Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2241/3550 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa, että yks viikonloppu kahdestaan vanhassakotona tyttöystävän kanssa edgettämistä/ handjobeja/ suuseksiä on/ off tyyliin. Varmaan ehkä viitisentoista yhdyntääki 2 päivään + 2 yöhön mahtui. Koko ajan härnäämistä puolin ja toisin. Yritin saada suudella ja koskettaa tyttöä ja hän leikkimielisesti karkasi multa. Ei antanut sattua, mut sanoi että panettaa ja on märkänä, nännit on pystyssä ja ”silleen vähän arat” ja niin edelleen seksikkäällä äänellä ja sillä katseella. Joskus painoin tytön seinää vasten, nostin kädet ylös ja lukitsin ne mun käteen seinälle ja tein toisella kädellä siinä hänelle ihanaa. Nain tyttöä koko vartalolla vaatteiden päälle, hän veti multa pöksyt alas ja otti suuhun muutamaksi sekaksi. Hieroi kädellä hitaaaaaaasti. Puheli kaikkea ”sä oot aina niin kiimassa ja upeen kovana” ja sellaista. Mulla seisoi tietysti jatkuvasti. Olin ”heikko” enkä päässyt tytöltä pakoon :) Hän ei antanut lupaa laueta, vaan mun piti pidätellä siihen asti kun hän antoi panna tai lipsautin sisään ja sit pantiin. Nuolin ”käskystä” ja edgetin tyttöä, samalla kiusasin itseeni ja häntä lisää makaamalla tiukasti päällä ja työntelemällä sykkivää punapäistä erektiota paljaana tytön vartalolla masun päällä edestakaisin. Blueballssit kun sai purkaa, ah miten mahtavalta tuntui panna kovaa… Kaikkee semmosta upeaa leikkiä.

Vierailija
2242/3550 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/3550 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy sanoa, että yks viikonloppu kahdestaan vanhassakotona tyttöystävän kanssa edgettämistä/ handjobeja/ suuseksiä on/ off tyyliin. Varmaan ehkä viitisentoista yhdyntääki 2 päivään + 2 yöhön mahtui. Koko ajan härnäämistä puolin ja toisin. Yritin saada suudella ja koskettaa tyttöä ja hän leikkimielisesti karkasi multa. Ei antanut sattua, mut sanoi että panettaa ja on märkänä, nännit on pystyssä ja ”silleen vähän arat” ja niin edelleen seksikkäällä äänellä ja sillä katseella. Joskus painoin tytön seinää vasten, nostin kädet ylös ja lukitsin ne mun käteen seinälle ja tein toisella kädellä siinä hänelle ihanaa. Nain tyttöä koko vartalolla vaatteiden päälle, hän veti multa pöksyt alas ja otti suuhun muutamaksi sekaksi. Hieroi kädellä hitaaaaaaasti. Puheli kaikkea ”sä oot aina niin kiimassa ja upeen kovana” ja sellaista. Mulla seisoi tietysti jatkuvasti. Olin ”heikko” enkä päässyt tytöltä pakoon :) Hän ei antanut lupaa laueta, vaan mun piti pidätellä siihen asti kun hän antoi panna tai lipsautin sisään ja sit pantiin. Nuolin ”käskystä” ja edgetin tyttöä, samalla kiusasin itseeni ja häntä lisää makaamalla tiukasti päällä ja työntelemällä sykkivää punapäistä erektiota paljaana tytön vartalolla masun päällä edestakaisin. Blueballssit kun sai purkaa, ah miten mahtavalta tuntui panna kovaa… Kaikkee semmosta upeaa leikkiä.

Sulla on varmaan aika herkässä kun viitisentoista kertaa laukesit 😂. Et ehtinyt panemaan lainkaan!

Vierailija
2244/3550 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan aika herkässä kun viitisentoista kertaa laukesit 😂. Et ehtinyt panemaan lainkaan!

Oli herkässä ja ehdin panemaan. :)

Huom. 2 päivää ja 2 yötä...

Vierailija
2245/3550 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi Vapun kanssa vappuna.

Vierailija
2246/3550 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistytön häissä olin aivan lumoutunut yhdestä morsiusneidoista. En tuntenut häntä ennalta, enkä ollut koskaan nähnyt yhtä kaunista ihmistä. Kun tanssit alkoivat, menin heti hakemaan häntä. Hikoilin ja tärisin, mutta menin ja pokkasin. En nähnyt hänellä seuralaista koko aikana ja ajattelin, että voisin kysyä häntä treffeille. Tanssimme lähekkäin ja tein mitä osasin parketilla. En kuitenkaan tosi ujona rohjennut kysyä häntä ulos tai tehdä mitään muutakaan elettä romanttiseen suuntaan. Nautin siitä tunnelmasta ja hänen kauneudestaan ja tuoksustaan. En koskaan unohda sitä tanssia, menimme vain pari hidasta kappaletta. Juttelimme mukavia ja kiittelimme lopuksi. 

Vierailija
2247/3550 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla oli perinteiset vappujuhlat ja mieheni kanssa lähdimme paikalle yo-lakit päässä. Seisoskelimme tungoksessa, koska paikalla esiintyi eräs tunnettu pop-yhtye. Mies kuiskasi, että häntä haluttaa ja vartaloni on niin kaunis. Tuntui ihanalta kuulla ja tuntea hänen pullotuksensa peppuani vasten. Se oli kuin seksiä ja vielä, kun hän ihan vähän liikutti sitä minua vasten. Sain orgasmin, vaikka aluksi yritin tapella sitä vastaan. Mies piti toisella kädellään kiinni lanteiltani ja siirsi hiuksiani. Hän suuteli niskaani ja yritin pysyä vaiti.  

Vierailija
2248/3550 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme katsomassa yhteisen kummipoikamme salibandypeliä ja jotenkin siinä sitten ajauduimme tilanteeseen, että rupesimme koskettelemaan toisiamme. Minulla oli eväsreppu sylissä peittämässä ja miehellä minun käsilaukkuni. Halli oli pieni ja katsomo oli puolityhjä. Me istuimme siinä melkein tyhjässä osiossa ja osat erotti iso kuuluttamohökkeli keskellä. Muutama penkkirivi ylempänä istui pari teinipoikaa ja heillä oli puhelimet kovassa käytössä. Ehkä he kuvasivat meitä, ehkä eivät. Vaihdoimme suudelmia ja työnsin pikkuisen lantiota miehen taitavia ja kiusaavia sormia vasten ja samoin hän minun liikkuvan nyrkkikäteni rytmissä. Etenimme siihen pisteeseen, että molemmat tulimme. Aivan sairaan voimakas orgasmi ja tulin kouristellen miehen sormiin. En saanut oltua enää aivan täysin hiljaa. Kysyin hengästyksissä, haluaako hän tulla suuhuni ja hän nyökkäsi. Tein tilaa ja otin hänet vain huulilleni ja hän painoi syvempään ja antoi tulla samalla vähän pökkien ja voihkien hiljaa purskahdusten tahdissa. Otin paperia laukusta ja pyyhin suupieliä ja sitten paniikissa vilkaisin olan yli ja ympärilleni. Ylhäällä takana pojat räpläsivät luurejaan ja pokkana vaan sitten jatkoimme ottelun katselua. Mies suukotti minua vähän väliä poskelle ja puhui kiihottavia.

Vierailija
2249/3550 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan juhlissa kolmen kimppa.

Olin uudehko työntekijä ja omistajaesimies kyseli miten olen viihtynyt siinä samalla vilkuillen työpaikan naisia. Olin parikymppinen mies ja pomo lähemmäs kuusikymppinen ukko. Juteltiin naisista ja sanoin, ettei ole vakituista tyttöystävää. Pomo vastasi, että sitten saan nauttia elämästä vapaasti ja kokeilla irtoisiko. Hän uteli, että onko täällä ketään kiinnostavaa. Sanoin yhden nimen. Mua nelisen vuotta vanhemman naimisissa olevan parin lapsen äidin. Hän innostui, että siinä onkin oikein hyvännäköinen ja kiva nainen. Ujostelin, että on varattu. Pomo sanoi, että voi ryhtyä puhemieheksi, mutta siinä tapauksessa myös hän haluaisi saada pillua ja miten olisi kolmen kimppa, jos hän hoitaa puhumisen. Epäilin haluaako naimisissa oleva nainen antaa kahdelle vieraalle, mutta ajatus alkoi kiihottamaan. Pomo käski hakea naisen meidän seuraksi.

Naisen tultua meidän seuraan, pomo ehdotti melko pian, että jatkettaisiin kolmistaan yksityispuolelle. Toimiston yhteydessä oli asunto.

Asunnossa pomo sanoi naiselle, että mä kehuin sitä kauniiksi. Nainen kiitti ja hymyili mulle. Pomo mainitsi tulospalkkion ja miten sen saavuttamista voisi avittaa. Totesi, että kolmen kimpalla saisi hyvät bonukset ja iski silmää. Nainen suostui ja pomo ehdotti, että tulee mun syliin.

Nainen kävi istumaan reisille ja suuteli mua. Varovasti koskettelin ja hyväilin häntä. Suudeltiin.  Mulla alkoi jäykistyä. Huomasin pomon ottaneen oman kalunsa esiin meitä katsellessa ja runkkasi.

Riisuimme toisiamme. Pomo veti naisen luokseen ja suuteli hän kanssaan. Samalla nainen hyväili sen penistä.

Lopulta eri vaiheiden jälkeen pomon ottaessa naista takaapäin laukesin naisen suihinottoon. Toisen kierroksen otimme kumpikin erikseen toisen katsoessa yhdyntää. En tiedä kumpi tuntui kiihottavammalta. Se, että rakasteli naista pomon katsellessa vai katsella pomon rakastelua naisen kanssa.

Vierailija
2250/3550 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva appiukko ajoi meitä kotiinsa tulevan vaimon opiskelupaikkakunnalta, jossa meidän kiihkeä seksi jäi kesken, koska solukämpän ovikello soi. Jäin niin lähelle, että melkein sain siemensyöksyn ilman kosketusta kävellessä peniksen heiluessa pystyssä ennen kuin ehdin veskiin. Olin herkkä joo; pari työntöä lavuaarin reunaan ja lensi pitkin peiliä. Onneksi kämppis oli luennolla. Takapenkillä tyttöni jatkoi koskettelua; työnsi käden mun pöksyihin ja sai aikaan heti seisokin. Hivelin vaginaa farkkujen päältä, en uskaltanut muuten; hän oli myös tuollalailla herkkä. Sitten neiti yhtäkkiä avasi mun housuni kokonaan. Heikosti koetin kieltää häntä ja napata niskatyynyä hattuhyllyltä näköesteeksi siinä onnistumatta. Penis seisoi takakenossa hoikkaa mahaa vasten; tyttöni hieraisi kädellä sitä pari kertaa, enkä pystynyt hallitsemaan tilannetta. Spermaa roiskui paineella pitkin mun kaulaani ja leukaani. Katseesta päätellen häntä kiehtoi tuo. Koetin kääntyä ja ottaa takintaskusta nenäliinaa, mutta kun yritin liikahtaa, sitä lensi vielä lisää: tottakai appiukon penkin selkämystään. Appi puhui puhelimessa ilman hf:ää silloin; keskittyi liikepuheluun ja ehkä ajamiseen; ei vissiinkään huomannut mitä teimme. Siistin autoa ja itseäni miten vaan kykenin pienellä paperinpalalla. Neitini nauroi ja suuteli mua.   

Vierailija
2251/3550 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavimmat kokemukset ennen varsinaisia seksikokemuksia ovat mulle olleet ne tunnit istuen erään Susannan takana. Ihastellen hänen paksuja, luonnonpunertavia hiuksia jotka peittivät ihanasti tytön koko selän. Usein kynällä, mutta joskus yletyin sormilla haromaan ja hyväilemään niitä. Sain häneltä yleensä sen reaktion jota hain. Hän kääntyi ja hymyili, sanoi hiljaa ’älä’. Jos pystyin, varastin siinä suukon tai muutoin kesken tunnin jonkin härdellin aikana. Videon katsomisen tai vaikka ryhmätöiden alun viedessä huomiota, suutelin tyttöä luokan takana. Se oli silloin meidän seksiä ja mulla tietty paisui valtavasti ja seisoi aivan kipeänä. Halusin laueta ja joskus niin kävi, jos pääsin nojaamaan salaa ja vähän painautumaan Susannaa vasten siirrettäessä pulpetteja tai vastaavaa. En paljoa siinä iässä tarvinnut. Voi nuoruus….

Vierailija
2252/3550 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin kokemus kun olin viime kesänä Saksassa. Latvialainen jääkiekkoilija, jonka olin tavannut baarissa, pani mua paksulla kalullaan rajusti koko yön hotellihuoneessa, välillä myös ikkunan edessä niin, että joku todennäköisesti näki. Niistä sen isoista ja lihaksikkaista pakaroista oli kiva pitää kiinni.

Vierailija
2253/3550 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo eläkeiässä oleva varattu mies. Käyn kuitenkin työssä tuuraajana. Työpaikalle oli ilmestynyt n. kolmikymppinen isorintainen nainen. Tutustuimme ja juttumme meni "navan" alapuolelle.

Himoitsin häntä, mutta halusin olla ystävä. Aikaa kului ja rohkeennuimme puhumaan seksistäkin. Niimpä hän kerran taas kertoi kokemuksistaan ja lopuksi kertoi, ettei hän ole nähnyt sitä kun mies runkkaa.

Sanoin hieman vitsinä, että sen näkeminen järjestyy kunhan hän näyttää mulle rintansa.

Ja hän näytti ja mie laskin housuni ja runkkasin. Myöhemmin toisenkin kerran jolloin en jännittänyt niin paljoa vaan todellakin nautin, tein sen hitaasti nautiskellen.

Kiihottuiko nainen tuosta, sitä en osaa sanoa, mutta mie opin tykkäämään tuosta ja odotan seuraavaa mahdollisuutta

Vierailija
2254/3550 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kylpylän sekasaunassa kaksi itseäni nuorempaa naista. Ja koska minulla on uimapukufetissi, niin minulla seisoi. Naiset kertoivat olevansa lomalla ja että he majoittuvat kylpylän hotellissa. He kertoivat huoneen numeron ja päädyimme harrastamaan kimppakivaa. Sitä kesti neljä päivää.

Se. Oli. Parasta! :D M24

Vierailija
2255/3550 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantyyppistä täällä myös. Mun kiihottavin kokemus kouluajoilta ja kaikista kiihottavin tirkistelykokemus. Kerroin varmaan tämän jo täällä jossain. Itse olin kovin ujo ja arka poikien suhteen ja kyllä muutoinkin koulussa. Seurailin yhtä ylemmällä luokalla olevaa paria ja haaveilin salaa samalla tietysti omasta poikaystävästä. Yhtenä päivänä lähdin vessaan kesken tunnin ja näin heidät käytävällä palovälioven nurkalla suutelemassa kiihkeästi ja kiehnaamassa. Näytti siltä, että homma oli menossa ihan kunnolla yhdyntään. Ketään muita ei näkynyt missään. Puhelinkameroita ei ollut mulla, eikä oikein kellään vielä silloin. Elettiin 90-luvun ihan loppua. Menin portaiden kaiteen alapuolelle niin, että näin heidät aikalailla hyvin ylemmän kerroksen lattian tasosta. Tyttö nojasi selin seinään housujen vyötärö vähän alempana ja poika laski housujaan perseen alapuolelle. Tyttö kohotti toista jalkaansa. Poika painui muutaman kerran polvet koukussa voimakkaasti ja nopeasti tyttöä vasten, kääntyi sivuttain ja runkkasi tosi runsaat spermaroiskeensa seinälle. Niin kiihottavan näköistä. He suutelivat ja halailivat vielä jonkun aikaa samalla, kun he korjailivat vaatetustaan ja tyttö suki hiuksiaan. Poika kaivoi taskusta paperia ja pyyhki seinää tytön katsellessa ja hymyillessä. He jatkoivat matkaa eri suuntiin käytävällä. Mä lähdin takaisin tunnille kiihotuksesta kosteana ja yhä pissaa pidätellen. Niin monta yötä fantasioin olevani se tyttö ja halusin tuntea pojan kiihkon samalla tavalla kuin hän tunsi nojatessaan siellä nurkassa. Masturboin ja haaveilin ja kiihottaa yhä niin paljon muistella tuota pariskuntaa. 

Kiihottavin tirkistelykokemukseni sattui ollessani töissä ja näin myös ekan kerran seksiä. Olin vanhan peruskoulun siipilaajennuksen takana viemässä roskia teknisen työn kansalaisopistopiirin jäljiltä myöhään iltapäivällä tunteja koulun jälkeen. Oli lämmin kevät ja siivoilin silloin usein niitä tiloja. Betonisillan takana laskevassa kulkuväylässä kellariin ja öljykattilahuoneeseen makasi nuori tyttö farkut levällään ja kiharatukkainen poika hänen jalkojensa välissä takapuoli paljaana. Se näytti niin tajuttoman kiihottavalta, kuinka he suutelivat ja rakastelivat kiihkeästi siinä. Olin 19 v.

Vierailija
2256/3550 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappuseksi Vapun kanssa oli mahtavaa ja äitienpäivän aamuseksi vielä kiihottavampaa, kun aikuiset lapsemme olivat yläkerrassa. Näyttivät vielä nukkuvan, niin ruvettiin hommiin.

Vierailija
2257/3550 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vappuseksi Vapun kanssa oli mahtavaa ja äitienpäivän aamuseksi vielä kiihottavampaa, kun aikuiset lapsemme olivat yläkerrassa. Näyttivät vielä nukkuvan, niin ruvettiin hommiin.

Mikäs sen kiihottavampaa. Hillitä ääniä ja yrittää pysyä peiton alla.

Vierailija
2258/3550 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavin tirkistelykokemukseni sattui ollessani töissä ja näin myös ekan kerran seksiä. Olin vanhan peruskoulun siipilaajennuksen takana viemässä roskia teknisen työn kansalaisopistopiirin jäljiltä myöhään iltapäivällä tunteja koulun jälkeen. Oli lämmin kevät ja siivoilin silloin usein niitä tiloja. Betonisillan takana laskevassa kulkuväylässä kellariin ja öljykattilahuoneeseen makasi nuori tyttö farkut levällään ja kiharatukkainen poika hänen jalkojensa välissä takapuoli paljaana. Se näytti niin tajuttoman kiihottavalta, kuinka he suutelivat ja rakastelivat kiihkeästi siinä. Olin 19 v.

Seurasin maatilamajoituksen aitassa keskellä yötä, miten parin metrin päässä lattialla patjalla pari vuotta minua vanhempi kaveri ja tyttöystävänsä makasivat alasti peitto syrjässä ja pussailivat vierekkäin, ja sitten näin, kun kaveri veti tytön päälleen ja he jatkoivat suutelua, ja kuinka tytön tissit kävivät vuorotellen kaverin suussa. Olin 15 ja olin timantin kovana ja aloin runkata, mutta teeskentelin nukkuvaa ja varmasti huonosti onnistuin teeskentelemään. Siinä vaiheessa, kun tää kaveri judolta näyttävällä tempulla käänsi kauniin tyttöystävänsä allensa, joka sitten levitteli siroja jalkojaan, olin valmis ja ruiskin ison mäihälastin pitkin peittoja. He alkoivat nussia tosi kovaa ja pysyin äärimmäisen jäykkänä ja jatkoin runkkaamista, ja nousin seuraavaan orgasmiin aikalailla kaverin kaa yhtäaikaa. Puuroa irtosi vähän vähemmän, mutta olin kuiteskin aivan märkä mahasta ja rinnuksista, se sottasi joka paikan ja hylkäsin petini ja menin maaten sohvalle ja vedin viltin päälle. En koskaan unohda tota yötä, oli kiihottavin voyeur kokemus koskaan, ja nukuin kuin tukki, kun ensin sain rauhoituttua ja nuoriparikin nukahti pussattuaan sekä huohoteltuaan ensin jonkin aikaa.

Vierailija
2259/3550 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin hänen allaan vihreällä plyyssisohvalla vanhan taloyhtiön ullakolla. Koko suvun, paitsi minun, karttama tätini oli vienyt sen sinne. Sain ihanalta tädiltäni avaimen, sillä meillä ei tuntunut olevan muuta paikkaa. Kotimme olivat uskovaisia, emmekä olisi saaneet edes tavata, mitä sitten harrastaa seksiä. Kaikesta pölystä ja tunkkaisuudesta huolimatta nuo kokemukset ovat olleet jännittävimpiä, romanttisimpia ja kiihottavimpia. Meidän seksimme oli tulista, niin kiihkeää hyväilyineen siinä välissä. Ah

Vierailija
2260/3550 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvin kiihottava muisto syntyi erään kerran paikallisbussissa ei niin kovin kauaa sitten. Istuin siihen heti rattaille varatun tilan jälkeen olevaan penkkiin, joka on ensimmäinen niistä hiukan ylempänä olevista penkeistä bussissa. Siinä rattaille olevassa välissä istuivat vastapäätä toisiaan teinityttö ja poika, ja minulla siinä yläpenkissä oli suora näköyhteys tyttöön ja tytöllä minuun, ja tytön silmät olivat about haarojeni korkeudella. Kaide oli siinä välissä toki, mutta vain läpinäkyvän pleksin muodossa.

Jotenkin alkoi kiihottaa siinä se ajatus, että tytöllä oli suora näköyhteys haaroihini, ja tunsin jäykistyväni kiihotuksesta. Laitoin aurinkolasit silmille, levitin haarani kuin haluaisin vain istua rennosti ja teeskentelin keskittyväni puhelimeeni, mutta siirsin käteni hiljaa jalkoväliin ja aloin aivan vaivihkaa painelemaan kovettuvaa kulliani. Sehän nousi aika nopeasti täyteen mittaansa ja ujuttautui vasempaan lahkeeseeni, kun sitä vähän kädellä autoin. Painoin kovana seisovaa kullia kämmenellä reittä vasten ja aloin tehdä lantiolla pientä liikettä, joka sai kullin hieroutumaan nautinnollisesti käden ja reiden välissä.

Tyttö huomasi, että jotain oli meneillään, kuten olin halunnutkin. Hän katsoi ensin tarkkaan haarojani muutaman hetken ja sitten kauniille kasvoille levisi hymy. Huomasi siis, mitä tein. Pystyin tietenkin tarkkailemaan hänen reaktioitaan mustien lasien takaa ja koska hän luuli minun katsovan puhelimesta jotakin. Jatkoin tätä vaivihkaista itsetyydytysesitystä nauttien siitä, että kaunotar oli huomannut sen ja reaktiosta päätellen ehkä salaa tykännytkin siitä. Sitten tuli pysäkki ja bussin etuosassa istunut mies nousi ylös jäädäkseen pois, joten minun oli korjattava housuja ja asentoa. Housun etumuksen korjaaminenkaan ei jäänyt kauniilta neidolta huomaamatta, vaan aiheutti toisen tietäväisen hymyn. Kohta tuli kuitenkin myös tytön pysäkki ja hän hyppäsi pois bussista, mutta niiden muutaman hetken aiheuttama kiihotus ja kiima saa edelleen kullini nousemaan teräksenkovana, kun niitä muistelen. Kiitos siis tälle tuntemattomaksi jääneelle kaunottarelle. Ehkä hänkin muistaa minut ja puuhani joskus, kun pitää liukasta pimppiään hyvänä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi