Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2161/3550 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskymppisinä oltiin tyttöystävän äidin luona yötä. Eronnut nainen, 45v. Tyttöystävä ja äiti katsoivat elokuvaa alakerrassa. Minä menin suihkuun yläkerrassa, mutta pyyhe puuttui. Huikkasin alakertaan, että mistä niitä löytyy. Tyttiksen äiti vastasi että katso laatikoista. Menin alastomana laatikoita kaivelemaan ja löysinkin pyyhkeitä, mutta myös talon emännän dildoja. Sain sekunnissa täyden erektion ja aloin kiihottuneena imeksiä isoja jättisauvoja ja pienempiä anusdildoja, enkä huomannut kun niiden omistaja huikkasi ovelta että löytyykö pyyhkeitä ja yllätti minut kalu pystyssä noissa puuhissa. Kumpikin säpsähdettiin ja punastuttiin. Hän sanoi soperrellen ai sä löysit - noi. Sitten hän tarttui kaluni varteen ja sanoi että mä hoidan sut tämän kerran kun olet noin valmiina. Muuta et sitten saa. Hän veti pikkarit jaloistaan ja nosti hameen helman ylös ja levitti haaransa auki kun meni nojatuoliin puolimakaavaan asentoon. Saat katsoa mutta et panna hän sanoi samalla kun alkoi runkata kaluani. Ei kestänyt kauan kun sperma alkoi syöksyä. Hän sai suurimnan osan kerättyä pikkareihinsa. Otin sitten pyyhkeen ja rouvan pikkarit pyykkiin ja lähdin suihkuun, hän alakertaan. Meille jäi tuosta seikkailusta kiihottava salaisuus.

Vierailija
2162/3550 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yks päivä keittiössä laittamassa ruokaa. Meikittä, hiukset takussa, tuulihousuissa ja villapaidassa kävelylenkin jäljiltä posket punaisina. Miehen mielestä olin kuin jumalatar ja mua suudeltiin kovaa ja näykittiin kaulaan siinä keittiön tasoon nojatessa. Ei mitään kevyitä pusuja vaan ihan kunnolla. Toi käytös imartelee niin. Eikä ollut eka kerta. Se jättää odotuksen kiihkeästä seksistä päälle, tulee kuuma ja kostuu. Melkein kiihottavinta, kun ei heti voikaan saada sitä, minkä tuntee miehen etumustassa nojatessa ja hänen vähän työnnellessä sitä muhun vaatteiden päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/3550 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätti ja kiihotti vietävästi. Olin tullut töistä ja menin suihkuun. Siin suihkutellessa lämpöisellä vedellä meni kauemman kuin ajattelin, koska mies oli ehtinyt töistä kotiin. Mies kertoi edellisenä päivänä, että häntä kiihottaa lämmin suihku niin, että nousee ihan pystyyn ja eikä kosketus kuivaillessa auta asiaa. Sanoin silloin, ettei se ollut jäänyt huomaamatta ja silitin häntä. On ihanan näköistä, kun hän tulee pukuhuoneesta olkkariin täysi erektio kylpytakin alla vaappuen. Ajattelin hänen herkkyyttä ja kattelin omia kurveja. Leikittelin ajatuksella, että olisin tyydyttänyt käsisuihkulla. Suljin silmät ja säpsähdin oven ääntä. Kuulin miten hän riisui vyö kilisten ja kiihotuin lisää odotuksesta. Yhtäkkiä hän oli siinä alasti vieressäni saman suihkun alla puolistondiksessa nousemassa täyteen komeuteen. Hän suuteli lujaa kielellä ja näykkien, kädet vain silittelivät hiljaa rinnoilla ja hän hipaisi kovaansa mun jalkoväliin. Mies kuiski korvaan kuinka pantava oon ja haukkaili sitä. Sanoin suoraan, että haaveilin siitä, että hän tulisi sinne ja haluan panna. Kaakeliseinään nojaten koetin nostaa toista jalkaa ja mies meni alemmas polvista. Muutaman työnnön onnistui naida niin, mutta lattia oli pirun liukas. Hän otti pari isoa pyyhettä pukkarin puolelta, heitti ne lattialle ja murahti työntäessään mut edellään makaamaan. Miehen vartalo painoi mua ja hän alkoi panna samalla hinkaten lantiolla justiin oikeasta kohdasta aina vaan lujempaa ja lujempaa. Hän ei lähtenytkään nostamaan itseensä käsivarsien varaan vaan pysyi lopun kovassa kiinni mussa niin lähellä kuin mahdollista. Ei varmaan koskaan oo pantu niin lähekkäin niin rajusti ja molemmat aivan voipuneina huohoteltiin, eikä ois millään maltettu lopettaa pussailua ja nousta siitä toistemme lämmöstä ylös.  

Vierailija
2164/3550 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I would have to say it was when I was about 19 years old. It was a sunny summer day and my girlfriend and I decided to go out on a date and check out a new outdoor mini golf course. It was pirate themed with ships and pretty raved about in the community. Half way through the course we seemed to have been surrounded by large fake rock and could not see much around us. My girlfriend jokingly said we could have sex here and no one would know! Of course after that I was very intrigued on pulling it off. At about the 13th hole you're at the top of a ship and have to put straight down and go down a large amount of stairs. At that point when we reached the bottom it seemed chance of being caught was relatively low. She had on the skimpiest blue jean shorts anyone could imagine, I grabbed her by the butt and she told me to slide myself in between her shorts. She laid by a stream of water on the green and pulled her shorts and panties to the side. I got over top of her and pulled myself out and went as hard as I could. It might have been one of our quickest experiences but it was definitely worth it and something to remember. And no we did not get caught, but as we got up to the next hole we were at a larger elevation and there was definitely people on the course nearby. Talk about a sneaky hole in one.

Sorry, my Finnish is so poor :)

Vierailija
2165/3550 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kouluaikoina aina luokan ja ehkä koko koulun pisin tyttö. Kasvoin kasilla jo nykyiseen mittaani 185. Muutoinkin puberteetti alkoi varhain. Olin hyvä juoksemaan ja hyppäämään pituutta. Voitin monta kertaa koulujen väliset kisat. Silloin oli vielä monta kyläkoulua. Poikien kanssa en päässyt oikein mihinkään. Pukeuduin aika tyttömäisesti, pidin järkkypitkiä hiuksia ja käytin joskus mekkojakin koulussa. Muuten, näin teen yhä 34 v.:nä, vaikka tätini painostaa muuttamaan tyyliäni ”aikuisemmaksi”. En suostu. Tuntui, että pituuteni jotenkin pelotti poikia. He eivät kai halunneet itseään pidempää tyttöystävää. Näin päättelin. Tein vähän mallin hommia muotinäytöksissä ja olin kuvastomallinakin alle kaksikymppisenä.

Sitten kohtasin nykyisen mieheni, joka pelasi aikoinaan lentopalloa ja on minua paljon pidempi. Sinänsä miehen pituudella (vartalon :D) ei mulle ole ollut niin merkitystä, enemmän sillä millaiset vibat saan hänestä. Mutta nyt olen huomannut, että todella kliseisesti on ihanaa olla selkeästi fyysisesti pienempi ja tuntea itsensä pikkuiseksi hänen kanssaan. Uusi kokemus mulle. Tuntuu esimerkiksi jälleen hyvältä käyttää korkeita korkoja. Hän oli alusta asti päällekäyvä kirjaimellisesti hyvässä mielessä sanottuna. Rohkea ottamaan mut seksissä ja muutenkin tykkää sanoa asiat pohjalaisen suoraan. Tuokin kaikki on uutta mulle. Nautin erityisesti siitä kun antaudun hänen halulleen ja jään alle, hänen suuri vartalonsa on kokonaan päälläni, se lämpö, paino ja voima, ah. Kauhea stereotypia, mutta olen huomannut, että yhdyntäorgasmi on jotain aivan maagista, kun hän on päällä koko seksin ajan. Saan kietoutua ja suudella, tuntee sen ihmeellisen yhteyden toiseen ihmiseen tasolla jota ei pysty selittämään ja hengitellä samaan tahtiin. Hellää työntelyä ja rajua rynkytystä, molempia samassa asennossa. Rakastan tuota ja sitä kun mies vaihtaa tahtia yllättäen. En pysy enää perässä omalla lantion liikkeellä ja se kuumottaa. Kun ensimmäistä kertaa harrastettiin seksiä anoppilan sohvalla, sain sen ensimmäisen koskaan yhdynnässä. Upeaa vaikka vaniljaa.

Kuvittele, miten nauttisitkaan tuosta kaikesta vaniljaa pikantimmilla mausteilla.

Vierailija
2166/3550 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin EK kielikurssilla kai 15- 16 veenä Paigntonissa. Tapasin siis niin komeen saksalaispojan.. ja mentiin yhteen peltoon. Hän paljasti mulle kalunsa, ja se oli kylllä valtava ja seisoihan se. Me leikittiin siinä silläkuin lapset, ja ei siinä tullut mieleenkään sitä sisään panna.Uskomaton juttu ja jäi aivan erikoiseksi episodiksi. Varmaan oli sittemmin joku malli. Tosin olin sitten vielä yhden hollantilaisenkin kanssa, sillä oli niin pieni kalu että kordari jäis sisään.

Voi näita nuoruusmuistoja. Muutakin tapahtu kyllä. vaikka ihan normaali nuori olinkin.

Vierailija
2167/3550 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yks päivä keittiössä laittamassa ruokaa. Meikittä, hiukset takussa, tuulihousuissa ja villapaidassa kävelylenkin jäljiltä posket punaisina. Miehen mielestä olin kuin jumalatar ja mua suudeltiin kovaa ja näykittiin kaulaan siinä keittiön tasoon nojatessa. Ei mitään kevyitä pusuja vaan ihan kunnolla. Toi käytös imartelee niin. Eikä ollut eka kerta. Se jättää odotuksen kiihkeästä seksistä päälle, tulee kuuma ja kostuu. Melkein kiihottavinta, kun ei heti voikaan saada sitä, minkä tuntee miehen etumustassa nojatessa ja hänen vähän työnnellessä sitä muhun vaatteiden päälle.

Meillä samansuuntaista sillä erolla, että monesti mua työnnellään vähän aikaa keittiössä tai missä nyt satun ollakaan tekemässä jotain tavallisia arkijuttuja seisaallaan. Rakastan sitä, kun mies tulee takaa täydessä, niin komeassa erektiossaan. Tunnen sen pepun päällä ja hän kyykkää vähän, kunhan ensin on saanut mun housuja laskettua pepun alle. Liukuu muhun ja panee muutaman yleensä nopean, mutta joskus korostetun hitaan työnnön. Siirtää hiuksia ja puree samalla mun niskaa ja olkapäätä ja mulle tulee ihan väristyksiä ja alan huohottaa kiihkosta. Jättää mut sitten siihen sanomatta mitään ja menee tahallaan esitellen penis paljaana ja kovana heiluen sohvalle tai mihin nyt sitten meneekään puuhailemaan jotain ihan muuta kuin seksiin liittyviä asioita ennen kuin vetää housunsa ylös. Olen helposti kostuvaa tyyppiä ja tuo tuntuu mahtavalta. Keskeytys kerää aivan tajuttomasti kierroksia. Tietää, että ihanan kovaa seksiä on luvassa, eikä koskaan tiedä milloin se tapahtuu. Joo, niin äärettömän paljon imartelee ja kiihottaa. Tuosta innostuneena olen ruvennut menemään pikkuhousuilla tai paljaana hajareisin miehen syliin yhtäkkiä hänen housujaan avaten ja samalla suudellen kovasti ja näykin miehen korvia ja kaulaa. Dippaan pari kertaa vartalollani. Mies työntää vastaan ja kuuluu pieni matala ääni. Ennen kuin hän ehtii kunnolla liikahtaa, toisin sanoin kieräyttää mut allensa sohvalle tai mihin nyt vaan (hän haluaa joka kerta tehdä niin), nousen ylös ja teen saman, että menen pois ja tekemään jotain ihan muuta. Mies tulee tuosta aivan hulluksi ja usein alkaa ajaa mua takaa. Yleensä jossain kohtaa tuo päätyy kiihkeistä kiihkeimpään yhdyntään vaikka keskellä olohuoneen lattiaa.

Vierailija
2168/3550 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-85 tyttöjen kanssa pidettiin hauskaa maamiesseuran kesälavalla ja pojat tanssitti meitä näteissä kesämekoissa. Hän ei ollut mikään Ken-nukke, mutta jokin niin kiehtoi. Kun hän tuli paikalle, kaikki vähän tekivät hänelle tilaa. En tiedä. Hän ei koskaan töninyt tai mitään. Mieletön karisma. Ekana haki aina minua ja niin nytkin. En ollut yhtä hyvä tanssimaan, mutta hän kehui kauneuttani, tuli lähelle ja painoi vartaloonsa kiinni. Sinä iltana olin päättänyt ”testata” häntä. Suutelin tanssin aikana ja sain, ei niin yllättäen, vastauksen ja jalat olivat mennä alta. Olimme yhtäkkiä keskellä tanssilattiaa suutelemassa kiihkeästi. Musiikki loppui ja tiesin, että paluuta ei ole. Seurasin häntä varjoisan nurkan taakse muka näkösuojaan lavalta. Nojasin seinää vasten ja estin heikolla tahdonvoimalla häntä koskemasta mekon alle. Hän hyväili sen päältä ja olin pyörtyä olkainten välillä pudotessa. Vähän matkan päässä lavalta metsän reunassa oli iso kivi jääkauden jäljiltä. Sen takana voimme olla niin rauhassa kuin sillä tontilla pystyi pysyen matalana. Minut laskettiin hellästi selälleni mustikanvarpujen päälle. En ollut kokenut mitään sellaista. Olin niin kuuma ja halukas, hän niin painava, iso ja kova, niin kiivas. Sovimme täydellisesti yhteen. Palasimme takasin aplodien säestyksellä. Kaverit katselivat minua hänen käsipuolessaan koko illan ja koko kesän. ”Tanssimme” elämäni tanssin silloin. En koskaan unohda häntä, en koskaan unohda sitä kiihkeän seksin täyteistä kesää.

Vierailija
2169/3550 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin teininä mahdottoman kovasti erästä amerikkalaista laulajaa. Fanitus aivan täysin toisella tasolla kun ketään muuta kohtaan ikinä. Sellainen ikuinen saavuttamaton täydellisyys. Aikuisena sitten kävin keikoilla ja kerran myös tapasin. Tämä ihanuus tuli lähelle, koppasi kainaloon, mutta ei missään tapauksessa huonolla tavalla tungettelevasti vaan justiin niin kun voi kuvitella että fantasiamaailmassa herra rokkitähti lähestyy. Mikä ääni. Mitkä silmät. Käsi selälle sen verran alas että tuli kuuma, mutta ei niin alas että olisi hermostuttanut tai ärsyttänyt. Meinasin pyörtyä siihen paikkaan. 

Vierailija
2170/3550 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret kokoontuivat 2000-luvun alussa illasta toiseen Prisman markille mopoilla ja niillä, joilla oli jo ajokortit tulivat autoilla. Ajoin itse sinne isoveljen Suzukilla. Muilla tytöillä oli skootterit ja mulla oli tuollainen vanha pikkumopo jota vähän häpesin. Jälkeenpäin ajatellen se olikin pirun hieno. Vanha auto ajoi aina mahdollisimman kauas muista autoista. Sen omistaja tiedettiin naapurilukiolaiseksi. Kuulin juoruja, että kyseisellä jätkällä oli tyttöystävänsä kanssa pitkiä ja kiihkeitä suutelusessioita pitkin koulupäivää ja epäiltiin, että pari tuli panemaan puolijulkisesti parkkikselle. Juttu kiersi, että he saivat siitä kiksejä. Se jotenkin kiihotti nuorenmieltäni niin hurjasti ja olin vähän kade. Omaa poikaystävää ei vielä ollut. Lähestyin hiiviskellen ainoana rohkeana autoa ja se heilui. Sen lasit olivat huurussa, mutta kun tarpeeksi lähelle pääsin, huomasin parin makaavan takapenkillä. Poika piti käsiään ristissä tytön pään ympärillä, jottei se hakannut oveen kovissa työnnöissä. Se oli suloisen ja niin kuuman näköistä. Tyttö näytti pikkuiselta ja sirolta pojan alla. En jäänyt kauaksi aikaa katsomaan. Heidät jätettiin rauhaan ja jatkettiin hengailua siitä mihin jäätiin. Kotona, kun sinne kerkesin, hyväilin itselleni orgasmin sitä pariskuntaa miettien. Se oli ehdottomasti kiihottavin tirkistelyni ja ensimmäinen ja tähän saakka ainut kerta kun näin seksiä livenä.

Vierailija
2171/3550 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pitkät tarinat kiihottaa sisällöltään kuin sahatukki. Onko nämä palstalaisten kiihottavimmat kokemukset?? Voi herran kevät....

Vierailija
2172/3550 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä pitkät tarinat kiihottaa sisällöltään kuin sahatukki. Onko nämä palstalaisten kiihottavimmat kokemukset?? Voi herran kevät....

Ja mikä hurjinta, yhden ja saman ukon suoltamia

Vierailija
2173/3550 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vähän päälle kolmekymppisenä miehestä ja latasin Tinderin. Rajasin lähialueelle ja ikähaarukaksi 18-55. Alkuun ihan viihteeksi, mutta toki oli halu saada seuraa lapsivapaille viikoille.

Siinä sattui sitten niin, että tuli matsit samassa taloyhtiössä asuvan perheen pojan ja isän kanssa. Molemmat laittoivat viestiä ja tuntui kiihottavalta flirttailla kummankin kanssa.

Isäukko haki vaihtelua parisuhteeseen. Poika kokemuksia. Toisistaan tietämättä. Isä ehdotti lopulta suoraan milloin voisi tulla kylään ja sovittiin panotreffit.

Hän kävi ja harrastettiin hyvää normiseksiä. Hänen lähdettyä teki yhä mieli ja aloin viestittelee kiihottavasti pojan kanssa. Pyysin häntä heti kylään (jatkamaan siitä mihin isänsä jäi). Yöpaidassa kostuneena avasin pojalle oven ja hyppäsin kaulaan. Tuntui todella kiihottavalta rakastella hänen kanssa.

Tätä kiihottavaa komboa jatkettiin jonkin aikaa. 😉

Vierailija
2174/3550 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin vähän päälle kolmekymppisenä miehestä ja latasin Tinderin. Rajasin lähialueelle ja ikähaarukaksi 18-55. Alkuun ihan viihteeksi, mutta toki oli halu saada seuraa lapsivapaille viikoille.

Siinä sattui sitten niin, että tuli matsit samassa taloyhtiössä asuvan perheen pojan ja isän kanssa. Molemmat laittoivat viestiä ja tuntui kiihottavalta flirttailla kummankin kanssa.

Isäukko haki vaihtelua parisuhteeseen. Poika kokemuksia. Toisistaan tietämättä. Isä ehdotti lopulta suoraan milloin voisi tulla kylään ja sovittiin panotreffit.

Hän kävi ja harrastettiin hyvää normiseksiä. Hänen lähdettyä teki yhä mieli ja aloin viestittelee kiihottavasti pojan kanssa. Pyysin häntä heti kylään (jatkamaan siitä mihin isänsä jäi). Yöpaidassa kostuneena avasin pojalle oven ja hyppäsin kaulaan. Tuntui todella kiihottavalta rakastella hänen kanssa.

Tätä kiihottavaa komboa jatkettiin jonkin aikaa. 😉

Kuulostaa todella ihanalta! Naisena pystyn kyllä samaistumaan fiiliksiin ja tuntemuksiin!

Pakko kysyä - naitteko paljaalla, isän ja pojan kanssa?

Ollut kyllä varmasti aika herkku tilanne, kun tosiaan sekä isä ja poika. Oliko kalut samanlaiset?

Vierailija
2175/3550 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin kyllä kummaltakin kortsua. Kalut oli samanlaisia ja oli todellakin herkkua antaa sekä isälle että pojalle. Ja tervehtiä perheenäitiä pihalla.

Vierailija
2176/3550 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

imitkö niitä ensin  oliko kovuudessa eroa ja terskan koossa

Vierailija
2177/3550 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli kun heräsin

Vierailija
2178/3550 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia hyviä kokemuksia.

Kerran menin tapaamaan erästä miestä työasioissa. Minulla oli paha ongelma töissä ja toivoin hänen auttavan. Mies on hyvin rauhallinen ja jopa hiljainen, mutta ihanan rauhoittava.

Menin stressaantuneena ongelmastani hänen toimistoonsa, jossa istuuduin pehmeälle nahkasohvalle. Minulla oli lyhyehkö hame ja mustat sukkahousut. Mies kuunteli ongelmani ja lupasi auttaa. Olin niin helpottunut ja ihanan rentoutunut ongelman ratkaisusta ja hänen seurantaan.

Yhtäkkiä hän alkoi häpeilemättä ja katsettaan peittelemättä tuijottamaan polviani ja sukkuhousujani. Menin siinä ihan hämilleni, mutta hän vain jatkoi.

Tilanne oli yhtä aikaa helpottava, kotoisa ja irstas, nöyryyttävä mutta toisaalta ihana, että olisin voinut laueta pelkästään hänen katseestaan. Lähdin ihan normaalisti pois, mutta tilanne oli yksi elämäni eroottisimmista.

Vierailija
2179/3550 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työneuvottelussa oli mukana nainen, joka tahtomattaan tai toisin joka tapauksessa väläytteli satiinisia pikkuhousujaan istuessaan. Ei johtanut mihinkään eikä tapaus sinänsä ollut seksiin johtava, mutta tarkkailevana nuorena miehenä huomasin tämän. Aikaa yli 25 vuotta.

Vierailija
2180/3550 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

imitkö niitä ensin  oliko kovuudessa eroa ja terskan koossa

Totta kai otin suihin. Imin joskus paljaalla. Isä tykkäsi, että syvältä. Poika nautti siitä, että kiusoittelin kärjestä. Pojalla oli herkemmin pystyssä ja laukesi nopeammin. Isukkia sai välillä herätellä, mutta kestoa oli sitten pidempään. Pojalla suosikkiasentona oli mun ratsastus. Isä halusi eniten joko takaapäin tai ratsastusta. Isän kanssa oli enemmän pelkkää seksiä ja lyhyempiä tapaamisia. Pojan kanssa käytiin muun muassa leffassa ja oli yhteisiä öitä kainaloon käpertyneenä. Pojan kanssa myös juteltiin paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän