivat suoraan silmiin, katsoimme ja katsoimme. Kostuin mahdottomasti ja alapäässä tykytti. Teki niin mieli suudella häntä ja tajusin, että hänkin tuli parransänkensä kanssa vielä lähemmäs kasvojani ja huuliani. Jätkäporukka ehkä koutsi ja pelaajia, polttariporukka (?) saapui paikalle hänen takaa ja keskeytti hetken. Miestä lyötiin olalle, hänen täyteläisiä hiuksia pörrötettiin ja häntä kiskottiin kauemmas ja kauemmas minusta. Hän katsoi taakse, minä katsoin häntä. Unohtumaton ja käsittämätön hetki, kuin pätkä leffasta, joka ei johtanut mihinkään, mutta oli niin niin kiihottava just sen takia. Niinkuin olisimme harrastaneet upeaa seksiä koskettaen ja katsoen ja melkein suudellen.

Vierailija
2296/3550 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuskokemuksista varmaankin se kaikkein kiihottavin vie mullakin kouluun tarkemmin yläasteelle, jolloin seurasin aivan kympillä kateellisena pariskuntaa J&H ja niiden romanssia. Miten he suutelivat ja mitenkä olivat kiinni toisissaan ja tekivät pientä hankaamista vartaloilla ja muuta sellaista. Se kaikki näytti niin ihanalta ja kuumalta. Voi sanoa, että seksuaalisuuteni murrosiässä heräsi todella heidän juttua seuratessa. Kuvittelin, että poika suutelisi minua samalla tavalla, painaisi vartalolla jotakin vasten etc. En muista, että olisin reagoinut ihan samalla lailla mihinkään kiihottavaan asiaan tuon ajan jälkeen. Se oikeasti otti haltuun koko kehon ja mielen tavalla, jota ei pysty edes oikein kuvaamaan. Opettelin hyväilemään itseäni ja masturboimaan niin koviin orgasmeihin, etten aivan sellaisia ole myöskään saanut tehtyä itse tuon aikakauden jälkeen. Olin liian ujo ja arka seurustelemaan silloin.

Vierailija
2297/3550 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kadulla ja luin lentolehtistä, jonka olin nostanut maasta. Tuuli vei sen uudestaan ja uudestaan kädestä. Taistelin hiukan kesämekon helman kanssa ja kyykkäsin, kun käteni osui nuoren miehen käteen. Maailman pehmein kosketus ojensi lapun ja se hymy ja pehmeä matala ääni. – Anteeksi, neiti. – Kiitos, herra, vastasin ajattelematta sillä äänellä kuin olisin puhunut tutulle. Kätemme olivat vieläkin yhdessä, sormet nyt kietoutuneena. Lappunen oli taas jossain who cares. Kumpikaan ei tahtonut päästää irti. Katseemme osuivat suoraan silmiin, katsoimme ja katsoimme. Kostuin mahdottomasti ja alapäässä tykytti. Teki niin mieli suudella häntä ja tajusin, että hänkin tuli parransänkensä kanssa vielä lähemmäs kasvojani ja huuliani. Jätkäporukka ehkä koutsi ja pelaajia, polttariporukka (?) saapui paikalle hänen takaa ja keskeytti hetken. Miestä lyötiin olalle, hänen täyteläisiä hiuksia pörrötettiin ja häntä kiskottiin kauemmas ja kauemmas minusta. Hän katsoi taakse, minä katsoin häntä. Unohtumaton ja käsittämätön hetki, kuin pätkä leffasta, joka ei johtanut mihinkään, mutta oli niin niin kiihottava just sen takia. Niinkuin olisimme harrastaneet upeaa seksiä koskettaen ja katsoen ja melkein suudellen.

Kosketus vaikka käteen voi kyl olla kuin pala seksiä. Olen itse kosketusihminen ja tyttöystävä harmittavasti taas ei niin paljoa ole kuin mä. Tai ainakaan hän ei ole aina hoksaavinaan mun ajatusta. Jos hän tulee lähelle ja vaikka vaan hipaisee kättä tai olkapäätä tai silottaa tukkaa saatan saada oikeinkin kovan erektion. Hän saattaa sit hymyillen kommentoida jotain, että ”heti se mielessä?”. Ei ole. Toki yhdyntä on se paras osa seksiä näin mun miesnäkökulmasta, mutta sitä nauttii niin paljon jo naisen läheisyydestä ja siitä pienestäkin kosketuksesta ja omasta kovuudesta, että monta kertaa haluu jäädä siihen hetkeen pidemmäksi aikaa ja rakentaa siitä tulevaa yhdyntää.

Vierailija
2298/3550 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolaispoikana olin kesätöissä pienessä insinööritoimistossa, jonka omistaja teetti minulla myös pihatöitä virallisen työajan jälkeen. Oli helteinen perjantai-ilta, paita ja otsa märkänä kärrättiin pihalla massoja. Kun urakka alkoi olla valmistumassa, isäntä pyysi vaimoaan laittamaan saunan päälle.

Insinööri oli vaimoaan vanhempi, liekö jo toista kertaa naimisissa, vaimo nuori ja häkellytttävän kaunis lyhyissä shortseissaan, kaksi alle kouluikäistä lasta.

Kun mentiin saunaan, rouva riisuutui lapsenomaisen viattomasti, tuli istumaan seuraksemme lauteille, enkä oikein tiennyt miten piti olla.  Siinä nimittäin oli hieman sellaista ylimääräistä tuttavallisuutta  insinöörin taholta, ikään kuin hän aviomiehenä halusi esitellä nuorta vaimoaan. Ja siinä hän oli, kaikkine niine avuineen ja iloineen, joita ilkosillaan keikistelevä nainen voi miehelle tarjota. Mutta minä en ollut mies, vaan ujo poika, joka ei kertakaikkiaan tiennyt eikä uskaltanut ajatella, mitä isännän kutsu tällaiseen mahdolliseen rikostoveruuteen tarkoitti ja mitä hän minulta odotti.

Pelkäsin katsoa, pelkäsin siitä seuraavaa mahdollista erektiota, joka olisi ollut katastrofi. Mutta sitä enemmän tilanne myös kiihotti, kiihottaa vieläkin. Ehkä tuotin insinöörille pettymyksen. Ehkä tilanne oli luotu tarkoituksella tuottaa minulle tällainen sähköisenä rätisevä eroottinen elämys.

Olisiko se voinut johtaa pitemmälle, loppuun asti, siinäpä todellisesta kokemuksesta kipinän ottava fantasian mahdollisuus.

Vierailija
2299/3550 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosketus vaikka käteen voi kyl olla kuin pala seksiä. Olen itse kosketusihminen ja tyttöystävä harmittavasti taas ei niin paljoa ole kuin mä. Tai ainakaan hän ei ole aina hoksaavinaan mun ajatusta. Jos hän tulee lähelle ja vaikka vaan hipaisee kättä tai olkapäätä tai silottaa tukkaa saatan saada oikeinkin kovan erektion. Hän saattaa sit hymyillen kommentoida jotain, että ”heti se mielessä?”. Ei ole. Toki yhdyntä on se paras osa seksiä näin mun miesnäkökulmasta, mutta sitä nauttii niin paljon jo naisen läheisyydestä ja siitä pienestäkin kosketuksesta ja omasta kovuudesta, että monta kertaa haluu jäädä siihen hetkeen pidemmäksi aikaa ja rakentaa siitä tulevaa yhdyntää.

Sä oot ehkä erilainen tossa suhteessa mihin sun tyttis on tottunut. Monasti miehet tuppaa olemaan aika hätäisiä varsinkin, jos ne saa kunnon stondiksen, meneen sit siitä tavalla tai toisella eteenpäin. Harva taitaa haluta jäädä kovin pitkäksi aikaa koskettelemaan muita kuin intiimialueita, jos erektio puristaa ja oikein syöksyttää. Tosi ihanaa, että sä oot oma itsesi ja toi sun ajattelusi kuulostaa niin kiihottavalta. Toivon, että teillä menee hyvin. Kannattaa kertoa toi juttu kokonaan sun tyttöystävälle. 

Vierailija
2300/3550 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kiihottavimmat kokemukset syntyy justiin noin ”rakentamalla”, ainakin meidän suhteessa on aina ollut vähäsen sama kaava. En valita missään nimessä. Enkä sano, ettei pikaisemmat ole ihania välillä.

Ollaan erossa toisistamme, toinen luennolla, toinen töissä tai missä nyt sitten ollaankaan. Viestitellään kaikkea kiihottavaa ja miestä erityisesti tuntuu kiihottavan, jos kerron, että laitoin aamulla hameen tai mekon päälle ja lähetän kuvia. Yksi hänen mielijuttujaan on niiden helman nostelu. Mies usein kertoo, että on tylsää kuunnella jotain aihetta ja haluaa mua niin, että seisoo. Tuo saa mut aina lämpiämään.

Sitten kun tavataan jommankumman asunnolla, asutaan siis vielä erillään, mies laskee mut alleen vaikka sohvalle tai joskus matolle. Hän haluaa aina tehdä niin ja mä rakastan sitä. Suudellaan vaikka kuinka kauan ja matkitaan työntöjä kiihottaen miehen penistä ja mun vaginaa vaatteet yllä.

Kertoillaan päivästä ja puhutaan kaikkea kiihottavaa. Miten on ollut ikävä ja kaikkee. Mulla on siinä vaiheessa helma ylhäällä, jos oon mekossa/hameessa, se nousee kyllä heti kun kohdataan kämpillä ja pikkuhousut tai joskus ei mitään, mutta miehellä on vielä housut tai bokserit jalassa.

Ei pidetä mitään kiirettä.

Monta kertaa noustaan vielä istualleen ja oon hänen sylissä. Siinä suudellaan ja hellitään kauan. Kosketellaan ja mies tietää ne paikat mistä voihkaisen nautinnosta, kuten kaula ja korvanlehdet ja niskakuoppa. Miehellä on muuten aikalailla samat. Tähän asti koko aikana ei ole menty yhdyntään tai edes koskettu toistemme alueisiin. Paitsi siinä makuullaan ja istuallaan vartaloilla kyllä, muttei käsillä.    

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme