Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2141/3550 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde parikymppisenä kesätyöntekijän kanssa työpaikalla. Olin vähän hantä vanhempana ollut itse edellisenä kesänä kesäduunissa ja sain vakipaikan. Kun tuo neito ilmestyi ovesta ensimmäisen kerran, olin myyty. Olin ollut sinkku muutaman kuukauden ja halusin epätoivosesti tietää hänen parisuhdestatuksensa. Onnekseni tyttö oli vapaa. Meidän suhde roihusi pian niin kuumana, että töissä puhuttiin jo avoimesti häistä. Meitä kiusoiteltiin asialla. Harrastettiin seksiä siivouskomeroissa, sähkökeskuskomerossa, inva-vessoissa. Milloin missäkin oli tilaa ja tilaisuus. Vapaa-ajallakin rakasteltiin monta kertaa uskaliaissa paikoissa. Kotibileissä, hiljaisissa kadunkulmissa yöllä, joista varmaan päädyttiin kameraan, hylättyjen rakennusten lähellä, koulun pihalla yöllä, josta jäätiin kiinni..... Nuoruus ja hulluus.

Vierailija
2142/3550 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni katse ja pieni mustasukkaisuusdraama, joka sai alkunsa ravintolaillan pöytäseuraan kuuluvan miehen flirttailusta mulle. Hädintuskin ehdittiin kotiovelle kun mua painettiin sitä vasten ja suudeltiin jalat alta. Viileässä syysillassa rakastelu lähärissä omakotitalon rappusella ja jälkihyväilyt lämpöisessä saunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/3550 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin yhden tänne vuosia sitten, mutta on ”pakko” kirjoittaa toinen.

Samanikäisellä lapsuudenkaverillani oli 27-vuotissynttärit vuonna -18 hotellin keilahallilla. Paikalle saapui tuttua väkeä ja pari hyvännäköistä tuntematonta poikaa, joista toinen alkoi vilkuilla suuntaani. Olin kyllä laittautunut, laitoin hiukset kruunuletille ja olin ostanut uuden mekonkin äskettäin ja nyt sain tilaisuuden tuulettaa sitä. Hän kannusti minua, kun otimme matsia siinä ja se tuntui mukavalta. Emme tosiaan tunteneet toisiamme ennalta mitenkään. Juttelimme ja kuulin, että poika oli täyttänyt juuri 19 ja oli tutustunut synttärisankariin ulkomailla.

Kaverini on absolutisti ja niin emme siinä kippailleet muuta kuin alkoholittomia. Poika kehui minua kauniiksi ja viehättäväksi. Hän nojasi minuun päin ja alkoi suudella siinä sitten aivan yhtäkkiä. Se tuntui ihanalta ja hän oli tosi taitava suutelemaan. Välillä juttelimme ja pyysin häntä taas suutelemaan. Hän vaihteli kulmaa ja tempoa ja leikitteli sillä lailla huulillani. Venytti kiihottavasti vähän alahuultani suudelman lopuksi. Olin jo tosi kiihottunut, mutta pidin pokkaa. Hän ehdotti, että lähtisin mukaan ottotätinsä asunnolle, jossa hän majaili Suomessa oloaikanaan ja katsomaan hänen LP-kokoelmaansa. Jostakin syystä suostuin heti, olin kai seikkailunhaluinen. Halattiin vielä synttärisankarin kanssa. Hän kiusasi, että taisin ”viimein” löytää miehen itselleni ja oli kuulemma ”mainostanut” minua tälle pojalle.

Poika, nuori mies, vei minut kädestä hellävaroen asuntoon sisälle. Täti oli sopivasti koko viikonlopun poissa ja aloimme heti suudella ja näykkiä toistemme kaulaa. Poika avasi hellästi kampaukseni ja ihasteli hiuksiani. Tiesin naisen vaistollani hänen varmasta kosketuksestaan, että seksi olisi upeaa. Hän riisui mekkoani ja avasin hänen vyötään. Hän otti paitansa pois ja näin sixpackin ja kuljetin sormiani sitä pitkin. Rintaliivit lähtivät päältäni ja hän tuijotti rintojani, kehui niitä upeiksi ja hyväili niitä. Pudotin pojan telttana pullottavat bokserit alas ja kosketin komeaa ja korkeana seisovaa penistä kiihottaen lisää muutamalla vedolla. Hän voihkaisi ja pyysi lopettamaan ja halusi jo tulla työntelemään sisälleni. Halusin niin paljon myös rakastella. Enemmän kuin mitään muuta. Hän kaivoi lattialta taskuistaan kondomin. Anna mun… Halusin laittaa kortsun paikalleen ja tein sen kiusaavan hitaasti. Seurasin tuskan ja nautinnon sekaista ilmettä ja huokailua ja tosi kovan touhutippaerektion nytkähtelyä kosketuksessani. Se kiihotti niin älyttömästi.

Menin viettelevästi sohvalle selälleni ja nostin peppuani, niin, että hän sai vedettyä pikkuhousuni pois. Levitin jalkojani minkä siinä pystyin ja mahduin. Poika tuli katsoen silmiini koko komealla vartalollaan päälleni ja työntyi hitaasti. Suutelimme taukoamatta samalla, kun hän alkoi panna minua ensin hitaasti ja yhtäkkiä ihan käsittämättömän nopeasti. En ollut koskaan kokenut sellaista rytminmuutosta ja staminaa. Se yllätti aivan sairaasti ja vei valtavaan orgasmiin, en muista tuosta hetkestä mitään. Nuori mies oli tullut samassa ja makasi ylläni kiinni minussa ja huohotti raskaasti. Hän murahteli hiuksiini ja silitin hänen kiharaa tukkaansa ihan euforiassa. Suutelimme vielä siinä sohvalla pitkään.

Olimme melkein koko minun töistä vapaan viikonloppuni siellä asunnolla ja seksi jatkui upeana. Teimme sitä eri huoneissa ja eri tasoilla pöydillä ja suihkussa. Hänellä oli rohkeutta ja kokeilunhalua josta nautin.

Vierailija
2144/3550 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

takamukseen kuseminen. nainen aluksi hätkähti, mutta oli sitten että älä lopeta. sai voimakkaita orgasemeja. se yö oli muutenkin kokeilua. ei jäänyt yhteen kertaan.

Vierailija
2145/3550 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin yhden tänne vuosia sitten, mutta on ”pakko” kirjoittaa toinen.

Samanikäisellä lapsuudenkaverillani oli 27-vuotissynttärit vuonna -18 hotellin keilahallilla. Paikalle saapui tuttua väkeä ja pari hyvännäköistä tuntematonta poikaa, joista toinen alkoi vilkuilla suuntaani. Olin kyllä laittautunut, laitoin hiukset kruunuletille ja olin ostanut uuden mekonkin äskettäin ja nyt sain tilaisuuden tuulettaa sitä. Hän kannusti minua, kun otimme matsia siinä ja se tuntui mukavalta. Emme tosiaan tunteneet toisiamme ennalta mitenkään. Juttelimme ja kuulin, että poika oli täyttänyt juuri 19 ja oli tutustunut synttärisankariin ulkomailla.

Kaverini on absolutisti ja niin emme siinä kippailleet muuta kuin alkoholittomia. Poika kehui minua kauniiksi ja viehättäväksi. Hän nojasi minuun päin ja alkoi suudella siinä sitten aivan yhtäkkiä. Se tuntui ihanalta ja hän oli tosi taitava suutelemaan. Välillä juttelimme ja pyysin häntä taas suutelemaan. Hän vaihteli kulmaa ja tempoa ja leikitteli sillä lailla huulillani. Venytti kiihottavasti vähän alahuultani suudelman lopuksi. Olin jo tosi kiihottunut, mutta pidin pokkaa. Hän ehdotti, että lähtisin mukaan ottotätinsä asunnolle, jossa hän majaili Suomessa oloaikanaan ja katsomaan hänen LP-kokoelmaansa. Jostakin syystä suostuin heti, olin kai seikkailunhaluinen. Halattiin vielä synttärisankarin kanssa. Hän kiusasi, että taisin ”viimein” löytää miehen itselleni ja oli kuulemma ”mainostanut” minua tälle pojalle.

Poika, nuori mies, vei minut kädestä hellävaroen asuntoon sisälle. Täti oli sopivasti koko viikonlopun poissa ja aloimme heti suudella ja näykkiä toistemme kaulaa. Poika avasi hellästi kampaukseni ja ihasteli hiuksiani. Tiesin naisen vaistollani hänen varmasta kosketuksestaan, että seksi olisi upeaa. Hän riisui mekkoani ja avasin hänen vyötään. Hän otti paitansa pois ja näin sixpackin ja kuljetin sormiani sitä pitkin. Rintaliivit lähtivät päältäni ja hän tuijotti rintojani, kehui niitä upeiksi ja hyväili niitä. Pudotin pojan telttana pullottavat bokserit alas ja kosketin komeaa ja korkeana seisovaa penistä kiihottaen lisää muutamalla vedolla. Hän voihkaisi ja pyysi lopettamaan ja halusi jo tulla työntelemään sisälleni. Halusin niin paljon myös rakastella. Enemmän kuin mitään muuta. Hän kaivoi lattialta taskuistaan kondomin. Anna mun… Halusin laittaa kortsun paikalleen ja tein sen kiusaavan hitaasti. Seurasin tuskan ja nautinnon sekaista ilmettä ja huokailua ja tosi kovan touhutippaerektion nytkähtelyä kosketuksessani. Se kiihotti niin älyttömästi.

Menin viettelevästi sohvalle selälleni ja nostin peppuani, niin, että hän sai vedettyä pikkuhousuni pois. Levitin jalkojani minkä siinä pystyin ja mahduin. Poika tuli katsoen silmiini koko komealla vartalollaan päälleni ja työntyi hitaasti. Suutelimme taukoamatta samalla, kun hän alkoi panna minua ensin hitaasti ja yhtäkkiä ihan käsittämättömän nopeasti. En ollut koskaan kokenut sellaista rytminmuutosta ja staminaa. Se yllätti aivan sairaasti ja vei valtavaan orgasmiin, en muista tuosta hetkestä mitään. Nuori mies oli tullut samassa ja makasi ylläni kiinni minussa ja huohotti raskaasti. Hän murahteli hiuksiini ja silitin hänen kiharaa tukkaansa ihan euforiassa. Suutelimme vielä siinä sohvalla pitkään.

Olimme melkein koko minun töistä vapaan viikonloppuni siellä asunnolla ja seksi jatkui upeana. Teimme sitä eri huoneissa ja eri tasoilla pöydillä ja suihkussa. Hänellä oli rohkeutta ja kokeilunhalua josta nautin.

Ihana! Haluan niin antautua yhden kiihkeän nuoren miehen pantavaksi noin. Haluan tuntea hänen painonsa päälläni, hänen staminansa, himonsa, kaiken. Ajatuskin kiihottaa. Tähän mennessä ollaan vasta maattu päällekkäin, suudeltu ja vähän hinkkailtu siinä, ah se oli upea kokemus. Vaikeaa edes kuvailla sitä niin hienosti kuin jotkut osaa, mutta se on kiihottavinta tähän asti mitä olen kokenut koskaan. Sain orgasmin siinä yllättäen. Olen empinyt kunnon seurustelusuhteeseen alkamista hänen kanssaan alusta asti ikäeron takia, mutta viime viikonlopun jälkeen olen vakuuttuneempi kuin koskaan, että meidän juttu toimii. Hän on ollut koko ajan läsnä, jakanut ajatuksiaan kanssani ja mikä parasta älykäs ja empaattinen, teoissaan mun suhteen aloitteellinen, puheissaan välillä suora ja todella halukas seksiin kanssani. Tällä ikää on yhä edelleen ihanan imartelevan kutkuttavan hämmentävää kuulla olevansa seksikäs, upea ja kaunis. Kaipa se on sitten vaan uskottava, sen verran monta kertaa hän sen sanoo ja millä äänellä hän sen sanoo. Ollaan minä 37 ja hän 23.

Vierailija
2146/3550 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavimpia ehottomasti sellaiset hetket joissa ei ole varsinaisesti edes tapahtunut mitään.

Olin n. 18-vuotiaana kesällä tuttaperheen luona juhlissa, jossa oli hyvin monen ikäistä vierasta. Illan aikana viini virtasi, naurettiin, syötiin, saunottiin ja kun porukasta iso osa oli tanssijoita, niin tanssittinkin kovin. Olin tuohon aikaan kovin epävarma itsestäni ja kehostani, kuten varmasti moni muukin tuossa iässä. Yks vieraista oli etelä-amerikkalainen tanssinopettaja. Todella hyvän näköinen ja varmaan kymmenisen vuotta mua vanhempi. Jossain vaiheessa tämä tanssinopettaja kaappasi minut käsivarsillensa ja tanssittiin rumban tahtiin. Kuten ttk:ssa joku joskus totesi (ehkä marko keränen?), että "rumba on pystysuora ilmaisu vaakasuorille haluille". Aluksi hän katsoi minua syvälle silmiin, jonka jälkeen painoi minut tiukasti paljasta rintaansa vasten ja kuiski portugaliksi/espanjaksi jotain korvaani. Siinä olikin mukavasti haastetta pysyä pystyssä, kun jalat veti aivan spagetiksi ja vielä tälleen reilusti yli 10 vuotta myöhemmin tämän muistelu saa perhosia vatsanpohjaan.

Tosin nykyisin vaan mietin, että mitäköhän tää tyyppi kuiskutteli mulle. Ehkä kauppalistaansa? Tai varmaan haukkui minua ;D

Vierailija
2147/3550 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin allaolevan jo jossakin toisessa ketjussa. Nuo kokemukset ovat mun nuoruuden kiihottavimpia. Olen tainnut tähän ketjuun aikaisemmin jotain kirjoittaa, mutta lisään vielä tämän. 

Vuosia sitten nuorempana oli poikaystävä, jonka vei mut hellästi nojaamaan seinään tai johonkin kiinteään ja tuli kiinni minuun. Usein hän nosti mun käsivarret ylös kiinni seinään ja piti niistä kiinni toisella kädellään. Hän alkoi suudella kiihkeästi ja työnnellä siinä mua. Yritin levittää jalkoja ja tuntui tosi hyvältä, kun kova penis painoi ja liikkui koko ajan nopeammin juuri oikeassa kohdassa. Sain orgasmin nopeasti tuolla tavalla joka kerta, ja pojan housut kastuivat läpi asti, kun hän kiihottui siitä aina äärimmilleen, puristui mua vasten ja sai voimakkaasti työntäen orgasmin ja siemensyöksyn. Se tuntui minusta ihanalta, ihan kuin olisin saanut uudestaan orgasmin.

Myöhemmin elämässä kuulin, että tuota toimintaa sanottiin "dry humpingiksi" tai "kuivapanoksi".

Alussa ajattelin, että häntä haittaisi olla housut sitten märkänä ja kai aika tahmaisena tai jotain, mutta ei kuulemma yhtään haitannut.

Tehtiin sitä ihan joka päivä, välillä monta kertaa päivässä, koska tuntui niin hyvältä. Olin monta kertaa myös pojan alla ja lähetyssaarnaajassa tehtiin sitä. Aika usein se johti yhdyntään, jos löydettiin paikka tai oltiin valmiiksi sopivassa paikassa, mutta ei läheskään aina.

Ainut harmi oli se (pikku)housupyykki. Poikaystävä kävi illalla suihkussa ja olin tämän tästä hänen kanssaan siellä, välillä hänen porukoillaan, välillä meillä. Tykkäsin pestä häntä ja saada hänet kiihottumaan. Siitä tuli yhteinen ihana seksileikki, se suihku mukaan lukien, jossa myös rakasteltiin, jos uskallettiin. Usein otettiin riski, vaikka muita oli kotona.

Jäätiin myös joskus kiinni. Vaikka, kun poikaystävän isä tuli autotalliin sillä hetkellä, kun poika oli ottamassa penistä ulos housuista. Oltiin ”humpattu” jonkin aikaa ja alkamassa yhdyntään. Meille tuli kiire lähteä, eikä siinä montaa sanaa vaihdettu väkinäisten hymyjen kera.

Pentuina kokeiltiin tuota silloisen ekan likkakaverin kanssa. Ei uskallettu vielä mennä yhdyntään kunnolla, mutta ajatus sen matkimsesta kiihotti ja kiehtoi. Maattiin päällekkäin päällysvaatteissamme mun huoneen matolla, mä pelkästä ajatuksesta kulli suurena ja kovana päällä ja tyttö alla jalat levällään. Hinkkasin häntä siinä koko vartalollani ja erektiollani viimeistä päivää ja suutelin miten vain osasin. Likka sai orgasmin ja mä myös ja 15v. pojan runsaan siemensyöksyn. Tehtiin se uudestaan sängyllä… ja uudestaan ja pian monta kertaa päivässä jos se oli vaan mahdollista.

Rupesin ottamaan yhä useammin yläkouluikäisen ihan kipeäksi kovettuneen ja valtavasti paisuneen penikseni ulos housuista silloin, kun olin tytön päällä ja hinkkasin kiihkossa kroppaani eteen ja taakse. Paljas kulli hiersi siinä hänen jalkoväliä farkkujen tms. päällyshousujen päältä. Rajun loppukirin jälkeen ruiskasin isot mällit likan housuille ja sitä roiskui usein hänen paidallekin kun työntelin puolitajuissani ja huohotin hänen kanssaan.

Jokainen voimakas sykähdys ja spermaruiskaus oli kuin pieni uusi orgasmi, ja sitten kun sen tuleminen viimein ehtyi, kuivat nykäykset vei hetkeksi kokonaan tajun suuresta nautinnosta. Tyttöystäväkin sanoi, että tuntuu paremmalta kuin mikään.

Yritin siistiä jälkiäni, mutta tahraiseksi likan vaatteet jäi joka kerran jälkeen. Olin aluksi nolona, mutta hän vakuutti suudellen mua, että häntä se ei haitannut yhtään, päinvastoin kummasti kiihotti lisää. Kertoi, että halusi mua sillä tavalla mukaansa kotiin, jos oltiin meillä. Rupesin sen jälkeen nauttimaan aivan estotta valtavista siemensyöksyistäni. Painauduin niin lähelle tyttöä kuin pääsin ja rintojen päälle. Katselin kiihottuvia kauniita kasvoja ja kuivapanin häntä minkä pystyin ja niin usein kuin pystyin, ja tein sen nyt joka kerta penis ulkona housuista.

Kiihottavasti kerrottu ja herätti kans samankaltaisia muistoja noilta ajoilta ja tytöstä, jota niin halusin ja rakastin silloin. Muistan vieläkin elävästi, miltä tuntui maata hänen päällään, miltä tuntui, kun pehmeät rinnat puristuivat vartaloa vasten, miltä tuntui kun ne liikkuivat vähäsen joka työnnöllä, vaikka paita olikin joskus välissä. Miten hän levitti jalkojaan, miltä hänen kasvonsa näyttivät, kun hän nautti allani. Voimme suudella koko ajan ja katsoa silmiin. Miltä tuntui ottaa iso penis ulos ja katsoa, kun se nousee heti pystyyn. Miten tyttö ihaili sitä ja kosketti pehmeällä kädellään. Haluan riisua tytön farkut ja työntyä häneen, mutta kuitenkin lopulta panna häntä vaatteiden päälle. Emme vielä uskalla alkaa yhdyntään, mutta kuvittelen miten hyvältä se voisi tuntua, kun tämäkin tuntuu valtavan hyvältä. Jatkoin kunnes laukesin nopean ”höyläämisen” jälkeen rajuun orgasmiin. Teini-sellaiseen, jossa oikeasti tajunta sumenee ja paksu valkoinen sperma ryöpsähtelee ulos tytön vaatteille ja loput talouspaperiin, jonka tietysti myöhästyin ottamaan esille, kun en malta lopettaa makuullaan. Sama juttu, kun nain patjaa yksikseni, oli suosikkimasturbointityylini, en malttanut lopettaa ja sotkin aina lakanan. Hän antaa sotkut anteeksi ja haluaa kokeilla runkata yhä pystyssä stondaavaa penistäni, jos sieltä tulisi lisää. Tuli ja alkoi toinen orgasmi aika usein. Voihkin ja urahtelin ja roiskin tottakai taas ohi paperista. Tyttö kertoo, kuinka kaikki se hiertäminen ja hinkkaaminen päällekkäin tai joskus seinää tai vaatekaapin ovea vasten saa hänetkin tulemaan ihanasti ja pyytää minua koskemaan häntä jalkojen välistä. Se on ihanan märkä ja hyväilin sitä hetken. Hän saa siinä toisen. Kaikki tämä kuvailtu on niin totta ja upeaa muistella aikaa 14-16-vuotiaana. Tuo jakso oli yksi ehdottoman kiihottavimmista kokemuksista koskaan. 

Vierailija
2148/3550 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin kokemukseni on kaukaa yli 15v takaa Tukholman risteilyltä. Olin kolmekymppinen sinkku, kavereiden kanssa reissussa. Laivan discossa tapasin itseäni muutaman vuoden nuoremman kundin… en enää tarkalleen muista miten kaikki alkoi, mutta välillämme oli aivan järisyttävä sähkö. Emme edes koskeneet toisiamme discossa - katselimme toisiamme silmiin ja tuntui että räjähdän siihen paikkaan kun musiikki pauhasi ympärillä, hengästytti ja pikkarit olivat likomärät. Se tuntui suorastaan vaaralliselta…

Nukuimme yön samassa hytissä mutta vaihdoimme vain muutaman suudelman… puhuimme molemmat siitä että kaikki oli suorastaan pelottavaa, ja todettiin että nähdään reissun jälkeen. Yhdet treffit meillä oli ja seksi oli uskomatonta ja kiihottavaa. Valitettavasti meillä liikaa välimatkaa enkä tiedä oliko mies edes sinkku… mutta muisto jäi.

Vierailija
2149/3550 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, kun nain patjaa yksikseni, oli suosikkimasturbointityylini, en malttanut lopettaa ja sotkin aina lakanan.

Naisena oli mulle uutta, että miehet masturboi noinkin. Kerran viime viikolla huomasin, kun aamulla poikaystävä keskittyneenä työnsi patjaa aamuseisokissaan ja katselin sitä vähän aikaa makkarin ovella. Olin jo itse noussut aikaisemmin ja keitellyt siinä kahvia, kun kuulin sängyn natinaa. Se vähän huvitti ja samalla kiihotti, kun kuvittelin itseni siihen alle. En maininnut asiasta hänelle mitään, että näin hänet siinä. Nyt se vähän niin kuin avautui tän ketjun myötä. Jotenkin superkiihottavaa ajatella hänen nautintoa noin, koska usein hän haluaa myös rakastella tuossa asennossa. Mullekin se on ihanin, koska pystyy olemaan niin lähellä ja mies liikkuu koko vartalollaan siinä. Kiihottaa se alla oleminen, ja kun hän niin kiihottuu siitä myös. 

Kiihottavin kokemus on varmasti tähän mennessä ollut tää aika tuore suhde ja varsinkin sen alku. Ne ensimmäiset suudelmat, jotka olivat helliä ja kiihkeitä samaan aikaan. Hän on niin taitava siinä ja hyökkää vaan mun huulille. Pyörryttävä rakastuminen ja halu jota tunsin. Kaikki nuoleminen ja toistemme näykkiminen. Ollaan kovin fyysisiä ja halukkaita molemmat. Rakastellaan usein ja kosketellaan pitkin päivää.  

Vierailija
2150/3550 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran menin erotiikka baariin just täytettyäni 18,

Aikani istuttuani spermat tuli punttiin koskematta sauvaan

Vierailija
2151/3550 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, kun nain patjaa yksikseni, oli suosikkimasturbointityylini, en malttanut lopettaa ja sotkin aina lakanan.

Naisena oli mulle uutta, että miehet masturboi noinkin. Kerran viime viikolla huomasin, kun aamulla poikaystävä keskittyneenä työnsi patjaa aamuseisokissaan ja katselin sitä vähän aikaa makkarin ovella. Olin jo itse noussut aikaisemmin ja keitellyt siinä kahvia, kun kuulin sängyn natinaa. Se vähän huvitti ja samalla kiihotti, kun kuvittelin itseni siihen alle. En maininnut asiasta hänelle mitään, että näin hänet siinä. Nyt se vähän niin kuin avautui tän ketjun myötä. Jotenkin superkiihottavaa ajatella hänen nautintoa noin, koska usein hän haluaa myös rakastella tuossa asennossa. Mullekin se on ihanin, koska pystyy olemaan niin lähellä ja mies liikkuu koko vartalollaan siinä. Kiihottaa se alla oleminen, ja kun hän niin kiihottuu siitä myös. 

Kiihottavin kokemus on varmasti tähän mennessä ollut tää aika tuore suhde ja varsinkin sen alku. Ne ensimmäiset suudelmat, jotka olivat helliä ja kiihkeitä samaan aikaan. Hän on niin taitava siinä ja hyökkää vaan mun huulille. Pyörryttävä rakastuminen ja halu jota tunsin. Kaikki nuoleminen ja toistemme näykkiminen. Ollaan kovin fyysisiä ja halukkaita molemmat. Rakastellaan usein ja kosketellaan pitkin päivää.  

Juttelin mieheni kanssa yks päivä, että miten tykkää tyydyttää itseään. Puhutaan avoimesti seksistä ja suhtaudutaan asioihin sopivasti huumorilla. Siinä mielessä ihan ideaali suhde kyllä. Tuo myönsi, että lapsuudesta asti on tehnyt just noin, että nai vatsallaan patjaa tai lattialla jotain pehmeää. Sanoi, että koulusta 5-6-luokilla kotiintullessa ensin hieroi seisoviltaan pippeliä pesuhuoneessa johonkin pyöreään nurkkaan ja sen jälkeen meni maaten lattialle ja nai loppuun paita allansa. Katteli siinä ihastuksensa kuvaa kaverikansiosta. Ei siis mitenkään uniikkia tuo touhu. Ja totta, että meilläkin ehkä seksi jämähtänyt lähikseen just tuon takia, että mies niin tykkää, mutta en kyl voi valittaa kun saan sellaisia orkkuja, etten toviin tiedä tästä maailmasta mitään. 

Vierailija
2152/3550 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran saunan jälkeen katsottiin vaimon kanssa leffaa sohvalla ja siinä tuli joku rakastelukohtaus. Vaimo siirsi kätensä kylpytakkini alle ja huomasi että minulla jo seisoi. Alkoi runkkaamaan kevyesti, katsoi kuitenkin samalla elokuvaa. Tämän jälkeen siirtyi ottamaan suihin. Jotain todella kiihottavaa oli siinä että minulta otettiin täysin pyyteettömästi suihin. Lopussa vielä sanoin "Niele, kulta" ja nieli, sekä nuoli kalua vielä hetken kun siementä valui päästä. Oli todella euforinen olo sen jälkeen. Tämän jälkeen molemmat jatkoimme elokuvan katsomista.

Vierailija
2153/3550 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi ihan normaali sunnuntaiaamun pitkän kaavan mukainen sessio, mutta lopussa halusin tehdä jotain erilaista. Kun vaimoni makasi selälällään menin hänen päänsä kohdalle kontilleni ja pyysin häntä avaamaan suunsa samalla kun runkkasin. Kun suu oli auki halusin tilanteen vielä intiimimmäksi ja pyysin häntä avaamaan silmänsä ja katsovan minua. Kun tulin yritin tähdätä niin että mahdollisimman paljon jäisi huulille. Ja samalla kun katsoin hänen silmiään ja vuorotellen spermaista suuta. Siinä vaan oli jotain todella voimakasta. Sitten vielä lopuksi suutelin häntä.

Vierailija
2154/3550 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelin mieheni kanssa yks päivä, että miten tykkää tyydyttää itseään. Puhutaan avoimesti seksistä ja suhtaudutaan asioihin sopivasti huumorilla. Siinä mielessä ihan ideaali suhde kyllä. Tuo myönsi, että lapsuudesta asti on tehnyt just noin, että nai vatsallaan patjaa tai lattialla jotain pehmeää. Sanoi, että koulusta 5-6-luokilla kotiintullessa ensin hieroi seisoviltaan pippeliä pesuhuoneessa johonkin pyöreään nurkkaan ja sen jälkeen meni maaten lattialle ja nai loppuun paita allansa. Katteli siinä ihastuksensa kuvaa kaverikansiosta. Ei siis mitenkään uniikkia tuo touhu. Ja totta, että meilläkin ehkä seksi jämähtänyt lähikseen just tuon takia, että mies niin tykkää, mutta en kyl voi valittaa kun saan sellaisia orkkuja, etten toviin tiedä tästä maailmasta mitään. 

Mä aloin naimaan täysillä hikisenä lakanaa mahallani sängyssä jo 4-5 vuotiaana. Muistan, että äiti tuli keskeyttämään ja hoputtamaan kerhoon lähtöä. Olin niin äkäinen. Olisin halunnut jäädä sänkyyn ja saada sellaisen orgasmin (en tiennyt sen nimeä silloin), etten sen jälkeen, kun siemennestettä alkoi tulemaan, ole saanut. En ihan samalla voimakkuudella, muutenkuin ehkä peräkkäisten yhdyntöjen jälkeen, kun olen ampunut kuivia. Sama kävi alaluokilla koulussa, piti kiivetä köyttä pitkin juhlasalin kattoon ja tulla alas. Tajunnanräjäyttävä tunne. Tuntui, että erektio tuli, mutta se ei kasvanut vielä kokoa. Sitten, kun penis alkoi kasvaa valtavaksi ja kääntyi takakenoon, työntely tuntui aina vaan upeammalta myös seisten tietokonetuolin selkänojan reunaa vasten ja kyllä, myös suihkussa Adidaksen AAC-brodeerattu paksu collegepaita ”tyttönä” alla. Sottaista hommaa, kun joka syöksyllä mälliä tuli todella paljon. Lukion ekalla mulla oli tyttöystävä ja jatkoin mahallani masturboimista aina silloin, kun ei oltu yhdessä. Kaipasin häntä ja kiihotuin tosi paljon. Tein sitä hänen kuvansa tyynyllä edessäni. Tehtiin sitä myös yhdessä siten, että olin tytön päällä ja pussattiin. Käteenveto ei kiinnostanut yhtään. Tuo ei korvannut meidän kiihkeää teiniseksiä millään tavalla vaan täydensi sitä ihanasti. Mun kiihottavimpia kokemuksia parikymppiseksi saakka. Sen jälkeen on tapahtunut paljon.

Vierailija
2155/3550 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta seksissä saan hänet tulemaan orgasmiin pelkällä vaginan supistelulla, silloin, kun hän on päättänyt, ettei vielä tule ja yrittää pidätellä. Se miehen ilme on niin fantastinen. Yrittää siinä vielä sanoa jotain, mutta siitä ei saa mitään tolkkua, koska huohottaa niin. Käytin tota hyväkseni, kun edellisviikolla yövyimme vanhempieni luona ja piti yrittää olla hiljaa vieraspedillä. Esitin aluksi vaimeasti torjuvaa hänen lämmitellessä mua kapealla sängyllä.. Ei me voida täällä.. Sain hänet suutelemaan vain kovempaa ja koskettamaan röyhkeämmin. Huomasi selvästi, että kävin kuumana. Rupesin tyydyttämään häntä peiton alla, eikä hetkeäkään, kun hän kääntyi ylleni. Suuteli ja imi tissejäni, kun oli aluksi saanut yöpaidan riisuttua päältäni. Mies liu’utti vartaloa eteenpäin kiinni mussa ja pumppasi hitaasti, koska kuulemma syöksytti heti ja olin niin tiukka. Tahti rauhoittui uudestaan pienen kiihdytyksen jälkeen, sillä supistelin pillulla. Jatkoin pikkuorkussani katsoen hänen nautinnontuskaista ilmettään, ja sitten hän tuli parin syvän rykäyksen jälkeen karjaisten niin lujaa, että äitini koputti oveen ja kysyi, onko kaikki hyvin. Mies voihki ja murisi hiljaa täyttäen mua ja mä yritin olla kikattamatta orgasmini jälkivärinöissä. Kaikki oli enemmän kuin hyvin.

Vierailija
2156/3550 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te aikuiset ootte ihan sairaita tuleeko mustaki tollanen onko mun isi tällä palstalla äiti näköjään on ja voisit jo pikkuhiljaa lopettaa ja lähtee töistä meillä on nälkä ja sun piti viedä meidät tänään mäkkiin sä oot ilkee

Vierailija
2157/3550 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippikoulu, kesä 1997 ja ihana Henna, joka oli mun ihan ensimmäinen tyttöystävä. Ekaansa ei koskaan unohda. Kiihottavuudessa on aivan oma tasonsa. Leiri oli ohi ja muutama päivä oli vielä jäljellä ennen konfirmaatiotilaisuutta. Tunteja oli talon yläkerrassa ja väliajalla karkasimme Hennan kanssa pussailemaan ja koskettelemaan kellarin varastoon. Tytön pitkät vaaleat hiukset olivat upeat ja niihin olin niin kuumana samoin kuin hänen rintoihinsa. Oltiin kersoja, kaikki siinä tytössä oli aivan mahdottoman kiihottavaa. Koskettelin samalla häntä suudellen ja pidellen toisella kädellä käsistä ja painelin uudestaan ja uudestaan mun lantion kohoumaa häneen. Olin nähnyt noin tehtävän elokuvissa. Kuulin pientä voihkinaa ja näin tytön silmät kii ja päättelin tekeväni asiat oikein. Tuntui joteskin niin miehekkäältä. Kerran olin avannut Hennan farkkujen napin ja hän minun vetskarini sen jälkeen, kun sain vyöni auki. Olin menossa koukkuun polvista ja ohjaamassa penistä, jotta kokeillaan, miltä se tuntuisi ”yhden työnnön vaan”. Niin typerää joo, mutta kuka ei tossa iässä olisi tehnyt tyhmyyksiä. Onneksi suntio tuli just sillä hetkellä. Kuuntelimme hänen raivoamistaan mun kulli siinä jöpöttäen aivan pystyssä. En edes tajunnut paniikissa piilottaa sitä ja vetää vetskaa kiinni. Tosiaan tyhmää, noloa, mutta oudon kiihottavaa vieläkin.

Vierailija
2158/3550 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kouluaikoina aina luokan ja ehkä koko koulun pisin tyttö. Kasvoin kasilla jo nykyiseen mittaani 185. Muutoinkin puberteetti alkoi varhain. Olin hyvä juoksemaan ja hyppäämään pituutta. Voitin monta kertaa koulujen väliset kisat. Silloin oli vielä monta kyläkoulua. Poikien kanssa en päässyt oikein mihinkään. Pukeuduin aika tyttömäisesti, pidin järkkypitkiä hiuksia ja käytin joskus mekkojakin koulussa. Muuten, näin teen yhä 34 v.:nä, vaikka tätini painostaa muuttamaan tyyliäni ”aikuisemmaksi”. En suostu. Tuntui, että pituuteni jotenkin pelotti poikia. He eivät kai halunneet itseään pidempää tyttöystävää. Näin päättelin. Tein vähän mallin hommia muotinäytöksissä ja olin kuvastomallinakin alle kaksikymppisenä.

Sitten kohtasin nykyisen mieheni, joka pelasi aikoinaan lentopalloa ja on minua paljon pidempi. Sinänsä miehen pituudella (vartalon :D) ei mulle ole ollut niin merkitystä, enemmän sillä millaiset vibat saan hänestä. Mutta nyt olen huomannut, että todella kliseisesti on ihanaa olla selkeästi fyysisesti pienempi ja tuntea itsensä pikkuiseksi hänen kanssaan. Uusi kokemus mulle. Tuntuu esimerkiksi jälleen hyvältä käyttää korkeita korkoja. Hän oli alusta asti päällekäyvä kirjaimellisesti hyvässä mielessä sanottuna. Rohkea ottamaan mut seksissä ja muutenkin tykkää sanoa asiat pohjalaisen suoraan. Tuokin kaikki on uutta mulle. Nautin erityisesti siitä kun antaudun hänen halulleen ja jään alle, hänen suuri vartalonsa on kokonaan päälläni, se lämpö, paino ja voima, ah. Kauhea stereotypia, mutta olen huomannut, että yhdyntäorgasmi on jotain aivan maagista, kun hän on päällä koko seksin ajan. Saan kietoutua ja suudella, tuntee sen ihmeellisen yhteyden toiseen ihmiseen tasolla jota ei pysty selittämään ja hengitellä samaan tahtiin. Hellää työntelyä ja rajua rynkytystä, molempia samassa asennossa. Rakastan tuota ja sitä kun mies vaihtaa tahtia yllättäen. En pysy enää perässä omalla lantion liikkeellä ja se kuumottaa. Kun ensimmäistä kertaa harrastettiin seksiä anoppilan sohvalla, sain sen ensimmäisen koskaan yhdynnässä. Upeaa vaikka vaniljaa.

Vierailija
2159/3550 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiihottavin niin oudoin: meidät oli vaimon kanssa kutsuttu hieman meitä vanhemman pariskunnan mökille grillaamaan ja saunomaan. Sauna oli suomalaiseen tapaan yhteissauna, ja siinä meille vaimon kanssa selvisi, että isäntäpariskuntaa kiinnostaisi parinvaihto. Vaimo käytti kohteliaasti veto-oikeutta, minä en olisi ollut itsestäni ihan varma, mutta tunnelmaa se kummasti vapautti. Jatkettiin saunomista, ja nyt ilman mitään verhoja. Oli omituisen kihelmöivää katsella illan isäntää ja emäntää hieman tarkemminkin sillä silmällä, olla itsekin vastaavan huomion kohteena. Se ilta on vieläkin mielessä tuoreena.

Vierailija
2160/3550 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailit minulle grillijonossa. Olin tanssinut kanssasi klubilla ja tunsin siinä erektiosi. Koskit hiuksiini, siirsin ne eteen. Jatkoit iskemistä kotimatkalla, en tajunnut, että asut niin lähellä. Nähtiin aina kaupassa ja hymyilit joka kerta. Kello oli 2 yöllä, ketään ei näkynyt missään. Painoit minut kerrostalon seinää vasten ja suutelit jalkani heikoiksi. Nostit helmani ylös ja työnnyit sisääni ensimmäisen kerran, olin niin kiihottunut, että annoin sinun tehdä noin. Emme uskaltaneet jatkaa siinä. Hississä suutelit taas minut sulamaan syleilyysi. Sain oveni auki ja jalkani katosivat altani. Kannoit minua kuin prinsessaa asuntooni. Laskeuduimme pehmeästi sohvasängylle makaamaan, olit jalkojeni välissä, käärit uudelleen helmani ylös ja olit taas sisälläni. Mikään ei estänyt enää meitä, vauhti kiihtyi ja lähenin kihelmöivästi huippua. Olit kiinni vartalossani ja panit kovaa. Aaltomaiset huumaavat sykkeet veivät minut pois tästä hetkestä, niin laukesit sinäkin ja peitit minut kokonaan vartalollasi, liikuit niin paljon eteenpäin viimeisillä syvillä työnnöilläsi. Jatkoit hiljalleen vielä edestakaisin, kun suutelimme. Annoit suukon otsalleni ja vetäydyit. Nousin vähitellen ylös, mietin, jos jalkani jo kantaisivat. Otit kiinni minusta kuin prinssi, ethän vain kaadu kaunoinen. Vaihdoin vaatteeni olocollegeasuun, riisuit paitasi ja housusi boksereille. Sä taidatkin olla täällä aamuun, naurahdin. Ihastelit katsellen ovella vartaloani ja punastelin, en ollut koskaan tavannut sinunlaistasi miestä. Voin mä olla pitempäänkin, jos sä haluat. Rupesimme hiljalleen juomaan lisää valkoviiniä, kietouduimme samaan villaiseen vilttiin, silittelimme, nukahdimme. Juttelimme ja suutelimme, rakastelimme ennen kuin aamuaurinko tulvi sisään isoista ikkunoista yläkerroksessa.