Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2041/3550 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kiihottavin kokemus on silloisen poikaystävän armeija-ajalta. Työskentelen parturi-kampaajana ja heti valmistumisen jälkeen useamman vuoden ajan on ollut vakiasiakkaana ystävän isä. Seurustelin viisi vuotta nuoremman kaverin pikkuveljen kanssa.

Ystävän isän kanssa juttelemme paljon tukkaa leikatessa ja välillä on hulvatonta. Poikaystävä oli siis armeijassa ja juteltiin miehen avioliitosta miten sängyssä on ollut hiljaisempaa. Sanoin suunnilleen, että hän komea mies ja moni tyttö varmasti haluaisi helpottaa mielellään hänen oloaan.  Että onko miettinyt nuorta tyttöystävää ja kannattaisi rohkeasti ehdotella kiinnostaville tytöille. Mies siinä sitten tokaisi, että haluaisi mua, mutta mulla on poikaystävä.  Nauroin, että poikaystävä on intissä ja oon puutteessa. Silitin hänen niskaansa. Sovittiin, että hän tulee illalla kylään.

Siitä se alkoi. Kiihottavinta ei ollut se, että mies oli ystävän isä, vaan se, että sain kahdelta mieheltä samana päivänä toisen tietämättä. Ystävän isä huomioi paremmin myös mut seksissä, mutta nautti kiinnijäämisen riskistä. Esimerkiksi kerran hän oli mun luona niin myöhään, että poikaystävän lomakuljetus oli melkein perillä. Jouduin viestittämään poikaystävälle miehen ottaessa takaapäin, että voisiko tuoda kotiintullessa lähikaupasta lonkeroa, joka oli unohtunut. He melkein kohtasivat rappukäytävässä.

Kiihottavin kerta oli mun saatellessa poikaystävää bussipysäkille, kun mies tuli myös siihen ja tervehti poikaystävää kysellen kuulumisia intistä. He juttelivat miesten juttuja ja mies kehui poikaystävälle miten kauniin tyttöystävän hän on saanut. Bussin tultua suutelin poikaystävän kanssa hyvästellen hänet. Bussin mentyä syöksyimme mun luo rakastelemaan miehen kanssa.

Vierailija
2042/3550 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti kun rohkenin ensimmäisen kerran kokeilla bdsm-seksiä alistuvana osapuolena. Olin juuri täyttänyt 20v. Olin löytänyt luotettavan oloisen kokeneen miehen netistä ja käynyt jo kerran kahvilla. Mies oli mua varmaan 40cm pidempi ja ikää hänellä oli 48v.

Sovittiin tapaaminen hotelliin, asuin solussa ja mies oli naimisissa.

Se tunne kun koputin siihen oveen ja mies avasi sen ja käski konttaamaan kynnyksen yli pimennettyyn huoneeseen. Sain samantien silmälaput silmille ja piiskan kahvan suuhuni pideltäväksi.

Tulin konttaamalla, 110% tyydytettynä huoneesta ulos huojuvin askelin meikit aivan sekaisin. Kävelin ensimmäiseen kahvilan vessaan korjaamaan meikit ja pääsin ottamaan pepputapin pois sisältäni. Muistan kun katsoin itseäni siitä vessan peilistä ottaessani tappia pois niin jokin sisälläni heräsi.

Siitä lähtien kun olen itse tai joku muu on laittanut pepputapin sisälleni niin koko seksuaalinen olemukseni muuttuu täysin avoimeksi ja kiihotun aivan eri tasolle.

Neitialistuva23v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/3550 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kävi kerran elämässä ja pääsin nussimaan kahta kaveriani samaan aikaan, muutenkin toinen näistä sellanen joka ei pane kaikkia joten olin todellakin ihmeissäni. Emma otti suihin ja samaan aikaan räpläsin jennin pillua ja nuoltiin ku hullut toisiamme. Alkunsa tää sai kun kaikki lähti bileistä jotka oli emman luona ja alettiin kolmistaan pelaamaa räsypokkaa ja ajattelin sinä vaiheessa että todellinen voitto nähä nää mimmit edes alasti. Yht äkkiä emma onki kiini mun kyrvässä ja jenni käy kiimasena vieressä. Siirryttiin siitä sängylle jossa emma makas jennin päällä kaikki alastomina ja olin runkannu näille kavereille usein. Ja nyt sain päättää kumpaa haluun paukuttaa ekana. Annoin siitä emmalle nopeesti ensimakua, näähän ties mun jättikyrvästä koska se on usein puheenaiheena kaveriporukassa. Emma meni niin sekasin et lähti siitä parvekkeelle hetkeks, ja sain nussia jenniä, joka näistä kahesta oli se parempi. Blondi, muhkee perse ja ääniki sellanen josta tietää että se osaa voihkiä seksikkäästi. Annoin lähetyssaarnaajassa jennille kunnolla piiskaa puristellen sen pikkutissejä voimakkaasti, joka on mulle helvetin kiihottava kokemus. En hslunnu vielä laueta koska halusin tehä sen eriasennossa ja mielessä kävi myös että jenni saa niellä kaiken. Noh siknä nussittii niin että sänky hajoo ja unohdettiin emma kokonaan. Se veti sit aikamoiset pultit siitä että psntii jenninkanssa vaan kahestaa, ja riitahsn siitä tuli. Elämän kiihottavin akti vaikka kuti jäi tulematta. Emman kanssa jäi päälle pieni seksisuhde joka loppu sit siihen ku se alko kiinnostuu musta liikaa. :D

Vierailija
2044/3550 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti kun rohkenin ensimmäisen kerran kokeilla bdsm-seksiä alistuvana osapuolena. Olin juuri täyttänyt 20v. Olin löytänyt luotettavan oloisen kokeneen miehen netistä ja käynyt jo kerran kahvilla. Mies oli mua varmaan 40cm pidempi ja ikää hänellä oli 48v.

Sovittiin tapaaminen hotelliin, asuin solussa ja mies oli naimisissa.

Se tunne kun koputin siihen oveen ja mies avasi sen ja käski konttaamaan kynnyksen yli pimennettyyn huoneeseen. Sain samantien silmälaput silmille ja piiskan kahvan suuhuni pideltäväksi.

Tulin konttaamalla, 110% tyydytettynä huoneesta ulos huojuvin askelin meikit aivan sekaisin. Kävelin ensimmäiseen kahvilan vessaan korjaamaan meikit ja pääsin ottamaan pepputapin pois sisältäni. Muistan kun katsoin itseäni siitä vessan peilistä ottaessani tappia pois niin jokin sisälläni heräsi.

Siitä lähtien kun olen itse tai joku muu on laittanut pepputapin sisälleni niin koko seksuaalinen olemukseni muuttuu täysin avoimeksi ja kiihotun aivan eri tasolle.

Neitialistuva23v

Kaikin puolin uskottava kuvaus paikan löytämisestä ja sen aikaansaamista reaktioista. M47

Vierailija
2045/3550 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osallistunut vedonlyöntiin jossa panoksena kaksi orgasmia. Oli epäilys että pystynkö nuoleen kahdelle naiselle kaksi peräkkäistä orgasmia. Ja panoksena suihinotto molemmilta daameilta. 

Oli ihan jäätävä duuni, se toinen mimmi kyllä sai ekan ihan, ei siinä, mutta toinen orkku oli todella pitkässä piimässä. Luulin että tää ei tuu ikinä, että saan kielihalvauksen, uuvun tähän

Vierailija
2046/3550 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen osallistunut vedonlyöntiin jossa panoksena kaksi orgasmia. Oli epäilys että pystynkö nuoleen kahdelle naiselle kaksi peräkkäistä orgasmia. Ja panoksena suihinotto molemmilta daameilta. 

Oli ihan jäätävä duuni, se toinen mimmi kyllä sai ekan ihan, ei siinä, mutta toinen orkku oli todella pitkässä piimässä. Luulin että tää ei tuu ikinä, että saan kielihalvauksen, uuvun tähän

Onnistuitko?

Vierailija
2047/3550 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli grillijuhlat pari kesää sitten. Olimme tyttöystäväni ja minä kaveripariskunnan mökillä kylässä. Illan kuluessa alkoi tekemään kovasti mieli. Joimme kotona skumppapohjat ja kylässä muutaman oluen grilliruokien kaveriksi. Tyttökaveri istui sylissäni ja kuiski kiihottavuuksia korvaani ja hipuloi sormillaan niskaani. Himot vain kasvoivat ja seisokki kiristi tytön reisien alla. Se nytkähti pystyyn hänen antaessaan sille tilaa. Huokaisin syvään ja hymy karehti kauniilla kasvoilla. Kaverit viipyivät saunassa ja me odotimme vuoroa. Oli hankalaa salata telttaa shortseissa. Laitoin kädet taskuihin, työnsin ne eteen nolosti ja menoksi. Saunan eteisessä kellistin hänet suudellen vuodesohvalle ja rupesimme rakastelemaan kiihkeästi. Oli onneksi iso rantasauna. Emme seksin huumassa huomanneet kuinka lähellä mökkinaapurit olivat. Heidän tynnyrin muotoinen rantalöylyhuone oli matalan raja-aidan takana. Huohotin tyydyttyneenä kovan orgasmin jälkeen ja siemensyöksyssä, joka vain jatkui ja jatkui. Nousin ylös tyttiksen päältä yhä erektiossa ja runkkasin vielä tippoja ulos. Menin ikkunaan vetämään verhoja kiinni. Näin, että naapurit tuijottivat omasta ikkunastaan. Hieman kyllä nolotti, mutta tyttöystävää nauratti. Erektio ei laskenut, tuntui niin hyvältä ja kireältä. Jatkoimme saman tien uusintaan. Tuossa kesäillassa yhdistyi sekä jokseenkin noloin kokemus että kiihottavin seksikokemus.

Vierailija
2048/3550 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin 13-kesäistä tyttöä.  Olin itse 16-v.   

Tämä tyttö oli aivan hirveässä kiimassa, suuteli kuin viimeistä päivää.  Hänellä oli hyvin pienet rinnat ja vain vähän karvoja pillussa..  Hän halusi enemmän kuin pystyin..   olimme vain noin 5 tuntia yhdessä.  Hän halusi spermaa tisuilleen ja pilluun ja kasvoille. 

Seuraavalla viikolla hänellä oli jo uusi poikaystävä.  

Vierailija
2049/3550 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

risto.22 kirjoitti:

Panin 13-kesäistä tyttöä.  Olin itse 16-v.   

Tämä tyttö oli aivan hirveässä kiimassa, suuteli kuin viimeistä päivää.  Hänellä oli hyvin pienet rinnat ja vain vähän karvoja pillussa..  Hän halusi enemmän kuin pystyin..   olimme vain noin 5 tuntia yhdessä.  Hän halusi spermaa tisuilleen ja pilluun ja kasvoille. 

Seuraavalla viikolla hänellä oli jo uusi poikaystävä.  

Pedo

Vierailija
2050/3550 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran seurusteluaikana, sen jo vakavassa vaiheessa menin tyttöystäväni asunnolle, jonne minulla oli avain. Sisällä oltiin suihkunraikkaina, silmät ymmyrkäisinä, tyttöystäväni ja eräs ei niin hyvistä miespuolisista kavereistani, molemmilla pelkät pyyhkeet ympärillään.

Siitä olisi voinut tulla ties mikä välikohtaus, välirikko, mutta hämmennyksestäni toivuttuani löin tilanteen leikiksi ja tajusin samalla olevani äärimmäisen kiihottunut.

Tyttöystäväni tunnusti olleensa "lurjus", pyysi anteeksi, ja minä puolestani olevani häneen sen johdosta jollain oudolla tavalla entistä kiintyneempi.

Selitäpä se. Tuo kokemus ja tunne ei jättänyt minua rauhaan, ja lopulta vuosien päästä ehdotin vaimolleni, että mitäpä jos hän tai pikemminkin me yhdessä "lurjustelisimme" jollakin tapaa uudelleen. Vaimo oli ymmärtäväinen, niin kuin yleensä kaikelle muullekin yhdessä tekemiselle.

Menemättä yksityiskohtiin ja kaikkeen siihen vaivaan, jonka tällaisen järjestely aiheuttaa, kirpein, karhein, kipein kokemukseni on päästä katselemaan, kuinka osaava mies tutkii ja ihastelee vaimoni pillua, kiihottaa sen äärimmilleen ja lopuksi molemminpuolisessa intohimoisessa yhdynnässä roiskaisee sen täppösen täyteen ärhäköitä siimahäntäisiä siemensolujaan.

Vierailija
2051/3550 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden seurustelukumppanin 20v tytär,itse ollaan plus 40 kumppanin kanssa

Vierailija
2052/3550 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin vaimon 51v ensimmäisen kerran vieraan kanssa m28v ja kun se rupes ottamaan vaimoa takaapäin kunnolla. Sitä läiskettä oli niin kiihottava katsoa kun vaimo sai kerrankin kunnolla. Kundi oli urheilija sekä 19cm kalulla. Laukesin itse parissa minuutissa jälkiliukkaille ja kundi tuli ottamaan uusinta kierroksen. Se pani vaimoa yli 2h yhteen menoon.

Vierailija
2053/3550 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin kokemus on ollut sormettaa huomattavasti nuorempaa työkaveriani pikkujouluissa. Muistan hyvin kun laitoin sormet pikkareiden alle niin hän oli aivan litimärkä ja laukesi sormilleni alle minuutissa vapisten. En voinut lähteä jatkoille hänen luoksensa kun hänen siskonsa oli käymässä.

Tavattiin kahden päivän päästä hänen luonansa ja olin katsonut tämän naisen 22v persettä jo monta kuukautta toimistolla. Ja se tilanne kun pääsen sängyllä hänen taaksensa ja sain ottaa ne legginssit pois ja näin hänen paljaat pakarat ja pillun litimärkänä takaapäin sain rueta nuolemaan sitä herkkua. Tovin nuoltuani oli pakko päästä takaa ja eihän sitä tunnetta kovin montaa minuuttia kestänyt.. Uusi kierros lähti todella nopeasti liikkeelle kun katsoin hänen imuttelua. Suhde kesti 4kk kunnes hän rupesi seurustelemaan. Olin itse varattu mutta suhteemme loppu suoralla. Ikää minulla oli silloin 38v

Vierailija
2054/3550 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä vuosia sitten olin töissä pienellä huoltoasemalla. Se oli vanhan ajan perinteinen bensiskahvila, pesu ja huoltohalli. Asiakkaita oli laidasta laitaan kuten voi kuvitella. Eräs poika, joka usein kävi työkavereittensa kanssa ihastutti niin paljon. Vastoin kaikkia järjen ääniä aloin kiihkeään suhteeseen hänen kanssaan. Eräänä iltana olin iltavuorossa sulkemisaikaan ja poikaystäväni odotti jo ulkona. Hän palasi sisään, muita asiakkaita ei ollut. Laitoin ovet lukkoon ja valot yöasentoon. Rakasteltiin lähetyssaarnaajassa lattialla keskellä pientä kahvilasalia. Ei edes linjaston takana tai missään piilossa. Meidät olisi voinut nähdä kuka tahansa ulkoa läheltä katsoen isoista ikkunoista tai paikan omistaja turvakameroista. En tiedä tänä päivänä kävikö näin. Mitään ei kuultu jälkeenpäin ja olin töissä paikassa vielä monta syksyistä viikkoa tuon illan jälkeen. Se kerta oli rohkein kokemukseni.

Vierailija
2055/3550 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mun yläasteaikoina, kahdeksannelta asti, ja sama minua vuotta vanhempi kaunis ja komea pari jatkoi seurustelua vielä lukiossakin. Muistan kuinka jotkut (kateelliset, omaan romantiikan ja seksin puutteiseen elämäänsä varmasti kyllästyneet) opettajat paheksuivat ja joskus huomauttelivat heille, koska he eivät malttaneet lähteä ulos välitunneilla, kun piti niin pussailla ja olla toisessa kiinni. Suuteluasteella he pysyivät ainakin toisten nähden, mutta varmasti tilaisuuden tullen olisivat yhtyneet vaikka siellä käytävässä. Muutaman kerran näin heidän sulkeutuvan yhtäaikaa invavessaan. Oli niin kiihottavaa katsella heitä (kiihottavin kokemus silloin) ja kuvitella miten he rakastelevat. Tyydytin itseni uneen monta kertaa heitä ajatellen. Olin tietysti myös itse aivan tajuttoman kade, koska minulla ei ollut poikaystävää silloin. Todella kaunista on nähdä tommoinen kun nuoret rakastuu, eivätkä malta olla suutelematta.

Me oltiin miehen kanssa just tollainen pari ysillä ja lukiossa. Meillä oli niin ihanaa ja kiihottavaa ja ehkä miehen puolelta vähän sellaista esittelyä ja elvistelyä, mutta mua ei tietenkään haitannut yhtään. Kiihotti ja hiveli itsetuntoa olla hänen tyttönsä, hänen huomionsa ykköskohde. Hän oli niin kuuma ja ihana suutelija. Varmasti meitä katseltiin, en vain kiinnittänyt siihen paljoa huomiota. Hän vei kaiken huomioni. Huomasin kyllä ton saman, että jotkut opettajat oli kateellisia, ei niinkään kaverit, ja muistan kerran jossain kahdenkeskisessä keskustelussa lukion alussa ryhmänohjaaja otti meidän seurustelun puheeksi ja jouduin puolustuskannalle. Kummankaan vanhemmat ja sisarukset eivät tuominneet meitä vaan kannustivat. Ehkä tohon vaikutti sekin, että molempien kotona oli suht vapaamielistä ja vanhemmat olivat alkaneet olemaan sillain itsekin nuorena. Myönnetään, että usein oli niin kiihkeää ja ihana orgasmi tuli siinä nojaillessa ja suudellessa ja poika lähti sit vessaan kuivailemaan spermojaan. Kiihotti ajatuskin tuosta, että hänellä oli kauheasti tavaraa housuissa mun ansiosta. Olin outo ehkä. Toisinaan, jos oltiin kahden vaikka vapaatunnilla työnneltiin vähäsen farkkujen vetskarit auki. Ei uskallettu koskaan tehdä yhdyntää loppuun asti koulussa. Koulun jälkeen olikin sitten jo pakko rakastella, joskus pikaisesti kirjaston ulkovarastossa vanhojen kirjojen ja pölyn keskellä, mutta yleensä ehdittiin jommankumman kotiin asti. Unohtumatonta aikaa todella elettiin ja muistellaan aina näitä alkuvuosia miehen kanssa.

Vierailija
2056/3550 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mun yläasteaikoina, kahdeksannelta asti, ja sama minua vuotta vanhempi kaunis ja komea pari jatkoi seurustelua vielä lukiossakin. Muistan kuinka jotkut (kateelliset, omaan romantiikan ja seksin puutteiseen elämäänsä varmasti kyllästyneet) opettajat paheksuivat ja joskus huomauttelivat heille, koska he eivät malttaneet lähteä ulos välitunneilla, kun piti niin pussailla ja olla toisessa kiinni. Suuteluasteella he pysyivät ainakin toisten nähden, mutta varmasti tilaisuuden tullen olisivat yhtyneet vaikka siellä käytävässä. Muutaman kerran näin heidän sulkeutuvan yhtäaikaa invavessaan. Oli niin kiihottavaa katsella heitä (kiihottavin kokemus silloin) ja kuvitella miten he rakastelevat. Tyydytin itseni uneen monta kertaa heitä ajatellen. Olin tietysti myös itse aivan tajuttoman kade, koska minulla ei ollut poikaystävää silloin. Todella kaunista on nähdä tommoinen kun nuoret rakastuu, eivätkä malta olla suutelematta.

Me oltiin miehen kanssa just tollainen pari ysillä ja lukiossa. Meillä oli niin ihanaa ja kiihottavaa ja ehkä miehen puolelta vähän sellaista esittelyä ja elvistelyä, mutta mua ei tietenkään haitannut yhtään. Kiihotti ja hiveli itsetuntoa olla hänen tyttönsä, hänen huomionsa ykköskohde. Hän oli niin kuuma ja ihana suutelija. Varmasti meitä katseltiin, en vain kiinnittänyt siihen paljoa huomiota. Hän vei kaiken huomioni. Huomasin kyllä ton saman, että jotkut opettajat oli kateellisia, ei niinkään kaverit, ja muistan kerran jossain kahdenkeskisessä keskustelussa lukion alussa ryhmänohjaaja otti meidän seurustelun puheeksi ja jouduin puolustuskannalle. Kummankaan vanhemmat ja sisarukset eivät tuominneet meitä vaan kannustivat. Ehkä tohon vaikutti sekin, että molempien kotona oli suht vapaamielistä ja vanhemmat olivat alkaneet olemaan sillain itsekin nuorena. Myönnetään, että usein oli niin kiihkeää ja ihana orgasmi tuli siinä nojaillessa ja suudellessa ja poika lähti sit vessaan kuivailemaan spermojaan. Kiihotti ajatuskin tuosta, että hänellä oli kauheasti tavaraa housuissa mun ansiosta. Olin outo ehkä. Toisinaan, jos oltiin kahden vaikka vapaatunnilla työnneltiin vähäsen farkkujen vetskarit auki. Ei uskallettu koskaan tehdä yhdyntää loppuun asti koulussa. Koulun jälkeen olikin sitten jo pakko rakastella, joskus pikaisesti kirjaston ulkovarastossa vanhojen kirjojen ja pölyn keskellä, mutta yleensä ehdittiin jommankumman kotiin asti. Unohtumatonta aikaa todella elettiin ja muistellaan aina näitä alkuvuosia miehen kanssa.

Meidänkin koulussa, mikä oli yhdistetty yläaste/lukio oli monta vuotta tällainen pari ja olin niin pirun mustasukkainen. Katselin heitä ja kiihotuin aivan tajuttoman paljon. Mun salainen pahe oli heitä katseltuani käydä veskissä sormettamassa itselleni nopean ja kovan orkun. Poika nojasi tiukasti tummatukkaiseen tyttöön joka nojasi seinään. He suutelivat jatkuvasti ja poika työnteli tyttöä vaatteiden päälle käytävillä, puukässäluokan takana ja missä nyt vaan melkein. Joka kerta se jätkä otti muhun kerran tai pari katsekontaktia ja jatkoi. Mietin, että mitä hän sillä tarkoitti, mutta toisaalta en välittänyt. Ehkä hän olisi halunnut olla rauhassa kahden tyttöystävänsä kanssa, mikä on kyl aika vaikeaa koulussa. Yhdyntää en nähnyt, mutta pojan otteista päätellen ja siitä miten tyttö oli mukana koko ajan, sitäkin varmasti tapahtui. Vieläkin mua kiihottaa niin ajatella heitä.

Vierailija
2057/3550 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin koulussa, mikä oli yhdistetty yläaste/lukio oli

Et sitten mennyt lukioon.

Suomeksi:

Koulumme joka oli yhdistetty yläaste ja lukio…

M48

Vierailija
2058/3550 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin koulussa, mikä oli yhdistetty yläaste/lukio oli

Et sitten mennyt lukioon.

Suomeksi:

Koulumme joka oli yhdistetty yläaste ja lukio…

M48

Menin opiston kautta yliopistoon. Sinä pääsit lukiosta vain ammattikouluun. Olet turhautunut mies varmasti myös seksielämässä. Tarvitsisit rehevän Dominan ohjausta.

Vierailija
2059/3550 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena poikana 15v kun kaverini äiti pyysi avaamaan kaulakorunsa ja näin yläkautta rinnat ja paljaat nännit. Vihjaili jatkuvasti mut luulin sen olevan leikkiä. Tajusin aikuisena ettei sellaisia voi sanoa ja leikkiä.

Eka kerta saman kaverin isosiskon kanssa 3v mua vanhempi. Olin 18v aivan parasta koskaan, hän halusi aluksi todella pitkään suuseksiä ja laukesi useasti ja sitten sain valita asennon. Oltiin tunnettu aika lapsuudesta ja olin aina ollut ihastunut häneen joten se oli jollain tapaa lottovoitto. Pantiin useampi vuosi enemmän ja vähemmän ja oli kiva harjoitella aktiivisesti.

Vanhempana kun olin ensi kertaa biparin kanssa, molemma naisia. Sitä tantraa ja erotiikan määrää ja aistikkuutta.

Vierailija
2060/3550 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin koulussa, mikä oli yhdistetty yläaste/lukio oli monta vuotta tällainen pari ja olin niin pirun mustasukkainen. Katselin heitä ja kiihotuin aivan tajuttoman paljon. Mun salainen pahe oli heitä katseltuani käydä veskissä sormettamassa itselleni nopean ja kovan orkun. Poika nojasi tiukasti tummatukkaiseen tyttöön joka nojasi seinään. He suutelivat jatkuvasti ja poika työnteli tyttöä vaatteiden päälle käytävillä, puukässäluokan takana ja missä nyt vaan melkein. Joka kerta se jätkä otti muhun kerran tai pari katsekontaktia ja jatkoi. Mietin, että mitä hän sillä tarkoitti, mutta toisaalta en välittänyt. Ehkä hän olisi halunnut olla rauhassa kahden tyttöystävänsä kanssa, mikä on kyl aika vaikeaa koulussa. Yhdyntää en nähnyt, mutta pojan otteista päätellen ja siitä miten tyttö oli mukana koko ajan, sitäkin varmasti tapahtui. Vieläkin mua kiihottaa niin ajatella heitä.

Sain kerran vastauksen tuohon mun kaverilta lukiossa, joka nojaili poikaystävänsä kanssa usein. Hän sanoi, että poikafrendinsä suorastaan vaati suukkoja toisten katsellessa. Hän innostui vaan enemmän :D tämä kyseinen pari harrasti sitäkin, että poika kantoi tyttöänsä sylissä ylös portaita samalla suudellen. Jotenkin älyttömän romanttista. Kyllä salaa kiihotti katsoa ja toivoin kokevani jotain samanlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi