Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2101/3550 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin transnaista pitkään. Seuraavana päivänä menin thaihierontaan ja panin pienikokoista hoikkaa upeakroppaista cis naista siellä laueten suht nopeasti. Oli erittäin hyvä olo heidän jälkeensä. Jotain erilaista ns 'normaaliin"

Vierailija
2102/3550 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaverin 5-kymppisillä, tutustuin elaa kertaa hänen uuteen naisystävään. Juteltiin aluksi mukavia, kunne jossai vaiheessa halusin häne tupakalle kanssani. Kerroin suoraan että haluan panna häntä. Vastaukseksi sellainen ilme että jos oltais oltu kahestaa koko talossa, olisin saanu tehä sille naiselle mitä vaan. Sano että jps olis sinkku, noh puristelin vähän tissejä ja halailin. Jos olisin kerrnny näyttämään mun ison kyrvän ni luultavasti tänään nussittais jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/3550 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekan kerran kunnon isotissistä milffiä 44v kun olin 18v lomilla armeijasta. Panin sitä koko päivän eri asennoissa ja laukesin 5 kertaa. Olin kuulemma sen elämän paras pano. Pannaan vieläkin melkein viikottain, haittaa mun tulevaa seurustelua kun en haluu olla panematta sitä. M21

Vierailija
2104/3550 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli aikamoinen suihinottomestari ja antanut mulle monta kivaa muistoa :)

-Suihin leffateatterissa kun olin vielä varattu. Kun olin laukeamassa ja ilmotin siitä niin tämä tyty voitti mut omakseen sanomalla "täytä mun suu".

-Suihin täydessä bussissa useita kertoja

-Tytyn kavereiden kanssa uimaan menossa. Autoa ajaessa uikkarit jalassa seisokki "yllätti" ja tyty sanoi ettei mua voi rannalle päästää näin ja otti suihin kavereiden ollessa takapenkillä

-Menin anoppilassa suihkuun ja tytyllä oli kaveri siellä kylässä. Tyty tulee ja avaa suihkukopin ja ottaa poskeen ja palaa sitten takaisin kaverinsa luo n.5m päähän

-Usein kesällä halusi lähteä kesämekossa ilman alusvaatteita liikkeelle. Paljon vilauttelua, kähmimistä ja sormettamista. Kerran puistossa keskellä päivää ensin suihin ja sitten ratsaille syliin. Kukaan ei ehkä nähnyt mutta lähimmät auringonottajat oli n.10m päässä, tosin pusikko välissä

-Hississä baarista kotiin tullessa kiima-imutusta ja ekaa kertaa pääsin roiskimaan naamalle. Oli vielä jotenkin extra kiihottavaa kun oli juhlavaatteet ja meikattu naama

-Paljon perus autoa ajaessa, pyykkituvassa, parvekkeella, mökkirannassa yms.

Nämä siis valikoituja suihinottokokemuksia viiden vuoden aikana ollessamme n.30-35v. Panojutut on sitten oma lukunsa :)

Vierailija
2105/3550 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu ja illanvietossa samaan baariin tuli vanha tuttuni kenen kanssa piti nähdä, mutta ikinä ei mitään olla tehny. Nyt molemmat suhteessa ja lapsetkin molemmilla.

Istuttiin samassa pöydässä kahdestaan ja vilma kertoi pitävänsä mun silmistä ja muutenkin aika paljon kehui, tilanne ajautui siihen että pöydässä alettiin kouria toisiamme ja vilman epäröinnin jälkeen suostui tulemaan vessaan kanssani.

Vilma kertoi olevasa todella nälkäinen ja kopissa oli jo valmiina istumassa ja avaamaas housujani. Otti puolikovan kyrpäni suuhunsa, ja tokaisi että tätä on vähän vaikee imeä ku on niin iso. Hetken vielä jatkoi mutta ei mahtunut kuin kyrvän pää suuhun. Hän kääntyi ympäri kädet vasten seinää ja minä todella kiimasena riisuin vilmaa niin että pieni ihana kiimapylly oli paljaana ja odotti isoa kaluani sisään.

Olis niin paljon tehny mieli nussia sitä kovaa ja painaa lastit syvälle, mutta vessassa oli niin kova ruuhka kokoajan ja vilma ei pystyny olemaan niin ettei kukaan olisi kuullut, ni oli pakko lopettaa aika alkutekijöihin, sillä molemmat varattuja niin riskit korkealla.

Aloin ettiä meille hotellihuonetta jossa pääsisin antamaan Vilmalle sellaset kyydit ettei ole ikinä saanut. Mutta kaikki huoneet varattuja. Lopulta Vilma lähti kotiin ku oli niin kännissä.

Kiihottava kokemus vaikka loppuun asti ei päästy.

Ehkä jonain iltana laitan vilmalle viestiä että tulee ajelulle. Silloin se saa kiljua ja voihkia niin kovaa ku ikinä pystyy ja lopuksi niellä mun lastit.

Vierailija
2106/3550 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa maksullisessa seksissä saksassa 3 nuoren 18-20v upean naisen kanssa 1h. Olin 53v. Paras seksikokemus koskaan.

Vierailija
2107/3550 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain päähäni ajatuksen, että olisi hauska mennä pururadalle kesäaamuna niin aikaisin, että siellä tuskin tulisi ketään vastaan. Ja jos oikein innostuisin, niin ehkä vähän vilautella paljasta pintaa, jonka ainoina todistajina toimisivat metsän eläimet! No, laitoin leveän lantioni peitoksi valkoiset mummokalsarit ja huomattavan suurikokoiset riippurintani peitin samantyylisillä puhtaan valkoisilla rintaliiveillä. Keikistelin vielä hetken peilin edessä kihertäen, että voi miten uhkean upea neitokainen olenkaan! Sitten vielä Adidaksen kasarityyppinen verkkapuku päälle, juoksukengät jalkaan ja olin valmis.

Kello oli vähän vaille seitsemän heinäkuisena aamuna ja ilmakin oli kauniin aurinkoinen. Urheilukentällä ei näkynyt ketään, kuten oletinkin ja suuntasin sen vierestä alkavalle kuntoradalle, joka kiertää n. neljän kilometrin lenkin viereisessä metsikössä. Olin ottanut mukaan repun, jossa minulla oli Hartwallin alkuperäistä vissyä janojuomaksi pari pulloa. Otin aluksi muutaman hölkkäaskeleen, jotta pääsisin hieman kauemmaksi metsän rauhaan. Hyvin suuret rintani hölskyivät hauskasti verkkatakin alla ja leveät lanteeni keinuivat hypnoottisesti, kun etenin määrätietoisesti kuntoradalla kauniina kesäaamuna. Tunsinkin olevani viehkeän sensuelli feminiininen kaunotar verkkapuvussa, jonka juoksua ei onneksi ole kukaan katsomassa!

No joo, ketään muita ei näy, joten voin vähän vähentää vaatteita. Tempaisin verkkatakin pois päältäni ja vain hyvin peittävät valkoiset rintsikkani olivat huomiota herättävän suurien ja hyvin riippuvien rintojeni peittona. Uskaltauduin laittamaan verkkatakin reppuuni ja jatkoin matkaa megalollojeni hölskyessä kuin kaksi jättämäistä perunasäkkiä. Se alkoi hieman janottamaan, joten otin vissypullon repusta ja otin kulauksen. Ja nyt kun kerran pysähdyin, eikä täällä ketään ole tullut onneksi vastaan, uskaltauduin riisumaan myös verryttelyhousuni pois jalasta. Tunsin jännää kihelmöintiä kehossani, kun laitoin ne reppuuni. Jatkoin kevyttä hölkkää vain rintsikat ja pikkuhousut feminiinisten kehonosien peittona. Onneksi olen ihan yksin täällä, kun etenin rinnat ja takamus kauniin viehkeästi heiluen puolelta toiselle vain metsän eläimet seuranani.

Vielä on loppuhuipennuksen aika, tuumin eli grande finale! On aika päästää uhkeat utareeni vapaaksi, jotka ovat suuret kuin palkintolehmällä. Riisuin rintsikat ja huomasin, että lähes navassa roikkuvien maitotonkkieni nännitkin nöpöttivät somasti maata kohti. Oi, ovatpa ne hikiset tuumin ja kaadoin niiden päälle vissyä pullosta. Samalla tunsin myös alapääni kostuvan. Ehdin vielä varmasti juoksennella hetken ennen kuin kukaan muu suuntaa aamulenkille, pohdin ja matka jatkui taas. Vissyiset ja hikiset jättiriipparini heiluivat puolelta toiselle kuin heikkopäiset ja leveä peräni keinui uskomattoman viehkeästi ainakin omasta mielestäni. Mutta onneksi kukaan muu ei ole niitä katsomassa tai arvioimassa! (Jatkuu kohta!)

Vierailija
2108/3550 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo vähän hengästynyt, joten pysähdyin hetkeksi. Hikipisarat loistavat aamun auringossa jättirinnoillani ja korostivat niiden suonikkuutta upeasti. Kaivoin vielä toisen vissypullon repustani ja join sen tyhjäksi muutamalla kulauksella. Nyt olisi varmaan aika lopettaa ennen kuin aamun ensimmäiset lenkkeilijät saattavat tulla vastaan, pohdin mielessäni. Vähän kyllä pissattaa vielä, joten päätin vetää mummopikkarit nilkkoihin paljastaen hikisen karvatuheroni ja kyykistyin iso takamukseni lähes maata viistäen. Oi, miten helpottavaa, hihkaisin kun rakkoni alkoi tyhjentyä. Siinä kyykkiessä hyväilin samalla hyvin suuria, suonikkaita ja raskausarpisia riippurintojani. Otin toisen niistä suuhuni ja aloin imemään nänniä kuin vastasyntynyt vasikka imee emänsä utareita. Olin ehkä vaipunut jonkinlaiseen transsimaiseen tilaan ja kadottanut ajan tajuni.

Yhtäkkiä säpsähdin hereille ja pahin pelkoni oli käymässä toteen. Kuulin ääniä kauempaa takaani jonkun matkan päästä. Ketään ei vielä onneksi näkynyt, kun kuntorata mutkitteli, joten suoraa näköyhteyttä minuun ei varmaan ollut vielä kellään. Kuulin kuitenkin äänien lähestyvän ja varmasti seuraavan mutkan takaa kohta joku lenkkeilijä tulisi. Naamani valahti aivan punaiseksi, olin pikkarit nilkoissa  jättimäiset riippurintani paljaana  kuseksimassa keskelle pururataa. Ei hitto, jos joku tämän näkee, tuumin kauhuissani! Eikä pissan tulolle näkynyt loppua. Eih, tämä on nolointa, mitä minulle on koskaan sattunut, kirkaisin ainakin mielessäni! Vedin nopeasti pikkarit ylös ja en voinut kuin pissata niihin samalla kun syöksyin nopeasti metsään radan viereen. Maasto oli sammaleista ja siinä lähellä oli pensaikko, jonka suojaan syöksyin makaamaan.

Tarkkailin pensaan suojista, kun kaksi ehkä lukioikäistä poikaa kulki radalla hölkäten. Painauduin turpeeseen matalaksi pissaisissa pikkareissani ja paljaat rintani upposivat pehmeään sammaleeseen hyvin syvälle.

"Ei hitto, onko tohon joku kussut keskelle pururataa", toinen pojista huudahtaa.

"Varmaan joku eläin on voinut, ei täällä näin aikaisin ole ollut muita liikkeellä", vastaa toinen.

"Joo, ihan kuin olisin nähnyt vilauksen jostain ryntäävän metsään, lehmä tai joku sellainen", sanoo lyhyempi heistä.

"Vai lehmä, kas kun ei uhkean upea jättitissinen megautarelolloneito, jolla on hyvin riippuvat melonit ja perse leveä kuin ladon ovet!" naurahtaa hänen kaverinsa.

"Joo, ehkä kuvittelin kaiken," vastaa toinen pojista haikeasti.   

Pojat jatkavat matkaa ja naurahdan viehkeän feminiinisesti. Minusta tuo oli varsin osuva kuvailu. Nousen ylös sammalmättäältä, johon on painautuneet uhkean upeat muotoni, riisun pissaiset mummoalkkarit jalastani, laitan Adidaksen kasariverkkapuvun päälleni ja suuntaan kotiin suihkuun.

Vierailija
2109/3550 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19v fuksi, kun tapasin sattumalta kaverini äidin, 45v, baarissa. Hän oli siellä työporukan kanssa. Asuna oli aivan minimini bilemekko, yhtään lyhyempi ei voi olla. Spagettinarut kannatteli mekon niukkaa yläosaa, rinnoista oli piilossa lähinnä nöpöttävät nännit. Otettiin parit juomat ja juteltiin ja tanssittiin. Aloin käydä kuumana ja miettiä miten saan naisen tuolta mukaani. Mutta kaverin äiti ratkaisi asian samomalla: Lähetään, mun tarvii nyt saada kyr-ää. Mentiin opiskelijakämppääni ja pantiin kunnolla ja kauan. Jätettiin yhden yön jutuksi ja pidettiin meidän salaisuutena.

Vierailija
2110/3550 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 12-vuotiaana serkkutytön tissit.

Vierailija
2111/3550 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mentiin autolla 10minuutin matka niin et 6 ihmistä pakkautui pieneen autoon. Mun kaverin täti tuli pienenä ihmisenä siihen takapenkille mun syliin kesämekossa. Tunsin painetta kun lähdettiin liikkeelle ja se auton tärinä ja se naisen tuoksu sai hormoonit liikkeelle ja mulla rupes seisoo shorteissa. Se katsahti mua ja virnisti ja vaihtoi asentoa niin et kalu sujahti pakaroiden väliin. Kesti pari minuuttia kun kasvot punaisena laukesin shortseihin. En usko et se tajus mut hävetti ja kiihotti samaan aikaan. Varmasti tunsi mun kalun pakaroidensa välissä ja tykkäs. Vieläkin muistelen 20v jälkeen tätä.

Vierailija
2112/3550 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit pystyssä kirjoitti:

Edellä kerroin siskon pöksystä mutta mitä sitä ennen tapahtui, olin saunomassa kun alkoi seisomaan ja aloin vetää aukipäin esinakaa joka ei ollut vieläkokonaan auennut terskan yli olin monta kertaa aiemminkin koittanut aukeisiko se terskan yli nyt yritin jälleen, monta aikaa kun tiukasti vedin että pelkäsin että ei kai mistään päääse repeämään en osaa sanoa kuinka kauan toimenpide kesti mut alkoi tulla ennen kokematon hyvänolon tunnne ja tuntui että pitää vain tiukasti jatkaa tunne oli tosi huumaava mutta sitten se tapahtui oli kuin olisi tykillä ammuttu vaalea neste alkoi jaksottain lentää peniksestä tilanne tuntui hurjan hyvältä vaalea neste lensi varmaan toistametriä pitkälle, ajattelin siinä samassa mitä nyt ja menin siinä jonkinlaiseen pökkiin kokemus oli niin voimakas pian toivuin siitä ja ymmärsin että tämä oli mimun ensimmäinen tietoinen siemensyksykokemus, asiasta en paljon tiennyt olin vain ohimennen kuullut mutta tämä tuli yllätyksenä olin vähän alle kolmetoista, kokemus oli niin voimakas mitä en ole kokenut sellaisena koskaan jälkeenpäin masturpoidessa enkä siinä kun olen pimppiin lauennut, nämä kaksi kokemusta on ollut musitinimukaan nuorelle pojalle tosi kiihottavat kokemukset, tietysti ison siskon kiinteät napakat tissit nännit. Sison pöksyt jaNännit pystyssä minulla on viisi siskoa sanoimme aina yhdessä mutta ku vuodet kului , eräänä krtana huomasin että kahden vanhemman siskon pippi karvat ja tissit oli alkanut kavaa kun aika kulu pimpin karvoitukset tuuhenivat ja tissit jatkoi voimakasta ksvua ei ne silloin erityisemmin kiinnostanut, mutta nurempi sisko ehdotti minule omaa saunavuoroa, saatto ollakin hyvä ajoitus jos olisin jatkanut tytöjen kanssa saunomista olisi pienempäästä tissit ja pimpin karvat kiinnostamaan ja jollain kerrallaa olisi penis alkanut voimakkaasti seisomaan, aijemmin olen kertonut kuinka yksin saunoessa sain olla rauhassa muiden katseilta , ja toteuttaa fantasioitanikunnes eräällä kerralla sain ensimmäisen tietoise siemensyöksykokemuksen, siinä tapahtui voimakas seksuaalinen heräämininen elämässäni , aikapian tämän jälkeen muistan kun kävimme uimassa ja isosiskokuivaili itseään näin hänen tosi suloiset tissit ja nännit pystyssä , ne oli tosi kiihottavat nähdä , ne kulkivat vuosia mielessäni kiihottana muistona.pystyssä antoi oman osansa näihin kokemuksiin.

Vierailija
2113/3550 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran eräässä kuntoutus paikassa kävin saunassa ja menin altaalle uimaan siihen aikaan siellä ei ollut altaalla valvontaa sai vapaasti mennä uimaan tiettynä aikana, kun altaalla ei ollut muita uimassa ajattelin kokeilla miltä tuntuu uida nakuna otin uimahousut pois ja menin altaaseen, oli tosi kiihottava tunne uida nakuna hetken aikaa, vähän jännitti tuleeko joku samaan aikaan altaalle mutta silloin sain toteuttaa mielitekoani hetken aikaa kenenkään häiritsemättä poistuin sitten saunaan ja kun ei ollut muita paikalla käytin tilanteen hyväkseni, kun tilanne oli niin kiihottava  kun menin saunan puolelle alkoi penis voimakkaasti seisomaan, sain kaikessa rauhssa viettää saunan lämmössä kiihottavan masturpointi hetken  sain voimakkaan siemensyöksyn kun siemenneste jaksottain lensi seisovasta peniksestä, oli tosi kiihottava uimareisu nakuna toteutettuna.

Vierailija
2114/3550 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit kirjoitti:

Tämäkin oli jälkikäteen melko kiihottava kokemus kun menin karipian kylpylään ja kassalla kysyin saako altaalle mennä hipstereissä kassa rouva sanoi että voi jos ne on tarkoitettu uima asuksi lähdin siitä altaalle kävin peseytymässä ja menin höyrysaunaan jossa ei paljon nähnyt eteenpäin aikani istuin siellä ja kävin suihkussa ja laitoin vaimoni luonnonvalkoiset hipsterit ja menin allastilaan ensin isoon altaaseen sitten porealtaaseen oli vähän seksikäs tunne porealtaassa kun poreet ei pajon kunnioittaneet mun ohuita hipstereitä alkoi siinä jo peniskin seisomaan kun poreet poreili pöksyissä välillä kävin toisessa altaassa palasin vielä joksikin aikaa pore altaaseen kun olin mielestäni itseäni hemmotellut poistuin suihkun ja höyrysaunan jälkeen pukeutumaan, jälkikäteen ajatellen mitä muut ihmiset ajatteli kun varmasti ohuet luonnonvalkoiset hipsterit  märkänä kuulsi läpi ja paljasti kaikki muodot mitä pöksyjen alla oli muunmuassa mun mustan tuuhean karvioituksen mutta ei allasvalvojakaan tullut huomauttamaan, sitten kun menin ulkona autolle tein huomion että eräs nainen tyytärensä kanssa sueras katseellaan ja heitä hymyillytti kun näki minut parkkipaikalla menossa autoon, ilmeisesti olivat altaalla havainneet minun uima asuni,jälkikäteen aika kiihottava kokemus.

En ole koskaan kuullut uimahipstereistä aika erikoista ku ei kysytty tarkemmin millaiset ne ovat, vaatii kyllä vähän rohkeutta mennä ohuissa naisten hipstereissä altaaseen koska kastuessa kaikki kuultaa näkyvästi läpi .

Vierailija
2115/3550 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipsterit kirjoitti:

Tämäkin oli jälkikäteen melko kiihottava kokemus kun menin karipian kylpylään ja kassalla kysyin saako altaalle mennä hipstereissä kassa rouva sanoi että voi jos ne on tarkoitettu uima asuksi lähdin siitä altaalle kävin peseytymässä ja menin höyrysaunaan jossa ei paljon nähnyt eteenpäin aikani istuin siellä ja kävin suihkussa ja laitoin vaimoni luonnonvalkoiset hipsterit ja menin allastilaan ensin isoon altaaseen sitten porealtaaseen oli vähän seksikäs tunne porealtaassa kun poreet ei pajon kunnioittaneet mun ohuita hipstereitä alkoi siinä jo peniskin seisomaan kun poreet poreili pöksyissä välillä kävin toisessa altaassa palasin vielä joksikin aikaa pore altaaseen kun olin mielestäni itseäni hemmotellut poistuin suihkun ja höyrysaunan jälkeen pukeutumaan, jälkikäteen ajatellen mitä muut ihmiset ajatteli kun varmasti ohuet luonnonvalkoiset hipsterit  märkänä kuulsi läpi ja paljasti kaikki muodot mitä pöksyjen alla oli muunmuassa mun mustan tuuhean karvioituksen mutta ei allasvalvojakaan tullut huomauttamaan, sitten kun menin ulkona autolle tein huomion että eräs nainen tyytärensä kanssa sueras katseellaan ja heitä hymyillytti kun näki minut parkkipaikalla menossa autoon, ilmeisesti olivat altaalla havainneet minun uima asuni,jälkikäteen aika kiihottava kokemus.

En ole koskaan kuullut uimahipstereistä aika erikoista ku ei kysytty tarkemmin millaiset ne ovat, vaatii kyllä vähän rohkeutta mennä ohuissa naisten hipstereissä altaaseen koska kastuessa kaikki kuultaa näkyvästi läpi .

Ei tainnut allasvalvojan silmä osua näihin  luonnon valkoisiin hipstereihin kun ei tullut houmauttamaan kyseisestä uima asusta josta varmaan kuulsi kaikki mitä pöksyissä oli .

Vierailija
2116/3550 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten...

Nuori ja nätti suom.tyttö ja nuori ja komea kreikkalaispoika, poika, joka oli myöskin hyvin uskovainen; hän ei ollut kuitenkaan täysin varma omasta uskostaan. Istuskelimme pimeässä, lämpimässä kreikkalaisessa yössä; pienellä, autiolla rannalla, sylikkäin, käsistä toisiamme pitäen. Ei mitään muuta; valtava "eroottinen lataus"...molemminpuolinen... oli kuitenkin " käsin tunnettavissa." Kolme ihanaa päivää/ yötä , jonka jälkeen paluu Suomeen.

Vierailija
2117/3550 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin kuntokuurin 2019 kesällä ja juoksin suunnilleen saman reitin silloin joka ilta. Yhden kerran oikaisin vähän eri kautta ja huomasin sivummalla hämärässä kadunkulmassa varjossa siluetit lähekkäin. Vaikka osa minusta olisi halunnut jatkaa matkaa, menin uteliaana lähemmäs. Näin, miten nuori poika nojasi tyttöön ja tyttö selkäänsä kiviseinään tumma farkkumytty nilkassaan ja toinen siro jalkansa pojan lanteilla. Pojan polvet olivat koukussa ja hänen upeat paljaat, kiinteät pakaransa tikkasivat tyttöä kuin ompelukone samalla, kun hän huohotti ja ähki nautinnosta. Tyttö kietoi käsiään pojan selkään ja niskaan. Hän voihki hiljaa suu avoinna ja vastasi pojan kiivaisiin suudelmiin. Kliimaksi ei ollut pojan äkkiä ja rajusti kiihtyvästä vauhdista päätellen enää kaukana. Ilta oli suhteellisen viileä ja rauhallinen, ketään muita ei näkynyt lähimailla. Katselin pariskuntaa nojaamassa tiukasti ja suorastaan puristumassa toisiinsa. Tuijotin pojan upeita, kovia liikkeitä orgasminsa hetkellä ja tunsin sellaisen kuuman aallon menevän läpi koko vartaloni, että en ollut koskaan ennemmin tuntenut mitään vastaavaa. Aivan käsittämätön tunne! Se tuntui kovalta orgasmilta ilman kosketusta. Samalla taisin paljastua nuorelle parille ja päätin häipyä paikalta kunhan sain jalat toimimaan. Se hetki oli paras ja kiihottavin ’masturbointikokemukseni’ ikinä.

Tapahtui pari vuotta sitten. Olin parvekkeella tosi aikaisin kauniina kesäaamuna juomassa kahvia ja lukemassa Flemingin Kuurakettia. Luin läpi kaikki vanhat Bond-romaanit. Kaksikerroksisen pariluhtitalon parveke oli vanhalle pikitielle päin pari kilometriä kaupungin keskustasta. Oli yleisesti hiljaista liikenteen puolesta ja muutenkin. Yksi naapuri oli, miehen eno, mutta hän ei ollut koskaan kotona. Kiinnitin katseeni punaiseen Gsi-Astraan, joka pysähtyi tien sivuun suunnilleen meidän talon kohdassa. Kyykistyin alemmas, jotta näin piilossa mitä tapahtuu parvekkeen kaiteen välistä. Autossa oli kaksi nuorta, jotka näyttivät suutelevan ja tytöllä oli punainen mekko. Kaunis ja komea pari nousi autosta ulos. Parvelta ei ollut kuin muutama metri tielle ja oli tyyntä. Kuulin keskustelua samalla, kun poika kellisti tytön auton viereen. Mennään takapenkille, tyttö yritti, mutta poika huohotti, ei sinne mahdu kunnolla, mä haluan sua nyt ja tässä. Mekon helma nousi ylemmäs ja pojan housut laskeutuivat alemmas. Tyttö levitti jalkojaan ja pariskunta rakasteli maassa. Mieheni tuli ovelle ja ihmetteli, mitä teen ja sitten tuli myös katsomaan heitä. Nähtiin kaikki loppuun asti ja alettiin sitten panemaan parvekkeen lattialla. Kuulin, miten vanha Astra kaasutti tiehensä. En ollut ensin uskoa silmiäni ja sen jälkeen kiihotuin aivan sairaasti. Mies myös ja ei voitu olla panematta heti. Tuntui niin valtavan hyvältä saada voimakas, nopea orgasmi miehen kanssa samaan aikaan. 

Vierailija
2118/3550 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus biseksuaali tyttöystävä, ja kerran ulkomailla hän halusi tilata seuralaispalvelusta maksullisen naisen omaan käyttöönsä. Kyse oli hänen fantasiastaan harrastaa seksiä aasialaistaustaisen naisen kanssa. Maksoin luksuspalvelusta mielelläni. Tyttöystäväni oli 153-senttinen blondi ja aasialainen nainen oli vielä hieman pienempi, tumma ja eksoottinen - kontrasti oli tosi hyvän näköinen. Itsevarman ja iloisen tyttöystäväni seksuaalinen vetovoima oli todella voimakas, ja kohta toinen nainen oli ilmiselvästi aivan kiimassa, kun he suutelivat ja hyväilivät toisiaan kaikkialta. Hän otti ohjat käsiinsä ja jotenkin luontevan taitavalla tavalla sai tyttöystäväni tulemaan erilaisissa asennoissa varmaankin 10 kertaa. Lopulta voipunut tyttöystäväni vaatimalla vaati minutkin sänkyyn. Aasialainen nainen oli välissämme, ja yhdyin häneen takaapäin hänen tummia, timmejä rintojaan hyväillen samalla, kun tyttöystäväni suuteli häntä suulle hellästi ja avitti häntä huipulta toiselle hänen klittaansa sormeilemalla.

Vierailija
2119/3550 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai todennäköisesti kiksit sun läsnäolosta ja katseesta. Jotkut pojat on tollaisia, että kiihottaa vaan enemmän jos joku katselee. Ne vähän sillä tavalla ylpeilee sillä, että ovat saaneet tytön "kesytettyä" ja sillä miten ovat taitavia suuteleen. Mulla oli teiniaikoina just tollainen poikaystävä ja suudeltiin paljon julkisilla paikoilla. Aluks tuntui vähän oudolta, mutta rupesin nauttimaan siitä hänen estottomuudesta ja kiihottumaan itsekin. Ei sitä oikein osaa selittää millään järjellisellä syyllä. Se on vaa tosi kiihottavaa.

Sama mulla lukiossa kun pussattiin. Jos joku sattui katselemaan ja poikakaverini huomasi sen, hän nojasi vaan tiukemmin muhun (ja mä seinää vasten) ja sillälailla miehekkäästi kukkoillen alkoi suudella kiihkeämmin ja paljon kovemmin. Tytöstä (ainakin musta) toi tuntuu niin kivalta ja kuumalta, kun poika sillä tavallaan viestii ja miestelee, että hän on saanut juuri minut hurmattua ja valloitettua itsevarmuudellaan ja niillä suutelutaidoillaan. Oli niin upea tunne ja samalla tietenkin ihanan kiihottavaa tuntea ne suudelmat ja toisen vartalo ja joka kerta se seisokkikin sit siinä. 

Voi elämä! Miten noi ajat on mielessä, kuin ne ois olleet eilen, vaikka 10 vuotta kohta. Just kuin edellä kuvailtu ja miten tajuttomasti kiihottaa mua edelleen… vielä yks suudelma ennen kuin tunnille ja sit tulee sellainen painava, vaativa, kiihkeistä kiihkein, meinaa jalat sulaa alle, onneksi seinusta takana ja poika edessä. Farkkustondis painuu tiukasti muhun vaatteiden päälle ja liukuu ihanasti klittaa kohti, ja vaikka en saa kuin sen yhen tai kaks ”työntöä”, on kuin tavallaan olis rakastellut. Naiseus ja itsetunto kohoaa sfääreihin mun tapauksessa 7.- 8. -luokkien koulukiusaamisen jälkeen, oon kaunis ja viehättävä, toi upea, kiihkeä miehenalku haluu mua niin paljon, ja näyttää sen ujostelematta, miestellen, kiihkoillen. Elvistelee, esittelee, tekee suloista kiusaa, tietää, että mun pikkarit on märkänä ja haluaa jatkaa, ei päästä mua vielä meneen. Joskus poika tulee housuihin, tunnen selkeesti sen nykimisen, kuulen hiljaa aaaaahh… ei tottavie mitään järkeä, mutta taivaallisen ihanaa, omassa kategoriassa noi kokemukset aina ja ikuisesti. ♥

Vierailija
2120/3550 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai todennäköisesti kiksit sun läsnäolosta ja katseesta. Jotkut pojat on tollaisia, että kiihottaa vaan enemmän jos joku katselee. Ne vähän sillä tavalla ylpeilee sillä, että ovat saaneet tytön "kesytettyä" ja sillä miten ovat taitavia suuteleen. Mulla oli teiniaikoina just tollainen poikaystävä ja suudeltiin paljon julkisilla paikoilla. Aluks tuntui vähän oudolta, mutta rupesin nauttimaan siitä hänen estottomuudesta ja kiihottumaan itsekin. Ei sitä oikein osaa selittää millään järjellisellä syyllä. Se on vaa tosi kiihottavaa.

Sama mulla lukiossa kun pussattiin. Jos joku sattui katselemaan ja poikakaverini huomasi sen, hän nojasi vaan tiukemmin muhun (ja mä seinää vasten) ja sillälailla miehekkäästi kukkoillen alkoi suudella kiihkeämmin ja paljon kovemmin. Tytöstä (ainakin musta) toi tuntuu niin kivalta ja kuumalta, kun poika sillä tavallaan viestii ja miestelee, että hän on saanut juuri minut hurmattua ja valloitettua itsevarmuudellaan ja niillä suutelutaidoillaan. Oli niin upea tunne ja samalla tietenkin ihanan kiihottavaa tuntea ne suudelmat ja toisen vartalo ja joka kerta se seisokkikin sit siinä. 

Voi elämä! Miten noi ajat on mielessä, kuin ne ois olleet eilen, vaikka 10 vuotta kohta. Just kuin edellä kuvailtu ja miten tajuttomasti kiihottaa mua edelleen… vielä yks suudelma ennen kuin tunnille ja sit tulee sellainen painava, vaativa, kiihkeistä kiihkein, meinaa jalat sulaa alle, onneksi seinusta takana ja poika edessä. Farkkustondis painuu tiukasti muhun vaatteiden päälle ja liukuu ihanasti klittaa kohti, ja vaikka en saa kuin sen yhen tai kaks ”työntöä”, on kuin tavallaan olis rakastellut. Naiseus ja itsetunto kohoaa sfääreihin mun tapauksessa 7.- 8. -luokkien koulukiusaamisen jälkeen, oon kaunis ja viehättävä, toi upea, kiihkeä miehenalku haluu mua niin paljon, ja näyttää sen ujostelematta, miestellen, kiihkoillen. Elvistelee, esittelee, tekee suloista kiusaa, tietää, että mun pikkarit on märkänä ja haluaa jatkaa, ei päästä mua vielä meneen. Joskus poika tulee housuihin, tunnen selkeesti sen nykimisen, kuulen hiljaa aaaaahh… ei tottavie mitään järkeä, mutta taivaallisen ihanaa, omassa kategoriassa noi kokemukset aina ja ikuisesti. ♥

Kyllä sitä tuli eräänkin kerran lauettua housuihin teininä, kun pussailtiin ja nylkytettiin tyttökaverin kanssa. Exän kanssa ei käsitouhuja pidemmälle koskaan mentykään, mutta puolison kanssa sitten myöhemmin kyllä. Mitään näyttämisen halua ei asiaan liittynyt, mutta täytyy kyllä myöntää että jokusen kerran tuota exän kanssa tehtiin myös muiden läsnäollessa kotibileissä ja harrastusreissuilla. Oi niitä aikoja!