Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2181/3550 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äidillä oli keltainen Datsun 100A. Ratsastuskisareissuilla hän ajoi ja mä hipelöin sua mahdollisimman salaa seeprakuvioisella takapenkillä. Välillä jouduin taukoamaan. Sait orgasmin aina niin helposti. Kauniit suuret simmut menivät kii, hengitit hetken nopeasti, työnsit lantiota ilmaan ja supistelit sormeeni. Sait pidettyä reaktiosi ja ääntelysi pienenä. Auto mölysi aika tavalla. En tiedä huomasiko kuskimme. Todennäköisesti kyllä. Suukottelin sua samalla kiihkeästi, ehkä hän näki vain sen suht kapeasta peilistä. Mulla seisoi jättiseisokki kipeänä, mutta kestin sen runkkaamatta ajomatkan loppuun, vaikka sain usein sitten kipeät ns. siniset pallit. Halusin vain antaa sulle. Olit niin kaunis. Sun vartalosi oli niin ihana. Myöhemmin sitten ajeltiin yhdessä sillä samalla jo ruosteisella Datsunilla. Sanoit pehmeän seksikkäällä äänelläsi ”mennään takapenkille” ja kellistin halusta hulluna sut sinne makaamaan mun alle. Tilaa ei ollut ollenkaan, mutta romantiikkaa ja kiihkeitä lyhyitä teiniyhdyntöjä sitäkin enemmän. Yritimme olla piilossa uteliailta silmiltä, mutta se ei aina toteutunut. Nuoruus ♥  

Vierailija
2182/3550 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työneuvottelussa oli mukana nainen, joka tahtomattaan tai toisin joka tapauksessa väläytteli satiinisia pikkuhousujaan istuessaan. Ei johtanut mihinkään eikä tapaus sinänsä ollut seksiin johtava, mutta tarkkailevana nuorena miehenä huomasin tämän. Aikaa yli 25 vuotta.

Istuitko vastapäätä vai miten? onko tapahtunut lisää vilauttelua mikä johtanut johonkin? kertokaa naiset noista vilautteluista kun tahalleen jätätte pikkuhousut pois alta tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/3550 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli kerran ottamassa suihin kun makasin sängyllä. Kun siirtyi kasseihin, painoin hänen päätään pikkuhiljaa alemmas kunnes hänen kielensä oli persereiälläni. Se tunne kun pehmeä kieli nuolee ja välillä työntyy anukseen on erittäin miellyttävä. Pyysin vielä samalla runkkaamaan. Kun kieli oli pyllyssä laukeamisen hetkellä, spermatkin roiskuivat isossa kaaressa. Lopuksi vielä hieroi sormellaan tuota syljen kostuttamaa reikää samalla kun nuoli kullin puhtaaksi. Olin taivaassa.

Vierailija
2184/3550 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo oli kerran ottamassa suihin kun makasin sängyllä. Kun siirtyi kasseihin, painoin hänen päätään pikkuhiljaa alemmas kunnes hänen kielensä oli persereiälläni. Se tunne kun pehmeä kieli nuolee ja välillä työntyy anukseen on erittäin miellyttävä. Pyysin vielä samalla runkkaamaan. Kun kieli oli pyllyssä laukeamisen hetkellä, spermatkin roiskuivat isossa kaaressa. Lopuksi vielä hieroi sormellaan tuota syljen kostuttamaa reikää samalla kun nuoli kullin puhtaaksi. Olin taivaassa.

Just näin. Teen tätä yhden kaverin kanssa samasta urheiluporukasta. Mua tosin ei tarvitse pyytää, eikä päätä ohjailla, vaan kun olen ihan kiimassa, kaikki tapahtuu automaattisesti, ja nautin siitä itsekin todella paljon. Hän siis mies ja minä nainen.

Vierailija
2185/3550 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskelin kirjaston aulassa kahvikiskan pöydässä. Kioski oli aina kiinni. Kai se oli joskus ollut käytössä, mutta koko mun lukiossa oloaikana se oli kiinni paitsi elokuvanäytöksissä. Auditorio oli ihan vieressä. Tein läksyjä ja odottelin hyppytunnin loppua. Todellisuudessa odotin Iiraa sinne. Hän tuli taas nättinä (niin kuin aina) ja tyylikkäänä reppu olalla. Tytöllä oli keltainen jakku ja siniset farkut. Ihastuksellani oli pitkät, suorat, ruskeat hiukset ja upeat tummat silmät. Tuo yhdistelmä vaan kiihotti niin. Tuntui, että kun hän katsoi minuun, hän näki tunteeni ja sieluun asti…. Tyttö moikkasi iloisesti ja istui parin pöydän päähän taakse. Hän alkoi myös tehdä läksyjä, mutta molemmat vilkuiltiin toisiamme jatkuvasti olevinaan salaa. En tiedä mikä muhun meni, mutta ponkaisin ylös tuolista. Niin kaunis Iira katsoi mua suoraan silmiin, enkä kääntänyt katsetta pois. Hän nuolaisi ja hieroi vähän huuliaan yhteen. Menin tytön luokse ujostelematta yhtään, sanomatta mitään ja nojasin käsillä hänen pöytään hänen kirjojensa päälle. Kurotin ja kumarsin vaan suoraan kohti hänen huulia ja aloin suutelemaan tyttöä. Se oli kuin tanssia. Olin nuori ja kiihkeä ja se miten hän vastasi, oli upeaa. Unelma joka kävi toteen, koska olin rohkea. Tyttö kertoi mulle, että oli halunnut mun aloitetta ja sanoi, että olin ihana suutelemaan. Joskus suudelma on kuin seksiä. Porukkaa istui lehtien lukusalin ovella sohvilla, toisella puolella kirjaston aulaa ja meille vihellettiin ja taputettiin. Luettiin jatkuvan pussailun lomassa läksyjä yhdessä ja sivelin Iiran hiuksia.

Vierailija
2186/3550 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä pitkät tarinat kiihottaa sisällöltään kuin sahatukki. Onko nämä palstalaisten kiihottavimmat kokemukset?? Voi herran kevät....

Ja mikä hurjinta, yhden ja saman ukon suoltamia

Huutonaurua mielikuvalle....hahahahahaha.... :)

Vierailija
2187/3550 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaan kanssa autossa, keskellä päivää parkkiksella, kun muita ihmisiä kulki ohi. Otti suihin ja ratsasti. Laukesin niin, että pää oli räjähtää.

Vierailija
2188/3550 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuskelin kirjaston aulassa kahvikiskan pöydässä. Kioski oli aina kiinni. Kai se oli joskus ollut käytössä, mutta koko mun lukiossa oloaikana se oli kiinni paitsi elokuvanäytöksissä. Auditorio oli ihan vieressä. Tein läksyjä ja odottelin hyppytunnin loppua. Todellisuudessa odotin Iiraa sinne. Hän tuli taas nättinä (niin kuin aina) ja tyylikkäänä reppu olalla. Tytöllä oli keltainen jakku ja siniset farkut. Ihastuksellani oli pitkät, suorat, ruskeat hiukset ja upeat tummat silmät. Tuo yhdistelmä vaan kiihotti niin. Tuntui, että kun hän katsoi minuun, hän näki tunteeni ja sieluun asti…. Tyttö moikkasi iloisesti ja istui parin pöydän päähän taakse. Hän alkoi myös tehdä läksyjä, mutta molemmat vilkuiltiin toisiamme jatkuvasti olevinaan salaa. En tiedä mikä muhun meni, mutta ponkaisin ylös tuolista. Niin kaunis Iira katsoi mua suoraan silmiin, enkä kääntänyt katsetta pois. Hän nuolaisi ja hieroi vähän huuliaan yhteen. Menin tytön luokse ujostelematta yhtään, sanomatta mitään ja nojasin käsillä hänen pöytään hänen kirjojensa päälle. Kurotin ja kumarsin vaan suoraan kohti hänen huulia ja aloin suutelemaan tyttöä. Se oli kuin tanssia. Olin nuori ja kiihkeä ja se miten hän vastasi, oli upeaa. Unelma joka kävi toteen, koska olin rohkea. Tyttö kertoi mulle, että oli halunnut mun aloitetta ja sanoi, että olin ihana suutelemaan. Joskus suudelma on kuin seksiä. Porukkaa istui lehtien lukusalin ovella sohvilla, toisella puolella kirjaston aulaa ja meille vihellettiin ja taputettiin. Luettiin jatkuvan pussailun lomassa läksyjä yhdessä ja sivelin Iiran hiuksia.

Ihastelin nuorena tyttöä, joka teki aamuisin ja välitunneilla kotitehtäviä aina oppilaskunnan huoneen sohvalla. Hän istui siellä joka päivä ja keskittyi läksyihinsä täysillä, joten ei varmaankaan huomannut minua ja tuijotteluani. Voi kunpa olisin uskaltanut lähestyä häntä romanttisesti. Pidimme silloin tällöin yhdessä oppilaskunnan kioskia ja juttelimme siinä samalla aika paljon. Hänellä oli maailman kaunein hymy ja ihanimmat tummanruskeat hiukset jotka tiesin. Ihastelin sitäkin, kun hän istui kumarassa sohvalla tehdessään läksyjään ja heilautti vähän väliä hiuksiaan taakse ja välillä olalta toiselle. Se oli niin seksikkään näköistä. Olin aivan lemmenkuumeessa.   

Vierailija
2189/3550 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Turkissa tosi isoa yli 25 senttistä 😘

Vierailija
2190/3550 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marke22 kirjoitti:

Sain Turkissa tosi isoa yli 25 senttistä 😘

Paljaalla?

Aika herkku kalu.

Vierailija
2191/3550 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kovista kovin aamuerektio. Ainakin niin kauan kuin olemme olleet yhdessä, se on tullut joka ainut aamu. Kiihottaa ajatella sitä ja sitä minkälaista seksiä siitä seuraa. Minua alkaa haluttaa heti aikaisin aamusta, kun tunnen ja näen sen ja voidaan aloittaa yhdyntä ilman, että hän lämmittelee mua. Hän vain kierähtää siihen ja sitten se on menoa. Se tuntuu ihanalta, suudellaan ja poikaystävä on tosi kestävä. Hän sanoo, että aamuseisokilla joutuu panemaan kovaa, että pystyy laukeamaan. Minua ei tuo haittaa, päinvastoin rakastan sitä ja saan siinä niin älyttömän helposti. Kiihottavin kokemus on ollut ehkä yökyläily sukulaisten luona. Aamuseksiä oli silloinkin ja kiihkeistä kiihkeintä. Piti yrittää olla hiljaa ja pysyä peiton alla. Se oli tosi vaikeaa ja samalla sairaan kiihottavaa. Serkku ja hänen miehensä nukkuivat samassa huoneessa toisella seinustalla. He heräsivät siihen kun mentiin suihkuun. Ainakin niin kuvittelimme.

Vierailija
2192/3550 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Brighton...surkea feikki

Vierailija
2193/3550 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan miehen todella iso kulli Gambiassa on jäänyt mieleen.

Häntä lämmöllä muistelen.

Mulle ei 15cm riitä

Vierailija
2194/3550 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tässä eräänä yönä eroottista unta, josta jäi - kuten tavallista - valtava panetus päälle. Päivällä lapset alkoivat katsoa leffaa ja menimme vaimon kanssa ”päivälevolle”. Vaimo oli huomannut kiihottumiseni ja alkaessani kertoa mistä se johtuu hän käski odottaa hetken. Sitten hän kaivoi yöpöydän laatikosta liukkarin, veti minulta housut alas ja alkoi runkata kulliani. Nyt sain vasta kertoa unestani. Samalla hän vielä kääntyi nelinkontin vierelläni niin, että yletyin hipelöimään hänen takapuolta ja haaroväliä samalla kun itseäni runkattiin. Lopun lähestyessä hän vielä otti kullini suuhunsa, jonne sitten melko pikaisesti laukesinkin. En tiedä onko kaikkein kiihottavin kokemukseni, mutta ainakin ”listan” kärkipäässä ja vielä tuoreessa muistissa.

Vierailija
2195/3550 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisseksi

Vierailija
2196/3550 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan 30 senttinen on jäänyt mieleen

Vierailija
2197/3550 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastelin nuorena tyttöä, joka teki aamuisin ja välitunneilla kotitehtäviä aina oppilaskunnan huoneen sohvalla. Hän istui siellä joka päivä ja keskittyi läksyihinsä täysillä, joten ei varmaankaan huomannut minua ja tuijotteluani. Voi kunpa olisin uskaltanut lähestyä häntä romanttisesti. Pidimme silloin tällöin yhdessä oppilaskunnan kioskia ja juttelimme siinä samalla aika paljon. Hänellä oli maailman kaunein hymy ja ihanimmat tummanruskeat hiukset jotka tiesin. Ihastelin sitäkin, kun hän istui kumarassa sohvalla tehdessään läksyjään ja heilautti vähän väliä hiuksiaan taakse ja välillä olalta toiselle. Se oli niin seksikkään näköistä. Olin aivan lemmenkuumeessa.   

Voi että nuo vuodet elämässä tuntuvat menneen ihan hukkaan. Olin kanssa lievästi sanottuna ujonpuoleinen ja ihastunut ja rakastunut erääseen upeaan nuoreen neitoon sydänjuuria myöten. En ilennyt tehdä mitään hänen suhteensa koko kolme vuotta, katselin vain ja tajusin, miten melkein kaikki koulun sosiaalisimmat tyypit seurustelivat julkisesti ja saivat ne ujommatkin tytöt. Hänetkin, josta niin haaveilin vei meidän bändikerhon "puheenjohtaja". Ihan kiva, symmpis kaveri, ei mikään öykkäri, mutta ROHKEUTTA ja semmoista tiettyä estottomuutta hänessä riitti. Toisin kuin minussa.

Vaimolle täytyy antaa kiitokset siitä, että mun kokemattomuus ja ujous eivät karkottaneet häntä. Harva mies on neitsyt vielä 27-vuotiaana. Minä olin siihen asti, kuin kohtasin hänet. Kiihottavin kokemus on totaalisesti meidän ja minun eka kertani. Se tapahtui teltassa lapsuudenkotini pihalla keskellä kuumaa kesäyötä. Siinä oli jotain semmoista paluu luontoon -tunnetta ja tottakai opettelua meikän puolelta. Onneksi oli kärsivällinen ja ymmärtäväinen "opettaja" ja harjoiteltiin sinä yönä uudestaan ja uudestaan. Sitä kokonaisvaltaista lämmintä tunnemyräkkää on vaikea kuvailla.

Vierailija
2198/3550 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitveitä meloja😱 Eihän semmoset mahdu edes suuhuni.

Vierailija
2199/3550 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hirveitä😂

Vierailija
2200/3550 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hirveitä😂

Niin, Porvoossa kaikki on suurempaa ja kauniimpaa. Tuon 15-sentti jankkaajan tilanne lähinnä säälittää, ei mahda olla helppoa hänelläkään. Toki monet nimimerkkinsä hieman huvittavat, tyyliin "yh äippä -88" tai "kuuma milf Hesasta" tai "beach party girl"...