Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Yksi hyvin kiihottava muisto syntyi erään kerran paikallisbussissa ei niin kovin kauaa sitten. Istuin siihen heti rattaille varatun tilan jälkeen olevaan penkkiin, joka on ensimmäinen niistä hiukan ylempänä olevista penkeistä bussissa. Siinä rattaille olevassa välissä istuivat vastapäätä toisiaan teinityttö ja poika, ja minulla siinä yläpenkissä oli suora näköyhteys tyttöön ja tytöllä minuun, ja tytön silmät olivat about haarojeni korkeudella. Kaide oli siinä välissä toki, mutta vain läpinäkyvän pleksin muodossa.
Jotenkin alkoi kiihottaa siinä se ajatus, että tytöllä oli suora näköyhteys haaroihini, ja tunsin jäykistyväni kiihotuksesta. Laitoin aurinkolasit silmille, levitin haarani kuin haluaisin vain istua rennosti ja teeskentelin keskittyväni puhelimeeni, mutta siirsin käteni hiljaa jalkoväliin ja aloin aivan vaivihkaa painelemaan kovettuvaa kulliani. Sehän nousi aika nopeasti täyteen mittaansa ja ujuttautui vasempaan lahkeeseeni, kun sitä vähän kädellä autoin. Painoin kovana seisovaa kullia kämmenellä reittä vasten ja aloin tehdä lantiolla pientä liikettä, joka sai kullin hieroutumaan nautinnollisesti käden ja reiden välissä.
Tyttö huomasi, että jotain oli meneillään, kuten olin halunnutkin. Hän katsoi ensin tarkkaan haarojani muutaman hetken ja sitten kauniille kasvoille levisi hymy. Huomasi siis, mitä tein. Pystyin tietenkin tarkkailemaan hänen reaktioitaan mustien lasien takaa ja koska hän luuli minun katsovan puhelimesta jotakin. Jatkoin tätä vaivihkaista itsetyydytysesitystä nauttien siitä, että kaunotar oli huomannut sen ja reaktiosta päätellen ehkä salaa tykännytkin siitä. Sitten tuli pysäkki ja bussin etuosassa istunut mies nousi ylös jäädäkseen pois, joten minun oli korjattava housuja ja asentoa. Housun etumuksen korjaaminenkaan ei jäänyt kauniilta neidolta huomaamatta, vaan aiheutti toisen tietäväisen hymyn. Kohta tuli kuitenkin myös tytön pysäkki ja hän hyppäsi pois bussista, mutta niiden muutaman hetken aiheuttama kiihotus ja kiima saa edelleen kullini nousemaan teräksenkovana, kun niitä muistelen. Kiitos siis tälle tuntemattomaksi jääneelle kaunottarelle. Ehkä hänkin muistaa minut ja puuhani joskus, kun pitää liukasta pimppiään hyvänä <3
Vastaava kokemus yöbussista. Olin nuorempana matkalla siskoni luo pohjoiseen ja käytävän toisella puolella istui nuori nainen jalat taipuneena sivuttain penkillä selaten puhelintaan. Istuimme molemmat takaosassa, eikä muita matkustajia ollut sillä välillä kuin ihan edessä kaksi mummoa.
Katselin tyttöä vaivihkaa ja hänkin alkoi vilkuilla minua ja hymyili. Jatkoin tenttiin lukemista ja hän pläräsi kännyään. Ajatukseni eivät pysyneet koulussa, vaan mielikuvitus alkoi ottaa vallan. Tunsin, että kohoaa nopeasti ja hipaisin terskaa farkkujen etumustaan muodostuneen teltan päältä. Yritin peittää toimiani, mutta likka oli huomannut mitä tein. Hän tuli uteliaammaksi ja puhelin jäi hetkeksi. Hipaisin toisen kerran ja tunsin nautinnon aallon koko kropassani. Laitoin kirjaani vähän eteen ja jatkoin pientä painelua. Puskin telttaa hieman vastaan. Päätin asetella jötköäni, niin että sitä pystyi hyväilemään farkuissa kohottamalla reittä kun samalla painoin kädellä sitä.
Tyttö kurkki jo seisten oman penkkinsä edessä. Hän näki kaiken, sen miten jalkani liikkui ja minä näin hänen kauneutensa ja suloisuutensa. Tein niin nopeasti kuin voin ja tulin orkkuun. Taivutin päätä taaksepäin nautinnosta ja supistelin lastin huokaillen housuihini. Likka katsoi minua suoraan silmiin ja hymyili kauneinta hymyään. Hän nousi lähteäkseen pois pysäkillä ja mennessään kosketti varovasti olkaani. Se oli elämäni yksi rohkeimmista ja kiihottavimmista hetkistä.
Aika ennen koronaa. Maalaistalon pihalla vihkitilaisuus jos vieraat seisten seurasivat vihkitilsisuutta. Olin takarivissä, tunsin kuinka pakarasni puristettiin.
N53
Vierailija kirjoitti:
Kimppakiva puolitutun ja hänen kaverinsa kanssa, ei todellakaan mun tapaista, jäi siihen yhteen ihanaan ja älyttömän riettaaseen yöhön, oli käsittämättömän kiihottavaa kun toinen tuli niin toinen jatkoi ja sama yhä uudelleen ja uudelleen
Tuo kimppailu on ajatuksena kiihottava, mutta meillä se ei kauniisti sanottuna onnistunu ollenkaan, vaan se oli sellanen katastrofi että ei toiste, hyvät naurut siitä on myöhemmin tosin saatu illanistujaisissa, siis meidän kolmen kesken
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavimmat kokemukset ennen varsinaisia seksikokemuksia ovat mulle olleet ne tunnit istuen erään Susannan takana. Ihastellen hänen paksuja, luonnonpunertavia hiuksia jotka peittivät ihanasti tytön koko selän. Usein kynällä, mutta joskus yletyin sormilla haromaan ja hyväilemään niitä. Sain häneltä yleensä sen reaktion jota hain. Hän kääntyi ja hymyili, sanoi hiljaa ’älä’. Jos pystyin, varastin siinä suukon tai muutoin kesken tunnin jonkin härdellin aikana. Videon katsomisen tai vaikka ryhmätöiden alun viedessä huomiota, suutelin tyttöä luokan takana. Se oli silloin meidän seksiä ja mulla tietty paisui valtavasti ja seisoi aivan kipeänä. Halusin laueta ja joskus niin kävi, jos pääsin nojaamaan salaa ja vähän painautumaan Susannaa vasten siirrettäessä pulpetteja tai vastaavaa. En paljoa siinä iässä tarvinnut. Voi nuoruus….
Kouluaikojen kiihottavin kokemukseni. Olin ujo. Oli englantia viimeisinä päivinä ennen kevätjuhlaa. Käytävällä kaikui – aamuja! Juttelitte, sinä ja Maria, jostain, nauroitte. Minä kiihotuin vartalostasi ja kuinka paljon kasvoistasi. Olit niin klassinen. Tunsin painetta alapäässä ja lantiota työnnätti eteen. Istuin herkän jättierektioni kanssa kielistudiossa sinä ja ystäväsi takanani. Liikautin itseäni vähän ylöspäin tuolissa, jotta se saisi edes vähän hankausta. Olin olevinaan taas…ja taas korjaavinani istuma-asentoa ja katsoin sinua. Kuiskitte jotain, ehkä siitä mitä tein. Olit niin kaunis, ja kun katsoit takaisin ja purkauduin samantien vaatteisiini. En voinut estää sitä, enkä halunnut! Kaksoistunnilla en lähtenyt vessaan, seuraavalla tauolla menin kohti invaa ja löysin sinut ja badboy Metallica-Kartsan suutelemasta juhlasalin käytävän siivouskomerossa. Paikka oli yleensä tosi hiljainen, etenkin siihen aikaan päivästä ja päätitte laskeutua lattialle. Rakastelitte päällekkäin maaten ja minä katselin ovenraossa, kiihotuin ja tunsin niin kateutta. Laukesin uudestaan housuihini panemalla invavessan seinää. Se oli niin niin niin noloa, mutta silloin vain kiihottavaa.
Seurustelin kerran miehen kanssa, jolla isot ja rumat jalat. Pidin niitä jostakin syystä kiihottavina. Kun sitten rohkaistuin niitä hyväilemään ja nuolemaan, niin jokin yhteys näytti olevan kalun ja jalkojen kanssa, stondis oli yhtikkiä jäätävä. Kerran sitten tämän esileikin rohkaistuin viemään pidemmälle. Pyysin miestä runkkaamaan minua noilla jaloillaan. Se oli menoa ja märkyyttä, kun tuo ruma ja suuri hieroi klitorista ja pujahteli vähän fistaushengessä edemmäksikin.
Vanhan lukio-yläaste-koulurakennuksemme kellari-alakerrassa oli pimeän käytävän päässä pari luokkaa, jonne useinkin hakeuduin erään A...n kanssa yhtä aikaa ja yritin olla sellaiseen aikaan, että muita ei paljon olisi. Hänkin tuli usein tahallaan silloin. Hän ei ollut mikään erityinen seksipakkaus, mutta jotenkin kiehtovan kiihottava ja mukava. Meillä synkkasi aina oikein hyvin. Hyväilin häntä pikaisesti monet kerrat selästä puseron alta pakaroille asti vähän ja hipaisin sieltä täältä muutenkin. Katselimme toisiamme usein silmiin syvälle kun juttelimme. Se kiihotti hurjasti silloin ja hän ei vastustellut yhtään niitä salaisia kosketuksia.Meillä oli sitten joskus autossa eräisiin koulun bileisiin mennessä yhdessä pimeällä levähdysalueella kunnon käsihoitoa ja suutelua. Hän antoi tehdä sormetusta ihan loppuun , laukesi ääneen ja teki minullekin kyllä käsin orkun, mutta ei millään suostunut yhdyntään takapenkillä, vaikka kondomeja oli. Sitten hän alkoi seurustella toisen kanssa enkä koskaan saanut seksiä.
Myöhemmin , opiskeluaikana olimme eri paikkakunnilla. Ekan joululoman aikana hän soitti , kun olikin vapaa silloin ja pyysi, että tulisinko käymään viikonlopuksi hänen luonaan opiskelukämpillä joulun jälkeen. Olin aikanaan lakkiaisissa kertonut olevani erittäin halukas rakastelemaan koska vain hänelle sopisi ja nyt hän sitten vihjaillen halusikin , kun oli kuulemma ollut liian pitkään ilman miestä ja muisteli juttujamme. Silloin minä olin juuri aloittanut jonkinlaisen ei-ihmeellisen suhteen enkä sitten saanut lähdetyksi sinne vaikka olisi varmasti ollut kiihkeää seksiä ja mihin asti se pitkä tunteminen olisikaan johtanut, se jäi arvoitukseksi. Hän tietenkin siitä loukkaantui. Olen rohkeuden puutettani kyllä katunut monet kerrat paljon.
Taitaa aika monella olla jotenkin lässähtänyt seksielämä, tai ei sitä ollenkaan, kun elämän kiihottavimmat kokemukset ovat olleet jossain kouluaikoina tms... En siis vähättele noita kokemuksia, mutta eikö mitään kiihottavaa ole sitten sen jäkeen ollut?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa aika monella olla jotenkin lässähtänyt seksielämä, tai ei sitä ollenkaan, kun elämän kiihottavimmat kokemukset ovat olleet jossain kouluaikoina tms... En siis vähättele noita kokemuksia, mutta eikö mitään kiihottavaa ole sitten sen jäkeen ollut?
Huvittavaa lukea kuinka 50-60 vuotiaille elämän kuumimmat ja kiihottammat tapaukset sattuneet peruskoulun yläasteella
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi lässähtäneeksi, mutta kun yhdessä on yli 20 vuotta oltu niin tietyllä tavalla se arki laskeutuu makuuhuoneeseenkin vaikka seksi hyvää onkin. Nuorena kaikki kuitenkin on uutta ja ihmeellistä eri tavalla kun keski-ikäisenä ja se on ihan ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi lässähtäneeksi, mutta kun yhdessä on yli 20 vuotta oltu niin tietyllä tavalla se arki laskeutuu makuuhuoneeseenkin vaikka seksi hyvää onkin. Nuorena kaikki kuitenkin on uutta ja ihmeellistä eri tavalla kun keski-ikäisenä ja se on ihan ok
Jep, just näin. Ja ainaki mulla on, että nuoruuden kokemukset vetää siinä mielessä ykkössijaa, koska tuntuu, että kaikki vaa tapahtuu luonnollisesti. Vaikka ekoilla kerroilla jännittää, mutta sekin on vaa kiihottavaa. Suorituspaineet katoaa nopeasti ja seksiä on tosi paljon. Orgasmit on hurjia, koska niitä ei tartte "tehdä", vaan kiihkossa nauttii ilman elämän stressejä ja niin vapaana kuin voi. Tottakai vanhempana voi kokea ja kokee kaikkea kiihottavaa, mutta niinkuin joku totesi, noi nuoruusmuistot tuppaa lokeroimaan ihan erikseen. Elämä vie ja se on todellakin ok.
Viitisen vuotta takaperin hieman alle kolmekymppisenä laivalla työreissusta palatessani, samaan yökerhon pöytään istui kaksi noin 50 vuotiasta naista, hyvännäköisiä, laittautuneita ja sopusuhtaisia perheellisiä vaimoja. Siinä juteltiin kaikenlaista ja otettiin muutamat lisää, kunnes vieressäni istuva laittoi pöydän alla kätensä huomaamattomasti lähelle haaroväliäni ja piti sitä siinä kunnes alkoi liikuttelemaan kättään hitaasti. Tottakai hän tunsi jossain vaiheessa kovettuvan kaluni ja jätti kätensä siihen päälle välillä puristellen. Hänen kaverinsa lähti tiskille, jolloin tämä lady kosketti kielellään hitaasti korvanlehteäni kuiskaten että olisiko jotain suunnitelmia loppuyöksi, hieroen samalla kaluani housujen päältä. Jostain ihmeen syystä en siinä vaiheessa laittanut kättäni hameen alle hänen jalkoväliinsä, joka todennäköisesti olisi ollut melko kostea. Kaverinsa palasi pöytään ja aikamme siinä vielä istuskelimme melko samanlaisissa flirttailevissa tunnelmissa. Päätin kuitenkin lopulta lähteä omaan hyttiini, ja samoin tekivät hekin, koska kotopuolessa oli eräs henkilö jonka kanssa olin muutaman kerran tapaillut, vaikka emme vielä seksiin asti olleet edenneet. Seuraavana aamuna ennen laivan perille saapumista, moikkasimme hymyillen kohdatessamme tax free myymälässä.
Vaikka joskus tulee edelleen mieleen varsinkin itseäni tyydyttäessä, minkälaista tämän tuntemattomaksi jääneen naisen kanssa olisi ollut, tai kenties heidän molempien samaan aikaan ja minkälaisen kokemuksen olisin siitä saanut, on silti jotenkin kiihottavaa että tämä kohtaaminen ei edennyt pidemmälle vaan loppu jäi niin sanotusti oman mielikuvituksen varaan. Ja tämä silloin vasta tapaamani henkilö on nykyinen seurustelukumppanini, joten en joudu potemaan myöskään huonoa omaatuntoa yhden yön tyhmyyksien takia, vaikka asia välillä mieltäni salaa kiihottaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Vaikka joskus jotain uutta kokeillaan ja jotkut jutut jäävät säännöllisiksikin, uutuudenviehätys meni jo 20 vuotta sitten. En minä seksiä tylsäksi tai lässähtäneeksi sanoisi, mutta ei se enää samalla tavalla tajuntaa räjäytä kuin teinipoikana. En silti hingu vaihtamaan, koska parisuhteessa on paljon muutakin seksin lisäksi ja pettäminen en ala. Seksiä on säännölliseati ja hyvä niin.
Tämä kokemus menee tuonne neljännesvuosisadan ikäpaalun paikkeille, nuoruuteen, muttei ihan lukiovuosiin, vaikka tavallaan sivuaa kyllä niitä. Menin lukioon naapurikaupunkiin ja tapasin siellä tytön, joka oli abi. Hän näytti tummanpunaisessa abihupparissakin ja tiukoissa farkuissa niin seksikkäältä, ja oi ne paksupokaiset silmälasit ja suklaahiukset usein pitkällä ponnarilla selässä viimeistelivät paketin. Haaveilin ja halusin häntä, mutta ikäero, huimat kaksi vuotta, tuli mielessäni vastaan. Hänkin katseli minua ja kosketti kerran käteeni ja silitti sitä arasti, yksi kiihottavimmista tapahtumista, mutta tosiaan siihen me jäätiin siinä ajassa. Seuraavana keväänä hän oli poissa arjestani, ja jatkoin sen pari vuotta, mutta en koskaan unohtanut.
Tavattiin uudelleen sattumalta, kuin jostakin johdatuksesta, kauppaketjun koulutuksessa ja sama sähkö välillämme oli tallella. En tiennyt hänen statuksestaan mitään, tai muutenkaan hänen henk.koht. elämästään. Tiesin sen, että hän oli samalla alalla. Kävi nopeasti selväksi, että olimme sinkkuja ja viikon kurssituksen aikana aloimme nojailla kuin teinit ja suudella aina tauoilla. Nyt olin se rohkeampi ja ”lukitsin” J:n käsistä selkä vasten superhiljaisen palokäytävän seinää samalla suudellen ja hyväillen rintoja ja tytön vartaloa hänen orkkuunsa asti. Olin nyt häntä aika paljon pidempi ja tuo tuntui tärkeältä silloin, varsinkin kun koulussa olin niin lyhyt. Tunsin nyt oloni miehekkääksi kropassani, ja kiihotin nuorta naista ja kiusasin itseäni sen minkä kerkesin. Kiehnattiin ja kerran päädyin niin lähelle, että oli pakko antaa tulla ja roiskuta pitkin seinää. J. katseli sitä kauniit silmät suurina ja hymyili.
Kurssin aikana emme ihme kyllä menneet pidemmälle, tuntui, että se olisi voinut tapahtua koska tahansa. Sen verran paljon seksuaalista jännitettä oli ilmassa. Tuo aika tuli paljon myöhemmin, koska urat veivät sitten erilleen joksikin ajaksi, mutta yksin tuo kokemus, kun taas tapasimme ja etenimme äkkiä niin, että esileikimme puolijulkisesti, mutta pidättäydyimme yhtymästä, on jäänyt muistoihini yhtenä upeimmista.
Eräänlainen työpaikkaromanssi jokunen vuosi sitten. Olin toisinaan iltaduunissa toimistossa. Vanha Xerox temppuili ja ”temppuili” vähän väliä ja komeista komein korjaaja kävi sitä katsomassa, ja minua. Rakastelimme päällekkäin siellä missä sattui olemaan rauhaa, vapaata ja tilaa. Hän oli lähetyssaarnaajan suvereeni mestari, enkä voinut muuta kuin saada ja kovaa. Mies oli myös loistava suutelija. Hän vei pelkillä vaativilla suudelmillaan mut usein rajan yli orgasmiin. En ollut koskaan kokenut samanlaista paloa.
Rakastelimme tukevassa suuressa puumajassa, jonka hänen isä oli tehnyt hänelle ja hänen pikkuveljelle heidän lapsuudessa. Jo pelkästään kiipeäminen sinne koko ajan tulevaa seksiä ajatellen kiihotti niin ja se, miten jännittävä, jotenkin romanttinen ja samalla vaativa ja pidättelemätön hän oli. Rakastin sitä huomiota, jota häneltä aina sain. Tunsin itseni tosi halutuksi, kun hän suuteli varoen tukkaani, kuiski korvaan, miten olen hänen tyttönsä ja hän haluaa riisua minut ja sitten äkkiä näykkäsi sitä. Sain väristyksiä. Olin 41 ja hän 28.
Kävelin vähän ja katselin paikkoja. Hän piti minua koko ajan kevyesti kädestä ja yhtäkkiä kiskaisi lujaa tiiviisti kiinni itseensä suudellen kovaa ja alkoi riisua takkiani hitaasti. Koskin häntä housujen päältä ja suutelin korvan ja kaulan välistä ihoa ja vähän kaikkea mihin yletyin ja pystyin, mutta hän johti tapahtumia. Hän alkoi yhtäkkiä näykkiä kaulaani lujaa ja tuntui, että jalat ovat kuin smoothieta.
Rakastelimme aina lähetyssaarnaajassa ja riisuimme vaatteita vain niin paljon kuin oli pakko ja sitten hän levitti takkinsa majan lattialle ja ojentauduimme hiljaa ja varovasti sen päälle. Lihaksikas, seksikäs nuori miesvartalo peitteli minut. Hän oli niin hallitseva ja kokonaan päälläni, antauduin automaattisesti ja nautin. Niin kävi aina hänen kanssaan. Paksuus sisälläni otti omansa yhtäkkiä rajusti ja nopeasti ja taas tosi paljon hitaammin. Välissä hän piteli minua käsistä ja suutelimme pitkiä suudelmia ja katsoimme silmiin.
Vaikka ulkona ja majassa oli aika vilpoista, sitä ei huomannut ollenkaan. Kesään oli vielä matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa aika monella olla jotenkin lässähtänyt seksielämä, tai ei sitä ollenkaan, kun elämän kiihottavimmat kokemukset ovat olleet jossain kouluaikoina tms...
Melkein väistämättä ne elämän loppuun saakka mielessä säilyneet äärimmäisen kiihottavat kokemukset ovat jotain sellaista mitä teki tai näki ensimmäistä kertaa.
Siis jotain mikä aiheutti sellaista kiimaa että oli sitten tyttö tai poika niin sai orgasmin melkein pelkästä katselusta tai vähän reisilihaksilla puristelemalla.
Aika harvalla näitä tulee vastaan enää keski-ikäisen avioseksissä vaikka seksi muuten olisi miten hyvää tahansa.
Ensimmäinen kimppapano lähes neljännesvuosisata sitten lomaromanssin ja hänen poikakaverinsa kanssa palattuamme Suomeen. Tyttö sai kunnolla erikseen ja kolmistaan ja nuoria kun olimme, kuntoa ja liikkuvuutta löytyi toinen toistaan villimpiin toteutuksiin. Ensimmäisestä kerta oli tässä asiassa ehdottomasti se kiihottavin kokemus.
Kiihottavin kokemukseni oli kun seurailin baaritiskini takaa kurvikasta naisasiakasta (30v n) joka nautti
hänelle baarimikkona tekemääni gintonic juomaa.
Kysyt mikä siinä niin kiihottavaa oli. Olin terästänyt hänen juomansa omalla spermallani. Spermani olin
etukäteen säilönyt baarin jääkaappiin odottamaan sopivaa käyttöä. Tuo spermalasti oli helppo baaritiskini suojassa lisätä naisasiakkaan juomaan.
Menee vähän tuonne nostalgiaosastoon.
Miehen kanssa muisteltiin omaa koulutaivalta yhtenä sateisena iltana. Mietittiin vieläköhän meidän vanha ala-aste on pystyssä ja minkä näköinen / kuntoinen se on nykyään. Asutaan nyt isomassa kaupungissa ja koulu on jonkun matkan päässä pienemmällä paikkakunnalla. Ex tempore lähdettiin autolla ajeleen ja sitä koulua katsomaan. Molemmat muistetaan paljon juttuja noilta vuosilta. Mies sanoi, että ihastui muhun totaalisesti kuutosella, itse olin silloin viitosella ja muistan kyllä ne ihanat pitkät katseet.
Saavuttiin pihaan ja pian tajuttiin, että rakennus oli hylätty, kaikki pihavalot oli sammutettu. Täysi kuutamo oli ainut valon lähde. Koulua kiersi jotkut telineet ja teipit ja jäteastioita näkyi useampi. Pääteltiin, että purkutuomio oli tullut. Sade oli lakannut ja käveltiin pihalla. Keinut oli vielä paikoillaan ja myös kiipeilyteline, joskin vähän hajalla. Iso liukumäki oli myös tallella. Laskettiin huvikseen siitä pari kertaa ja tosi hauskaa oli paitsi, että vaatteet ja varsinkin housut likaantui ja kastui aika pahasti. Ruvettiin sit siinä suuteleen ja mies kertoi, että olisi halunnut suudella mua jo silloin kun laskettiin siitä viimeksi. Kaaduttiin ränniin makuulleen pussaileen lisää ja yks asia johti toiseen ja kohta oltiin riisuttu märät housut pois ja rakasteltiin täysillä. Ne miehen ihanat sanat ja koko jännä tilanne kiihotti vaan lisää. Huohoteltiin vielä makuullaan ja suudeltiin, kun kuultiin ääniä jostain läheltä ja tulikin kiire lähteä.
Otettiin märät housut kantoon ja juostiin lujaa autolle. Ei nähty ketään missään ja ajettiin nopsaa pois. Naurettiin vaan koko kotimatka. Otettiin iso rantapyyhe takakontista ja mies repäsi sen kahtia. Kiedoin sen lanteille ja mies sen toisen puolen. Mentiin nopeaa rappuun ja äkkiä ovelle ja päästiin takaisin asuntoon.
Kimppakiva puolitutun ja hänen kaverinsa kanssa, ei todellakaan mun tapaista, jäi siihen yhteen ihanaan ja älyttömän riettaaseen yöhön, oli käsittämättömän kiihottavaa kun toinen tuli niin toinen jatkoi ja sama yhä uudelleen ja uudelleen