Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2201/3550 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli vaikeuksia laueta normaalissa yhdynnässä, joten vaimo päätti auttaa. Hän tietää mistä pidän. Hän hieroi liukkaria käsiinsä ja pyysi minua nousemaan polvilleni sängyssä. Tuli vierelleni samaan asentoon ja otti kiinni kalustani alkaen hitaasti runkkaamaan. Kun aloin taas olemaan aallonharjalla hän otti toisen käden ja vei sen pyllyrakoon ja alkoi hieromaan liukkaria sinne. Hetken päästä tunsin yhden, sitten toisen sormen työntyvän peräaukkoon. Ensin hän runkkasi molemmalta puolelta, mutta lopussa työnsi sormet mahdollisimman syvälle ja kiihdytti kullin runkkaamista. Se määrä ja millä voimalla tulin oli älytön.

Vierailija
2202/3550 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kotibileet mun kotonani. Yksi kaveri tyttiksensä kanssa nuoleskelee sohvalla toisissaan kiinni koko ajan. Asuin kaksiossa ja veskissä oli isompi kylppäri parin metrin päässä siitä sohvalta. He sitten yhtäkkiä päättää vallata mun veskin/kylppärin. Kattelen, kun he lähtee siitä käsikättä poika edellä ja jättää oven auki raolleen varmaan tarkoituksella. Piru riivasi ja menin tirkistelemään ovenraosta. Kattelen, miten kaveri suutelee tyttöystäväänsä ja laskee sen lavuaarin eteen pehmeästi selälleen niin kuin hidastetussa leffakohtauksessa. Vetää farkut pois sen jalasta ja vyö kilisee kun kolli konttaa kulli ojossa tytön hoikkien jalkojen väliin. Mietin, että mitä hittoa täällä tapahtuu, mutta toisaalta olin mahdottoman kiihottunut. Alussa olin ujo ja esitin parille muulle kaverille, jotka tuli siihen samaan rakoon ihmetteleen, etten niin kattele mukamas, vaikka oikeasti se kiinnosti paljon miten he siinä varmaan metrin päässä panee kovaa. Ihan sairasta, nyt rupee housut niin pullottaan ja panettaan ja on pakko mennä jonnekin runkkaamaan. Pakko! Menin makkariin ovi kii ja taitoin koristetyynyn keskeltä yöpöydälle ja lykin seisaaltaan sinne väliin. Eka orkku oli yksi mun elämäni voimakkaimmista. Tulin kaks kertaa melkein peräkanaa. Toi on ollut mun kiihottavin itsetyydytyskokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2203/3550 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poikaystäväni kanssa minun kellarissa(asun siis kerrostalossa), ja menin istumaan haja reisin hänen päälleen kun hän istui. Ensin suutelimmme mutta asiat meni kiihkeempään suuntaan kun tunsin hänen kielensä mun kurkussa, siinä vaiheessa tuli kuuma ja märkä olo. Aloin liikkumaan ees taas hänen kovettuneen miehisyytensä päällä ensin hiljaa mutta sitten hän laittoi kätensä perseelleni ja liikutti mua kovempaa, siinä vaiheessa olin aivan kiihottunut ja en halunnut lopettaa. Sitten taas suutelimme ja menin selälleen ja sanoin että "auta mua viel" ja hän auttoi, otti housuni pois ja ensin hieroi mut sitten laittoi sormensa mun sisään, meni ensin hitaasti mutta sitten otin kiinni hänen ranteestaan ja hän meni kovempaa. En ehtinyt saada orkkua mutta oli lähellä. Paras kokemus.

Vierailija
2204/3550 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sai orgasmin hieroessaan klittaa minun erektiossa olevaa penistäni vasten. Tämä tapahtui tanssiessa ja vieläpä hotelli Vantaan tulisuudelmassa. En tiedä olisiko se kaikkein kiihottavin mutta erikoisin. 

Vierailija
2205/3550 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

moonie kirjoitti:

Olin poikaystäväni kanssa minun kellarissa(asun siis kerrostalossa), ja menin istumaan haja reisin hänen päälleen kun hän istui. Ensin suutelimmme mutta asiat meni kiihkeempään suuntaan kun tunsin hänen kielensä mun kurkussa, siinä vaiheessa tuli kuuma ja märkä olo. Aloin liikkumaan ees taas hänen kovettuneen miehisyytensä päällä ensin hiljaa mutta sitten hän laittoi kätensä perseelleni ja liikutti mua kovempaa, siinä vaiheessa olin aivan kiihottunut ja en halunnut lopettaa. Sitten taas suutelimme ja menin selälleen ja sanoin että "auta mua viel" ja hän auttoi, otti housuni pois ja ensin hieroi mut sitten laittoi sormensa mun sisään, meni ensin hitaasti mutta sitten otin kiinni hänen ranteestaan ja hän meni kovempaa. En ehtinyt saada orkkua mutta oli lähellä. Paras kokemus.

ahå.. sillei,siis mitä (ihmettä?kummaa.. mä just oikein) Luin:' Hänen Kovettuneen Miehisyytensä..'? Woot?! eli, tarkoitit varmaan (hänen, poikaystävä ihmisen) ..housuntaskussa OLLEITA! auton.. avaimia. Eikö? - joo. aika.. (hauskan-) hassusti.. ton. mielestäni sä sanot. Eikö?

Vierailija
2206/3550 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sai orgasmin hieroessaan klittaa minun erektiossa olevaa penistäni vasten. Tämä tapahtui tanssiessa ja vieläpä hotelli Vantaan tulisuudelmassa. En tiedä olisiko se kaikkein kiihottavin mutta erikoisin. 

Vähän yli kaksikymppisenä oli tyttöystävä, jonka kaa käytiin paljon klubeilla, joskus 70-luvun tyylisissä diskoissa, aika usein kesällä lavatansseissa ja niin edelleen. Hän tykkäsi tanssia ja opetti samalla muakin siinä taitavammaksi. En ollut ihan noviisi, mutta kehityin hänen kanssaan. Hänellä oli aivan täydellinen kroppa tuohon harrastukseen ja tykkäsin siitä vartalosta seksissäkin. Muutenkin hän oli niin upea. Neito myönsi, että osa tanssiharrastuksen viehätyksestä tulee siitä, koska mä kiihotun siinä niin helposti. Tanssittiin vaikka hidasta kappaletta lähekkäin, eikä se muuta tarvinnut, kun mulla alkoi jököttää tukevasti. Ei pidetty mitään julkista sylitanssia tai twerkkausta, vaan ihan vähän liikuttiin vastakkain, niin että mun kohoutuma kosketti uudelleen ja uudelleen tyttöä jalkojen väliin. Halailtiin ja välillä suudeltiin. Siinä kävi niin, että hän sai sitten orgasmin. Oli sillä tavalla todella herkkä ja sen kyllä huomasi, kun hän sai. Halattiin vaan tiukemmin, jottei hän kaatunut. Jalat lakkasivat toimimasta hetkeksi. Uskomattoman kiihottavaa ja mulla oli se kivikova housuissa. Joskus sekin purkautui siinä sit. En voinut mitään. Usein kuitenkin kestin, kivesjomotuksessa, kotiin asti ja harrastettiin seksiä kotona tai joskus ajettiin autolla piilopaikkaan ja rakasteltiin siellä. Asiaa auttoi, että molemmat oltiin aika notkeita.

Vierailija
2207/3550 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia hyviä kokemuksia.

Kerran menin tapaamaan erästä miestä työasioissa. Minulla oli paha ongelma töissä ja toivoin hänen auttavan. Mies on hyvin rauhallinen ja jopa hiljainen, mutta ihanan rauhoittava.

Menin stressaantuneena ongelmastani hänen toimistoonsa, jossa istuuduin pehmeälle nahkasohvalle. Minulla oli lyhyehkö hame ja mustat sukkahousut. Mies kuunteli ongelmani ja lupasi auttaa. Olin niin helpottunut ja ihanan rentoutunut ongelman ratkaisusta ja hänen seurantaan.

Yhtäkkiä hän alkoi häpeilemättä ja katsettaan peittelemättä tuijottamaan polviani ja sukkuhousujani. Menin siinä ihan hämilleni, mutta hän vain jatkoi.

Tilanne oli yhtä aikaa helpottava, kotoisa ja irstas, nöyryyttävä mutta toisaalta ihana, että olisin voinut laueta pelkästään hänen katseestaan. Lähdin ihan normaalisti pois, mutta tilanne oli yksi elämäni eroottisimmista.

Vähemmästäkin katselee jos hame ja sukkahousut toki sitä vilkuilee että onko siellä alla pikkuhousuja ollenkaan. Naisten pitäs useammin olla commandona hameen kanssa :)

Vierailija
2208/3550 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies78 kirjoitti:

Salarakkaan kanssa autossa, keskellä päivää parkkiksella, kun muita ihmisiä kulki ohi. Otti suihin ja ratsasti. Laukesin niin, että pää oli räjähtää.

näkikö joku ja miten reagoi?? kumpi ehdotti suikkaria?

Vierailija
2209/3550 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirtti parikymmentä vuotta vanhemman varatun työtoverin kanssa lähti käsistä ja päädyimme työpaikan neukkariin viettämään kiihkeän hetken. Mies sai kielitaidollaan ja määrätietoisuudellaan annettua minulle parikin äänen avaavaa orgasmia, vaikka muuten toiminta oli makuuni aika suoraviivaista eikä paikkakaan ollut ihan paras mahdollinen. Vapisin vielä posket punaisina kiskoessani housuja jalkaan miehen katsellessa myötätuntoisen näköisenä hermostunutta pukeutumistani. Hymyilin iltajumpallakin kuin Hangonkeksi tuntiessani miten miehen siemennestettä tuntui valuvan pikkuhousuihin. Muisto vuosien takaa tekee aina tehtävänsä kun nyt perheenäitinä haluan virittäytyä viettämään hetken omaa kivaa lapsiarjen lomassa.

Kaikista kiihottavinta ajatus siitä kun nainen tekee töitä tai on jossain ryhmäliikuntatunnilla kun spermaa valuu edelleen sisältä housuihin :). Olette ilmeisesti hoitoalalla?? mistä tuo juttu on lähtenyt jos varattu on?? miten voi iskeä varatun työkaverin??

Vierailija
2210/3550 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen anoppia taas,sairasta mutta kiihottavaa

Miten saan anopin antamaan minulle??? on vihjaillut härskejäkin juttuja mutta en aivan satavarma ole mitä miettii ja jos kertookin muille että olen ehdottanut seksiä

Vierailija
2211/3550 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä oli maailman kaunein hymy ja ihanimmat tummanruskeat hiukset jotka tiesin. Ihastelin sitäkin, kun hän istui kumarassa sohvalla tehdessään läksyjään ja heilautti vähän väliä hiuksiaan taakse ja välillä olalta toiselle. Se oli niin seksikkään näköistä. Olin aivan lemmenkuumeessa.

Jep, tytöt/naiset eivät ehkäpä aina tiedäkään/huomaakaan, mikä poikien/miesten mielestä on heissä niin sairaan seksikästä. Tuommoiset pienet eleet saavat ainakin mun koneeni käyntiin, ovat saaneet jo koulupojasta asti...

Kiihottavin kokemus on täällä ollut eräs naisihminen, johon tutustuin keväällä jouduttuani edellisenä syksynä eroamaan pitkästä suhteesta. En tiedä, oliko vuodenajalla jotain tekemistä sen kanssa, uusi suhde ja hormonit hyrrää keväällä, vai mitä, mutta seksiä oli aivan tolkuttoman paljon. Nainen halusi koko ajan ja mulla sojotti kuin nuorella orilla. Olin niin innokas ja dominoivakin, joskus pelkäsin että hirnuu liikaa, mutta hän tuntui nauttivan suuresti ja annoin palaa täysillä. Vapaaviikonloppuisin olimme monta kertaa koko päivän sängyssä, välillä piti juoda ja syödä, käydä suihkussa, mutta sitten taas mentiin. Se oli sellaista nuolemista ja näykkimistä, hellimistä, jatkuvaa esileikkimistä ja itse yhdyntää tunnista toiseen. Vastaavaa en ollut kokenut.

Vierailija
2212/3550 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäs useammin olla commandona hameen kanssa :)

Tai löysien puuvillashortsien.

Mistä päästäänkin yhteen kiihottavaan kokemukseen. Siskon todella pantavan oloinen kaveri oli meillä helteisenä kesäiltana ja tytöt tulivat istumaan terassille jossa grillasin iltapalaa vanhempien ollessa mökillä.

Sisko lähti käymään sisällä juuri kun olin pyyhkimässä pöydältä kaatunutta dippiä ja samalla kaveri pudotti sitä syliinsäkin.

Kaveri katsoi minua oudosti ja pyysi pyyhkimään tuolille pudonneen dipin kun kerran kädessä oli talouspaperia ja puhdistussuihketta.

Tyttö ei noussutkaan pois tuolilta vaan nosti kantapäänsä istuimelle jalat levällään kuin saunan lauteilla. Sillä oli todella hoikat reidet ja väljät mutta mikromittaiset puuvillashortsit jalassaan.

Jouduin käymään polvilleni että pääsin pyyhkimään haarojen väliin pudonnutta dippiä ja ensimmäisenä tajusin nenään jostain lehahtaneen vienon pimpin tuoksun.

Vasta tässä kohtaa huomasin että asento oli avannut lyhyet lahkeet niin että näin hieman sänkisen isomman häppärin ja vilauksen pinkistä tahmeasta vaosta. Sillä ei ollut mitään shortsien alla ja asento oli varmasti kaikkea muuta kuin vahinko.

Hermostuin niin että dippiä hangatessa käsi lipesi koskettamaan haarojen väliä mutta tyttö pysyi paikallaan ja otti vain tiukemman otteen käsinojista.

En voinut vastustaa kiusausta hangata hieman myös shortsien haaroihin tippunutta dippiä kostealla paperilla eikä tytyö vastustellut vaan hengitti ainoastaan raskaammin. Tunsin sormilla ohuen kankaan läpi pehmeät ja lämpimät huulet.

Juuri tässä kohtaa sisko sitten rymistelee kohti ovea huutaen että mihin kaveri jäi kun bussi on tulossa ihan kohta. Pomppasimme pystyyn mutta minä sattuneesta syystä selin ja jouduin mumisemaan heipat olkapään yli. Vähän myöhemmin talouspaperirullasta oli vain hylsy jäljellä

Vierailija
2213/3550 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä oli maailman kaunein hymy ja ihanimmat tummanruskeat hiukset jotka tiesin. Ihastelin sitäkin, kun hän istui kumarassa sohvalla tehdessään läksyjään ja heilautti vähän väliä hiuksiaan taakse ja välillä olalta toiselle. Se oli niin seksikkään näköistä. Olin aivan lemmenkuumeessa.

Jep, tytöt/naiset eivät ehkäpä aina tiedäkään/huomaakaan, mikä poikien/miesten mielestä on heissä niin sairaan seksikästä. Tuommoiset pienet eleet saavat ainakin mun koneeni käyntiin, ovat saaneet jo koulupojasta asti...

Kiihottavin kokemus on täällä ollut eräs naisihminen, johon tutustuin keväällä jouduttuani edellisenä syksynä eroamaan pitkästä suhteesta. En tiedä, oliko vuodenajalla jotain tekemistä sen kanssa, uusi suhde ja hormonit hyrrää keväällä, vai mitä, mutta seksiä oli aivan tolkuttoman paljon. Nainen halusi koko ajan ja mulla sojotti kuin nuorella orilla. Olin niin innokas ja dominoivakin, joskus pelkäsin että hirnuu liikaa, mutta hän tuntui nauttivan suuresti ja annoin palaa täysillä. Vapaaviikonloppuisin olimme monta kertaa koko päivän sängyssä, välillä piti juoda ja syödä, käydä suihkussa, mutta sitten taas mentiin. Se oli sellaista nuolemista ja näykkimistä, hellimistä, jatkuvaa esileikkimistä ja itse yhdyntää tunnista toiseen. Vastaavaa en ollut kokenut.

16 - 19 -vuotiaana silloisen poikakaverini kanssa jaksettiin yhtyä 10 kertaa kolmen tunnin aikana + kaikki muu kiihottava toiminta siihen lisäksi. Noita kertoja ei unohda koskaan, kun ei saa toisesta ihmisestä ja seksistä tarpeekseen. Läheisyys aiheuttaa riippuvuutta, josta ei koskaan halua eroon. Sitä poikaa ei tahdo päästää pois iholtaan, sisältään; ihastelee hänen suutelutaitojaan samalla kun hän panee kiihkeänä, sitä voimakkuutta ja toisaalta hellyyttä, ja erektiota. Haluaa niin paljon että kiskoo hänet päällensä, jottei toinen karkaa keittiöön tai mihinkään siitä, vaikkei sitä vaaraa kyllä ollut.

Kuulee sanottavan, että silloin aktien määrällä korvataan yhden kestoa, mikä on toki totta. Mutta, jos hänen kanssaan saa orgasmin joka kerralla, tai melkein joka kerralla, samalla kun mies laukeaa ihanan rajusti, ei sitä kokemusta oikein voita mikään.

Totta, että paikat kipeytyy ja sperman tuleminen loppuu jossain kohtaa, mutta on se sen arvoista. Tuollaisten seksiputkien jälkeen haarakävelystä saa kivaa huumoria väännetyksi molemmin puolin. Vaikeaa se oli hänelläkin. Piti huilata 10-12 tuntia ja taas halutti. 

Vierailija
2214/3550 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16 - 19 -vuotiaana silloisen poikakaverini kanssa jaksettiin yhtyä 10 kertaa kolmen tunnin aikana + kaikki muu kiihottava toiminta siihen lisäksi. Noita kertoja ei unohda koskaan, kun ei saa toisesta ihmisestä ja seksistä tarpeekseen. Läheisyys aiheuttaa riippuvuutta, josta ei koskaan halua eroon. Sitä poikaa ei tahdo päästää pois iholtaan, sisältään; ihastelee hänen suutelutaitojaan samalla kun hän panee kiihkeänä, sitä voimakkuutta ja toisaalta hellyyttä, ja erektiota. Haluaa niin paljon että kiskoo hänet päällensä, jottei toinen karkaa keittiöön tai mihinkään siitä, vaikkei sitä vaaraa kyllä ollut.

Kuulee sanottavan, että silloin aktien määrällä korvataan yhden kestoa, mikä on toki totta. Mutta, jos hänen kanssaan saa orgasmin joka kerralla, tai melkein joka kerralla, samalla kun mies laukeaa ihanan rajusti, ei sitä kokemusta oikein voita mikään.

Totta, että paikat kipeytyy ja sperman tuleminen loppuu jossain kohtaa, mutta on se sen arvoista. Tuollaisten seksiputkien jälkeen haarakävelystä saa kivaa huumoria väännetyksi molemmin puolin. Vaikeaa se oli hänelläkin. Piti huilata 10-12 tuntia ja taas halutti. 

Näin läheisyys ja himo oli nuorena huikeaa. Mutta mihin se monella katosi, että pitää vanhempana muistella. Meillä läheisriippuvuus  ja intohimo oli niin suurta, että mentiin nuorena naimisiin ja oltu koko ikä yhdessä. Ei ole kadonnut koko ikänä, vaikka vähän muuttanut muotoaan ja seksikerran harventuneet. Toisen himo ja kiima nostaa omankin pulssin kahteensataan, sekoittaa ajatuksen ihan samalla lailla kuin nuorena. 

Vierailija
2215/3550 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin läheisyys ja himo oli nuorena huikeaa. Mutta mihin se monella katosi, että pitää vanhempana muistella. Meillä läheisriippuvuus  ja intohimo oli niin suurta, että mentiin nuorena naimisiin ja oltu koko ikä yhdessä. Ei ole kadonnut koko ikänä, vaikka vähän muuttanut muotoaan ja seksikerran harventuneet. Toisen himo ja kiima nostaa omankin pulssin kahteensataan, sekoittaa ajatuksen ihan samalla lailla kuin nuorena. 

Vilpittömästi onnea ja kaikkea ihanaa teille! ♥

Vierailija
2216/3550 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevista alapeukuista välittämättä sanon, että viime yö uuden rakastajan kanssa. Sain elämäni ensimmäisen orgasmin yhdynnän aikana. Ei menty asentoakrobatiaa, vaan pitäydyttiin lähetyssaarnaajassa ja seisaaltaan kasvotusten rakastelussa, niin että hän pakitti suudellen mut seinää vasten ja koukisti polviaan. Hän on niin komea ja vahva. En tarvinnut esileikkiä, vaan olin tosi kostea jo hänen lähellään. Sain hänen tuoksustaan, niistä jumalaisista kasvoista sekä pienestä parransängestä virtaa ihan uudella tavalla.

Vierailija
2217/3550 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus ekassa työpaikassa ihan hirveä erektio ja syöksyttäminen kun yhden samanikäisen kaunottaren kanssa suunniteltiin mainoskamppista. Kaikki lähti katseista ja ekalla kerralla oli pakko lähteä hoitelemaan paineet pois soolona. Ikää tosiaan se 19 ja muuta en keksinyt kuin työnnellä polvet notkolla lavuaarin reunaa vasten. Nopeasti valtava syöksy tulikin ja mäihää lensi peiliin ja hanan päälle.

Jotenkin niin paljon kiihottavampaa kun lykkii lantiolla jotakin vasten kuin vetää käteen. Sitten vähän myöhemmin sain purkautua wcssä tytön sisään samassa paikassa. Hän istui lavuaarin päällä ja nojasi jalat levällään taaksepäin peiliin. Se oli kiihottavimpia ikinä. Oli järisyttävä nuoren sällin kiima ja seksikäs kimmafrendi joka rakasti myös jännitystä ja seksiä josta voidaan jäädä kii.

Onneks se allas kesti meidän tai no mun rynkytyksen ja loppua kohti nojaamisen tytön päälle....

Vierailija
2218/3550 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena miehenä istumassa iltaa tuttavapariskunnan luona. Ilta oli jo pitkällä, ja olimme pariskunnan miehen kanssa asettuneet jonkinlaiseen loppukeskusteluun keittiön pöydän ääreen, kun nuori kaunis rouva pölähti siihen ilkosillaan, otti jääkaapista maitotölkin ja kaatoi siitä iltamaitoa jaloissaan kiehnäävän kissan kuppiin.

Kun rouva kyykistyi kupin taakse maitoa kaatamaan, minulla oli näköyhteys reisien välistä pursuavaan paljaaseen karvaiseen pilluun ja suoraan sen intiimivakoon.

Maidon kaataminen kissalle oli niin huolellista, viipyilevää suorastaan, että sen oli pakko olla tahallista, minulle osoitettua suosiota tai kiusaa.

Herraisä kuinka eläimellisen pakottava himo jysähti tajuntaan! Se näkymä poltti niin väkevän kuvan verkkokalvoihin, ettei ole tähän päivään mennessä tippaakaan haalistunut.

Vierailija
2219/3550 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena miehenä istumassa iltaa tuttavapariskunnan luona. Ilta oli jo pitkällä, ja olimme pariskunnan miehen kanssa asettuneet jonkinlaiseen loppukeskusteluun keittiön pöydän ääreen, kun nuori kaunis rouva pölähti siihen ilkosillaan, otti jääkaapista maitotölkin ja kaatoi siitä iltamaitoa jaloissaan kiehnäävän kissan kuppiin.

Kun rouva kyykistyi kupin taakse maitoa kaatamaan, minulla oli näköyhteys reisien välistä pursuavaan paljaaseen karvaiseen pilluun ja suoraan sen intiimivakoon.

Maidon kaataminen kissalle oli niin huolellista, viipyilevää suorastaan, että sen oli pakko olla tahallista, minulle osoitettua suosiota tai kiusaa.

Herraisä kuinka eläimellisen pakottava himo jysähti tajuntaan! Se näkymä poltti niin väkevän kuvan verkkokalvoihin, ettei ole tähän päivään mennessä tippaakaan haalistunut.

Päästittekö kissan sitten ulos.

Vierailija
2220/3550 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi silloisen kihlatun parhaan kaverinkanssa. Iso omakotitalo, johon suunnattiin baarista salaa nussimaan.

Tämä kaveri ei ensin ollut halukas, mutta sain jotenkin puhuttua ympäri ja kai tilannetta auttoi se että hän tiesi minulla olevan iso.

Tämän kaverin vanhemmat olivat reissussa joten koko talo oli meidän, ei riskiä kiinni jäämisestä. Saisin pervoilla kihlattuni parhaan kaverin kanssa koko yön aivan rauhassa.

Blondi, 20v, kaunis ja hyvä perseinen kiimapillu jolle olin runkannut jo monet kerrat. Hän vei minut vierashuoneeseen jossa kiihkeästi aloin vetää hänen housuja alas, hän tarttui kaluuni ja halusi sen välittömästi sisäänsä. Työnnyin koko varrella syvälle tähän kiimapilluun jolloin alkoi kova, kiihottava voihkinta joka sai mut vaan innostumaan. Nussittiin varmaan tunti. Kun laukesin suoraan pilluun ja sain niin hyvän arvosanan, että jatkettiin tapaamisia noin vuosi. Milloin mun autossa, tai mun ja kihlatun luona kun hän oli poissa. Todella pervoa ja kiihottavaa nussia muijan kaveria omassa kodissa suihkussa keskellä päivää, raivottaa häntä pesukonetta vasten ja huudattaa sängyllä. Osasi hän myös onneksi nielläkin spermojani kun väkisin pidin kullia hänen suussaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan