Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai todennäköisesti kiksit sun läsnäolosta ja katseesta. Jotkut pojat on tollaisia, että kiihottaa vaan enemmän jos joku katselee. Ne vähän sillä tavalla ylpeilee sillä, että ovat saaneet tytön "kesytettyä" ja sillä miten ovat taitavia suuteleen. Mulla oli teiniaikoina just tollainen poikaystävä ja suudeltiin paljon julkisilla paikoilla. Aluks tuntui vähän oudolta, mutta rupesin nauttimaan siitä hänen estottomuudesta ja kiihottumaan itsekin. Ei sitä oikein osaa selittää millään järjellisellä syyllä. Se on vaa tosi kiihottavaa.
Sama mulla lukiossa kun pussattiin. Jos joku sattui katselemaan ja poikakaverini huomasi sen, hän nojasi vaan tiukemmin muhun (ja mä seinää vasten) ja sillälailla miehekkäästi kukkoillen alkoi suudella kiihkeämmin ja paljon kovemmin. Tytöstä (ainakin musta) toi tuntuu niin kivalta ja kuumalta, kun poika sillä tavallaan viestii ja miestelee, että hän on saanut juuri minut hurmattua ja valloitettua itsevarmuudellaan ja niillä suutelutaidoillaan. Oli niin upea tunne ja samalla tietenkin ihanan kiihottavaa tuntea ne suudelmat ja toisen vartalo ja joka kerta se seisokkikin sit siinä.
Voi elämä! Miten noi ajat on mielessä, kuin ne ois olleet eilen, vaikka 10 vuotta kohta. Just kuin edellä kuvailtu ja miten tajuttomasti kiihottaa mua edelleen… vielä yks suudelma ennen kuin tunnille ja sit tulee sellainen painava, vaativa, kiihkeistä kiihkein, meinaa jalat sulaa alle, onneksi seinusta takana ja poika edessä. Farkkustondis painuu tiukasti muhun vaatteiden päälle ja liukuu ihanasti klittaa kohti, ja vaikka en saa kuin sen yhen tai kaks ”työntöä”, on kuin tavallaan olis rakastellut. Naiseus ja itsetunto kohoaa sfääreihin mun tapauksessa 7.- 8. -luokkien koulukiusaamisen jälkeen, oon kaunis ja viehättävä, toi upea, kiihkeä miehenalku haluu mua niin paljon, ja näyttää sen ujostelematta, miestellen, kiihkoillen. Elvistelee, esittelee, tekee suloista kiusaa, tietää, että mun pikkarit on märkänä ja haluaa jatkaa, ei päästä mua vielä meneen. Joskus poika tulee housuihin, tunnen selkeesti sen nykimisen, kuulen hiljaa aaaaahh… ei tottavie mitään järkeä, mutta taivaallisen ihanaa, omassa kategoriassa noi kokemukset aina ja ikuisesti. ♥
Kirjoitin allaolevan jo jossakin toisessa ketjussa. Nuo kokemukset ovat mun nuoruuden kiihottavimpia. Olen tainnut tähän ketjuun aikaisemmin jotain kirjoittaa, mutta lisään vielä tämän.
Vuosia sitten nuorempana oli poikaystävä, jonka vei mut hellästi nojaamaan seinään tai johonkin kiinteään ja tuli kiinni minuun. Usein hän nosti mun käsivarret ylös kiinni seinään ja piti niistä kiinni toisella kädellään. Hän alkoi suudella kiihkeästi ja työnnellä siinä mua. Yritin levittää jalkoja ja tuntui tosi hyvältä, kun kova penis painoi ja liikkui koko ajan nopeammin juuri oikeassa kohdassa. Sain orgasmin nopeasti tuolla tavalla joka kerta, ja pojan housut kastuivat läpi asti, kun hän kiihottui siitä aina äärimmilleen, puristui mua vasten ja sai voimakkaasti työntäen orgasmin ja siemensyöksyn. Se tuntui minusta ihanalta, ihan kuin olisin saanut uudestaan orgasmin.
Myöhemmin elämässä kuulin, että tuota toimintaa sanottiin "dry humpingiksi" tai "kuivapanoksi".
Alussa ajattelin, että häntä haittaisi olla housut sitten märkänä ja kai aika tahmaisena tai jotain, mutta ei kuulemma yhtään haitannut.
Tehtiin sitä ihan joka päivä, välillä monta kertaa päivässä, koska tuntui niin hyvältä. Olin monta kertaa myös pojan alla ja lähetyssaarnaajassa tehtiin sitä. Aika usein se johti yhdyntään, jos löydettiin paikka tai oltiin valmiiksi sopivassa paikassa, mutta ei läheskään aina.
Ainut harmi oli se (pikku)housupyykki. Poikaystävä kävi illalla suihkussa ja olin tämän tästä hänen kanssaan siellä, välillä hänen porukoillaan, välillä meillä. Tykkäsin pestä häntä ja saada hänet kiihottumaan. Siitä tuli yhteinen ihana seksileikki, se suihku mukaan lukien, jossa myös rakasteltiin, jos uskallettiin. Usein otettiin riski, vaikka muita oli kotona.
Jäätiin myös joskus kiinni. Vaikka, kun poikaystävän isä tuli autotalliin sillä hetkellä, kun poika oli ottamassa penistä ulos housuista. Oltiin ”humpattu” jonkin aikaa ja alkamassa yhdyntään. Meille tuli kiire lähteä, eikä siinä montaa sanaa vaihdettu väkinäisten hymyjen kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin kuntokuurin 2019 kesällä ja juoksin suunnilleen saman reitin silloin joka ilta. Yhden kerran oikaisin vähän eri kautta ja huomasin sivummalla hämärässä kadunkulmassa varjossa siluetit lähekkäin. Vaikka osa minusta olisi halunnut jatkaa matkaa, menin uteliaana lähemmäs. Näin, miten nuori poika nojasi tyttöön ja tyttö selkäänsä kiviseinään tumma farkkumytty nilkassaan ja toinen siro jalkansa pojan lanteilla. Pojan polvet olivat koukussa ja hänen upeat paljaat, kiinteät pakaransa tikkasivat tyttöä kuin ompelukone samalla, kun hän huohotti ja ähki nautinnosta. Tyttö kietoi käsiään pojan selkään ja niskaan. Hän voihki hiljaa suu avoinna ja vastasi pojan kiivaisiin suudelmiin. Kliimaksi ei ollut pojan äkkiä ja rajusti kiihtyvästä vauhdista päätellen enää kaukana. Ilta oli suhteellisen viileä ja rauhallinen, ketään muita ei näkynyt lähimailla. Katselin pariskuntaa nojaamassa tiukasti ja suorastaan puristumassa toisiinsa. Tuijotin pojan upeita, kovia liikkeitä orgasminsa hetkellä ja tunsin sellaisen kuuman aallon menevän läpi koko vartaloni, että en ollut koskaan ennemmin tuntenut mitään vastaavaa. Aivan käsittämätön tunne! Se tuntui kovalta orgasmilta ilman kosketusta. Samalla taisin paljastua nuorelle parille ja päätin häipyä paikalta kunhan sain jalat toimimaan. Se hetki oli paras ja kiihottavin ’masturbointikokemukseni’ ikinä.
Tapahtui pari vuotta sitten. Olin parvekkeella tosi aikaisin kauniina kesäaamuna juomassa kahvia ja lukemassa Flemingin Kuurakettia. Luin läpi kaikki vanhat Bond-romaanit. Kaksikerroksisen pariluhtitalon parveke oli vanhalle pikitielle päin pari kilometriä kaupungin keskustasta. Oli yleisesti hiljaista liikenteen puolesta ja muutenkin. Yksi naapuri oli, miehen eno, mutta hän ei ollut koskaan kotona. Kiinnitin katseeni punaiseen Gsi-Astraan, joka pysähtyi tien sivuun suunnilleen meidän talon kohdassa. Kyykistyin alemmas, jotta näin piilossa mitä tapahtuu parvekkeen kaiteen välistä. Autossa oli kaksi nuorta, jotka näyttivät suutelevan ja tytöllä oli punainen mekko. Kaunis ja komea pari nousi autosta ulos. Parvelta ei ollut kuin muutama metri tielle ja oli tyyntä. Kuulin keskustelua samalla, kun poika kellisti tytön auton viereen. Mennään takapenkille, tyttö yritti, mutta poika huohotti, ei sinne mahdu kunnolla, mä haluan sua nyt ja tässä. Mekon helma nousi ylemmäs ja pojan housut laskeutuivat alemmas. Tyttö levitti jalkojaan ja pariskunta rakasteli maassa. Mieheni tuli ovelle ja ihmetteli, mitä teen ja sitten tuli myös katsomaan heitä. Nähtiin kaikki loppuun asti ja alettiin sitten panemaan parvekkeen lattialla. Kuulin, miten vanha Astra kaasutti tiehensä. En ollut ensin uskoa silmiäni ja sen jälkeen kiihotuin aivan sairaasti. Mies myös ja ei voitu olla panematta heti. Tuntui niin valtavan hyvältä saada voimakas, nopea orgasmi miehen kanssa samaan aikaan.
Uskon että moni nainen tunnistaa punaisen auton, mutta äärimmäisen tunnistaa GSI-Astran. Lisäksi väittäisin että harvassa ovat ne naiset jotka lukevat bond-kirjoja.
Toivottavasti olen väärässä.
Ensimmäinen kerta shemalen kanssa, kun menetin "neitsyyteni". Makasin selälläni shemalen samalla pannessa ja runkatessa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että moni nainen tunnistaa punaisen auton, mutta äärimmäisen tunnistaa GSI-Astran. Lisäksi väittäisin että harvassa ovat ne naiset jotka lukevat bond-kirjoja.
Toivottavasti olen väärässä.
Meillä emännyys lukee GTI-Magazinea ja dekkareita. Mä puolestaan Nora Robertsia ja muuta rakkausrompsumatskua ja opiskelen niitä :D
Ollaan kyllä odd-couple muutenkin, mutta pointti oli että kyllä meitä on moneksi.
Hän tuli meidän kouluumme keskellä toista lukuvuotta. Vanhojentansseissa hakeuduin aivan hänen lähelleen. En koskaan unohda sitä tunnetta ja hänen runollista kauneuttaan. Sain paljon rohkeutta ja itseluottamusta lisää tuona aikana. Juttumme ei vielä edennyt, mutta yo-keväänä tapahtui. Rakastuimme täysillä ja rupesimme seurustelemaan. Olin niin innokas ja uroskorskea, silloin hormonit veivät voimakkaasti. Olimme porukalla pienen lukiomme salissa harjoittelemassa tulevaa juhlatilaisuutta ja sen kuoroesitystä, johon oli vielä viikkoja. Tauolla karkasimme tytön kanssa näyttämölle ison sermin taakse, painoin hänet selkä sitä vasten ja suutelimme kiihkeästi. Olin röyhkeä, olin himokas, mutta seurasin tarkkaan hänen ilmeitään ja eleitään. Avasin tyttökaverini housuja, laskin niitä ja vedin omaa vetoketjuani alemmas. Pian olin hänen sisällään, puskin polvet koukussa häntä sermiä vasten ja kaadoin varmoin ottein tytön alleni lattialla, jännitys ja kielletyn teon tunne oli kuin huumetta. Yhdyimme monta kertaa siellä samassa paikassa. Yritimme tehdä sen salaa, mutta kuka tietää onnistuimmeko. Sermistä ja sen mallista on piirtynyt mieleeni kuva. Aina, kun näen vastaavan kapistuksen jossain, vahvat mielikuvat noilta ajoilta heräävät ja haluan tehdä saman uudelleen.
Tyttöystävän kaa saunassa hiljakkoin. Olin koko päivän ajatellut seksiä ja naiseni vartaloa. Puolet luennon sisällöstä meni ihan ohi. En kuvitellut, että tänään nähtäisiin, luulin, että hän oli matkalla lapsuudenkaverinsa kanssa. Olin yllättynyt ja kiihottunut valmiiksi, kun hän tuli asuntoon omilla avaimillaan. Oli seissyt koko ajan vähintään puolijäykkänä ja olin runkkaillut, näky hänestä sai täyden stondiksen aikaan.
Laitoin saunan päälle ja halasin häntä. Oli vähällä, ettei keikahdettu sohvalle päällekkäin, kun suudelmat lähti ihanasti rönsyilemään muuhunkin. Housuissa tykytti pystyssä ja riisuin ne hänen edessään. Oho, hän sanoi. Mä tunsin kyl jotain äsken, hän jatkoi ja kosketti sitä kahdella sormella. Olin laueta, niin herkillä olin. Mentiin sit saunaa kohti ja seisokki vaan tuntui kovenevan jos mahdollista. Puski uutta kiimatippaa tipan jälkeen ja levittelin niitä. Riisuin paidan ja häneltä kaiken, tykkään tehdä niin, ja suutelin samalla. Lauteilla silittelin hänen jalkoväliä. Tyttö oli niin märkä ja hänen pää taipui taakse. Hän jatkoi mun hidasta runkkausta ja kapusi syliini.
Keinuttiin ja liu’uin sisään. Olin purskahtaa. Suutelin rintoja ja työntelin alta vauhtia, tunsin että tulee justiinsa, en pysty pidättämään enää. Löylyjen otto jäi oikeastaan ihan kokonaan, aivan alkua lukuunottamatta. Päätin laueta lähärissä. Kiepsautin tytön selälleen ja ahtauduin ojentautuen hänen päälleen. Tilanpuute oli ilmeinen, mutta tyttöystäväkin saisi parhaiten ja ehkä nopeiten siinä asennossa, mietin. Olin niin täynnä testoa ja spermaa, että dominointivibat piti saada. Näin kävi, ja se kaikki oli jotain aivan monumentaalisen upeaa.
Orgasmit kevyissä löylyissä ja yhteissuihku seuraavaksi seisokin jatkuessa. Ihana, puristava tunne jäi päälle ja tytön hyväilyt penikselle, taas kahdella sormella sen ympärillä, ja ruiskin kohta suihkun lattialle. Orkku oli niin kova ja otin tukea hanasta, vaikka lasti oli toki pienempi. Sit sänkyyn ja vaikka oli ensin tarkoitus alkaa rakastella hitaammin, nukahdettiin heti varmaan kahdeksi tunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävän kaa saunassa hiljakkoin. Olin koko päivän ajatellut seksiä ja naiseni vartaloa. Puolet luennon sisällöstä meni ihan ohi. En kuvitellut, että tänään nähtäisiin, luulin, että hän oli matkalla lapsuudenkaverinsa kanssa. Olin yllättynyt ja kiihottunut valmiiksi, kun hän tuli asuntoon omilla avaimillaan. Oli seissyt koko ajan vähintään puolijäykkänä ja olin runkkaillut, näky hänestä sai täyden stondiksen aikaan.
Laitoin saunan päälle ja halasin häntä. Oli vähällä, ettei keikahdettu sohvalle päällekkäin, kun suudelmat lähti ihanasti rönsyilemään muuhunkin. Housuissa tykytti pystyssä ja riisuin ne hänen edessään. Oho, hän sanoi. Mä tunsin kyl jotain äsken, hän jatkoi ja kosketti sitä kahdella sormella. Olin laueta, niin herkillä olin. Mentiin sit saunaa kohti ja seisokki vaan tuntui kovenevan jos mahdollista. Puski uutta kiimatippaa tipan jälkeen ja levittelin niitä. Riisuin paidan ja häneltä kaiken, tykkään tehdä niin, ja suutelin samalla. Lauteilla silittelin hänen jalkoväliä. Tyttö oli niin märkä ja hänen pää taipui taakse. Hän jatkoi mun hidasta runkkausta ja kapusi syliini.
Keinuttiin ja liu’uin sisään. Olin purskahtaa. Suutelin rintoja ja työntelin alta vauhtia, tunsin että tulee justiinsa, en pysty pidättämään enää. Löylyjen otto jäi oikeastaan ihan kokonaan, aivan alkua lukuunottamatta. Päätin laueta lähärissä. Kiepsautin tytön selälleen ja ahtauduin ojentautuen hänen päälleen. Tilanpuute oli ilmeinen, mutta tyttöystäväkin saisi parhaiten ja ehkä nopeiten siinä asennossa, mietin. Olin niin täynnä testoa ja spermaa, että dominointivibat piti saada. Näin kävi, ja se kaikki oli jotain aivan monumentaalisen upeaa.
Orgasmit kevyissä löylyissä ja yhteissuihku seuraavaksi seisokin jatkuessa. Ihana, puristava tunne jäi päälle ja tytön hyväilyt penikselle, taas kahdella sormella sen ympärillä, ja ruiskin kohta suihkun lattialle. Orkku oli niin kova ja otin tukea hanasta, vaikka lasti oli toki pienempi. Sit sänkyyn ja vaikka oli ensin tarkoitus alkaa rakastella hitaammin, nukahdettiin heti varmaan kahdeksi tunniksi.
Olin yötä poikakaverini kotona ja menimme siellä suihkuun. Vaikka olin jo kauan haaveillut suihkuseksistä hänen kanssaan, se oli jäänyt toteuttamatta. Nyt päätin, että tehdään se, vielä kun hänen vanhemmat ja sisarukset olisivat poissa. Talossa oli isompi pesu ja pyykkihuone sekä suuri sauna. Kaikki lähti siitä, että tiesin hänen menevän pesulle, sillä hänellä oli harkat sinä päivänä. Hänen seksinhalunsa oli ja on kova ja erityisesti peli tai harkkapäivänä. Käytin tota havaintoa taas hyväkseni ja riisuin itseni tosi hitaasti alasti hänen edessään pukuhuoneessa. Tiesin hänen kiihottuvan heti ja oletin suorastaan hyökkäävän kimppuuni. Muuta ei tarvittu ja kun hän oli hätäisesti saanut riisuuduttua, mua kannettiin jatkuvasti suudellen kohti suihkua. Hän laski mut yhä suudellen makaamaan lattialle, joka tuntui kovalta mutta lämpöiseltä. Hän kurotti kontallaan hanan hiljalleen auki. Laski itsensä kiinni muhun ja työntyi sitten huohottaen nopeasti sisälleni. Olin aina kuvitellut, että harrastaisimme suihkuseksiä seisten, mutta hän olikin superkiimaisena päälläni alusta loppuun. Hetken hellittyämme hän nousi ja veti hellästi auttaen mut ylös ja rupesimme pesulle. Kokemuksena toi oli ikimuistoinen. Niin kuin sanoin, olin kuvitellut sen toteutuvan ihan eri tavalla. Kaikessa tavallisuudessaan se oli samalla erilaista ja sairaan seksikästä. Lattia oli kova selkäni alla, mutta poikaystäväni vartalo niin voimakas ja liukas ja kuuma. Lämmin hanavesi virtasi hiljaa ympärilläni ja sekin tuntui hyvältä.
Jäi kertomatta tosta edellisestä, että sain silloin elämäni ekan orgasmin yhdynnässä. Tuntui kuin lämmin aalto olisi veden loiskumisen lisäksi kulkenut sisälläni. Sykkiminen, joka oli paljon voimakkaampi kuin omin käsin tai poikaystäväni käsin ja kielellä hyväilemänä tullut ja kun poikaystäväni veti mut hellästi ylös jaloilleni, sain varmaan maailman kiihkeimmän, janoavan suudelman häneltä ennen kuin aloimme saippuoida toisiamme. Kokemus oli kyllä tosi erityinen ja ihana.
Anopilla heräsin kokelaan suikkariin,leikin nukkuvaa ja annoin hoitaa loppuun asti..Aamupöydässä anoppi kyseli oliko reuntouttavat unet johon naurettiin molemmat isoon ääneen. Vaimoke ja appiukkeli kahtoivat pitkään :D
Toimistotilan näyttötilaisuus... tapasin sut sattumalta, juteltiin niitä näitä, mutta se oli se katse.
Heti ensikerrasta, se miten katsoit mua sai pikkuhousut märiksi, et kääntänyt katsetta pois, vaikka ujostelin kuin teini...
Sanoit myöhemmin: olit huomannut mun käytöksestä sen. Ite en tiedostanut mitenkään sitä, että olin niin läpinäkyvä.
Tavattiin puistossa niin kuin sovittiin... hämärässä nurkassa varjossa suudeltiin ja käärit mun kesämekon ylös. Panit mua puuta vasten, halusit nähdä mun kasvot... - nyt sä tuut prinsessa, käskit ja tulin niin kuin en koskaan ollut tullut kenenkään kanssa. Niin kuin Diane Lane siinä pätkässä. En uskonut salamarakkauteen ennen sua.
Villiä, hullua, tunnettiin toisemme vasta muutama hetki. Ikinä en ollut tehnyt mitään tällaista... oot mun, oon sun. Pekalle ❤
Mulla oli salasuhde pojan ystävän kanssa samaan aikaan sen ollessa suhteessa mun ystävän kanssa. :)
Kaikki alkoi kuntosalilta, jossa oltiin samaan aikaan. Pojan ystävä tuli tervehtimään ja siitä oli tullut komea nuori mies. Mun ystävä, kolmen lapsen äiti, villiintyi heti ja alkoi flirttailee. Se tykkää puumailla ja etsii aktiivisesti nuorten miesten seuraa. Itse olen vähän ujompi ja annan miesten tehdä aloitteet. Ne vaihtoi yhteystietoja.
Jonkin ajan kuluttua ystävä juorusi niiden olleen treffeillä. Tunsin pientä mustasukkaisuutta, koska olin myös ihastunut ja kiinnostunut, mutta oman poikani ystävänä en voinut tehdä mitään. Vähän myöhemmin hän kehui heidän kiihkeitä öitään ja sanoi, että mun tarvis saada kokea myös nuoren miehen viriiliys. Ystävä ehdotti, että pyytää tän pojan kaveria mulle treffiseuraksi. En sanonut, että halusin samaa poikaa.
Tää pojan kaveri oli ihan kiva ja kiltti, mutta en tuntenut yhtä voimakasta vetoa kuin pojan ystävään. Seksiä harrastettiin, ei mitään tajunnanräjäyttävää, enemmän kömpelöä ja epävarmaa. Kun vietettiin pariskuntina yhdessä aikaa, en voinut olla vilkuilematta pojan ystävää ja lyhyt kosketus sai hyvänolon tunteen värinän.
Oltiin neljästään risteilyllä ja tunsin mustasukkaisuutta koko ajan. Oli piinallista katsoa niiden kiehnäämistä porealtaassa, pussailua, tanssimista ja käsikädessä kävelyä. Niiden mentyä omaan hyttiin tiesin mitä tapahtuu. Meidän rakastellessa hytissä fantasioin pojan ystävästä ja kiihotuin niin, että mun nuori mies luuli olevansa niin kova sonni, että saa naisen taivaaseen.
Risteilyn jälkeen päätin olla aloitteellinen. Mun teki mieli niin, etten voinut hillitä himoa. Pyysin tekosyyn varjolla pojan ystävän kylään asentamaan kattovaloa. Puin päälle mahdollisimman viettelevät vaatteet. Hänen saatua lampun paikoilleen en kestänyt enää, vaan hyppäsin kaulaan ja suutelin suulle. Hän vähän hämmentyi. Sanoin suunnilleen, että ota mut. Tässä ja nyt. Tee mulle mitä vaan.
Onneksi hän ei torjunut. Suuteli takaisin ja tunsin kuinka hänen vahvat kädet hyväilivät mun peppua. Käsi kokeili mun jalkoväliä housujen päältä ja jatkoi rintojen hyväilyyn. Tunsin erektion ja kosketin hänen turvonnutta elintään housujen päältä. Hän riisui multa trikoot. Vapautin hänen peniksen pystyyn. Tuntui todella kiihottavalta ottaa se hyväiltäväksi. Iso kuin mikäkin kanki. Hänen avustamanaan olin pian alasti ja huomasin katseesta hänen innostuksen mun rinnoista. Kostuin ja kiihotuin lisää. Hän kysyi kortsua. Hain makkarista kortsupaketin ja annoin hänelle. Hän palautti paketin käskien mun laittaa kortsu paikalleen. Sen jälkeen hän ohjasi mut lattialle polvilleen ja otti takaapäin. Sain kehuja pepusta ja tiukkuudesta. Hänen iso kalunsa dominoivasti tuotti mulle nautintoa. Vaihdeltiin asentoja ja sain lopulta hänen käsittelyssä kunnon orgasmin.
Seksin jälkeen olin hivenen häpeissäni. Olin juuri rakastellut poikani ystävän kanssa, joka oli myös ystäväni poikaystävä. Jatkoimme kuitenkin jonkin aikaa salaista seksisuhdetta. :)
Järkkäsin niin että, bi-courious vaimoni, joka rakastaa kaikenlaista kosketusta sai huomiota kuuden käden ja kolmen suun voimin samanaikaisesti. Hänen nautintonsa ja reaktioidensa kokeminen.
Nimim. Only in T-land
Mun pitää vielä jatkaa ja kertoa, että pojan ystävä oli tarkka häpykarvoituksesta ja sanoi, että pitää olla kiitoratana. Sheivauksesta hän halusi heti viestin ja sopivan tilaisuuden tullen tarkastaa työntämällä käden housuihin tai mun piti vilauttaa riisumalla housuja. :) Hauskaa kiihottavaa salaista esileikkiä jopa mun ystävän läsnäollessa hänen huomaamatta. Tuntui myös kiihottavalta alistua päälle nelikymppisenä naisena parikymppiselle miehelle ja raportoida omista sheivauksista hänelle. Kuntosalin saunassa huomasin myös ystäväni vaihtaneen bikinirajauksensa kiitorataan. :)
Meillä oli myös kiihottavia vibraattorileikkejä. Hänen masturboidessa esiinnyin hänelle vibraattorilla. Siitä suihinottoon ja hän käytti muhun vibraa ja lopulta yhdyntään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli salasuhde pojan ystävän kanssa samaan aikaan sen ollessa suhteessa mun ystävän kanssa. :)
Kaikki alkoi kuntosalilta, jossa oltiin samaan aikaan. Pojan ystävä tuli tervehtimään ja siitä oli tullut komea nuori mies. Mun ystävä, kolmen lapsen äiti, villiintyi heti ja alkoi flirttailee. Se tykkää puumailla ja etsii aktiivisesti nuorten miesten seuraa. Itse olen vähän ujompi ja annan miesten tehdä aloitteet. Ne vaihtoi yhteystietoja.
Jonkin ajan kuluttua ystävä juorusi niiden olleen treffeillä. Tunsin pientä mustasukkaisuutta, koska olin myös ihastunut ja kiinnostunut, mutta oman poikani ystävänä en voinut tehdä mitään. Vähän myöhemmin hän kehui heidän kiihkeitä öitään ja sanoi, että mun tarvis saada kokea myös nuoren miehen viriiliys. Ystävä ehdotti, että pyytää tän pojan kaveria mulle treffiseuraksi. En sanonut, että halusin samaa poikaa.
Tää pojan kaveri oli ihan kiva ja kiltti, mutta en tuntenut yhtä voimakasta vetoa kuin pojan ystävään. Seksiä harrastettiin, ei mitään tajunnanräjäyttävää, enemmän kömpelöä ja epävarmaa. Kun vietettiin pariskuntina yhdessä aikaa, en voinut olla vilkuilematta pojan ystävää ja lyhyt kosketus sai hyvänolon tunteen värinän.
Oltiin neljästään risteilyllä ja tunsin mustasukkaisuutta koko ajan. Oli piinallista katsoa niiden kiehnäämistä porealtaassa, pussailua, tanssimista ja käsikädessä kävelyä. Niiden mentyä omaan hyttiin tiesin mitä tapahtuu. Meidän rakastellessa hytissä fantasioin pojan ystävästä ja kiihotuin niin, että mun nuori mies luuli olevansa niin kova sonni, että saa naisen taivaaseen.
Risteilyn jälkeen päätin olla aloitteellinen. Mun teki mieli niin, etten voinut hillitä himoa. Pyysin tekosyyn varjolla pojan ystävän kylään asentamaan kattovaloa. Puin päälle mahdollisimman viettelevät vaatteet. Hänen saatua lampun paikoilleen en kestänyt enää, vaan hyppäsin kaulaan ja suutelin suulle. Hän vähän hämmentyi. Sanoin suunnilleen, että ota mut. Tässä ja nyt. Tee mulle mitä vaan.
Onneksi hän ei torjunut. Suuteli takaisin ja tunsin kuinka hänen vahvat kädet hyväilivät mun peppua. Käsi kokeili mun jalkoväliä housujen päältä ja jatkoi rintojen hyväilyyn. Tunsin erektion ja kosketin hänen turvonnutta elintään housujen päältä. Hän riisui multa trikoot. Vapautin hänen peniksen pystyyn. Tuntui todella kiihottavalta ottaa se hyväiltäväksi. Iso kuin mikäkin kanki. Hänen avustamanaan olin pian alasti ja huomasin katseesta hänen innostuksen mun rinnoista. Kostuin ja kiihotuin lisää. Hän kysyi kortsua. Hain makkarista kortsupaketin ja annoin hänelle. Hän palautti paketin käskien mun laittaa kortsu paikalleen. Sen jälkeen hän ohjasi mut lattialle polvilleen ja otti takaapäin. Sain kehuja pepusta ja tiukkuudesta. Hänen iso kalunsa dominoivasti tuotti mulle nautintoa. Vaihdeltiin asentoja ja sain lopulta hänen käsittelyssä kunnon orgasmin.
Seksin jälkeen olin hivenen häpeissäni. Olin juuri rakastellut poikani ystävän kanssa, joka oli myös ystäväni poikaystävä. Jatkoimme kuitenkin jonkin aikaa salaista seksisuhdetta. :)
Olin ehkä vähän alle 13v kun sain saunassa ensimmäisen tietoisen siemensyöksykokemuksen mikä muutti minun seksuaalisen maailman, syntyi sellainen jatkuva ikäänkuin panettava tunne mitä aijemmin en ollut tiennyt ja osannut edes ajatella vaikka pitkään penis oli terhakkaasti seisonut pystyssä aivan vatsanahkaan nöpöttäen , mutta kokemus oli niin kiihottava mikä toi asiaan monenlaisia minulle mielenkiintoisia asioita esim pyykkinaruilla kuivumassa olevat tissiliivit oli kuin huumetta,kotini lähellä oli monen perheen vuokratalo jonka pyykkinaruilla oli asukkaitten tissiliivejä joita ohikulkeissani katselin, lehdistä tutkein kaikki pitsipöksy ja tissiliivi mainokset jäin kuin koukkuun mitkä koin ihaninä ja voimaannuttavina, kävin alan kaupoissakin tutustumassa edellä mainitsemiini tuotteisiin koin niiden näkemisen erittäin kiihottavana ja voimaannuttavana kun harrastin masturpointia mikä toi seksuaaliseen maailmaani paljon kiihottavia kokemuksia ja nautintoa, näillä palstoilla on monenlaisia kokemuksia kiihottavista kokemuksista erityisesti kiinnosti nimimerkillä kirjoitte kokemus Marjatan musta ,mut tsemppiä kaikille kirjoittajille.
Sain ensimmäisen luokanopettajan sijaisuuden pienemmältä paikkakunnalta valmistuttuani. Poikaystävä ei töiden takia suostunut muuttamaan, joten lähdin yksin. Sovimme avoimesta suhteesta. Olin 26.
Töissä kahvipöydässä työkaverit utelivat parisuhdetilanteestani ja rehtori sanoi, että hänen poikansa on vailla tyttöystävää. Poika voisi varmaan pitää mulle seuraa ja tutustuttaa paikkakuntaan. Ei siinä auttanut kuin suostua tapaamaan poika.
Ajattelin pojan olevan suunnilleen omanikäinen, mutta rehtorin esitellessä poikansa ilmeni, että hän on 18-vuotias lukiolainen, jonka tyttöystävä oli saanut opiskelupaikan suuremmasta kaupungista ja ne oli juuri syksyn tullen eronneet. Melko tavallisen oloinen nuori mies, enkä olisi ehkä ollut kiinnostunut, ellei rehtori olisi vihjaillut vakipaikasta.
Kävelimme ja juttelimme. Kävimme kahvilla, uimassa, heittämässä frisbeegolfia ja pelaamassa sulkapalloa.
Parin viikon päästä rehtori pyysi mua heidän mökilleen viikonlopuksi. Emme olleet vielä tehneet mitään intiimiä pojan kanssa, joten luulin nukkuvani omassa huoneessa. Meille olikin sijattu yhteinen parivuode aittaan. Sen nähdessä hieman ujostelin, mutta annoin asian olla. Saunaan luulin meneväni naisporukassa eli rehtorin kanssa, mutta hän patistikin mut poikansa kanssa kahdestaan saunaan.
Pukuhuoneessa riisuessa en ollut ihan rentona, mutta pojan kommentti mun kauneudesta sai mut rauhoittumaan. Lauteilla sille tuli erektio, jota nolosteli. Sanoin, että olen ennenkin nähnyt miesten peniksiä pystyssä. Alkoi kiihottamaan, mutta kumpikaan ei tehnyt aloitetta seksiin.
Illalla sängyssä suutelimme ja se johti hyväilyyn. Ensimmäinen rakasteluyritys loppui lyhyeen. Poika laukesi reisille, mutta jatkoi mun koskettelua todella kiihottavasti, jolloin uusi yhdyntä tuntui fantastiselta. Se oli varmaan mun elämäni kiihottavin seksikokemus.
Se kun nainen uskaltaa heittäytyä johonkin, jota kailottaa normaalisti, että ei ikinä. Anaaliseksi on yksi näistä, mutta useat naiset saavat vahvoja orgasmeja. Toinen on takamuksesta suuhun ihan omasta tahdosta, kun itsellä on ollut niin kivaa. Pukeutuminen petipuuhiin myös. Sitä oikeasti tuntee itsekin saavansa paljon. Ei lahnaa, vaan ihmistä, joka kuuntelee toista. Sama toki pätee molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin allaolevan jo jossakin toisessa ketjussa. Nuo kokemukset ovat mun nuoruuden kiihottavimpia. Olen tainnut tähän ketjuun aikaisemmin jotain kirjoittaa, mutta lisään vielä tämän.
Vuosia sitten nuorempana oli poikaystävä, jonka vei mut hellästi nojaamaan seinään tai johonkin kiinteään ja tuli kiinni minuun. Usein hän nosti mun käsivarret ylös kiinni seinään ja piti niistä kiinni toisella kädellään. Hän alkoi suudella kiihkeästi ja työnnellä siinä mua. Yritin levittää jalkoja ja tuntui tosi hyvältä, kun kova penis painoi ja liikkui koko ajan nopeammin juuri oikeassa kohdassa. Sain orgasmin nopeasti tuolla tavalla joka kerta, ja pojan housut kastuivat läpi asti, kun hän kiihottui siitä aina äärimmilleen, puristui mua vasten ja sai voimakkaasti työntäen orgasmin ja siemensyöksyn. Se tuntui minusta ihanalta, ihan kuin olisin saanut uudestaan orgasmin.
Myöhemmin elämässä kuulin, että tuota toimintaa sanottiin "dry humpingiksi" tai "kuivapanoksi".
Alussa ajattelin, että häntä haittaisi olla housut sitten märkänä ja kai aika tahmaisena tai jotain, mutta ei kuulemma yhtään haitannut.
Tehtiin sitä ihan joka päivä, välillä monta kertaa päivässä, koska tuntui niin hyvältä. Olin monta kertaa myös pojan alla ja lähetyssaarnaajassa tehtiin sitä. Aika usein se johti yhdyntään, jos löydettiin paikka tai oltiin valmiiksi sopivassa paikassa, mutta ei läheskään aina.
Ainut harmi oli se (pikku)housupyykki. Poikaystävä kävi illalla suihkussa ja olin tämän tästä hänen kanssaan siellä, välillä hänen porukoillaan, välillä meillä. Tykkäsin pestä häntä ja saada hänet kiihottumaan. Siitä tuli yhteinen ihana seksileikki, se suihku mukaan lukien, jossa myös rakasteltiin, jos uskallettiin. Usein otettiin riski, vaikka muita oli kotona.
Jäätiin myös joskus kiinni. Vaikka, kun poikaystävän isä tuli autotalliin sillä hetkellä, kun poika oli ottamassa penistä ulos housuista. Oltiin ”humpattu” jonkin aikaa ja alkamassa yhdyntään. Meille tuli kiire lähteä, eikä siinä montaa sanaa vaihdettu väkinäisten hymyjen kera.
Pentuina kokeiltiin tuota silloisen ekan likkakaverin kanssa. Ei uskallettu vielä mennä yhdyntään kunnolla, mutta ajatus sen matkimsesta kiihotti ja kiehtoi. Maattiin päällekkäin päällysvaatteissamme mun huoneen matolla, mä pelkästä ajatuksesta kulli suurena ja kovana päällä ja tyttö alla jalat levällään. Hinkkasin häntä siinä koko vartalollani ja erektiollani viimeistä päivää ja suutelin miten vain osasin. Likka sai orgasmin ja mä myös ja 15v. pojan runsaan siemensyöksyn. Tehtiin se uudestaan sängyllä… ja uudestaan ja pian monta kertaa päivässä jos se oli vaan mahdollista.
Rupesin ottamaan yhä useammin yläkouluikäisen ihan kipeäksi kovettuneen ja valtavasti paisuneen penikseni ulos housuista silloin, kun olin tytön päällä ja hinkkasin kiihkossa kroppaani eteen ja taakse. Paljas kulli hiersi siinä hänen jalkoväliä farkkujen tms. päällyshousujen päältä. Rajun loppukirin jälkeen ruiskasin isot mällit likan housuille ja sitä roiskui usein hänen paidallekin kun työntelin puolitajuissani ja huohotin hänen kanssaan.
Jokainen voimakas sykähdys ja spermaruiskaus oli kuin pieni uusi orgasmi, ja sitten kun sen tuleminen viimein ehtyi, kuivat nykäykset vei hetkeksi kokonaan tajun suuresta nautinnosta. Tyttöystäväkin sanoi, että tuntuu paremmalta kuin mikään.
Yritin siistiä jälkiäni, mutta tahraiseksi likan vaatteet jäi joka kerran jälkeen. Olin aluksi nolona, mutta hän vakuutti suudellen mua, että häntä se ei haitannut yhtään, päinvastoin kummasti kiihotti lisää. Kertoi, että halusi mua sillä tavalla mukaansa kotiin, jos oltiin meillä. Rupesin sen jälkeen nauttimaan aivan estotta valtavista siemensyöksyistäni. Painauduin niin lähelle tyttöä kuin pääsin ja rintojen päälle. Katselin kiihottuvia kauniita kasvoja ja kuivapanin häntä minkä pystyin ja niin usein kuin pystyin, ja tein sen nyt joka kerta penis ulkona housuista.
Flirtti parikymmentä vuotta vanhemman varatun työtoverin kanssa lähti käsistä ja päädyimme työpaikan neukkariin viettämään kiihkeän hetken. Mies sai kielitaidollaan ja määrätietoisuudellaan annettua minulle parikin äänen avaavaa orgasmia, vaikka muuten toiminta oli makuuni aika suoraviivaista eikä paikkakaan ollut ihan paras mahdollinen. Vapisin vielä posket punaisina kiskoessani housuja jalkaan miehen katsellessa myötätuntoisen näköisenä hermostunutta pukeutumistani. Hymyilin iltajumpallakin kuin Hangonkeksi tuntiessani miten miehen siemennestettä tuntui valuvan pikkuhousuihin. Muisto vuosien takaa tekee aina tehtävänsä kun nyt perheenäitinä haluan virittäytyä viettämään hetken omaa kivaa lapsiarjen lomassa.
Eilen anoppia taas,sairasta mutta kiihottavaa