Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi muut 45 vuotiaat naiset näyttävät nuorilta

Vierailija
28.05.2016 |

Ja minulla on ryppyjä ja harmaita hiuksia? Ottavatkohan botoksia vähän väliä? Vanhojahan me jo ollaan.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 43 ja näytän nuorelta. Se on ihan kiitos geenieni. En ole koskaan hoitanut ihoani, joka on luonnostaan niin hyvä, ettei ole tarvinnut edes meikkiä.

Vierailija
2/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita ikäloppuja paikallakaan? Mitäs te nuoret olette mieltä asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 43 ja näytän nuorelta. Se on ihan kiitos geenieni. En ole koskaan hoitanut ihoani, joka on luonnostaan niin hyvä, ettei ole tarvinnut edes meikkiä.

Geenit? Miksi ne vaikuttaisi muka jotain?

Vierailija
4/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. Mä olen 45 mutta meidän suvun naiset ei saa ryppyjä ennen kuin vasta lähempänä kuuttakymppiä. Ja blondina ne harvat harmaat ei juuri näy. Että kyllä geeneillä on iso vaikutus. Lisäksi tietty ruokavalio ja kunto vaikuttaa, elämäntavat yleensäkin. Ei ole pitkäkään aika kun kolmekymppinen kollega (naisihminen) yllättyi silminnähden kuultuaan ikäni, oli kuulemma pitänyt meitä samanikäisinä.

Vierailija
5/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin 43, ryppyjä ei ole, koska rasvainen iho ei rypisty niin hanakasti kuin kuivempi. Tukka on kyllä kauttaaltaan ihan harmaa, ja harmaa tukka vanhentaa tässä iässä. Mutta hiusvärit on keksitty. Värjään mahdollisimman luonnollisen värisellä värillä, sillä tarkoitus on vain peittää harmaat, ei muunnella muuten totuutta. Ja vaatteissa kannattaa vähän katsoa, ettei käytä ihan mummotyyliä. Hyvä myyjä palvelevassa vaatekaupassa voi saada ihmeitä aikaan.

Vierailija
6/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit? Miksi ne vaikuttaisi muka jotain?

No ihon kunto, jos se pysyy nuorekkaana niin vaikea siinä on alkaa näyttää vanhalta. Eikä harmaitakaan vielä ole. Oli nyt se sitten geneettistä tai ei. Geeneissä sekin minusta on, että olen aika positiivinen luonne, ehkä se pitää nuoren oloisena.

Vierailija
7/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole potoksia mullakaan ja ikää 50+. Ei ryppyjä eikä harmaita. Nuoremmaksi yleensä luullaan ja se tuntuu hyvältä.

Vierailija
8/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaa. Mä olen 45 mutta meidän suvun naiset ei saa ryppyjä ennen kuin vasta lähempänä kuuttakymppiä. Ja blondina ne harvat harmaat ei juuri näy. Että kyllä geeneillä on iso vaikutus. Lisäksi tietty ruokavalio ja kunto vaikuttaa, elämäntavat yleensäkin. Ei ole pitkäkään aika kun kolmekymppinen kollega (naisihminen) yllättyi silminnähden kuultuaan ikäni, oli kuulemma pitänyt meitä samanikäisinä.

Sama. Voisit olla siskoni, jos minulla olisi sellainen.  :)

Vierailija
9/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin 43, ryppyjä ei ole, koska rasvainen iho ei rypisty niin hanakasti kuin kuivempi. Tukka on kyllä kauttaaltaan ihan harmaa, ja harmaa tukka vanhentaa tässä iässä. Mutta hiusvärit on keksitty. Värjään mahdollisimman luonnollisen värisellä värillä, sillä tarkoitus on vain peittää harmaat, ei muunnella muuten totuutta. Ja vaatteissa kannattaa vähän katsoa, ettei käytä ihan mummotyyliä. Hyvä myyjä palvelevassa vaatekaupassa voi saada ihmeitä aikaan.

Kauttaaltaan harmaa tukka? Samanikäinen olen ja löysin vasta joku aika sitten yhden harmaan hiuksen, jonka nypin todella nopeasti pois!

Vierailija
10/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin kun näin puolitutulla, minua nuoremmalla naisella harmaan tyvikasvun. Onneksi olen blondi!

Vierailija
11/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minusta 45 -vuotias nyt mikään vanha ole.

Mitä teet sitten ne seuraavat 40-50 vuotta elämästäsi? Istut kiikkustuolissa ja mietit olevasi vanha?

Vierailija
12/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet sitten ne seuraavat 40-50 vuotta elämästäsi? Istut kiikkustuolissa ja mietit olevasi vanha?

No ei sitä kehtaa enää mihinkään pumppeihin ja punttisalille ainakaan mennä. Katsovat, että mitä toi mummeli tänne änkeää.

Vierailija
13/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita ikäloppuja paikallakaan? Mitäs te nuoret olette mieltä asiasta?

Näin nuorempana voin sanoa, etten ole kyllä nähnyt yhtäkään nuoren näköistä luonnollisesti ikääntynyttä 45 v. ihmistä. En myöskään rypytöntä, vaikka netissä moni väittääkin sellainen olevansa. Kannattaisi hankkia uudet silmälasit...

Vierailija
14/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla tulee rypyt myöhemmin.

Vierailija
15/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo vähän ryppyjä silmien alla, ei vielä muualla. Iho on muuten kauniimpi kuin koskaan, mulla on aina ollut rasvainen, paksu iho, ei koskaan sellainen ihana, kuulas persikkaiho. Mutta nyt on sopivan rasvainen ja kai tää pysyy hehkeämpänä kuin kuulas ja ohut iho. Mutta juonteet on nenänpielissä ja koko naamavärkki on valahtanut hieman alaspäin. Harmaita ei vielä punertavissa hiuksissani ole ja runko on kohtuullisen timmi.

Mua ei kiinnosta mitä muut ajattelee minusta, teen mitä lystää ja pukeudun ja meikkaan miten haluan. Meen punttisalille, jumppaan, uimarannalle, joogaan ja ihan mihin huvittaa. Aion olla oikein tosi cool-mummeli, sitten joskus, nythän mä oon vielä nuori nainen! (ainakin sisäisesti ja yli 80-v äitini mielestä) N47

Vierailija
16/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin nuorempana voin sanoa, etten ole kyllä nähnyt yhtäkään nuoren näköistä luonnollisesti ikääntynyttä 45 v. ihmistä. En myöskään rypytöntä, vaikka netissä moni väittääkin sellainen olevansa. Kannattaisi hankkia uudet silmälasit...

No onpa erikoista. Itse en ainakaan tiedä suurimmasta osasta tapaamiani ihmisiä, minkä ikäisiä he ovat joten tuollaisen johtopäätöksen vetäminen on mahdotonta.

Vierailija
17/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa erikoista. Itse en ainakaan tiedä suurimmasta osasta tapaamiani ihmisiä, minkä ikäisiä he ovat joten tuollaisen johtopäätöksen vetäminen on mahdotonta.

Mulla on sitten varmaan joku erityistaito, kun olen aina arvannut kaikkien iän suht oikein (+-5-vuotta). Veikkaan, etten ole ainoa.

Vierailija
18/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä kehtaa enää mihinkään pumppeihin ja punttisalille ainakaan mennä. Katsovat, että mitä toi mummeli tänne änkeää.

No tietysti kehtaa. Omalla salillani käy joitain sellaisia 80 -90 vuotiaitakin. Tosin enemmän personal trainer -ohjauksessa. Sitä nuoremmat käyvät ihan tavallisesti kaikissa jutuissa.

Naaapurustossani avautui juuri ikääntyneemmille ihmisille (eli siis reippaasti eläkkeellä oleville) palveluita suuntaava kuntosali.

Vierailija
19/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sitten varmaan joku erityistaito, kun olen aina arvannut kaikkien iän suht oikein (+-5-vuotta). Veikkaan, etten ole ainoa.

Millä sen todistat? Pysäytät jokaisen vastaantulijan ja kysyt ikää? Taidat asua todella vähäväkisellä paikkakunnalla.

Vierailija
20/120 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista päätellen kävi vähän mammojen tunteisiin :D Vai joku multipeukuttaja linjoilla? Tuo sama asia on todettu monesti aiemminkin. Voisiko joku linkata kuvan rypyttömästä 40-45+ ihmisestä, kun en ole sellaiseen harvinaisuuteen ikinä törmännyt?